Toivoisin löytäväni naisen josta pitää huolta
Ei vahva ja itsenäinen nykynainen tarvitse tai tunnu edes haluavan mieheltään hellyyttä, silittelyä, rohkaisevia/kauniita sanoja tai lohdutusta. Miksi olisin ihmisen kanssa jolle en ole tarpeellinen? Motivaatio pyöreä nolla.
Olenkin päättänyt pysyä sinkkuna niin kauan kunnes löydän herkän ja vastaanottavaisen naisen jota helliä ja josta pitää huolta. Ei kiinnosta antaa huomiota näille "vahvoille" naisille.
M35
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
IKIS_ALERT
Täh, onko ikis vaihtanu aihetta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vahva ja itsenäinen nykynainen tarvitse tai tunnu edes haluavan mieheltään hellyyttä, silittelyä, rohkaisevia/kauniita sanoja tai lohdutusta. Miksi olisin ihmisen kanssa jolle en ole tarpeellinen? Motivaatio pyöreä nolla.
Olenkin päättänyt pysyä sinkkuna niin kauan kunnes löydän herkän ja vastaanottavaisen naisen jota helliä ja josta pitää huolta. Ei kiinnosta antaa huomiota näille "vahvoille" naisille.
M35
Outo ajatusmaailma sinulla. Minä olen arjessa vahva ja itsenäinen, pakko olla pystyäkseen hoitamaan työn ja kodin ja osallistumaan yhteiskunnallisiin asioihin. Se ei kuitenkaan millään tavalla estä minua haluamasta ja tarvitsemasta miesystävältäni paljon hellyttä, silittelyä ja kauniita sanoja, ja joskus lohdutustakin, silloin, kun me olemme yhdessä.
Ei tuossa ole mitään outoa. Minä olen mies, joten olen luonnollisesti vahva. Se tarkoittaa samalla sitä, ettei minun tarvitse erikseen vaatia/antaa hellyyttä, silittelyä, kauniita sanoja, lohdutusta, vaan koska rinnallani on oikea, naisellinen filippiiniläinen kaunotar, kaikki tulee luonnostaan puolin ja toisin.
Hän on erittäin vahva persoona, mutta ei suinkaan justiina, vaan osaa rakastaa aidosti, mutta osaa myös tuoda julki omatkin mielipiteensä ilman draamaa, juuri siten kuin aikuisen ihmisen kuuluukin.
Suomalaisissa naisissa on tuollainen omituinen vika, että he osaavat ainoastaan haluta tai paremminkin vaatia kaikenlaista erityiskohtelua, mutta itse ovat täysin tumpeloita kaikessa romantiikasta erotiikkaan ja siltä väliltä. Suomalainen nainen on aika kehittymätön juntti, ikävä kyllä ja sen tajuaa monet vasta sitten, kun törmäävät oikeisiin naisellisiin naisiin, joilla ylä- ja alapää toimii normaalisti.
Jos sun elämä on noin onnellista, niin miten sulla on mielenkiintoa ja tarvetta paasata täällä tuollaisia katkeraakin katkerampia haukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä suomalaisen miehen kanssa tekee suomalaisesta naisesta vahvan ja itsenäisen.
Hoidat kodin, lapset, vanhat vanhemmat, työt, sukulaissuhteet, toki sitä hellyyttä ja silittelyä kaipaa, mutta suomalaiselle miehelle se on housut pois ja sisään, kun tässä vaiheessa suomalainen nainen sanoo vedä käteen tai kanna vastuusi arjesta, hankkii suomalainen mies kielitaidottoman orjan itämailta.Noinhan se naisten kuvitelmissa aina menee, mutta VAIN kuvitelmissa.
Nykynainen on todella huono vähän kaikessa. Koti on vastenmielistä pitää siistinä, asui nainen sitten yksin, kaksin tai isomman perheen kera.
Lapset hoitaa yhteiskunta, ei suinkaan lasten oma äiti. Nykynaisesta ei olisi kasvattajaksi.
Vanhukset makaavat käytännössä paskavaipoissaan siitäkin huolimatta, että hoitoala on lähes kokonaan naisten työllistämä. Siinäpä varsinaisia hoivaajia. Ei nykyajan nainen välitä paskan vertaa omista vanhemmistaan. Eikä lapsistaan.
Työssä käyminenkin on etupäässä sitä, että mennään työpaikalle (jos ei ole haettu saikkua), mutta "työ" on somettamista, vaikka esimiehille näytellään, että suorastaan hukutaan töihin.
"Sukulaissuhteiden" hoitaminen on käytännössä riitelyä sukulaisten kanssa. Anoppi etusijalla taistoissa.
Varmasti todella heikkoina hetkinä suomalainenkin nainen kaipaa hellyyttä ja silittelyä, mutta harva mies haluaa ottaa mitään riskiä, kun nainen on tappajan näköinen, hielle haiseva sotanorsu, jonka ilmekin jo kertoo, että jumalauta jos kosket minuun niin päätä lyhyempänä lähdet täältä!
Pelkkä mainitseminen siitä, että olisi mahtavaa rakastella pitkästä aika, saa vaimon nostamaan syytteen seksuaalisesta ahdistelusta ja raiskaamisesta.
Moni mies siis aivan ymmärrettävistä syistä lopettaa oman vaimonsa hellimisen ja yrittää edes satunnaisesti saada kassinsa tyhjennettyä tai tyytyy vetämään lapaseen, kunnes ymmärtää, että varsinkin aasiassa on ihan aitoja naisia miljoonittain ja hankkii sieltä oikeasti fiksun ja mukavan kaunottaren.
Suomalaisen naisen mentaaliongelma saa luonnollisesti aikaan sen, että korkeammin koulutettu, yleensä 2-3 eri kieltä osaava, normaalivartaloinen, seksikäs, juuri oikeissa paikoissa olevilla muodoilla varustettu kodinhengetär nähdään pelkästään kielitaidottomana orjana. Jostain omituisesta syystä suomalaiset naiset eivät pidä kuitenkaan itseään ollenkaan rasisteina. Päin vastoin, kovaan ääneen ovat toitottamassa, miten naisia sorretaan joka käänteessä.
Haha, joku on taas perjantai-illan tumputtanut yksinäisyydessään ja purkaa nyt krapulaista katkeruuttaan :-D Nautin! Aina kun ikis tai joku muu vuodattaa naisvihaansa tällä palstalla niin se kertoo, että elämä betonipunkkerissa jatkuu yhtä kurjana ja yksinäisenä kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Outo ajatusmaailma sinulla. Minä olen arjessa vahva ja itsenäinen, pakko olla pystyäkseen hoitamaan työn ja kodin ja osallistumaan yhteiskunnallisiin asioihin. Se ei kuitenkaan millään tavalla estä minua haluamasta ja tarvitsemasta miesystävältäni paljon hellyttä, silittelyä ja kauniita sanoja, ja joskus lohdutustakin, silloin, kun me olemme yhdessä.
Ei tuossa ole mitään outoa. Minä olen mies, joten olen luonnollisesti vahva. Se tarkoittaa samalla sitä, ettei minun tarvitse erikseen vaatia/antaa hellyyttä, silittelyä, kauniita sanoja, lohdutusta, vaan koska rinnallani on oikea, naisellinen filippiiniläinen kaunotar, kaikki tulee luonnostaan puolin ja toisin.
Hän on erittäin vahva persoona, mutta ei suinkaan justiina, vaan osaa rakastaa aidosti, mutta osaa myös tuoda julki omatkin mielipiteensä ilman draamaa, juuri siten kuin aikuisen ihmisen kuuluukin.
Suomalaisissa naisissa on tuollainen omituinen vika, että he osaavat ainoastaan haluta tai paremminkin vaatia kaikenlaista erityiskohtelua, mutta itse ovat täysin tumpeloita kaikessa romantiikasta erotiikkaan ja siltä väliltä. Suomalainen nainen on aika kehittymätön juntti, ikävä kyllä ja sen tajuaa monet vasta sitten, kun törmäävät oikeisiin naisellisiin naisiin, joilla ylä- ja alapää toimii normaalisti.
Jos sun elämä on noin onnellista, niin miten sulla on mielenkiintoa ja tarvetta paasata täällä tuollaisia katkeraakin katkerampia haukkuja?
Heitä miesvihasi pois vaikka yhdeksi päiväksi ja lue muiden palstamammojen kommentteja, niin ymmärrät että olen oikeassa, vaikka hiukan kärjistäen tuonkin faktat esiin.
Olen itsenäinen nainen, mutta yksi tärkeimpiä miehen ominaisuuksia on se että mies auttaa ja pitää huolta. Ihanteellinen suhde on sellainen, jossa molemmat tsemppaa toisiaan. Mies saa näyttää herkän puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä suomalaisen miehen kanssa tekee suomalaisesta naisesta vahvan ja itsenäisen.
Hoidat kodin, lapset, vanhat vanhemmat, työt, sukulaissuhteet, toki sitä hellyyttä ja silittelyä kaipaa, mutta suomalaiselle miehelle se on housut pois ja sisään, kun tässä vaiheessa suomalainen nainen sanoo vedä käteen tai kanna vastuusi arjesta, hankkii suomalainen mies kielitaidottoman orjan itämailta.Noinhan se naisten kuvitelmissa aina menee, mutta VAIN kuvitelmissa.
Nykynainen on todella huono vähän kaikessa. Koti on vastenmielistä pitää siistinä, asui nainen sitten yksin, kaksin tai isomman perheen kera.
Lapset hoitaa yhteiskunta, ei suinkaan lasten oma äiti. Nykynaisesta ei olisi kasvattajaksi.
Vanhukset makaavat käytännössä paskavaipoissaan siitäkin huolimatta, että hoitoala on lähes kokonaan naisten työllistämä. Siinäpä varsinaisia hoivaajia. Ei nykyajan nainen välitä paskan vertaa omista vanhemmistaan. Eikä lapsistaan.
Työssä käyminenkin on etupäässä sitä, että mennään työpaikalle (jos ei ole haettu saikkua), mutta "työ" on somettamista, vaikka esimiehille näytellään, että suorastaan hukutaan töihin.
"Sukulaissuhteiden" hoitaminen on käytännössä riitelyä sukulaisten kanssa. Anoppi etusijalla taistoissa.
Varmasti todella heikkoina hetkinä suomalainenkin nainen kaipaa hellyyttä ja silittelyä, mutta harva mies haluaa ottaa mitään riskiä, kun nainen on tappajan näköinen, hielle haiseva sotanorsu, jonka ilmekin jo kertoo, että jumalauta jos kosket minuun niin päätä lyhyempänä lähdet täältä!
Pelkkä mainitseminen siitä, että olisi mahtavaa rakastella pitkästä aika, saa vaimon nostamaan syytteen seksuaalisesta ahdistelusta ja raiskaamisesta.
Moni mies siis aivan ymmärrettävistä syistä lopettaa oman vaimonsa hellimisen ja yrittää edes satunnaisesti saada kassinsa tyhjennettyä tai tyytyy vetämään lapaseen, kunnes ymmärtää, että varsinkin aasiassa on ihan aitoja naisia miljoonittain ja hankkii sieltä oikeasti fiksun ja mukavan kaunottaren.
Suomalaisen naisen mentaaliongelma saa luonnollisesti aikaan sen, että korkeammin koulutettu, yleensä 2-3 eri kieltä osaava, normaalivartaloinen, seksikäs, juuri oikeissa paikoissa olevilla muodoilla varustettu kodinhengetär nähdään pelkästään kielitaidottomana orjana. Jostain omituisesta syystä suomalaiset naiset eivät pidä kuitenkaan itseään ollenkaan rasisteina. Päin vastoin, kovaan ääneen ovat toitottamassa, miten naisia sorretaan joka käänteessä.
Koko kirjoituksesi on kärvistetty kuulostamaan voitoksi miehille. Ihan niin kuin suomalainen mies olisi taivaanlahja maailmalle ja suomalainen nainen pelkkää sontaa. Kuulostat sairaalta, tarvitset apua.
Tarkoitit varmaankin sanaa kärjistetty? Tarkoitukseni oli kärjistämällä saada teidät naiset itse avaamaan omat silmänne. Onnistuin siinä mainiosti.
En nyt ihan taivaanlahjana meitä suomalaisia miehiä pitäisi, mutta kyllä me kieltämättä olemme maailmalla todella hyvässä maineessa. Itse en ainakaan ole kuullut koskaan, että suomalainen nainen olisi erityisen arvostettu tuolla maailmalla. Ainoa mitä olen ulkomaalaisilta kuullut, että antavat pimppaa varsin helposti ja ovat melko tunnekylmiä ja ovat ihmetelleet miten voivat tappaa omia jälkeläisiään niin sumeilematta. Sekin nauratti, kun eräs ulkomaalainen nainen vertasi naisia sanomalla, että kun nainen haluaa kokea rakkautta, yleensä nainen etsii miehen, mutta suomalainen nainen alkaa etsiä sopivaa koiraa, kissaa, hevosta tai muuta eläintä.
Jahas, taas tuo pimpan antaminen. Et sitten ymmärrä, mitä eroa on sillä, että haluaa seksiä omasta halustaan tai haluaa seksiä toista miellyttääkseen vaikkei itseä haluttaisi? Kysy vaikka joltain naiselta, mitä eroa noissa on.
Miten paljon tuolla ulkomaalaisella naisella oli kokemuksia suomalaisista naisista, kun hän noin hyvin tuntee naiset? Ei nämä suomalaiset miehet kohtele naisia kuin kukkaa kämmenellä vaan olettavat, että nainen huolehtii itse asioistaan. Kysy vaikka palstamiehiltä, heille naisten minkäänlainen avuntarve on vain osoitus naisten huonoudesta. Paras esimerkki on olut se, että naisten pitäisi tarjoutua kantamaan painavat tavarat miesten puolesta ja hakemaan miehet kotoa ensitreffeille. Ehdotapa tuota sille ulkomaalaiselle naisellesi ja tule sitten kertomaan tänne vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsenäinen nainen, mutta yksi tärkeimpiä miehen ominaisuuksia on se että mies auttaa ja pitää huolta. Ihanteellinen suhde on sellainen, jossa molemmat tsemppaa toisiaan. Mies saa näyttää herkän puolensa.
Juuri näin, ja oikeasti miehekkään miehen maskuliinisuus ei siitä haurastu, vaikka hän itsekin joskus olisi hoivan tarpeessa ja tarvitsisi lohtua. Jopa päinvastoin, se jos mikä on miehistä.
Sori OT, mutta mitä tämä puhe ikiksestä on tässä yhteydessä...? Eikö ikis nyt oo ihan eri tyyppi. Lempinimi ikiskin siihen viittaa mistä hänellä oli kyse.
Nimim. Aktiivisesti palstaa lukenut silloin kun ikis täällä avautui päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Sori OT, mutta mitä tämä puhe ikiksestä on tässä yhteydessä...? Eikö ikis nyt oo ihan eri tyyppi. Lempinimi ikiskin siihen viittaa mistä hänellä oli kyse.
Nimim. Aktiivisesti palstaa lukenut silloin kun ikis täällä avautui päivittäin
Jatkan vielä, että meneekö täällä nyt jollain ikikset ja lassukat sekaisin vai onko ikis tehnyt ihan uuden aluevaltauksen.
Kyllähän se muuttaa suhteen dynamiikkaa, kun molemmat ovat itsenäisiä ja suhteessa vain vapaasta tahdostaan ja muitakin vaihtoehtoja elämälle on.
Minä en voi helliä miestä tarjoamalla ruokaa pöytään työpäivän jälkeen, koska olen itsekin poikki ja nälkäinen. Enkä myöskään tyrkytä seksiä, josta en itse nauti, koska en ole epätoivoisessa asemassa. Sen sijaan nautin mielelläni molemminpuolisesti hyvästä seksistä ja olen siinä innokas ja aktiivinen.
Vaikka en pysty toimimaan miehelle kodinkoneena, voin silti hassutella ja hellitellä hänen kanssaan. Voin keventää hänen elämäänsä niin, ettei hänen tarvitse pitää minusta taloudellisesti huolta. Sen lisäksi voin sparrata häntä hänen yritystoiminnassaan samoin kuin hän minua omassani. Tai voimme jutella mistä tahansa aiheesta tasavertaisesti (toki aina kukin yksilö on vahvimmillaan omalla erikoisalueellaan). Voimme harrastaa ja nauttia vapaa-ajasta yhdessä. Kumpikin voi lohduttaa toista ja antaa rakkautta, tukea ja keventää elämää hyvällä huumorilla.
Jos elämä menee liian kurjaksi, minun ei tarvitse vääntää itseäni solmulle sen pelossa, että joudun muuten kadulle. Sen sijaan olen vapaaehtoisesti valmis panostamaan suhteeseen erittäin paljon, jos tunnen, että sille on vastinetta.
Suomalaisissa miehissä ja naisissa on valtava variaatio, kuten on muidenkin maiden miehissä ja naisissa. Ehkä me olemme muihin maihin verrattuna keskivertoa enemmän tosissaan asioiden suhteen, rehellisiä ja vähemmän pinnallisia.
Kyllähän ne naiselliset ja kaiken kestävät naisetkin ovat vahvoja. He vasta vahvoja ovatkin, koska eivät este nosta esiin epäkohtia, koska heillä ei ole varaa siihen. Pitää miellyttää, jotta pysyy hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Moderni nainen toteuttaa tälläiset tarpeensa haaveilemalla raiskauksesta (n. kolmannes naisista) tai rajulla seksillä, johon liittyy alistamista mm. piiskauksen ja kuristamisen muodossa.
AV-mammat ei tietenkään kuulu heihin, mutta jostain kummasta akateemisiin tutkimukseen tällaiset naiset valikoituvat.
Salli minun epäillä noiden tutkimusten validiutta. Aikanaan myös Kinseyn höpötutkimuksilla saatiin koko länsimaailma muuttamaan käsitystään seksuaalisuudesta.
Suosittelisin sinulle, ettet ajattele kolmanneksen suomalaisista naisista olevan tuollaisia, koska eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Moderni nainen toteuttaa tälläiset tarpeensa haaveilemalla raiskauksesta (n. kolmannes naisista) tai rajulla seksillä, johon liittyy alistamista mm. piiskauksen ja kuristamisen muodossa.
AV-mammat ei tietenkään kuulu heihin, mutta jostain kummasta akateemisiin tutkimukseen tällaiset naiset valikoituvat.
Sinä et osaa erottaa seksifantasioita oikeasta elämästä. Fantasiat ovat fantasioita eikä se tarkoita sitä, että ne olisikaan tarkoitus toteuttaa. Siinähän vain menee hyvä fantasia pilalle. SM-seksi on ihan oma juttunsa, kuka sitä harrastaa muuten kuin seksimielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne naiselliset ja kaiken kestävät naisetkin ovat vahvoja. He vasta vahvoja ovatkin, koska eivät este nosta esiin epäkohtia, koska heillä ei ole varaa siihen. Pitää miellyttää, jotta pysyy hengissä.
Järkeviä naisia siis. Suomalainen mies jos lakkaa mielistelemästä naistaan, pääsee usein hengestään.
Miten iso otanta sinulla oli tuossa tutkimuksessa? Vai perustatko väitteesi omaan sukulais- ja ystäväpiiriin? Jos perustat, niin aika erikoinen sukusi on, samoin ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli minun epäillä noiden tutkimusten validiutta. Aikanaan myös Kinseyn höpötutkimuksilla saatiin koko länsimaailma muuttamaan käsitystään seksuaalisuudesta.
Suosittelisin sinulle, ettet ajattele kolmanneksen suomalaisista naisista olevan tuollaisia, koska eivät ole.
Ei ole ikinä käynyt mielessä, kertaakaan?
https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201001/womens-rape-f…
From 1973 through 2008, nine surveys of women's rape fantasies have been published. They show that about four in 10 women admit having them (31 to 57 percent) with a median frequency of about once a month. Actual prevalence of rape fantasies is probably higher because women may not feel comfortable admitting them.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et osaa erottaa seksifantasioita oikeasta elämästä. Fantasiat ovat fantasioita eikä se tarkoita sitä, että ne olisikaan tarkoitus toteuttaa. Siinähän vain menee hyvä fantasia pilalle. SM-seksi on ihan oma juttunsa, kuka sitä harrastaa muuten kuin seksimielessä?
Sulta meni pointti ohi ihan täysin, mistä tarve tuollaisiin fantasioihin tulee, miksi niistä saa mielihyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta meni pointti ohi ihan täysin, mistä tarve tuollaisiin fantasioihin tulee, miksi niistä saa mielihyvää?
En tiedä, ihmisillä nyt muitakin tapoja, joista ei ota tolkkua. Alistamisesta, piiskauksesta ja kuristamisesta taitavat nauttia myös osa miehistäkin, joten mitä se kertoo noista miehistä? Onko tuo mielestäsi miehille ok, mutta naisille ei? En usko, että sinä tiedät, millaisesta seksistä myyjänä työskentelevä, kolmen lapsen äiti fantasioi.
Itse näytän ulkoapäin haavoittuvaiselta, viattomalta tyttömäiseltä naiselta. Koska maailma on kova, minun on pakko opetella olemaan vielä kovempi. Jos eksyn yksin metsään ei kukaan ole minua palvomassa ja passaamassa. Siksi haluan oppia puunhalkomisen, nuotionteon, teltanpystytyksen, kalastuksen jne. Ap:n kaltaisille miehillä tämä ottaa koville, kun nainen pärjää miestä paremmin. Olen törmännyt kaltaisesi miehiin, jotka yrittävät saada minut tuntemaan että ilman heitä en pärjää. Näämä polkevat, tallovat, nälvivät, ilkeilevät, huomauttelevat virheistäni ja puhe on mahtipomtista. Heillä on muka kaikkea sitä mitä minulla ei ole ja jos heidät otan niin elämäni helpottuu sen takia. Yrittävät saada minun toimimaan heidän haluamalla tavalla, enkä saisi selvitä yksin vaan pitäisi kuolla tyyliin nälkään. En halua miestä, jolla on niin huono itsetunto että naisen pitää tätä miestä palvoa jopa niitä pahimpia virheitä mitä tekevät. Mieluummin tasapuolinen terve parisuhde, ettei tarvii toivoa että toinen kuolee nälkään ilman toista.
Ahdistaisi tuommoinen.