Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Ihanaa Merica jatkoon! Vaikuttaa aidosti ystÀvÀlliseltÀ ihmiseltÀ. YstÀvÀlliset aidot ihmiset kunniaan!
Arvasin et ulkokö taas ratkaisee kun on Ollin tiimistÀ kyse :D
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et ulkokö taas ratkaisee kun on Ollin tiimistÀ kyse :D
jep. Sit onneks sari kaapattiin.
Miksi nuo röhnöttÀÀ noilla sohvilla ja vielÀ niin tympÀÀntyneen nÀköisinÀ?
MissÀ se Fiona nyt viipyy? Oli upea viimeksi!
Olipa törkeÀ toi blondi tonin sohvalla kun ei antanut edes rilaa vaan röhnöttÀÀ siellÀ sohvalla.Ei edes halannut tai mitÀÀn.
LOL toi bertta! Ei viitsinyt edes vÀistÀÀ, pyöritteli vain silmiÀÀn. Tais pissi nousta saman tien kun kaapattiin...
Free falling on hyvÀ biisi, katsotaanpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeanpuoleinen saa tosi vÀhÀn lauluaikaa, sillÀ mun mielestÀ paras ÀÀni.
Siis se, joka unohti sanat sekÀ harjoituksissa ettÀ lavalla? Ei uskalla pÀÀstÀÀ jatkoon Olli. En vaan usko. Mutta Merica toivottavasti jatkoon eli se pitkÀ tummahiuksinen toiselta sivulta!
En huomannu nÀitÀ, koska puuhailen tÀssÀ muuta samalla. Joka tapauksessa pidin hÀnen ÀÀnensÀvystÀÀn, mun mielestÀ toi Merica on aika mediocre.
MitÀ noi kyllÀstyneinÀ makaa tuolla sohvalla?!?! Mun puolesta noi sais kaikki pudottaa paitsi se tumma mies!
Vierailija kirjoitti:
Olipa törkeÀ toi blondi tonin sohvalla kun ei antanut edes rilaa vaan röhnöttÀÀ siellÀ sohvalla.Ei edes halannut tai mitÀÀn.
Kokevat muut uhaksi ja ovat epÀvarmoja oman osaamisen riittÀvyydestÀ. Onhan se varmasti aika paine odottaa liipasimella. Niin lÀhellÀ, mutta..
Anna ja Vilma on yhessÀ pÀÀttÀÀny laittaa glitteriÀ ylle.
LippispÀÀllÀ on makee saundi.
Tiputtais Nyt kaikki. Se tumma mies on ainoa hyvÀ siellÀ sohvalla!
Niin tylsÀksi ja laahaavaksi sovitettu tÀmÀ biisi. JÀtkillÀ menee ihan pelleilyksi.
TÀllÀ kaudella on kyllÀ turhan paljon tÀllaisia massaÀÀniÀ jotka ei sÀvÀytÀ mihinkÀÀn suuntaan. MissÀ ne persoonalliset viipyy?
NÀmÀki kaks vois molemmat suoraan tippua korviin ihan sattuu
Onks noilla vĂ€hĂ€n lĂ€heinen tunnelma tuolla Ollin sohvalla? đ
Aika epÀreilua laittaa muiden tuomareiden biisejÀ joillekkin esitettÀvÀksi, koska luohan se paaaljon isommat paineet kilpailijalle esittÀÀ paikanpÀÀllÀ olevan laulajan biisi kuin jonkun muun...