Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
TÀÀ kisa on yks suuri vitsi tÀllÀ kaudella...
Olli on limainen... Katselee naisia ja kehuu vain naisia... Kommentoi ulkonÀköÀ jne.. iuh!
Mira Luoti on todella kaunis.
Merica on todella kaunis. â€ïž
Onko Merica Nyman vÀhemmistön edustaja?
NÀÀ naiset laulaa hyvin! Olli osaa kieltÀmÀttÀ valita biisejÀ hyvin! :)
Miks noita Ollin sohvanaisia nÀytetÀÀn koko ajan?
Oikeanpuoleinen saa tosi vÀhÀn lauluaikaa, sillÀ mun mielestÀ paras ÀÀni.
Olli on hyvÀ valmentaja! Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos olli kaappaa jonkun niin toinen niistÀ putoaa pois pelistÀ
KeskellÀhÀn on vÀhÀn kuin Tanhupallo :)
Koko ajan mainoksia???? Lopetan kohta tÀmÀn katsomisen
Vierailija kirjoitti:
YrittÀÀkö noi valmentajat nuolla toisiaan kun valitsevat toistensa biisejÀ esitettÀvÀksi.
NÀist ohjelmista on tullu tÀllasia sulle-mulle -ohjelmia. Idolsissakin promottiin koko ajan Tuiskua.
Onneksi tuli pitkÀstÀ aikaa mainoskatko! Tunsinkin jo ettÀ jotain kisan kannalta olennaista tÀstÀ puuttuupi.
MÀ haluan Merican jatkoon! HÀn oli kaikkein paras! Totta kai tuo keskimmÀinen sai suosionosoitukset ensinnÀ, koska hÀn lauloi sen kertosÀkeen eli huippukohdan ensimmÀisenÀ... Ei se tarkoita, ettÀ oli paras. TykkÀsin Mericasta jo ÀÀni ratkaisee vaiheessa. Nuo muut jÀi silloin aika tasapaksuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos olli kaappaa jonkun niin toinen niistÀ putoaa pois pelistÀ
Ei vaan muissakin tilanteissa. Ja onhan siellÀ jonkun sohvalla tumma mies + joku nainen ja onkohan niitÀ nÀytetty edes kolmea kertaa koko jakson aikana...
Vierailija kirjoitti:
Olli on hyvÀ valmentaja! Oikeasti.
This must be joke
Vierailija kirjoitti:
Oikeanpuoleinen saa tosi vÀhÀn lauluaikaa, sillÀ mun mielestÀ paras ÀÀni.
Siis se, joka unohti sanat sekÀ harjoituksissa ettÀ lavalla? Ei uskalla pÀÀstÀÀ jatkoon Olli. En vaan usko. Mutta Merica toivottavasti jatkoon eli se pitkÀ tummahiuksinen toiselta sivulta!
NÀÀ kaikki on ihan erinÀköisiÀ?? Siis nÀÀ esiintyjÀt! Ei meinaa osaa edes tunnistaa