Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kadu

Vierailija
03.01.2018 |

Suuttuessaan mies uhkaa väkivallalla, on heilutellut naaman edessä nyrkkiä, saksia, vasaraa ja puukkoa ainakin. Viimeksi tänään. Kun jälkeenpäin olen useamman kerran yrittänyt kysyä, onko se muka oikein, niin mies vastaa, että vika on minussa. Osaan olla kyllä ärsyttävä, mutta tiedän myös, ettei vika ole milloinkaan väkivallan uhrissa. Ei siis ole lyönyt, ja väittää ettei löisi, mutta kuitenkin tarkoitus ilmeisesti saada minut pelkäämään. On joskus kuristanut ja usein pitää kiinni niin, että sattuu. En haluaisi erotakaan, mutta en jaksa tuotakaan miten se minua kohtelee. Oon yrittänyt ehdottaa, että se menisi psykiatrille yms puhumaan tuosta ongelmasta, joskus se lupasikin, mutta ei ole mennyt. Nyt se vain sanoi, että yhtä paljon minunkin pitäis hakea apua. Mitä teen??

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haet apua. Kuulostaa, ettei mies ole yksin ongelmallinen. 

Vierailija
2/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä lyö jos meno on jo noin rajua. Mies terapiaan tai sinä lähdet ja aloitat uuden elämän ilman miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö todellakin lähdet. Mitä syytä sinulla on jäädä väkivaltaisen sadistikusipään kanssa suhteeseen?

Vierailija
4/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on vain kuristanut?

Vierailija
5/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut että se olis 'vain' kuristanut. Ollaan kihloissa ja suunnitellaan lasta. Lähes 30 olen, niin en enää jaksaisi aloittaa alusta... Nyt oli pitkään mennyt tosi hyvin, tänään se kilahti sitten ihan turhasta. Rakastan sitä kuitenkin, ja sehän siinä satuttaa kun se silti kohtelee minua niin. Ap.

Vierailija
6/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hienolta mieheltä. Yrittäisin ymmärtää ja tehdä kaikkeni suhteen eteen. Hyvät miehet, kun ovst niin harvassa.

Vierailija
7/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua nyt taas?

Miksi te ääliöt olette vapaaehtoisesti tuollaisten kanssa? Ei vaan voi tajuta.

Vierailija
8/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluat olla hakattavana, niin siitä vaan. Mutta jos hankit lapsen tuollaisen miehen kanssa, niin olet ihan yhtä syyllinen kuin mieskin viattoman lapsen elämän pilaamiseen.

Vierailija
9/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu milloin mistäkin. Pikkuasioista. Uhkailee nytkin erolla, mutta kun minä sanoin, että etsin itselleni asunnon, niin joutuu paniikkiin. En tiiä mitä nyt... Tyhmä oon kun en lähde tästä... Ap.

Vierailija
10/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että se olis 'vain' kuristanut. Ollaan kihloissa ja suunnitellaan lasta. Lähes 30 olen, niin en enää jaksaisi aloittaa alusta... Nyt oli pitkään mennyt tosi hyvin, tänään se kilahti sitten ihan turhasta. Rakastan sitä kuitenkin, ja sehän siinä satuttaa kun se silti kohtelee minua niin. Ap.

"Ollaan kihloissa, ei se lyönyt ole, kunhan vähän uhkaillut ja kuristellut"

"Suunnitellaan lasta tähän kotiin jossa leijuu väkivallan uhka"

"En jaksaisi etsiä ihmistä joka kohtelisi minua kuin toista ihmistä kohdellaan"

Mieti nyt, nainen. MIETI.

Vierailija
11/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonin hyvä nainen kasvata munat ja eroa. Et tarvitse tuollaista väkivaltaista paskaa elämääsi. Arvosta itseäsi sen verran.

Vierailija
12/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu myös jos en suostu seksiin. Alkaa syyttää miten haluaisin jotain toista. Saattaa suuttua tällaisista asioista jo silloin, jos edellisestä kerrasta päivä tai pari. Ja eipä se silloin oikein muu auta, kuin suostua. Uhkailee myös itsemurhalla. Mutta hyvinä päivinä se tosiaankin on hyvä mies, ja niitä hyviä päiviä on niin paljon enemmän kuin huonoja. Ap.

Vierailija
13/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan selvä, että sinä et tuosta suhteesta tule elävänä lähtemään. Mutta, pyydän, älä hanki sitä lasta!

Vierailija
14/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin täältä tuli nyt vain se käsitys, että itse kun idiootti olen niin miehellä oikeuskin uhkailla... Oon ihan normaali, kiva, hyvä nainen ja puoliso. Luulin että olisin saanut vähän vertaistukea, että joku olisi ymmärtänyt miten vaikea on tehdä ratkaisua mihinkään suuntaan. Ap.

Vierailija
15/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä miehellä ole oikeutta uhkailla eikä hakata. Se vaan on tullut ihan selväksi, että sinä haluat olla uhkailtavana ja hakattavana vapaaehtoisesti. Pitäkää hauskaa.

Vierailija
16/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Heti.

Vierailija
17/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täältä tuli nyt vain se käsitys, että itse kun idiootti olen niin miehellä oikeuskin uhkailla... Oon ihan normaali, kiva, hyvä nainen ja puoliso. Luulin että olisin saanut vähän vertaistukea, että joku olisi ymmärtänyt miten vaikea on tehdä ratkaisua mihinkään suuntaan. Ap.

No on kyllä tosiaan vaikea ymmärtää, että näet muitakin suuntia kuin yhden. 

Vierailija
18/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tätä halua. Tuntuu nyt niin turhalta kaikki. Ap.

Vierailija
19/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä kuulostaa, että ratkaisu olis helppo tehdä; eväät jakoon. Älä ainakaan lasta tuommoiseen suhteeseen ala väsäämään

Vierailija
20/45 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun on pakko olla huono vitsi. Tai sitten se nyt vain on jaksettava aloittaa alusta uuden miehen kanssa, eihän tuollaiseen kuvioon voi lasta saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä