Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaisiko teitä jos tietäisitte jonkun himoitsevan puolisoanne työpaikalla?

Vierailija
05.01.2018 |

Siinäpä kysymys kun näitä työhön liittyviä ihastuksia tuntuu täällä olevan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritsisi tai loukkaisi, jos ei asian eteen mitään tekisi. Tässä tapauksessa toki minä tai puolisonikaan ei tiedettäisi koko ihastumisesta/himoitsemisesta.

Vierailija
2/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, vaikka vaimon työpaikalla eräs mies niin pyytelee numeroa ja ulos. Onneksi vaimo kertoi minulle heti tästä, niin ei tarvi olla huolissaan. Eikä sen pässin päähän mene, ku vaimo on sanonu ettei kiinnosta on jo naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännismiestä tuollainen ei todellakaan loukkaisi, vaan jännismies salaa hykertelisi, kun tietäisi, että hänellä on niin mahtava nainen, että sitä himoavat muutkin miehet.

Tosijännis saattaisi jopa hykerrellä siitä, jos nainen pikkuisen kiusoittelisi flirtillään muita miehiä, varsinkin kilttiksiä.

Vierailija
4/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin nätti nainen, että pidän himoitsemista itsestäänselvyytenä.

Vierailija
5/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.. Mutta saattaisi pelottaa vähän. Tai ainakin arveluttaa,vaikka mieheni luotettava onkin,mutta mistä sitä koskaan tietää kun kerta helppo tilaisuus olisi. Mahdollinen flirttailu ja iskuyritykset kyllä ärsyttäisivät vaikkei toinen niihin mukaan lähtisikään.

Vierailija
6/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse yhtään, jos ei vaimoakaan häiritse.

Vierailija
7/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu, mutta lähinnä yllättynyt.

Vierailija
8/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, luotan mieheeni.

Vierailija
9/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi että miehelleni flirttailtaisiin tai häntä joku vieras nainen himoitsisi. Varsinkin jos flirttailija tietäisi että mieheni on varattu. En arvosta sellaista enkä myöskään itse toimi niin.

Ajattelen ettei tuollainen ole mahdollista jos ei toinen osapuoli ole siinä jotenkin mukana.

Vierailija
10/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaa, jos joku katsoo vaimoani, kun olemme perjantaina prismassa ruokaostoksilla.

Vierailija
11/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua loukkaa, jos joku katsoo vaimoani, kun olemme perjantaina prismassa ruokaostoksilla.

😂😂😂

Vierailija
12/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännismiestä tuollainen ei todellakaan loukkaisi, vaan jännismies salaa hykertelisi, kun tietäisi, että hänellä on niin mahtava nainen, että sitä himoavat muutkin miehet.

Tosijännis saattaisi jopa hykerrellä siitä, jos nainen pikkuisen kiusoittelisi flirtillään muita miehiä, varsinkin kilttiksiä.

Katsoin kerran tositapahtumiin perustuvan dokumentin, jossa eurooppalainen kilttis lähti Brasiliaan. Eksyi siellä huonoille teille huumekuriiriksi. Sitten yhdessä vaiheessa hänen piti viettää keikallaan hotelliyö huumepomon vaimon kanssa. Se huumepomon vaimo oli aivan mielettömän kaunis ja seksikäs brasilialainen nainen. Se nainen flirttaili ja kiusoitteli tätä kilttistä vaikka kuinka paljon ja meni ihan iholle asti.

Sitten kun kilttis lopulta meni sen huumepomon luokse, niin huumepomo tarttui rinnuksista kiinni tätä kilttistä ja vihaisena huusi, että mitä on oikein tapahtunut? Kilttis tietenkin kiisti peloissaan kaiken. Lopulta tämä huumepomo heittää miehen irti ja rupeaa nauramaan ja sanoo tälle kilttikselle, että "eikö naiseni olekin melkoinen". Olivat kuulemma yhdessä sekä huumepomo että vaimo suunnitelleet koko tuon kuvion.

Mutta siinä oli osoitus siitä, kuinka pitkälle jokin jännis saattaa mennä sen kanssa, miten "jakaa" naisensa muiden miesten kanssa. Osa jänniksistä saattaa siis antaa naisensa ihan avoimesti flirttailla toisille miehille, ja jännis saa siitä pönkitystä statukselleen.

Vierailija
13/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loukkaa eikä häiritse, ainahan sitä yrittää ja himoita saa, eri asia sitten on lähteekö mies mukaan vai ei. tietooni ei ole tullut että olisi lähtenyt.

Vierailija
14/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että kukaan (muu kuin minä) pitäisi noin vatsakasta miestä hottina, mutta ei minua haittaisi jos joku muukin katselisi häntä sillä silmällä. 

Vierailija
15/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se loukkaisi, pelottaisi tai juuri edes mietityttäisi, onhan mieheni mukava, komea ja fiksu. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja tällaisia työpaikkaihastuksia on mieheni työpaikalla ollut näiden vuosien aikana. Myös mieheni tietää, että saan töissä ja vapaa-ajallakin muilta miehiltä huomiota, mutta ei se ole minua pettämään ajanut. Juttelemme mieheni kanssa hyvin paljon ja hyvää seksiä on. Perheemme ja parisuhteemme on meille hyvin tärkeä ja emme anna pikkujuttujen sotkea tätä erittäin hyvää elämäämme.

Vierailija
16/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tiedän, vaikka himoitsiskin. Mitä sitten? Koskea ei saa.

Vierailija
17/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voisi LOUKATA??? :'D

Vierailija
18/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi että miehelleni flirttailtaisiin tai häntä joku vieras nainen himoitsisi. Varsinkin jos flirttailija tietäisi että mieheni on varattu. En arvosta sellaista enkä myöskään itse toimi niin.

Ajattelen ettei tuollainen ole mahdollista jos ei toinen osapuoli ole siinä jotenkin mukana.

Minusta tuo on vähän mustavalkoinen ajattelutapa. Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen ihailun/flirttailun/iskemisen/lähentelyn kohteen käytöksen kanssa, että millaisia tunteita, impulsseja ja käyttäytymistä hän jossakin henkilössä herättää. Epätoivotun ihastumisen ym. kohteita on kautta aikojen syyllistetty siitä, että he jotenkin ovat kannustaneet vastapuolen käytöstä, vaikka aina on ollut myös niitä "ihailijoita", jotka eivät ymmärrä toisten ihmisten rajoja eivätkä sitä, etteivät se oma käytös saa vastakaikua.

Vierailija
19/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voisi LOUKATA??? :'D

No koska se voi olla uhka. Eikä sellaista ihmistä

voi arvostaa joka vikittelee varattua.

Vierailija
20/25 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se loukkaisi, pelottaisi tai juuri edes mietityttäisi, onhan mieheni mukava, komea ja fiksu. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja tällaisia työpaikkaihastuksia on mieheni työpaikalla ollut näiden vuosien aikana. Myös mieheni tietää, että saan töissä ja vapaa-ajallakin muilta miehiltä huomiota, mutta ei se ole minua pettämään ajanut. Juttelemme mieheni kanssa hyvin paljon ja hyvää seksiä on. Perheemme ja parisuhteemme on meille hyvin tärkeä ja emme anna pikkujuttujen sotkea tätä erittäin hyvää elämäämme.

Iso sydän! Olen mustasukkainen mutta en minä tällaisia mieti kauheesti. Onhan mieheni komea joten varmasti naiset katselee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi