Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Vierailija kirjoitti:
Jalat on väsyneet kävelystä täällä Pariisissa lomaillessa.
En usko, olet vain uupunut ja helpottunut, että olet vielä hengissä. Tukholmassa voisi olla toisin...
Suututtaa, kun en tiedä kumman elokuvan tilaisen eka katsottavaksi.
Olen ostanut kaksi unssin kultakolikkoa Australian Lunar -sarjasta. Yksi on lohikäärme (tyttären kiinalainen horoskooppi) ja toinen on apina (miehen kiinalainen horoskooppi). Nyt on koiran vuosi alkamassa ja minä olen koira kiinalaisessa horoskoopissa. Olen odottanut tätä, että saan ostettua itselleni saman kolikon. Mutta voi pettymysten pettymys, en oikein tykkää siitä miltä se näyttää! Kilon hopeakolikossa puolestaan olisi paljon kivempi kuva, siinä on emokoira ja pentu. Mutta mitä siitä tulee, että mulla on kaksi kultakolikko ja yksi hopeakolikko?
Eikä siinä vielä kaikki! Jos päädyn ostamaan tuon hopeakolikon, joudun lähtemään Tallinnaan koska Suomessa hopeasta menee alv. Ei ole mitään järkeä maksaa sijoitushopeasta alvia, kun Tallinnasta sen saa ilman alvia. Ei yhtään nappaisi lähteä sinne mokoman takia, mutta luonto ei myöskään anna periksi maksaa turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kuvaa niiin hyvin millaista meidän elämä oikeasti on.
Voimme olla oikeasti onnellisia kun meillä on asiat näin hyvin! 🙏🏼
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Huimaus joka ei häviä. Pahoinvointi sen lisäks. En siis ole raskaana enkä juo. Ei mene ohi. Maatessa istuessa ja kävellessä huimaa keinuvasti ja oksettaa mutta päätä ei säre. Venytellä koitin ei ole paikat jumissa. Välillä näkyy kahtena. Pe lääkäri aikaajalle vasta
Aikaajalle 😅 voi vittu. No aika. En pysty keskittymään kirjottaa kunnolla.
Kynnet kasvaa. Ne pitää leikata pari kertaa viikossa. Ei jaksais.
21.00 alkais X-Filesin uusi kausi, mutta en malttais jaksaa odottaa !!
Mietin toisen eteisen lattian laittoa, tila on suht pieni mutta hankalan mallinen ja mittainen. 2m joustovinyylimatto on liian kapea ja 3m leveästä jää kamalasti yli. Vinyylilankku ei myöskään ole ongelmaton koska, tila on hankalan mallinen ja sovitustyötä joutuisi tekemään. Tässähän on riskinä se että suositeltu 5% lisä pinta-alaan asennusvaraksi ei riitä koko tilaan. Vinyylilankut myydään paketissa joka justjust riittäisi pinta-alan puolesta tilaan jos se olisi suorakaiteeen mallinen. Ja mitä sillä lopulla tekisi jos ostaisi kolme pakettia?
Hammasta särkee ja vituttaa :/ vituttaa työpaikka ja työkaverit. vituttaa ku en nää miestä jota kaipaan. vituttaa tää talvi ja kylmyys. vituttaa ku ei vielä kevät ja kesä.
Ollaan lähdössä miehen kanssa Alpeille laskettelemaan, enkä olisi halunnut BadGasteiniin ja hän "pakotti" minut sinne. Tunnen oloni jotenkin alistuneeksi. Olen jopa vähän suuttunut asiasta. Haluaisin itse asiassa tällä hetkellä mieluummin Lappiin.
Maha on liian täynnä kun tuli ahmittua :(
Oon junittunut ostamaan Stokkan Herkun (onko se vielä sen niminen, en tiedä, samat pöperöt minusta vielä) vuohenjuusto-pinaattilasagnea ja se alkaa varmaan kyllästyttää jollen keksi muita valmisruokaa.
Pojan kouluvalokuva ei mahdu kehyksiin. 😡
Vierailija kirjoitti:
Oon junittunut ostamaan Stokkan Herkun (onko se vielä sen niminen, en tiedä, samat pöperöt minusta vielä) vuohenjuusto-pinaattilasagnea ja se alkaa varmaan kyllästyttää jollen keksi muita valmisruokaa.
*jumittunut
Haluaisin olla fruitariaani mutta se ei onnistu Suomessa.
Arki ei tunnu miltään, kun on juuri palannut kuukauden ulkomaanmatkalta :(
Vähän ohis. Katson juuri ylen uutisista, kuinka järvikalastaja seisoo pulkannaru kädessään laiturilla ja tuskailee, kun ei järvessä ole jäätä että pääsisi KALAAN!
No haloo, -veneetkin on keksitty🙉
Ostin uuden kännykän mutta en saanut siihen sellaisia kuoria kuin halusin. Nyt on pakko tyytyä tällaiseen peruskuoreen. Ruma!
Sama.