Mikä "vika" liitossanne on, mitä muut eivät tiedä?
Ulospäin monet parisuhteet/avo-/avioliitot vaikuttavat onnellisilta. Mitä isoja ongelmia tai vaikeuksia teidän suhteessa on, mitkä eivät näy kulissien toiselle puolen?
Kommentit (382)
Ei sellaista ole.Meillä on hyvä parisuhde, ei moittimista.
Nou sex...ukolla ei seiso eikä mullakaan kyllä tee mieli😧tuskin monikaan uskois..
Emme ole koskaan olleet ihastuneita toisiimme. Meillä on järkiliitto
Vuosia sitten suhteen alkuaikoina, mulle kirjoitteli yksi mies pervouksia. Kirjoitteli oikeestaan pari vuotta jo ennen nykyistä puolisoa, muttei sitten mun aloittaessa vakavan suhteen lopettanut viestien lähettelyä, vaikka pyysin, että voisi etsiä jonkun muun, jolle ne nykyään kohdistaa. Olin myös liian heikko ignooratakseni tän tyypin ja huonon valehtelukykyni ansiosta tuore poikäystäväni sai tiedon minusta kaivettua. Saatiin iso luottamus- ja mustasukkaisuuskriisi meidän välille ja se ei ole kuluneiden vuosienkaan aikana hälvennyt. Harva tietää tästä.
Emme ole harrastaneet seksiä kunnolla vuosiin toistemme kanssa.
Mies ei anna / halua seksiä. Nyt jo kolmas vuosi ilman mitään. Ennen tätä taukoa oli kerran ja sitä ennen reilu pari vuotta ilman. Viiden vuoden sisällä seksiä ollut sius kerran.
Inhoan miestäni ja oksettaakin ajatus seksistä hänen kanssaan.
Mieheni vastaa melkein jokaiseen kysymykseen "en tiedä" tai "en keksi". On se muuten ihana.
Olen jo päättänyt etten ole loppuelämääni hänen kanssaan. Vielä olen kun lapsi on pieni ja ihan mukavaa meillä onkin, ei riitoja eikä draamaa, seksiäkin on.
Aika monia "vaivaa" erotiikan puute.. tiedän kyllä lähipiiristäkin parit tälliset seksittömät suhteet. Kännissä puutetta kokeva puolisoista aina avautunut. Niitä yhdistää kanssa, ettei nukuta samassa sängyssä tai jos nukutaan niin täysissä pukeissa.
Mies on alkanut juomaan liikaa. Olen joutunut keksimään selityksiä kavereille miksei tulla kun joku on pyytänyt kylään, mies kun ei ole olllut ajokuntoinen. Veikkaan että tää salaisuus kyllä paljastuu kohta jos mies ei myönnä ongelmaa ja hanki apua, minä en enää kauaa jaksa.
Suhteemme myrskyisä menneisyys. Tutustuimme teini-ikäisinä rippileirillä, olemme serustelleet, eronneet ja aikuistuttuamme löytäneet toisemme uudestaan ja lopulta päätyneet onnellisesti naimisiin. 11 vuotta oltu yhdessä, nyt toivomme lasta.
Meillä ei ole kertoa suoraviivaista tarinaa jossa tavataan, rakastutaan, mennään kihloihin ja naimisiin. Rakkautta on, mutta monenlaisen vaiheen kautta tässä ollaan yhdessä.
Mieheni kuorsaa kuin höyryveturi ja tästä syystä nukumme eri huoneissa. Salailen tätä monilta, mutta muutama tietää.
Mies juo ja on vittumainen juotuaan. Kaikille ihannemies, paitsi mulle.
Mun mies on muiden silmissä hyvin kiltti, kohtelias, hiljainen ja mukava mies. Mutta kun mies suuttuu, saa ihan hirveitä raivokohtauksia eikä pysty hillitsemään itseään, huutaa ja haukkuu todella rumasti. Kukaan ei uskoisi. Fyysistä väkivaltaa ei ole ollut. Noita kunnon raivareita tulee muutaman kerran vuodessa ja muuten meillä elämä on aika tasaista ja hyvää, mutta tuo "pimeä puoli" vaan tulee joskus esille. Mies itsekin pelästyy noita raivareita....
Vierailija kirjoitti:
Mies on alkanut juomaan liikaa. Olen joutunut keksimään selityksiä kavereille miksei tulla kun joku on pyytänyt kylään, mies kun ei ole olllut ajokuntoinen. Veikkaan että tää salaisuus kyllä paljastuu kohta jos mies ei myönnä ongelmaa ja hanki apua, minä en enää kauaa jaksa.
Älä jää juopon kaappiin pilaamaan omaa elämääsi. Kokemuksella voin sanoa, rttä hukaan menee oma elämä juopon kanssa. Salailu on uuvuttavaa.
Emme ole nähneet toisiamme alasti, tai edes puolialasti melkein kolmeen vuoteen.