Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Ensimmäinen päivä ilman tupakkaa, ja mitään muuta ei ole mielessä kuin tupakalle meno
Mulla on vieläkin turvonnut olo joulun herkkuttelujen jäljiltä. Liikaa kinkkua, karjalanpiirakoita, laatikoita ja varsinkin suklaata.
Tilaamani kahvimylly ja Aeropress saapuivat juuri postissa, mutten ole ehtinyt ostaa Etiopialaisia Yirgacheffe Beloya OCR - Washed Heirloom -papuja joten tässä ei päästä nauttimaan hyvästä kahvista vielä muutamaan päivään. :-/
Tiskikoneeseen ei mahdu enempää astioita.
Kristallilasit pitäisi pestä käsin, mutta ei jaksa.
Vegaanihaaste meneillään mutta suolisto ei kestä sitä.
Kannattamallani urheilujoukkueella menee huonosti. :(
Haluun intialaista ruokaa mutta korianteri on lopussa. Kukaan ei ehdi tuoda mulle sitä alakerran kaupasta.
Mun vaaleanpunainen kynsilakka on loppu. Tää toinen sävy ei sovi mun huulipunaan.
Ostin alennusmyynnistä uuden ihanan talvitakin mutta se ei enää mahdu eteisen kaappiin kun siellä on niin monta entistä takkia.
Imuroin kuusenneulaset pois lauantaina mutta äsken astuin kuitenkin kuivaan kuusenneulaseen. Sattuu ihan sikana.
Miehen miesflunssa. Ärsyttää kun se lorkkii kotona.
Tää ketju kuvaa niiin hyvin millaista meidän elämä oikeasti on.
Koira kävi tänään trimmaajalla, mutta tulos ei ole niin nätti kuin olisin halunnut.
En jaksa ostaa talvikenkiini uusia nauhoja niin kuljen sitten pikkupakkasessa tennareissa. Kätevää.
Huomenna täytyy nousta jo klo 7 töihin. Ei millään jaksais!
Vierailija kirjoitti:
Kannattamallani urheilujoukkueella menee huonosti. :(
Sama. Katastrofaalinen joulukuu. Ottaa päähän ja toivoo vain kauden olevan ohi.
Jalat on väsyneet kävelystä täällä Pariisissa lomaillessa.
Tilasin netistä kahdet kengät eivätkä ne oleetkaan 100% mieleiset, mutta en jaksa palauttaa niitä.
Pitäisi käydä paskalla, mutta en jaksa kävellä viittä metriä vessaan.