Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Tilasin upean valikoiman hopeakoruja ja nyt meinaan myöhästyä aamuisin hyväpalkkaisesta työstäni, kun en osaa päättää, millaisen koruyhdistelmän laittaisin. Onneksi on liukuva työaika!
Ei ole kotia kesäksi, putkiremontti tulossa.
Sotku..se että puoliso jättää aina kaiken niille sijoilleen eikä koskaan pidä kiirettä missään (kaatiskuorma odottanu kaksi vuotta esim ja itseä hävettää ja ahdistaa rojut kuistilla, en siis aja autoa että vois viedä ne kamat) . Oon kyl oppinu elään tän asian kanssa suurimman osan aikaa enkä kannatta minkäänlaista motkottomista. Se siivoaa kellä on korkeemmat standardit ja ketä sotku haittaa. Mutta nuo hommat toisinaan alkaa ärsyttää joita en voi tehdä itse. Se kunnia puolisolle täytyy antaa et se kerta vuosi sadassa kun alkaa tehdä jotain niin tekee äärimmäisen hyvin ja huolella ja taidolla ahkeruudella loppuun asti. Paremmin mitä itse tekisin.
Can't stand people who are not capable of writing a simple sentence in one language. What is your problem? Choose one or the other and stick to it.
Tyhmä ja epäsiisti nainen, jonka kanssa perustin perheen. Lapset ovat kohta jo sen verran isoja, että nostan kytkintä.
Palkka tuli ja palkka meni. En osaa säästää. Tuli yllättäviä laskuja, joihin en ollut varautunut ja nyt tarvitsisin 800€, että saan maksettua nuo laskut. Vituttaa oma tyhmyys. Olen aina pitänyt huolen, ettei mikään mene ulosottoon, mutta mistä v*tusta vetäisin tuon 800€ ? Pitää tehdä varmaan oma onlyfans-sivu?
Kahvikuppi tyhjä ja vesilasi kaukana, vauvailu kesken.
Söin niin paljon pizzaa, etten jaksanut enää syödä sipsejä, jotka ostin perjantaiherkuksi.
Remppatarjoukset Italiassa jo kuukauden myöhäss
Koiralle hankittu luxus-sänky on kyllä käyttäjälleen mieluisa ja pehmeä, mutta kangas kerää tosi paljon karvaa. Sänky pitää imuroida ainakin viikoittain, eikä mikään robotti-imurikaan hommaan taivu vaan ihan vanha manuaalinen käsipeli.
Tilaan Woltilla ruokaa vaikka sapettaa kuskien hyväksikäyttö.
10 kilon ylipaino. IBS maha, johtuen että syön vääränlaista ruokaa.
Korkea verenpaine, tosin oli jo kymmenen kiloa kevyempänäkin.
En ehdi ratsastaa hevosillani :(
Vierailija kirjoitti:
Can't stand people who are not capable of writing a simple sentence in one language. What is your problem? Choose one or the other and stick to it.
Please, hold your horses.
Lennon kesto thaikkuihin on jo yli 12 tuntia
Järvi on edelleen jäässä, enkä pääse mökilleni pääsiäiseksi.
Haluaisin ostaa Elden Ringin, mutta minulla on paljon vanhempiakin pelejä pelattavana.
Kolme päivää ollut järkyttävä yskä ja nuha. Ei koronaa, kävin testissä. Tekisi niin mieli lähteä kävelylle, mutten tiedä uskallanko ettei tule takapakkia taudissa. Töihin pitäisi kyetä menemään maanantaina.
Meidän uudessa sähköautossa on sittenkin väärä väri
Jokailtainen viinin lipittely, siitä pitäisi päästä eroon.