Pitäisikö lopettaa suhde?
Olemme tunteneet kuusi kk, ja seurustellu niistä viisi. Miehessä ei tähän mennessä ole ollut mitään muuta vikaa, paitsi seuraava: Hän avautui minulle tulleensa joskus petetyksi, josta hänellä on luottamuspula seurannut meidänkin suhteeseemme. Jos lähden kavereiden kanssa viikonloppuna ulos, hän vaatii minulta kuvia, että olen siellä missä sanonkin olevani. Olen nyt parina kertana suostunut tähän hänen mieliksi ja jotta vältämme asiasta jaarittelun. Miehessä ei tosiaan ole mitään muita huonoja puolia ilmennyt, päinvastoin. Mietin vain, onko mies sittenkin hullu kontrolloija vai voiko normaalikin mies oirehtia petetyksi joutumista näin?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Jätä seurustelu kokonaan jos noin pienestä syystä koet tarpeelliseksi jättää toinen.
No ei se ole tervettä, jos pitää jotain kuvia lähetellä. Ei tuollaisesta voi mitään tulla, tuskin mikään todistelu tulee riittämään. Eikä suhteeseen voi lähteä sillä ajatuksella, että en luota tuohon ihmiseen. Se syö molemmat pikkuhiljaa. Rakkaus on heittäytymistä ja siinä on aina mahdollisuus joutua satutetuksi. Muuta reittiä ei ole.
Miksi kukaan edes olisi sellaisen ihmisen kanssa, johon ei luottaisi? Eihän siinä ole hyvä olla itselläkään.
Jätä seurustelu kokonaan jos noin pienestä syystä koet tarpeelliseksi jättää toinen.