Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Su8hkuun pitäisi mennä, muttei jaksa. Nyt olen kellarikerroksessa, suihku alakerrassa ja makkarit yläkerrassa. Ei jaksa kävellä portaita.
Jääkaappi on liian pieni kahden ihmisen talouteemme. Ruuat saa ängettyä sisään, mutta skumppia, valkkareita, bissejä yms ei saa kylmään säilytykseen :(. Isommalle tai toiselle jääkaapille ei ole keittiössä tilaa enkä halua toista kaappia olkkariin.
Täällä jossain lähistöllä asuu tumma mies ja hän on aivan kuin ranskalainen näyttelijä Omar Sy. (Näyttelee mm. Koskemattomat elokuvassa tai Lupin/n.flix.)
Upea mies. Näen hänet aina silloin tällöin kadulla.
Piristää päivääni. 🙂
Harmi, kun en kehtaa kehaista ohikulkiessa, kun mut ymmättettäis väärin. Tosin mikä ettei, sutinat kiinnostais kyllä. Ikäero vain valtava. 🤣
Miesluola alkaa olla jo niin täysi kaikkia leluja (kitaroita yms) ettei kohta mahdu itse sekaan.
Naisten inselismi, jolle mm. Sohlberg, Vuohijoki ja Mattila antoivat kasvot.
Chrome cast ei toiminut, piti resetoida. Ja nyt kun toimii, sohva on niin epämukava että siirryttävä katsomaan läppärin ruudulta kuitenkin.
Tämä ketju on ihan mahtava!! Kiitos kaikille vastaajille. Niin paljon erilaisia juttuja. Tässä menee vaan nyt aikaa kun lukee kaikki ja kissat pitäis ruokkia.
Miksei Woltin kautta voi tilata vain hyvin läheltä.. eikö se ole vain rahakysymys? Maksaisin kuljetuksesta vähän enemmän, jos tilausaluetta voisi venyttää 5 km.
Emme löydä millään uutta kotia. Nykyinen on ihana mutta mahdottoman epäkäytännöllinen, kun perhe on kasvanut.
Se dilemma, että pistänkö enemmän rahaa kk säästölilille, siis sen lisäksi mitä muutenkin kuukaudessa säästän ja se on useita satasia, vai alanko sillä "ylimääräisellä" nyt vihdoin sijoittamaan kun kurssit olisivat sopivasti tippuneita.
Se etten tiedä kaipaamani miehen sukunimeä. Tapasimme kuukausi sitten ja en vaan pysty unohtamaan häntä. Kerroimme vain etunimet ja meillä oli ihana yö yhdessä. Harmittaa tosi paljon että en näe häntä todennäköisesti enää koskaan.
Huoleni on se, etteivät ihmiset osaa edes omaa äidinkieltään. Tai se, että luulevat olevansa hienompia englantia käyttäessään.
Mun piti mennä ottaa geelilakkaus kynsiin, ku olin saanu kasvatettua pitkät kynnet. Sit kaksi kynttä menee lohkeamaan niin, että ei niihin enää mitään geelilakkausta saa.
Vierailija kirjoitti:
Huoleni on se, etteivät ihmiset osaa edes omaa äidinkieltään. Tai se, että luulevat olevansa hienompia englantia käyttäessään.
Tämä on ihan oikea ongelma.
Paino on noussut, mutta en saa itseäni ruotuun, että saisin painon laskusuuntaan.
Kehtaisin kertoa, jos joku kysyisi, että olen hakenut (kulttuurialan) yksinyrittäjien koronatukia tähän mennessä viidesti. En kehtaisi tunnustaa, että päätöksistä vain yksi on hylätty, mikä minun meriiteilläni on aivan älytöntä. Ikinä en ole ollut näin kaukana p er s aukisesta kuin korona-aikaan. Pitää oikeasti kohta ruveta sijoittajaksi, mutkun ei millään jaksaisi.
Viikolla ei saanut enää lauantai-illaksimvarattu pöytää yhteenkään kaupungin laaturavintolaan. Piti varata pöytä vähän tavallisempaan paikkaan. Harmittaa, kun olisi haluttu nauttia viikonlopusta ”vähän paremmin”.
Ensimmäinen maailman ongelma?
Minun pakastin on liian kylmä
Nettikaupan tilauksen toimitus venyy kuljetusennusteen mukaan pääsiäisen jälkeen. Hiton pitkäperjantai, sen takia saan kaivatut tavarat vasta yli viikon päästä tiistaina.
Tekisi mieli ottaa pitkästä aikaa hiukan sihiä kun siihen olisi mahdollisuus (vapaa viikonloppu) mutta olen töiden vuoksi niin väsynyt että tiedän että mukavan pienen nousuhumalan ja hiprakan sijaan alkaisi parin jälkeen vain väsyttää vielä enemmän.