Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on komea ja menestyvä, mutta yksi asia tekee hulluksi

Vierailija
16.10.2025 |

Asia on näin, että mieheni on pitkä, huomiotaherättävän komea ja sharmikas. Alallaan hän on hyvin korkeassa asemassa ja perheemme taloudellinen tilanne on turvattu. Hän on rakastava ja hauska, seksissä upea, enkä koskaan elämässäni ole ollut niin rakastunut kuin silloin, kun tapasin hänet! Olen edelleenkin rakastunut, monen vuoden jälkeen. Mutta vuosi vuodelta hankalampana asiana suhdettamme hiertä se, että hän pieree. Ok, me kaikki päästämme ilmaa, mutta mieheni pieree kymmeniä kertoja päivässä, isosti, äänekkäästi, ja aivan kauhean hajuisia pieruja. Hän myös röyhtäilee, joten jotain hänen ruuansulatuksessaan on pielessä ja oikeasti olemme myös keskustelleet tästä. Hän syö paljon makeisia ja juo hiilihapotettuja juomia mielellään, joten niistä löytyy heti syypäätä.

Hän jaksaa pohtia syömisiään 20 minuutin ajan ja ottaa makeisten sijaan leffasoffalle joskus porkkanan, mutta kun porkkana loppuu, aukeaa taas karkkipussi. Hänen mielestään kuitenkin on vain hassua se piereskely. Hän sanoo usein suureen ääneen HUPSIS päästettyään äänekkäät kaasut ja nauraa. Hän saattaa pieraista vaikka kesken syönnin. Hän väittää tuntevansa monta, jotka pierevät häntä enemmän, minä sanoin, että se on mahdotonta.

Elän jatkuvassa, ällöttävässä sulfuurikaasun hajussa, mutta hän ei ymmärrä, miten inhottavaa se on. Olen selittänyt, että joka kerta, kun hän kaasuttaa, en voi sille mitään, että tunnen imppaavani kakkaa. Ja hän nauraa. Ruuansulatus on polttamista ja aina polttamisessa muodostuu kaasuja hahahaha, kultaseni. Olen ymmärtänyt, että hän työpaikallaan pystyy pitämään paukut mahassaan, mutta kotona niitä tulee ihan oikeasti koko ajan. Olen ihan kamalan nolo, enkä kehtaa puhua asiasta ystävättärienikään kanssa. En kai nyt halua heidän tietävän, että unelmieni prinssi on järisyttävä pierupetteri ja että olen pian toivoton!! Pari kertaa olen ajatellut, että ero tästä tulee. Ja sen jälkeen ajatellut, että heitänkö pois kaiken sen upean, mikä meillä on siksi, että hän pieree?? Mitä ihmettä voisin yrittää keksiä, että mies parantaisi tapansa. Osaisiko joku antaa neuvoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Moni nainen myisi vaikka isoäitinsä että pääsisi piehtaroimaan ummehtuneessa ulosteen hajussa. 

Vierailija
2/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tarinasi paikkansa? Jos, kyse on todella suolisto-ongelmasta (laktoosi tms) ja niihin on saatavilla tehokkaita lääkkeitä, jopa ilman reseptejä. MUTTA jos puolisosi tekee tuotya aivan tahallaan, välittämättä sinusta, teillä on ongelma. Piereekö miehesi kylässä ollessanne? Jos ei, niin silloin hän haluaa nolata sinut. Käytös on törkeää, röyhkeää ja piittaamatonta sinua kohtaan. Esitä sellainen uhkavaatimus, jonka pystyt myös toteuttamaan. Osoita, että tuollainen käytös todella loukkaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä viikon pisin provoaloitus?

Vierailija
4/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharmantti?

Vierailija
5/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha sulaa huonosti, se pierettää! Kannattas jättää liha vähemmälle. 

"Miksi liha pierettää?

Paljon eläinproteiineja sisältävä ruokavalio aiheuttaa pahanhajuisia pieruja. Eläinproteiinit sisältävät rikkipitoista aminohappoa, kysteiiniä. Koska rikin haju muistuttaa mädäntyneiden kanamunien ja soiden hajua, haisevat myös pierut samalle."

Tuo on harhaa että limut pierettää.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00022

Vierailija
6/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut panostaa parinvalinnassa vähäpieruisuuteen? Olen vähän kyllästynyt tähän naisten valittamiseen omista valinnoista.

Vierailija
7/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän ei todisan voi olla pieremättä, jos ja kun kaasua muodostuu - yrittäminenkin olisi aika tuskallista eikä onnistu kuitenkaan. Mutta ihminen voi kyllä tarkastella ruokavaliotaan sen verran, että kaasunmuodostus hilliintyy sen berran että voi pierrskellä vessassa.

Mikä kaasua muodostaa, on yksilöllistä ja riippuu omasta suolimikrobistosta ja allergioista. Jos mies voi töissä olla pieremättä, se jokin joka ongelman aihettaa on todennäköisesti ruoassa teillä kotona.

Karkit ja limut pierettää vain jos niissä on ksylitolia tai maltitolia. Tavallinen sokeri ei pieretä juuri ketään, koska siinä ei ruoansulatuksella ole juuri mitään sulatettavaa.

Se laktoosi kannattaa tarkistaa. Monille liha ja valkoinen leipä aiheuttavat haasteita. Toisille se on juurekset (ne sun porkkanat) ja kaalit. Joillekin sen tekee mikä tahansa kuumennettu rasva.

Vierailija
8/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo pieree kanssa paljon. En ole harkinnut valittaa tästä netissä, eikä rakkaus pieruihin kaadu. Ap asia taitaa olla niin, ettet sinä mistäsi rakasta.

Vierailija
9/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen tuohon pieremiseen. Onnea matkaan sinulle! 

Vierailija
10/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti, eikös tää hupailualoitus ole ollut täällä ennenkin?

Vierailija
11/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on totta, koska yksi kaverini on ihan samanlainen.

Näin miehenä totean, että meissä on valitettavan paljon sellaisia, jotka eivät vaan tajua vaikka heille asioita kuinka selittäisi. Asiat, tärkeätkin, eivät vaan mene jakeluun.

Neuvoisin, että pysäytät miehesi joku kerta oikein kunnolla. Sanot, että mun ei yhtään huvita elää tässä p*skanhajussa ja että mitta on täynnä.

Jos ei ota tosissaan, niin sanot, että jos et lopeta, niin tää homma loppuu. Ja sit kysyt että ymmärrätkö, että tää loppuu. Sit katsot silmiin. Sit näet ottaako hän sut tosissaan vai ei.

Vierailija
12/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vaikuttaa tiettyjen sanamuotojen vuoksi provolta, mutta vastaan tähän, koska minulla on ollut sama ongelma (tosin mies ei ollut noin sharmantti ja täydellinen muuten). Ongelmahan ei ole se, että toinen piereskelee sillä sehän on aivan luonnollista ja toisille kaasuja vaan syntyy enemmän. Ongelma oli se, että miehen mielestä piereskely oli hauskaa ja hänestä oli huvittavaa katsoa kun minä en voinut sietää sitä. Hän piereskeli paljon ja teki sitä tahallaan ja mahdollisimman suurieleisesti ja kommentoi aina pierujaan ja piti samalla ihme ääniä muutenkin. Sanoin hänelle asiasta mutta vastaus oli aina vaan naureskelua tai (jos olin selkeästi vihainen ja tosissani asian kanssa) puolustautumista sillä ettei voi sille mitään. Tämä piereskely oli yksi syy, miksi hänet jätin. Ei se piereskely itsessään vaan hänen asenteensa, ettei kunnioittanut minua ja hoitanut kaasujen päästelyä kaikessa hiljaisuudessa tekemättä siitä numeroa. Saati, että olisi tehnyt ruokavaliolleen jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi