Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tällainen ketju houkuttelee noita piilomainostajia. Liekö joku sellainen aloittanutkin koko ketjun. Kyllä teidät tunnistaa noista tarkkaan kirjoitetuista tuotemerkeistä ja tuotteiden nimistä. Itse onneksi huomaan piilomainonnan heti, koska äo:ni on sen verran korkea. Todella hämmentävää miten niin monet menee lankaan. Instagramissa ja muuallakin ihan tosissaan luulevat että joku mainostuote on oikeasti maailman paras, kun heidän lempinäyttelijä ym. sitä kehuu siinä ja käyttää. Oikeasti ei edes käytä kuin sen kuvan verran, koska saa siitä rahaa.
Miksi noin vainoharhainen ihan kaikesta?
En pidä blogia tai instagramitiliä, en omista edes Facebook-tiliä. Olen maksanut kaikki tuotteeni ja hoitoni itse, ja kehun niitä jotka olen todennut toimiviksi! Minusta tämä on reilua toimintaa, tämän päivän maailmassa jossa löytyy paljon maksettuja blogisponsoreita.
t. se nelikymppinen
Ei tuolle kannata vastata mitään.
Jokainen normaaliälyinen tietää, että cosrx, tonymolyt, whoot, bentonit, sulwhasoo jne. on eri yhtiöiden omistamia.
Eikä suurimmalla osalla korealaisista ja japanilaisista yhtiöistä kiinnosta länsimaiden markkinat ollenkaan (tästä on ollut paljonkin lehtijuttuja, niiden omat markkinat on niin suuret).
Jotkut on yksinkertaisia, mutta luulevat olevansa jotenkin fiksuja, niiden kannattaa vaan antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Tulipas tästä mun hämmästelystä suosittu ketju. Hyllytin töissä näitä satasen purnukoita ja mietin kuka näitä tarvitsee kun joka kropan kohtaan on eri salva.
En siis mainosta mitään kun en mistään mitään tiedä kun en ole kokeillut.
Että korealaisia koirankohturasvojakin olis nyt tilattava.
Nyt kyllä tarvitsisin hyvän vinkin; mikä rasva käy nuhaisen nenän rasvaamiseen? Se mun nivea 😃 kirvelee. Huulirasva auttoi vähän mutta nahkaa lähtee ihan laattoina.
-Ap-vaseliini jos et ole menossa ulos tai La Mer voide :D
La Merin törkeän hintainen kosteusvoide tukki minun huokoset, vaati kolme syväpuhdistusta kosmetologin luona että ihoni saatiin jälleen "hengittäväksi :(
La mer on tunnettu tukkivuudestaan.
Melkein samaa tavaraa kuin nivean sininen, ja tehoaineita noin 0%.
Ihon kunto on kyllä enemmän kiinni siitä mitä syö, nukkuuko tarpeeksi ja juopotteleeko tai tupakoiko. Turhia kalliit voiteet jos laiva vuotaa toisesta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin suositus Frantsilalle, erityisesti silmänympärysvoiteelle ja puhdistustuotteille. Ovat kaiken lisäksi suloisen nostalgisissa pakkauksissa :)
Nykyään tosin tarvitsen lähinnä tuota silmänympärysvoidetta, olen siirtynyt putsailemaan ja kosteuttamaan kasvot jojobaöljyllä. Se on korvannut kosteusvoiteen, huulirasvan ja meikinpoistoaineen, ei voi kuin suositella.
Eikö iho jää kovin rasvaisen tuntuiseksi? Olen miettinyt jonkun öljyn testaamista, mutta pelkään että iho menee "tukkoon". On suht hintavia...
Joillekin sopii, joillekin ei. Täytyy vaan testata eri öljyjä, että mikä on paras. Mulle ei jojoba sopinut, kuten ei oliivi tai kookoskaan, eniten oon tykännyt aprikoosinsiemenöljystä. Kyllähän ne sen verran rasvaseksi naaman jättää, etten päivällä meikin alla käyttäisi, ainoastaan yöllä käytän toisinaan.
Ei kun testaamaan eri öljyjä siis, voihan se natsata vaikka kerrasta :D Joku kokeilusetti pikkupulloilla olisi kyllä kätevä, ihoni kun tuntuu välillä ottavan itseensä melkein mistä tahansa.
Mun sekaiholle on jojoba toiminut loistavasti, kuten myös argan mutta hintaeron takia olen nyt käyttänyt jojobaa. Öljyjenkin välillä voi olla eroja (varsinkin ellei ole 100-prosenttista), suosittelen itse Eliah Sahilin ja Kurlandin jojobaöljyjä. Kurlandille erityisesti plussaa isosta pullosta.
Testasitko 100-prossasia vai sekoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihon kunto on kyllä enemmän kiinni siitä mitä syö, nukkuuko tarpeeksi ja juopotteleeko tai tupakoiko. Turhia kalliit voiteet jos laiva vuotaa toisesta päästä.
Nimenomaan. Elintavat ovat pääasiassa, kosmetiikka toimii lähinnä tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..
Lidlin cien-voiteet ajaa saman asian ja maksaa n. 3e/purkki.
Muutama vuosi sitten Lidlin voiteet voittivat jonkun testin missä olivat mukana kaikki Diorit sun muut. Sen jälkeen asiakkaat olivat tyhjentäneet Lidlit kyseisistä tuotteista. Käsittääkseni niissä on suurimmaksi osaksi samoja ainesosia riippumatta merkistä. Itse en ole huomannut eroa eri merkkien välillä. Käytän kosteusvoidetta, samaa yöllä ja päivällä, joskus perusvoidetta jalkoihin ja käsivoidetta välillä. Olen 60v.
Valokynää käytän kun tytär alkoi käyttämään ja tajusin miten paljon se kirkastaa ilmettä näyttämältä mitenkään meikiltä (oikein laitettuna).
Silmänympärysvoidetta "heleyttävää" aloin käyttää kun mies jäi kiinni pettämisestä eikä tullut nukuttua kunnolla moneen viikkoon. Se oli osa mielen hoitoa, että jotenkin pystyi muka hallita silmäpusseja ja itkun merkkejä. Kyllä se mielestäni tehosikin, jotenkin viilensi ja laski pöhötystä. Siitä lähtien olen käyttänyt. En usko että se ryppyjä poistaa mutta tuota pöhötystä kyllä!
Muutoin olen ollut vesi-ja-kasvosaippua linjalla aina.
Vierailija kirjoitti:
Lihaville ei tuu ryppyjä.
Mitä se rypyttömyys hyödyttää kun muu olemus on hirveä?
The Ordinary. Eikä maksa paljoa. Yhden esteé lauderin hinnalla kassillinen todella hyvälaatuista ihonhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
The Ordinary. Eikä maksa paljoa. Yhden esteé lauderin hinnalla kassillinen todella hyvälaatuista ihonhoitoa.
mä oon miettinyt tuota Ordinaruä, mutta en osaisi valita sieltä mitåän, tarvisin jonkun retinolin ja sitten kasvoöljy olisi ihana
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ihon kuntoon vaikuttaa eniten ikä, geenit, aurinko, ravinto, alkoholi, tupakointi jne. Myös liiallinen pesu ja rasvaus on pahaksi, ihon täytyy antaa myös hengittää ja tuottaa omaa rasvaa, esim. yöaikaan. Jos haluaa kauniin ihon keski-iässä, on elintapoihin kiinnitettävä huomiota jo nuorena: ei tupakointia, ei liiallista auringonottoa ja alkoholin käyttöä ja terveellinen ruokavalio.
Ei tuo noinkaan mene. Kaameat elintavat nuorena: tupakkaa ja alkoa ja erittäin epäterveellistä ruokaa, hirveä ahmimishäiriö, oksentelua, vuosikausien unettomuutta, täysi välinpitämättömyys ihonhoidosta (masennustausta), meikit päässä sänkyyn, ja vielä se karmein eli iso laihdutus 35 ikävuoden jälkeen.
Täytän tänä vuonna 40 ja voin sanoa että on nätti iho. En oikein itsekään tajua, miksi en ole rupsahtanut. Pakko olla geenit, äidilläkin ikää yli 70 ja luullaan yleensä 10-15 vuotta ikäistään nuoremmaksi. Ehkä kasvojen rakenne/luusto vaikuttaa myös.
Voiteena nykyään Favoran kosteuttava hoitovoide aamuin illoin, ei räjäytä pankkia. Hajusteeton Lactoline kasvojen pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..
Lidlin tuotteet ovat niin hajustettuja enkä halua herkkäihoisena niitä käyttää. Ostin käsivoiteen Lidlistä mutta heitin roskiin huomattuani siinä olevan Limoneneä, yhtä 10 pahimmin allergisoivaa hajustetta.
Ladatkaa tämä CosEthics. Sieltä löytyy missä on minkäkinlaiset Inc litaniat!
Tulette yllättymään kuinka moni tuote on myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.
Auttaako joku tuote sitten buldoggiryppyihin ja hamsterinleukapusseihin?
Meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun 😁😁 ihana ilmaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten Lidlin voiteet voittivat jonkun testin missä olivat mukana kaikki Diorit sun muut. Sen jälkeen asiakkaat olivat tyhjentäneet Lidlit kyseisistä tuotteista. Käsittääkseni niissä on suurimmaksi osaksi samoja ainesosia riippumatta merkistä. Itse en ole huomannut eroa eri merkkien välillä. Käytän kosteusvoidetta, samaa yöllä ja päivällä, joskus perusvoidetta jalkoihin ja käsivoidetta välillä. Olen 60v.
Iltapäivälehtien testit eivät ole kovin tieteellisiä. Suosin itse herkälle iholle sopivia tuotteita, en Lidlin tuotteita tai Dioria.
Oma iho saa heti jonkun reaktion kaikista seerumeista. Jostain kun on saanut jonkun hienoa merkkiä olevan seruuminäytteen ja laitan sitä iholle - tadaa- pukkaa heti näppylä. Tästä olen päätellyt, etteivät ole mun juttu. Valokynällä kyllä saa tasattua tummia silmänalusia.
Käytän puhdistusainetta, seerumia, 24h-voidetta, kuorinta-ainetta, naamioita, meikinalusvoidetta meikkivoiteen alla ja silmänympärysvoidetta. Merkkejä vaihtelen. Tuota meikinkiinnityssuihketta harkitsen, koska meikki ei vaan pysy kunnolla iholla. Esimerkiksi luomiväri ei pysy siistinä, vaikka miten pohjustan silmämeikin. Jos jollain olisi hyviä vinkkejä, otan mieluusti vastaan!
Muulle kropalle perusvoide. Talvella täyteläisempää ja kesällä kevyempää.
Mä olen käyttänyt silmänympärysvoidetta, päivä- ja yövoidetta, kunnollisia puhdistusaineita ja kuorinta-aineita vähän yli parikymppisestä asti, enoni vaimon (on kosmetologi) kehoituksesta. Neljänkympin korvilla aloin käyttämään myös seerumeita.
Tavatessani nykyisen avopuolisoni hän luuli minua reilut 10 vuotta nuoremmaksi kuin mitä olin (minä taas luulin häntä vanhemmaksi kuin mitä hän oli). Tulos: meillä on oikeasti yli 20 vuoden ikäero :D
Oltaisiinko alettu seurustelemaan, jos heti oltaisi tiedetty toistemme iät? En tiedä. Näyttäisinkö enemmän ikäiseltäni, ellen olisi rituaalinomaisesti hoitanut kasvojani laadukkailla tuotteilla jo nuorena? En tiedä.
Mutta sen tiedän, että olen nyt elämäni parhaassa suhteessa. <3
Nämä rasvat rasvojen päälle ainoastaan veltostuttavat ihoa. Puhdistus perus puhdistusaineella ja kevyt perusvoide iltaisin riittää. Päivällä aurinkosuojalla varustettu BB voide ja ripsiväri. Ikää 65 eikä rypyn ryppyä.
Vitamiinit marjoista ja ruuasta. Ei alkoholia eikä tupakkaa. Liikuntaa ja ulkoilua. En ole koskaan pitänyt rypyttömyyttä iän karttuessa minää ongelmana, ei vain ole kohdalle osunut - vielä. Saa tulla kun aika on.
Ihminen vanhenee omaan rytmiinsä ja kauniisti, kun välttää myrkkyjä ruuassa, ihonhoitotuotteissa ja välttää tupakkaa ja alkoholia. Missä tässä ongelma? Aikaa ei voi pysäyttää ostamalla sadoilla euroilla luuloa siitä.
La Merin törkeän hintainen kosteusvoide tukki minun huokoset, vaati kolme syväpuhdistusta kosmetologin luona että ihoni saatiin jälleen "hengittäväksi :(