Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Opettelis toi lindholmi englantia edes muutaman lauseen
Onneksi tuli katko, eihÀn tÀtÀ jÀnnitystÀ muuten kestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onks noilla vĂ€hĂ€n lĂ€heinen tunnelma tuolla Ollin sohvalla? đ
Samaa mÀkin mietin 2:n hengen sohva ja tyypit nyhjöttÀÀ kirjaimellisesti kylki kyljessÀ.
Miten nÀitÀ mainoksia voi tulla nÀin paljon?!?
Ihan hirveÀsti mainoksia! Jestas sentÀÀn!!!
Tulis mieluummin vaikka 10min mainoskatko putkeen eikÀ tÀlleen 5min vÀlein yhtÀ mittaa!!
Ilman mainoksia ohjelma saatais 45min.
Vierailija kirjoitti:
Opettelis toi lindholmi englantia edes muutaman lauseen
On se kerran kommentoinut englanniksi.
Kenen sohvalla se yksin oleva vaalee naine on?
Miks tuo lÀski on takasohvalla jatkuvasti tuon nuoren likan kimpussa?
Vierailija kirjoitti:
Oon aina miettinyt et miten nÀissÀ etukÀteen kuvatuissa ohjelmissa varmistutaan siitÀ, ettÀ yleisö pysyy hiljaa jatkoon menneistÀ ja muista kÀÀntestÀ siihen asti, ettÀ jakso tulee tv:stÀ ulos?
MĂ€ varmaan tulisin tĂ€nne vauvapalstalle huutelemaan "veikkauksiani" jatkoon menijöistĂ€, ja leijuisin sit kun olen joka kerta oikeassa đ
saas nÀhdÀ kuin kÀy, edellisillÀ kausilla ainakin (kukahan se oli) esitti tÀmÀn hemmetin hyvin, mmonroe taisi sÀnnÀtÀ soittelemaan huuliharppua mukaan
Jannicalla kauheesti annettavaa. Joo ei.
Yleisö laitetaan kirjottaa salassapito sopimus ehkÀ?
Vierailija kirjoitti:
LOL toi bertta! Ei viitsinyt edes vÀistÀÀ, pyöritteli vain silmiÀÀn. Tais pissi nousta saman tien kun kaapattiin...
Joo, todella âherkkĂ€â ja âherttainenâ....
veikkaan ettÀ toi jolla on musta lippis menee jatkoon
Jaha, Toni meinaa tiputtaa Jerkan. Redramahan olis halunnut hÀnet kun lauloi enkkua kuin natiivi. Olli tais kans haluta ÀijÀkilpailijan itselleen.
Oon aina miettinyt et miten nÀissÀ etukÀteen kuvatuissa ohjelmissa varmistutaan siitÀ, ettÀ yleisö pysyy hiljaa jatkoon menneistÀ ja muista kÀÀntestÀ siihen asti, ettÀ jakso tulee tv:stÀ ulos?