Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Tää kisa on yks suuri vitsi tällä kaudella...
Olli on limainen... Katselee naisia ja kehuu vain naisia... Kommentoi ulkonäköä jne.. iuh!
Mira Luoti on todella kaunis.
Merica on todella kaunis. ❤️
Onko Merica Nyman vähemmistön edustaja?
Nää naiset laulaa hyvin! Olli osaa kieltämättä valita biisejä hyvin! :)
Miks noita Ollin sohvanaisia näytetään koko ajan?
Oikeanpuoleinen saa tosi vähän lauluaikaa, sillä mun mielestä paras ääni.
Olli on hyvä valmentaja! Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos olli kaappaa jonkun niin toinen niistä putoaa pois pelistä
Keskellähän on vähän kuin Tanhupallo :)
Koko ajan mainoksia???? Lopetan kohta tämän katsomisen
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö noi valmentajat nuolla toisiaan kun valitsevat toistensa biisejä esitettäväksi.
Näist ohjelmista on tullu tällasia sulle-mulle -ohjelmia. Idolsissakin promottiin koko ajan Tuiskua.
Onneksi tuli pitkästä aikaa mainoskatko! Tunsinkin jo että jotain kisan kannalta olennaista tästä puuttuupi.
Mä haluan Merican jatkoon! Hän oli kaikkein paras! Totta kai tuo keskimmäinen sai suosionosoitukset ensinnä, koska hän lauloi sen kertosäkeen eli huippukohdan ensimmäisenä... Ei se tarkoita, että oli paras. Tykkäsin Mericasta jo ääni ratkaisee vaiheessa. Nuo muut jäi silloin aika tasapaksuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos olli kaappaa jonkun niin toinen niistä putoaa pois pelistä
Ei vaan muissakin tilanteissa. Ja onhan siellä jonkun sohvalla tumma mies + joku nainen ja onkohan niitä näytetty edes kolmea kertaa koko jakson aikana...
Vierailija kirjoitti:
Olli on hyvä valmentaja! Oikeasti.
This must be joke
Vierailija kirjoitti:
Oikeanpuoleinen saa tosi vähän lauluaikaa, sillä mun mielestä paras ääni.
Siis se, joka unohti sanat sekä harjoituksissa että lavalla? Ei uskalla päästää jatkoon Olli. En vaan usko. Mutta Merica toivottavasti jatkoon eli se pitkä tummahiuksinen toiselta sivulta!
Nää kaikki on ihan erinäköisiä?? Siis nää esiintyjät! Ei meinaa osaa edes tunnistaa