Miksi musta kiinnostuu aina ne tyypit, joihin en itse halua tutustua?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa EI pienille rinnoille
Aika moni tuntuu sanovan kyllä mun pienille rinnoille..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyppää kaivoon 🤦🏻
Miksi kuvittelet puolestasi, että joku olisi sinusta kiinnostunut?!
Vierailija kirjoitti:
Tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos kysellään puhelinnumeroa tai treffeille, niin todellakin pidän sitä kiinnostuksen merkkinä.
Ap
Noinhan se yleensä menee, että ne joista itse on kiinnostunut, ei ole kiinnostunut itsestä, ja niistä taas ei ole kiinnostunut, jotka olisi itsestä kiinnostuneita.
Suurin osa ihmisistä ovat ei-kiinnostavia. Siksi jokaiselle niitä osuu kohdalle. Se nyt vain on niin.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se yleensä menee, että ne joista itse on kiinnostunut, ei ole kiinnostunut itsestä, ja niistä taas ei ole kiinnostunut, jotka olisi itsestä kiinnostuneita.
Kyllä musta kiinnostuu kaikki naiset! m
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on parhaat, nuorena terhakkaat ja ikääntyessäkin freesit ja timmit.
Viimeksikin baarissa yksi järkyttävän näköinen valas pyysi oikein lupaa istua samaan pieneen pöytään, jonka ääressä istuin. Annoin toki luvan, minkä jälkeen join tuoppini kiireen vilkkaa loppuun ja poistuin paikalta.
Olet keskiverto, joka on kiinnostunut huipputyypeistä. Sinusta kiinnostuneet on myös keskivertoja ja pitävät sinua samantasoisena ja sitä myöden kiinnostuvat sinusta. Sinusta ei huipputyypit kiinnostu, kun olet keskitasoa,vaikka luulet olevasi huipputasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on parhaat, nuorena terhakkaat ja ikääntyessäkin freesit ja timmit.
Jep
Jos ne komeat, kivat ja jännittävät ottivat jo nuorena naisen. Ei ole vapaana montaa. Moni näyttelee kiinnostavaa, arkena sillä on verkkarit ja jääkiekko pauhaa tv:stä. Ulkomailla voi olla enemmän porukkaa.
Sitä kutsutaan elämäksi. Se, että joku kiinnostava antaisi vastakaikua...sitä kutsutaan fantasiaksi.
T:Realisti
Miinukset isolle lihotus-sialle jonka rinnat on kuin ylituotannossa olevalla Mansikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Isot tissit hoikassa kropassa on kuitenkin aina muotia, sanoi kuka mitä tahansa. Kts. Sydney Sweeney tms.
Mitä ne miehet sanovat, joita itse lähestyt?
Ei-toivotut tyypit haluavat tunkea iholle, ja juuri siksi he ovatkin ei-toivottuja.