Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Mulla on liikaa kirpputorille meneviä tavaroita. En jaksa silittää ja hinnoitella kaikkia, vaikka pöytä on jo ja kauppa käy hyvin.
Haluaisin pyhittää koko kesän hevosurheilulle, mutta on pakko tehdä töitäkin, jotta sen urheilun saa maksettua
En löydä lapsille tarpeeksi kesävaatteita muutaman päivän päästä alkavalle lomalle. Myös miehen ostaman auton väri ärsyttää.
Kaupassa ei taaskaan ollut naudanmaksaa kun olis tehnyt mieli, piti sit ostaa broileri ruuaksi. Miksi lähikaupassa ei oo maksaa silloin kun minä haluan, en viitti lähtee asioille kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin rahalla. Tienaan liikaa. Tarkoitukseni oli olla töissä vain sen verran että rahat riittää välttämättömyyksiin, ja nauttia enemmän vapaudesta. Mutta töitä on vaan tullut niin paljon tarjolle.
En tiedä mihin sijoittaisin rahat. Olen todella nuuka. Lahjoitan jo nyt säännöllisesti.
Älä lahjoita rahaa. Polta ennemmin ylimääräiset rahat.
Kotiäideillä näyttää olevan koulun Wilma-systeemi, apua mie romahan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin rahalla. Tienaan liikaa. Tarkoitukseni oli olla töissä vain sen verran että rahat riittää välttämättömyyksiin, ja nauttia enemmän vapaudesta. Mutta töitä on vaan tullut niin paljon tarjolle.
En tiedä mihin sijoittaisin rahat. Olen todella nuuka. Lahjoitan jo nyt säännöllisesti.Älä lahjoita rahaa. Polta ennemmin ylimääräiset rahat.
Totta.
Ihminen ei anna ilmaista työpanosta jonka lahjoittamisessa olisi logiikkaa, mutta antaa rahaa, koska se "ei maksa mitään".
Lääkäri sanoi, että mun vatsakivut voi johtua viljoista ja kehotti olemaan ensin pari kk kokonaan ilman ja sit yksitellen kokeilemaan viljoja, että palaako oireet. Mulla on vielä purkillinen pipareita jäljellä!!!
Masennus.
Tyhjä olo. Ei mikään huvita. Tekisi mieli nukkua.
Olen laihtunut ja pitäisi ostaa pienemmät farkut. Mut ei vaan jaksa, oikean värin mallailu nettikaupassa on niin rasittavaa.
Kasvoihini on tullut jäädäkseen iso ryppy. Se hyppää silmiini valokuvissa ja tututkin ovat kommentoineet. Olen vasta täyttänyt 30. Tältäkö vanheneminen tuntuu seuraavat 50 vuotta?
Eksema. Kutisee korvat ja niiden taukset niin pahasti, että tekee mieli raapia iho ihan verille.
Kylpypommit lopussa, pitää käyttää vaahtoa. Ja kun käyttää vaahtoa, on ammeessa vaikeampi lukea kirjaa niin että se pysyy siistinä.
Vituttaa kun on kylmä autotalli.
Pitäisi taas siivota vaatekaappi. Hermèsin huivilaatikot alkoi vyöryä lattialle.
Polttaisinko ne takassa vai koittaisinko myydä Tori.fi:ssä jollekin wannabebloggaajalle?
Pitäsi käydä ostamassa uudet pelikuulokkeet, kun vanhat on rikki, mutta en oikein jaksaisi.
Pitäis jaksaa pukee päällensä ja käydä kaupassa. Oon ollu samassa pyjamassa varmaan perjantaista 🙄 Pelkään vaan että oksennan ulkona/kaupassa (raskaus).
EI se olisi järkevää. Kyllä rahasta pääsee eroon, voi vaikka heittää roskikseen käteisenä. Minä haluan tehdä sillä jotain järkevää tai laittaa se poikimaan johonkin että siitä on iloa myöhemmin.