Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kadu

Vierailija
03.01.2018 |

Suuttuessaan mies uhkaa väkivallalla, on heilutellut naaman edessä nyrkkiä, saksia, vasaraa ja puukkoa ainakin. Viimeksi tänään. Kun jälkeenpäin olen useamman kerran yrittänyt kysyä, onko se muka oikein, niin mies vastaa, että vika on minussa. Osaan olla kyllä ärsyttävä, mutta tiedän myös, ettei vika ole milloinkaan väkivallan uhrissa. Ei siis ole lyönyt, ja väittää ettei löisi, mutta kuitenkin tarkoitus ilmeisesti saada minut pelkäämään. On joskus kuristanut ja usein pitää kiinni niin, että sattuu. En haluaisi erotakaan, mutta en jaksa tuotakaan miten se minua kohtelee. Oon yrittänyt ehdottaa, että se menisi psykiatrille yms puhumaan tuosta ongelmasta, joskus se lupasikin, mutta ei ole mennyt. Nyt se vain sanoi, että yhtä paljon minunkin pitäis hakea apua. Mitä teen??

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jossain suree kiltti ja turvallinen mies, eikö sopivaa ihmistä löydy hänelle, ja jonka kanssa sopisit yhteen, mutta haaskaat kokoajan kallista aikaa luulemalla, että onni löytyy tästä täysin epäsopivasta! Herää nyt!

N39

Vierailija
42/45 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pu

Vierailija
44/45 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsi on jo syntynyt. Yli vuoden vanha aloitus.

Vierailija
45/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että se olis 'vain' kuristanut. Ollaan kihloissa ja suunnitellaan lasta. Lähes 30 olen, niin en enää jaksaisi aloittaa alusta... Nyt oli pitkään mennyt tosi hyvin, tänään se kilahti sitten ihan turhasta. Rakastan sitä kuitenkin, ja sehän siinä satuttaa kun se silti kohtelee minua niin. Ap.

No hyvä ihminen. Sinun piti lähteä tuosta suhteesta jo eilen.

Miten ihmeesså tuollaiseen suhteeseen ja perheeseen voisi tehdä lapsen? Etkö ajattele edes mahdollisen lapsen hyvinvointia?