Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö mistään enää romanttisia ja herkkiä "herrasmiehiä"?

Vierailija
08.01.2018 |

Omakohtainen kokemukseni miehistä on hyvin vähäinen, mutta mitä olen muiden menoa seurannut, on tullut sellainen käsitys että tuollaiset miehet ovat todella harvassa. Tuntuu, että pinnallisia ja ehkä jopa (tunne)kylmiä tapauksia on valtaosa.

Romanttisella ja herkällä tarkoitan sellaista herkkää tapausta, joka ei pelkää näyttää tunteitaan ja tykkää hellyydestä ja romantiikasta. Esim. pusuttelusta ja käsistä pitämisestä, yhdessä harrastamisesta (esim. musiikki, matkustelu tai mikä ikinä yhdistääkään) ja vaikka televisiota katsoessa toisen viereen käpertymisestä. Ei pelkäisi näyttää tunteitaan toista kohtaan myös muiden ihmisten ollessa läsnä. Olisi ns. ylpeä omastaan eikä peittelisi sitä. Tykkäisi ehkä myös kutsua toista välillä kullaksi tai rakkaaksi (ei mitään teiniällötyksiä kuitenkaan :D) nimen sijaan.

Herrasmiehellä taas tarkoitan sitä, että mies todella olisi yhden naisen mies, osaisi käytöstavat ja kohdella naistaan kuin naista kuuluukin. Eli antaisi erityistä huomiota vain omalle naiselleen eikä harrastaisi flirttailua muiden kanssa tai asettaisi toista asemaan jossa hän tuntee olevansa riittämätön. Siitä, että tykkäisi myös silloin tällöin keskustella syvällisiä - tai ainakin tärkeän paikan tullen osaisi sen - ei olisi mitään haittaa.

Onko tällaisia miehiä enää missään? Puhun nyt lähinnä vähän nuoremmista, alle 30-vuotiaista sillä itsekin olen vielä nuori. Tuntuu, että joskus tuollainen oli vielä yleistä, mutta nykyään tuollaiset "kultakimpaleet" vaikuttavat olevan harvassa. Olenko todella liian vaativa ja epärealistinen kun toivoisin mieheltä tuollaisia asioita? Olen itse samanlainen, romantiikasta ja hellyydestä pitävä syvällinen tapaus, jolle kumppani on elämässä etusijalla.

Haaveilenko todella aivan turhaan?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot herrasmiehet viedään markkinoilta suht nopeasti.

Vierailija
82/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai Ap nyt ihan tosissaan väitä ettei tuollaisia miehiä ole? Minkälaisia miehiä oikein tapailet? Itsellä ainakin kokemus, että meistä on ylitarjontaa tässä 30v+ luokassa.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai Ap nyt ihan tosissaan väitä ettei tuollaisia miehiä ole? Minkälaisia miehiä oikein tapailet? Itsellä ainakin kokemus, että meistä on ylitarjontaa tässä 30v+ luokassa.

M36

Herrasmies ei väitä itseään herrasmieheksi.

Vierailija
84/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hellä ja herkkä herrasmies. Pidän tiukasti kiinni. <3

Kuinka ollakaan! Niin minullakin! Onko meillä sama herrasmies? 😍

Vierailija
85/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää lukuunottamatta kuvasit juuri minut, mutta palstan naiset tuntuvat pitävän minua naisia vihaavana sovinistina. 

Vierailija
86/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla taitaa olla. Ainoa ongelma on se että pitäisi raahata joku tänne tai itse jättää täällä kaiken.

Vierailija
87/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Herrasmies ei väitä itseään herrasmieheksi.

No tuolla logiikalla niitä ei tietenkään sitten ole kun pitää kieltää olevansa, vaikka olisikin.

Vierailija
88/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että suurin osa normaaleista tai huomaamattomista miehistä on tuollaisia. Heillä ei ole naisia joka sormelle, eikä uutta odottamassa joka satamassa. He osaisivat arvostaa sitä omaa naista eivätkä kuvittele, että joka kulman takaa löytyy uusi ja parempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan