Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiattomin kommentti mitä lääkäri/hoitaja on sanonut sinulle?

Vierailija
02.01.2018 |

Itse menin joskus vuosia sitten Terveystaloon psykiatrille, kun oli ollut jo pidemmän aikaa masennusta ja mietin että koska pää sekoaa totaalisesti. Jonkin aikaa kun olin kertonut siinä asioitani niin tämä toteaa että "et sä kyllä masentuneelta vaikuta", viitaten siihen että ulkonäkö ym oli siisti. En muuten varannut toista aikaa.

Outoa että ammattilainen möläyttää noin, vaikka tottakai masennus vaikuttaa niin ettei aina jaksa huolehtia itsestään, mutta olisko ollut parempi että olisin käyttänyt jo pari kuukautta samoja haisevia vaatteita ja hiukset takkupallona? Mitään mahdottoman erikoista mulla ei ollut päällä, vaan ihan perus farkut ja tavallinen musta takki.

Ja kyllähän myös miljonäärijulkkiset tekee itsemurhia, vaikka muiden silmissä niiden elämä on olevinaan täydellistä.

Kommentit (996)

Vierailija
901/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käy lääkäreitä sääliksi kun näitä kommentteja lukee. Osissa ei päätä eikä häntää.

niin potilaat lääkärit bimmppoja mutta ilmeisesti tarvitsevat toisiaan muuten palkka ei juokse molempia käy sääliksi joskus tuntuu että päää persuksissa ja häntä tuttina

Vierailija
902/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi että olen obeesi.

₩ obeesi huomio kertoo toive että kaikki myös lääkärit rankalle laihdutuskuurille

Ja ne jotka ovat jo alipainoisia myös toiveita₩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin viidennellä luokalla koulun ylipainoinen terkkari alkoi nillittämään painostani ja sanoi, että minun pitää nyt laihduttaa. Hän kutsui sitten äitini koululle ja istuimme siellä huoneessa puimassa ylipainoani. Siitä tuli syyllinen ja nolo olo, ihan kuin olisin ollut jotenkin viallinen. Kavereillekin piti keksiä tekosyy että miksi menin koulupäivän jälkeen terkkarille äitini kanssa.

Minusta tuo oli todella tökeröä, hän olisi voinut soittaa äidilleni ja olla minun kuulteni hiljaa asiasta. Lisäksi 10-11 vuotiaan lapsen laihduttamaan käskeminen on vähintäänkin arveluttavaa. Tuosta on jäänyt epäluottamus hoitajia ja lääkäreitä kohtaan, ajattelen aina, että kohta se alkaa valittaa painosta vaikka asia ei liittyisi siihen mitenkään. Tämä terkkari oli muutenkin todella ammattitaitoinen ja hienotunteinen, hän kertoili surutta koulukiusaajatyttärelleen muiden oppilaiden terveystietoja.

¥niin tästähän monessa ns.kyläyhteisön jahtaamisessa on kysymys toiset ikäänkiun ohjaa heppaa ja toiset istuu reessä hiljaa ihmetellen kun mitää ei voi tehdä kun ei ohjaajia eikä heppoja silti päivät kuluvat¥

Vierailija
904/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkäri seksuaalisesti ahdisteli.

Vierailija
905/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ääliöitä terveydenhoitoalan ammattilaisia on olemassa, mutta osasta näistä kommenteista paistaa, että ne ovat joko täysin keksittyjä tai sitten on ymmärretty väärin, mitä joku on tarkoittanut.

#siis kuullun ymmärtämisestä kysymys aivan selvästi päättelen pitää vaan muistaa että kaikilla ei ole kykyä kuunnella potilasta oikein ja usein potilas oireisiin tms.takia ei ole iskussa se pitää lääkärin ymmärtää vai pitääkö#

Vierailija
906/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun pitäisi tehdä jotain noille sun selluliiteille, sanoi mieslääkäri kun tutki luustoani osteoporoosin vuoksi.

aivan järkyttävää, ei se ole edes mikään terveydellinen asia niin mitä ihmettä...

Mitä todennäköisimmin lääkäri ei ole mitään tällaista sanonut.

+Huppasta obeesi osteoporoosi sanat lähellä toisiaan samoja kirjaimia jos siinä tullut virhe jommalla kummalla osapuolella selluliittia on paperitehtaissa jospa potilas vaan ymmärsi väärin eikai papereissa lue diagnoosina

itseaiheutettu

Selluliittiosteoporeesi cum obeesi hoitona kova laihdutus osteoporeesilla kunnes luut murtuu+

Vierailija
907/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnytyssalissa synnyttämässä ensimmäistä lastani. Supistuksen tullessa sanoin kätilölle että koskee. "Olisit ajatellut että koskee ennenkuin rupesit lasta tekemään", oli kätilön tyly vastaus. Kätilö oli minulle muutenkin tosi ilkeä. Olin silloin vasta 17 vuotias, ujo ja arka ja vaikeassa tilanteessa muutenkin. Synnytyksestä on jo vuosia mutta muistan edelleen ilkeän kätilön nimen.

Vierailija
908/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meredit kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kävin gynellä papa-kokeessa ja uusitutin pillerireseptin. Lisäksi olisin halunnut sukupuolitautitestit, sillä olin aloittanut uuden parisuhteen ja halusin kumin välistä pois. Lääkäri sanoi "tajuatko yhtään miten kallista tää sun käynti on tähän mennessä jo ollu? kallis näyte ja reseptin uusiminen. kysy kuule luukulta hoitajalta jos haluat niitä testejäs" ja vielä heilautti kättä, että mee ny siitä :DDD sanoin että yhteiskunnalle on varmaan sitte halvempaa hoitaa jotain klamydiaa ja lähin ovet paukkuen.

₩eikö niitä pillereitä vois jo jakaa tkn ovella sekä laajasukupuolitautitestaus klamydia näytehän ei suojaa mitään kondomi estää jotenki näytehän pitää ottaa kaikilta yhteystyössä olleilta lapsilta myös papa vastaus ja kumi päälle turhaa ovia paukuttelit

Vierailija
909/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma ja kenties yksinkertaisen näköinenkin. Sille en voi mitään koska olen perinyt ulkonäköni vanhemmiltani. Vaikka näytän yksinkertaiselta, se ei tarkoita minun olevan yksinkertainen.

Sen vuoksi soisin terveydenhuollon henkilökunnan puhuvan minulle kuin normaalijärkiselle ihmiselle. Ei kaikkea tarvi vääntää rautalangasta lukutaitoiselle ihmiselle.

% siinä pääoven edessä on ohjeistus vain kielitaitoisillemensa potilaille koputa oveen kolmasti muut navetan taa

Vierailija
910/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin lääkäriin koska kärsin maha kivuista ja kuukautiset ei ollu moneen kuukauteen tullu, raskaus ja klamydia testit olin tehny ha oli negat. Lääkäri tutki mua ultralla ja sano et pistää mut asiantuntijalle koska mulla on ilmeisesti munasarjasyöpä.

Asiantuntija kertoi et mulla on hormonihäiriöitä... Olipa hyvä kunnan lääkäri

^ munasarjasyöpä onneksi ei ollut mutta onneksi pääsit kuitenkin jatkotutkimuksiin mielestäni hyvä asia joskus viivytetellään^

Vierailija
911/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin mielisairaalassa ollut eristyksessä, ja kun oli ollut vauhti päällä niin tietysti olin hieman yliseksuaalisena masturboinut siellä useaan otteeseen. Eristyksen varustukseenhan kuuluu kamera, jota hoitajat voivat seurata. Myöhemmin sairaalan käytävällä vastaan tullessa kahden kesken eräs nuori naishoitaja virnuili ja sanoi "mä vähän kattelin mitä puuhasit siellä eristyksessä."

No mitäs hinkkailit itseäsi?

:olisit kysynyt haluatko livenä heitetään takki kameran päälle eiku hommiin virnuillaan ens yönä oliko pakko hoitajan nöyryyttää kysyn vaan saiko kiksit

Vierailija
912/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun pitäisi tehdä jotain noille sun selluliiteille, sanoi mieslääkäri kun tutki luustoani osteoporoosin vuoksi.

En usko. Selluliitti usein vaatii leikkaushoidon ja on totaalisen eri asia kun maallikkojen appelsiini-iho. Sitä sanaa ei varmaan lääkäri väärinkäytä

Vierailija
913/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota buranaa

Vierailija
914/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin terveyskeskuslääkärille valittamaan, että stressi on niin kovaa etten voi aamuisin syödä mitään. Närästi niin hitosti ja oksetti monta tuntia heräämisen jälkeen. Oli myös niskat niin jumissa että oksetti ja kuvotti pitkin päivää.

Ekalla kerralla kun menin se lääkäri oli jotenkin vähäsanainen ja tyly, en muista sainko mitään lääkettä tai neuvoja. Lääkäri oli jotenkin vihainen ja sanoi että minun täytyy vaan syödä, mitä oikein yritän saavuttaa syömättömyydellä, onko minulla anoreksia. Lääkäri ei puhunut täydellistä suomea ja ajattelin ettei hän ehkä ihan ymmärtänyt sanoja "närästää", "etoa" yms.

Tilanteeni paheni ja elämän stressitaso vain nousi. Aloin olla jo aika ahdistunut ja masentunutkin. Menin uudestaan terveyskeskukseen joidenkin kuukausien päästä ja jouduin samalle lääkärille.

Tällä kertaa lääkäri hyvin kuivasti totesi lyhyen keskustelun jälkeen, että ellen aio syödä kunnolla hänellä on valta lähettää minut pakkohoitoon. Siellä minut sidotaan kiinni ja minut pakotetaan syömään. Kurkkuuni tungetaan letku yms kuvailua. Purskahdin hillittömään itkuun, en ymmärtänyt mitä hittoa hän hyökkää minua kohtaan ja miksi sivuutti kaikki puheet pahoinvoinnista, päänsärystä, stressistä.

En voinut oikein jatkaa keskustelua, itkin vain kauheasti ja lähdin pelästyneenä pois. Sain trauman lääkäriin menosta, nykyään tärisen jo odotusaulassa ja vaikka minulla olisi vain kurkku kipeä alan yleensä itkeä kertoessani oireet.

Ja ajatelkaa jos mulla olisi oikeasti ollut anoreksia! Se lääkäri kuvitteli että sellaista hoidetaan ensin suuttumalla ja sitten ihan suoraan uhkailemalla. Järkyttävää!

Ja teinkö valituksen? En. En uskaltanut, oikeasti pelkäsin että tällä lääkärillä on jotain ihme valtaa ja hän voi laittaa minut sinne pakkohoitoon.

Paskapuhetta. Ei pakkohoidossakaan anorektikoille letkua kurkkuun lykätä. Eikä stressi ja kova närästys edes ole pakkohoidon aihe. 

%puhutko totta jos lääkäri niin sanoo pitäis pitää paikkaansa mitä suljetulla tehdään anoreksian hoidossa jos tietosi paremmat niin ok%

Vierailija
915/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi anabolisia steroideja 18- vuotiaana sanoen koska olet niin heikko. ( Kävin 8 tuntia päivässä töissä ja opiskelu). Hammaslääkäri juttuja sitten voisi myös kertoa....

Vierailija
916/996 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vihdoin uskaltautunut hakemaan apua vaikeaan masennukseeni. Terveydenhoitaja (kunnallisessa opiskeluterveydenhuollossa) totesi ensimmäisellä tapaamisella melkeinpä heti että "No mutta, mä tarvin tähän jotain oikeesti konkreettista, että voin ohjata sua lääkärille eteenpäin. Eli kerro nyt oikeesti mitä sun elämässä on tapahtunut, ei riitä pelkkä alakuloinen olo"

Vierailija
917/996 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan lääkäri tokaisi: ”sitä nyt voi tietysti miettiä, kannattaako sinun kaltaisen lisääntyä”.

Voi kiitos :D

Vaihdoin sitten samantien lääkäriä.

Vierailija
918/996 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun päässä on vikaa.

Vierailija
919/996 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortopedit hus sairaalassa(2 kpl, eri kerroilla) :

Ootko jotenkin hyödyksi yhteiskunnalle tällä hetkellä? = käytkö töissä, jos et ni ei operoida.

Huusin niille takas niin että kitapurjeet Liehu, varmasti teen valituksen teistä!

Vierailija
920/996 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira puraisi huuleen, sh kauhisteli verisen  huuleni asemasta poskilävistyksiäni "Tajuatko,  että näistä ja aukot  ihoon?!"