Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Pitäisi tehdä tylsiä rästihommia pois alta, että pääsee aloittamaan uusia mielekkäämpiä. Äääähhhh.
Auto kitkuttaa oikealla puolella jotain. Ärsyttävää.
Ostin 6 prk hernekeittoa kotiin ja 6 prk tonnikalaa, jos se hajoaa. Ompahan kotona ruokaa.
Pitäisi vielä ostaa toinen mokoma satsi varastoon. Niin ja pari kolme pussikeittoa myös.
Vaikken yleensä syö valmisruokia ollenkaan.
Sinkkumies
Kotityöstressi: pitäisi mennä täyttämään astianpesukonetta ja laittaa pyykit pyörimään, mutta mieluummin pelaisin pleikkaa kun siihen kerrankin on aikaa.
Pitäisi päättää minne mennään matkalle reiluksi kuukaudeksi. Hyviä vaihtoehtoja on liikaa... Kyllä se varmaan silti tonne Jenkkeihin tällä kertaa suuntautuu, Uusi-Seelanti ja Peru on kyllä kovia kilpakumppaneita. Oikeesti aika vaikea päättää.
Olen parhaillaan lomalla Thaimaassa. Vietimme aamupäivän laiskasti uima-altaalla, mutta pyyhkeemme eivät ole vieläkään kuivia. Mihin kuivaan itseni iltauinnin jälkeen?
Aloitin uutena vuotena kosmetiikan hamstrauslakon ja haluan kulutella vanhoja pois, mutta olen jo ehtinyt spotata parikin ihanaa meikkipalettia.
Hillitsin itseni ja kävin laskemassa tämänhetkiset palettini. Niitä oli 22 joista kokonaan käyttämättömiä 2.
Pitääkö minun kuluttaa 22 paletillista meikkiä ennen kuin ostan lisää, vai luovuttaa kun haastetta on kulunut alle kuukausi?
100 neliöinen asunto tuntuu liian pieneltä ja olen asunut tässä vasta pari viikkoa.
Kylpyhuoneesta paloi eilen lamppu. Ei millään viitsisi kampeutua kauppaan ostamaan uutta, vaikka peseytyminen kynttilänvalossa ärsytti myös...
Pitäis ostaa pleikkarille uusi ohjain, vanhasta alkaa tatti reistata niin, että se vaikuttaa hahmon kulkemiseen eteenpäin.
Elän loppuunajetussa parisuhteessa jossa mies ei puhu yhtään mitään eikä osoita muutakin vihantunteitaan. Voin erittäin huonosti kuten mies joka pakenee töihin. Pitäisi järjestää asiat. Ei vain ole voimia kun paljon keskeneräisiä asioita. En pysty säästämään jotta pääsisin lasten kanssa Tästä pois kun ei ole mistä säästää. Olen suhteen aikana velkaantunut ja menettänyt luottotiedot. Mies tienaa hyvin enkä tiedä mihin käyttää rahaa. Mies saa vallantunnetta kun olen kokoaikainen pyykki/ruokakone ja hoida lapset yksin. Olen masentunut ja väsynyt.
Minulla on kylmä. Käden ulottuvilla on aamutakki, mutta se päällä tulee liian kuuma. En jaksa mennä hakemaan viereisen huoneen vaatekaapista ohutta pitkähihaista, joten kärsin ja palelen.
Piti ostaa uusi dvd bmw cabrioletin navigaatiojärjestelmään, mutta liike oli kiinni. Nyt joutuu menemään uudlleen.
Pitäisi mennä suihkuun, mutta en jaksa
Kaikki matkatavarat ei mahdu lentolaukkuun.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
En saa omaksi miestä jota rakastan.
En minäkään. Yritin kyllä. Tulin hylätyksi.
Menkat. Ja kaikki ottaa päähän, mm. se etten voi saada sitä miestä, jonka haluan ja on se fiilis, että tulen olemaan sinkkuna koko loppu elämäni. Ja pyykkien pesu ottaa päähän. Tai lähinnä kohta niiden levitys.
Sain viime kuussa osakkeisiin säästettyä vain reilun 500 euroa joulukulujen vuoksi. Yleensä saan 1500 euroa kuussa talteen. En kuitenkaan tässä kuussa saa mitenkään 2500 euroa, koska se on melkein koko nettopalkkani ja ruokaakin pitää ostaa. Nyt jään säästötavoitteestani jälkeen ja vielä ennen osinkojuhlia.
En osaa päättää, minne mennä lomalle pääsiäisenä ja kesällä.
Mulla on 2 tikkiä mahassa (luomen poisto) ja niitä kutittaa/ne langat pistelee tietyssä asennossa.
En osaa tehdä paria sivutehtävää yhdessä pelissä. Ne ei ole edes pakollisia pelin kannalta, mutta ärsyttää.