Mikä "vika" liitossanne on, mitä muut eivät tiedä?
Ulospäin monet parisuhteet/avo-/avioliitot vaikuttavat onnellisilta. Mitä isoja ongelmia tai vaikeuksia teidän suhteessa on, mitkä eivät näy kulissien toiselle puolen?
Kommentit (382)
Kiitos kun kerroitte. Meillä myös sama juttu, ja luulin todella ettei muilla ole tälläistä. Me oltu yhdessä 8 vuotta, ja seksiä ei ole ollut (miehen tahdosta) kertaakaan yli kolmeen vuoteen. Muuten kyllä halaillaan ja kuljetaan aina käsi kädessä ja myös nukutaan alasti toistemme vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on seksiaddikti. Moni kyllä tietää että hän pettää minua mutta luulevat että syy on minussa vaikka harrastamme seksiä 7-10 kertaa viikossa. Silti mies käy vieraissa useamman kerran viikon aikana. Tällä hetkellä lääkityksellä, joten tilanne ihan normaali.
Olen myös seksiaddikti ja mulla oli suhde naimisissa olevaan seksiaddiktiin, joka kuitenkin oli ylpeä kahden lapsen isä. Sai vaimoltaan vähintään kolme kertaa viikossa, mutta se ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole oikeasti ihmisiä.
Poni ja aasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasteta seksiä koskaan. Nukutaan kyllä aina ihan toisissamme kiinni, pusutellaan ja kuljetaan käsi kädessä ja muuta sellaista mukavaa.
Ollaan nuoria ihmisiä ja oltu yhdessä toistakymmentä vuotta, naimisissakin vuosia. Aina välillä joku kyselee että eikö meillä ole lapsia. Mietin aina silloin hiljaa mielessäni että eipä niitä oikein halaamalla tule. :D
Herranjumala, aivan aavemaista miten sama tilanne! Meillä kohta 20 vuotta yhdessä ja naimisissakin kohta 15 vuotta. Emme ole koskaan olleet yhdynnässä, emme siis yhtään ainoaa kertaa. Alussa oli kyllä aika paljon muuta seksiä, sitten tahti harveni muutamaan kertaan vuodessa ja nyt taitaa olla vuosi ettei ole ollut mitään seksiä. Halataan kyllä paljon, pusutellaan, hierotaan toisiamme, silitetään niskasta kun katsotaan telkkaria, yms. yms.
Kukaan ystävistämme ei varmasti uskoisi enkä olekaan kertonut tätä kenellekään ikinä. Onneksi täällä saa olla anonyymina.
Voisitkohan sinä, tai joku muu noista jotka eivät koskaan harrasta seksiä (mutta muuten rakkautta ja hellimistä riittää), avata vähän että miksi noin? Kuulostaa ulkopuolisen korviin niin kummalliselta :D Läheisyys tuntuu hyvältä, hieronta, halailu pusuttelu jne, mutta yhdyntää ei tee mieli edes kokeilla? Miksihän noin?
No meillä oli ennen seksiä, sitten miestä ei vaan enää kiinnostanut. Nyt ollaan oltu 4v ilman seksiä. Aluksi se oli mulle tosi kova paikka, tivasin ja tivasin syytä, ja lopulta mies sanoi että hänellä on vaikeuksia saada erektio ja kuulemma seksi minun kanssa ei ole ikinä tuntunut hänestä yhtä hyvältä mitä exän kanssa oli. Kuulemma alapääni on siis "vääränlainen". Luulen erektio-ongelmien johtuvan siitä että mies lihoi paljon, ja ei ole saanut painoa laskemaan. Itse en ole ikinä ollut niin kiinnostunut seksistä, mutta haluaisin silti edes joskus. Omasta mielestäni on myös ihmeellistä että kun rakastaa kumppaniaan, niin miksei halua toista? Minulla on mieheni lupa käydä vieraissa, ja aion käydäkin sitten jos seksittömyys rupeaa todella paljon häiritsemään. Tähän asti ei ole häirinnyt niin paljoa vaan olen pärjännyt masturboimisella.
Olen samaa mieltä, että siihen seksittömyyteen *tottuu*
Ja sitten taas kun harrastaa seksiä suhtkoht säännöllisesti, niin siihenkin tottuu.
Se on eri asia kannattaako ihmisen totuttaa itseään siihen seksittömyyteen?
Varmaan se kynnys ja mukavuudenhalu lisääntyy sitä mukaa.
Sitten voikin alkaa puolustella, että eihän sitä enää tarvitaan, ihan hyvin voidaan elää näinkin. Juupajoen.
Mutta ihmettelen, edelleen, että miten ihmeessä nämä, jotka puolustelijat, että ihan hyvin sujuu, ollaan ihan tyytyväisiä, niin onko se kuitenkaan molempien mielipide?
Suoranainen ihme, että kaksi samanlaista osuvat yhteen.
Täällä perusteltiin seksittömyyttämyyttä hienosti lääketieteellisesti sekä siihen vedoten, että seksi jengautuu lasten hankkimiseen.
No, yksi, kaksilapsiswt sitten harrastavat vissiin seksiä tasan kaksi kertaa...
No, miten vaan, mutta itse olen yli 60, melko monta suhdetta ollut ja muistaakseni yksi mies oli sellainen, jolla ei ollut kovin innostunut, mutta omat syynsä siihen.
En itsekään innostu kaikkien kanssa, mutta minulla on nytkin säännöllinen ja hyvä seksiaiheet, vaikka voisi jopa ihan rauhassa vetäytyä koko hommasta.
Mutta ensiksi awtraltv on mukavaa ja toiseksi en halua vielä mennä siihen tilaan, että kohta paikkani on kuin kuivuneet rusinat.
Seksi ja rakastaminen tuo minulle elämänlaatua, koska en vielä halua *mummoutua* vaikka mummo olenkin.
Surullista lukea, kun nuoret ihmiset ajattelevat parisuhteesta ja rakastelusta näin, kuin useat täällä.
Seksikielteiset voisivat ajatella, että se on vähän kuin kävelylenkki, ensin ei viitsisi eikä kiinnosta, mutta kun vaan lähtee, niin huomaa, että tekipäs hyvää! Mieli ja keho virkistyy ja ajattelee, että tätä täytyykin alkaa tehdä useimmin.
Vaimo on hankkinut itselleen eli meille muutamassa vuodessa salaa 50 000 euron velat ostamatta käytännössä mitään järkevää.
Mies vaatii seksiä usein, suostun oikeastaan haluamatta lainkaan.
248
Kuule, mene ja kokeile ihmeessä.
Ei sinulla ole vääränlainen alapää.
Mieheltä todella tyhmää verrata sinua exään, olisi ainakin pitänyt suunsa kiinni.
Jopas olette kilttejä, pitkäpinnaisia ja mukautuvaisia naisia täällä, useilla näemmä miehet eivät halua.
Jos minä nukun miehen vieressä alasti ja ei mitään tapahtuisi juuri koskaan, niin jonain aamuna mies huomaisi kyllä heräävänsä yksin sängystä.
Ja minä sinkkuna olen jopa joskus olen kadehtinut pariskuntia, hyvä ketju taas, kun silmäni aukesivat.
Mies on vaatinut minulta anaaliseksiä, minkä johdosta joudun käyttämään jo kolmatta vuotta vaippoja.
Seurusteltiin varmaan kaksi vuotta ennen kuin alettiin olla yhdynnässä, muunlaista seksiä kyllä oli sitä ennen. Lisäksi taisi mennä yli neljä vuotta ennen kuin mies sai yhdynnässä orgasmin... Nykyisin seksi on hyvää, parantunut vaan.
En muuten usko, että tämä on edes niin harvinaista. Tästä ei vaan puhuta.
Sydän verillä kirjoitti:
Hyvin toimeentuleva, korkeassa virassa työskentelevä mieheni , jolla riittää huumorintajua, on sosiaalinen, kaikkien rakastama tasapuolinen ja herkkä ihminen... saa kotona varsinkin viinaa ottaessa ihan pienestäkin kamalan raivonpuuskan ja menettää malttinsa jolloin hakkaa minua, ei ikinä näkyvälle paikalle, ihan kuin tietäisi mitä tekee... pyytää anteeksi, hetken aikaa menee hyvin ja on mitä rakastavin, mutta tiedän ettei se lopu siihen, on niin kauan ja säännöllisesti hakannut, en jaksa edes muistaa montako kertaa olen omat vereni lattialta tai seiniltä pessyt keskellä yötä, ettei lapsi näe. Pienehkön lapsen takia olen kai yhä naimisissa, miehelle lapsi on tärkeintä maailmassa, mutta kai miehen maineenkin vuoksi, ettei se mene erosta... jos saisivat työssä eron todelliset syyt kuulla, se johtaisi välittömästi potkuihin luottamuspulan takia.
Et kai sinä ihan oikeasti kuvittele, että miehesi EI tiedä mitä tekee? Kyllä hän tietää. Tietää myös että annat anteeksi ja että hän voi taas seuraavan kerran kun vituttaa käyttää sinua nyrkkeilysäkkinä. Koska sinä annat sen tapahtua. Ja se on surullista.
Miehesi on paha ihminen. Ja sinä olet heikko. Teidän yhdistelmä on tuhoisa, ennenkaikkea lapsellenne. Etkä voi mitenkään sanoa, että mies on IHANA lapselle. Ihana isä ei hakkaa ihmisiä verille, varsinkaan lapsen omaa vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että siihen seksittömyyteen *tottuu*
Ja sitten taas kun harrastaa seksiä suhtkoht säännöllisesti, niin siihenkin tottuu.Se on eri asia kannattaako ihmisen totuttaa itseään siihen seksittömyyteen?
Varmaan se kynnys ja mukavuudenhalu lisääntyy sitä mukaa.
Sitten voikin alkaa puolustella, että eihän sitä enää tarvitaan, ihan hyvin voidaan elää näinkin. Juupajoen.Mutta ihmettelen, edelleen, että miten ihmeessä nämä, jotka puolustelijat, että ihan hyvin sujuu, ollaan ihan tyytyväisiä, niin onko se kuitenkaan molempien mielipide?
Suoranainen ihme, että kaksi samanlaista osuvat yhteen.Täällä perusteltiin seksittömyyttämyyttä hienosti lääketieteellisesti sekä siihen vedoten, että seksi jengautuu lasten hankkimiseen.
No, yksi, kaksilapsiswt sitten harrastavat vissiin seksiä tasan kaksi kertaa...
No, miten vaan, mutta itse olen yli 60, melko monta suhdetta ollut ja muistaakseni yksi mies oli sellainen, jolla ei ollut kovin innostunut, mutta omat syynsä siihen.
En itsekään innostu kaikkien kanssa, mutta minulla on nytkin säännöllinen ja hyvä seksiaiheet, vaikka voisi jopa ihan rauhassa vetäytyä koko hommasta.Mutta ensiksi awtraltv on mukavaa ja toiseksi en halua vielä mennä siihen tilaan, että kohta paikkani on kuin kuivuneet rusinat.
Seksi ja rakastaminen tuo minulle elämänlaatua, koska en vielä halua *mummoutua* vaikka mummo olenkin.
Surullista lukea, kun nuoret ihmiset ajattelevat parisuhteesta ja rakastelusta näin, kuin useat täällä.
Seksikielteiset voisivat ajatella, että se on vähän kuin kävelylenkki, ensin ei viitsisi eikä kiinnosta, mutta kun vaan lähtee, niin huomaa, että tekipäs hyvää! Mieli ja keho virkistyy ja ajattelee, että tätä täytyykin alkaa tehdä useimmin.
Mulle on ainakin toistaiseksi liian kova paikka hajoittaa lasten koti vain siksi että itse saisin (ehkä) seksiä. Kun ei se seksin saaminenkaan ole mitenkään varmaa vaikka tästä parisuhteesta ottais ja lähtis. Mä olen luonteeltani ujo ja jo tuon yhden miehen saaminen oli saavutus. Saisinko enää toista.
Nyt on kahden ihmisen tulot, lapsilla kotona molemmat vanhemmat, mies jakamassa lasten asioita. Jos lähtisin niin lapsista tulis kahden kodin väliä kulkevia + olisin totaali yksin. En mä tiedä paranisko se mun elämä siitä yhtään. Tuskin.
Kuinkakohan monissa näistä seksittömissä parisuhteissa on taustalla ongelmat seksissä itsessään. Esim. Naisen orgasmittomuus, miehen erektio-ongelmat jne. En itse näe mitään syytä, miksei ihminen joka on fyysisesti kykenevä seksiin ja saa orgasmeja, haluaisi seksiä??
Sehän on kuitenkin niin mahtava tunne, siitä saa piristystä ja energiaa. "Huumorintajukin" paranee kun on saanut. Paljon saa liimattua suhteessa kasaan, jos pystyy antamaan toiselle tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on vaatinut minulta anaaliseksiä, minkä johdosta joudun käyttämään jo kolmatta vuotta vaippoja.
Sairasta. Hakeudu sulkijalihaksen korjaukseen ja miehestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan monissa näistä seksittömissä parisuhteissa on taustalla ongelmat seksissä itsessään. Esim. Naisen orgasmittomuus, miehen erektio-ongelmat jne. En itse näe mitään syytä, miksei ihminen joka on fyysisesti kykenevä seksiin ja saa orgasmeja, haluaisi seksiä??
Sehän on kuitenkin niin mahtava tunne, siitä saa piristystä ja energiaa. "Huumorintajukin" paranee kun on saanut. Paljon saa liimattua suhteessa kasaan, jos pystyy antamaan toiselle tyydytyksen.
Tää on niin totta. Meillä oli avioliitossa pitkiä kuivia kausia, johtuen pikkulapsirumbasta, selkävaivoista (ei lihavuudesta johtuvaa) ja itse seksistä johtuvista ongelmista. Vaimoni ei saanut seksistä orgasmia (aiemmin kyllä) alatiesynnytyksen seurauksena tulleesta tunnottomuudesta johtuen. Kierre syveni ja pinna kiristyi ja lopulta seksi loppui jonka jälkeen puhuttiin jo erosta. Mitä tapahtuikaan: kävin satsaaman kunnon esilämmitykseen ja johon murtui padot. Nykyään seksi on tyydyttävää ja parisuhde voi paremmin kuin aikoihin.
Olisin pari vuotta sitten vastannut tähän ketjuun, että mies juo liikaa, eikä meillä ole ollut seksiä eikä mitään ystävällisyyttä eikä läheisyyttä enää moneen vuoteen.
Mutta en vastaa enää koska erosin siitä. Hyvä minä! Paras ratkaisu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy olla puppua. Mä olen kokenut sulkijalihaksen vaurion synnytyksessä, ja silloin melkein päädyin vaippoihin.
Sen sijaan anaalia tehdään niin että lämmmitellään oikein huolella, nnin että se antautuu ja antaa myöten. Eihän sitä voi edes tehdä jos sattuu.
Pitää kirjoittaa tänne koska meillä oli melkein täysin kuiva kausi seksin suhteen ainakin kahdeksan vuotta! Tuona aikana mieheni oli koko ajan ylipainoinen ja ajattelin aina että ei se kuitenkaan häiritse minua. Seksiä oli ehkä joka kolmas kuukausi. Vuosi sitten hän laihdutti normaalipainoiseksi, hänen libidonsa kohentui ja ilmeisesti minäkin halusin häntä paljon enemmän. Nykyään seksiä on monta kertaa viikossa ja se on paljon parempaa kuin ennen. Joten toivoa on! Ehkä kannattaa miettiä syitä miten on päädytty seksittömyyteen, meillä se selvästi oli miehen ylipaino, joka heikensi hänen libidoaan ja toisaalta en alitajuisesti himoinnut häntä enää ollenkaan.
Mk ultra!