Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Minulla ei ole, mutta kysypä Renazilta.
Niin mikä mahtaa olla kölipullo? Pahaa rommia? Mikä?
Laktoositon jäätelö ei sovi mun vatsalle.
Asuntoni on liian täynnä tavaraa. Varsinkin sellaista, jolla en tee mitään.
Minä päivänä siivooja tulee kun pe (normi siivouspäivä) on pyhä…ei ole vielä vahvistanut, argh.
Huomenna pitäisi mennä sokerointiin. Ei millään huvita, kun kadut aivan loskassa. Mieluummin istuisin kotona viltin alla ja antaisin säärikarvojen kasvaa.
Olen liian ruma nähdäkseni muita kasvotusten
Mul on 8% akkua kännykäs. Pitäis jaksaa ladata mutku tää sänky on niin mukava ja pehmoisa 😅😂
Vierailija kirjoitti:
Olen kyttäillyt monta viikkoa verkkoapteekeista, mistä saisin edullisimmin tietyn merkkistä monivitamiinia tabletteina säästöpakkauksessa ja mieluiten alehintaan sekä tietysti ilmaisella toimituksella. Tänään tärppäsi - huomasin erään verkkoapteekin kampanjan jossa saa kaikista tuotteista kivan 25 prossan alennuksen. Ja kaupasta vieläpä löytyi juuri oikeanlaisia vitamiineja loppumassa olevien poretablettien tilalle. Eikun tilaamaan. Sitten menin tyytyväisyyttäni hyristen keittiöön aikeenani juoda lasillisen raikasta vettä ja sen kummemmin miettimättä tartuin pöydällä olleeseen lasiin ja viskasin sen sisällön tiskialtaaseen aikoen ottaa raikasta vettä tilalle hanasta. Samalla hetkellä kun neste lätkähtää pesualtaan pohjalle, muistan että minullahan oli lasissa poretabletti loppumassa olevaa vitamiinia odottamassa juomista, kun en malttanut odottaa sen liukenemista lasin vieressä... Samalla lässähti riemuni hyvistä kaupoista. Eihän se yksi vitamiiniporetabletti montaa kymmentä senttiä maksa, mutta nyt entiset vitamiinit ehtivät loppumaan ennen kuin uudet saapuu ja ennen kaikkea ajoitus oli pirullinen. Ellen olisi kehunut itseäni mielessäni hyvin napatusta alennuksesta, olisin muistanut vitamiinin odottavan lasissa enkä olisi luullut sitä haaleaksi vedeksi. 😪
Se, että ei osata tehdä kappalejakoja näin pitkään tekstiin.
Vähän kipeä olo, ja kohta saunavuoro. Haluaisin mennä saunaan mutta väsyttää enkä jaksaisi. Menen silti. Ehkä otan vain miedot löylyt ja en ole kovin kauaa.
Tänä vuonna ruohomunat on ollu väriryppäissä pussissaan. Ärsyttää, kun kaadan ne läpinäkyvään kulhoon ja ne ei sit oo siellä nätisti sikinsokin. Ja tää on tapahtunut jo kaksi kertaa!
Olen aika väsynyt ja kyrpiintynyt nykyiseen työpaikkaani joten hain muualle ja kävin haastattelussa. Nyt sitten kuitenkin mietin ja jappasen niitä nykyisen työpaikan ihan hyviäkin puolia enkä tiedä ottaisinko uutta paikkaa vastaan jos saisin. Raivostuttavaa ja yöunet vievää 🙄
En "voinut" mennä urheiluharrastuksen tänään, kun on menkat ja pelkäsin että trikoista näkyy terveyssiteen muodot jotenkin läpi, tai mikä pahempaa, siivekkeet kuultaa mustan vanhan trikoon kankaan läpi. Laji kun on sellainen missä pyllistellään, kiipeillä jne. Omistan vain nuo vanhat trikoot ja toosaan työnnettäviä välineitä en käytä.
Siivoamisen hankaluus ja että alkoholi ei mene hyvin päähän.
Pitäisi värjätä hiukset, kun juurikasvua on melkein sentti. Kukaan ei koskaan edes huomaa että olen värjännyt hiukset.
Hintsusti tekisi mieli ostaa lisämonitori ja laittaa se tuohon sivulle pystyasentoon ihan vaan twitter-ruuduksi auto-refreshillä. Olisi uutisvirta ihan ajantasaisena flowna.
Ei, en seuraa pop-julkkiksia tms vaan instituutioita, uutislähteitä ja muutamia ns. ajattelijoita tai yhteiskuntavaikuttajia.
Tämä on kyllä aika paha! Ymmärrän.