Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?

Vierailija
08.01.2018 |

Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.

Kommentit (990)

Vierailija
101/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten rahallisesti selviän kesän jälkeen. Pitää varmaan erota ja myydä asunto.

Vierailija
102/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut kirjastosta mielenkiintoisia kirjoja, mutta en jaksa lukea niitä. Toiseksi pitäisi keksiä minne hakea yhteishaussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan rippijuhlat on kesällä. Mietin joka päivä, mitä tarjottavaa täytyy tehdä. Riittääkö yksi kakku vai pitääkö olla kaksi? Ovatko karjalanpiirakat tylsiä? Minkä väriset servietit täytyy hankkia?

Vierailija
104/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on noi naapurin metelöivät teinit jotka koko ajan yrittää vittuilla naapureille pitämällä näitä arki-ilta musabileitä. Tehtiin uutenavuotena valitus noista kun musiikkia huudatettiin läpi yön monta kertaa viikossa ja jonka kostavat nyt näin että järjestävät bileitä ennen klo 22 samalla voluumilla. Nyt kuunnellaan musiikkia iltapäivästä eteenpäin ja sitä kun naapurit hakkaa seiniä.

Vierailija
105/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ei ollut mun suosikkijuustoa. Oli pakko ottaa jotain huonompaa.

Vierailija
106/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qpark pilaa shoppailukokemuksen Isossa Omenassa.

Vierailija
107/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään WhatsApissa, että mun kaveri on paikalla. Miksi se ei vastaa mun viestiin?

Vierailija
108/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä pyyhkiessä tuli iso nokare paskaa sormeen.

Vierailija
109/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parhaillaan lomalla Thaimaassa. Vietimme aamupäivän laiskasti uima-altaalla, mutta pyyhkeemme eivät ole vieläkään kuivia. Mihin kuivaan itseni iltauinnin jälkeen?

Pyyheliina ei kaupassa paljoa maksa,käyhän ostamassa

Vierailija
110/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuntosalilla ja nyt jostain syystä vasempaan käteen sattuu. Salilla mikään ei tuntunut pahalta, tein ihan normaalisti ja normaaleilla painoillakin.

Vierailija
111/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä. Pitäisi mennä suihkuun. En jaksa.

Vierailija
112/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan otsista pois ja just tää vaihe on niin ärsyttävä.

Vierailija
113/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekoripsistä irtos osa. ☹️

Vierailija
114/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maalaa sisäkattoja ja maali tuoksuu kauhealle, mun silmiä kutittaa ja kurkku on kipeä. Mutta en valita, koska olin jo kauan pyytänyt maalaamaan ne valkoisiksi. (Ovat hirveät ruskeat mäntypaneelikatot)

Miksi ihmeessä maalaa niitä alkydimaalilla/-lakalla, kun on olemassa ihan yhtä hyviä vesiohenteisia tuotteita? Ei kukaan enää käytä liuotinihenteisia, ellei ole ihan pakko. Terv.rakennusmaalari

Täällä ilmeisesti aika harva tietää mitä tarkottaa first world problem. Se tarkoittaa juuri niitä "Autoni hierova selkänoja meni jumiin ja hieroo nyt koko ajan ajaessani" eikä mitään "En saa omaksi rakastamaani miestä". Tosin jos sanoo " Olen naimisissa Johnny Deppin kanssa, mutta en saa omaksi sitä ja sitä" niin sitten se on first world problem..

Vierailija
115/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs tilata sokeri kun ollaan oerheen kanssa lähdössä Filippiineille, mutta en jaksa soittaa ja varata

Vierailija
116/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sattuikin! Istun metrossa. Vieressäni ja minua vastapäätä istuu kaksi mummoa, jotka kuvailevat toisilleen lääkärikäyntejään, peräpukamia sun muuta. Spotify ei suostu toimimaan, joten minun on vain yritettävä olla kuuntelematta heitä ja selailtava puhelinta.

Vierailija
117/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin 80K vuodessa maksavan työn enkä saa vastaavaa tilalle.  Harmittaa kun ei voi enää elää rikkaan elämää vaan joutuu tyytymään perustoimeentuloon.

Vierailija
118/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa vinkuintiaaneja. Kolmannen maailman väki ensimmäisessä maailmassa ja jälki on se mukaista. Joku ihan muu maksaa ja kalliisti lopulta.

Vierailija
119/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista satunnaisista pedofilia/lapsenraiskaus-provoista pukkaa pahaa oloa, mutta olen liian kännissä keksiäkseni muuta tekemistä kuin av.

Vierailija
120/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maalaa sisäkattoja ja maali tuoksuu kauhealle, mun silmiä kutittaa ja kurkku on kipeä. Mutta en valita, koska olin jo kauan pyytänyt maalaamaan ne valkoisiksi. (Ovat hirveät ruskeat mäntypaneelikatot)

Miksi ihmeessä maalaa niitä alkydimaalilla/-lakalla, kun on olemassa ihan yhtä hyviä vesiohenteisia tuotteita? Ei kukaan enää käytä liuotinihenteisia, ellei ole ihan pakko. Terv.rakennusmaalari

Täällä ilmeisesti aika harva tietää mitä tarkottaa first world problem. Se tarkoittaa juuri niitä "Autoni hierova selkänoja meni jumiin ja hieroo nyt koko ajan ajaessani" eikä mitään "En saa omaksi rakastamaani miestä". Tosin jos sanoo " Olen naimisissa Johnny Deppin kanssa, mutta en saa omaksi sitä ja sitä" niin sitten se on first world problem..

Jos maalaa pohjiin Otexilla. Ja sillä siksi jottei kellastuisi niinkun käy joskus kun maalaa vanhaa puupaneelia vesiohenteisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän