Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla enää äitiä :(

Vierailija
28.12.2017 |

Äitini oli sanonut miehelleni, että mieheni ei pidä kuunnella minua vaan lähteä äidilleni lastemme kanssa, kun mä en halunnut lähteä, eikä mulla ollut mitään sitä vastaan, että mies menisi. Lisäksi äitini oli antanut miehen ymmärtää, että pitää minua syyllisenä miehen päätökseen, ettei mieskään mennyt.
Normaaliperheessähän äidille voisi vain soittaa ja sanoa, että äläpäs syyttele sellaisia, joissa ei ole syytä, eli minua, ja normaali äiti olisi pahoillaan, että menikin syyttämään minua ja ihmettelisi sitten ekskenään, miksei kukaan tullut. Mieheltä se ei ollut edes äitiäni vastaan milläänlailla, minun sinne piti olla alunperin menossa lasten kanssa, mutta äiti suututti minut toisella asialla ensin, jolloin sanoin, että en tule. Koska äiti ei myöntänyt olevansa väärässä.
Mutta mun on aivan turha soittaa äidille, se ei tajua, että ei mulla ole mitään tuollaista valtaa (eikä intressiä) mieheeni käskeä häntä.

Kommentit (798)

Vierailija
641/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te näette miehen sanomassa, että mä kiusoittelin, niin täytyyhän teidän nähdä, milloin mies sanoo lapselleen, että äitisi nyt kiusoittelee. Että millainen tilanne se oikein on?

ap

Vierailija
642/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset linkittäjälle! Olen suorastaan mykistynyt siitä kuinka loistavasti nuo tekstit kuvaavat äitihullua. Kerrankin av:lla roikkumisesta on ollut jotain hyötyä, olen oppinut ansiostasi paljon! 😊 Toivottavasti ne antavat myös äitihullulle ajattelemisen aihetta, vaikka parannuskeinoahan tuohon ei kai ole.

No kiitos. Kiviksen iänikuiset ketjut pyörivät aina hänen saman jankkauksensa ympärillä, alkoi vähän harmittamaan. Annoin näkökulmaa, toivoin hyötyä kaikille. Myös kivikselle, vaikka tiedänkin, ettei hän halua ymmärtää/ei pysty. Hyvä muille, ollut itsellenikin suureksi avuksi aikoinaan netistä löytyvä tieto selviytymiseen narsistin pyörittelystä.

Säälittää jos joku ei ole sen verran itsenäinen, että antaa narsistien pyörittää.

ap

Niin, ihan kuten joku ei ole sen verran itsenäinen että antaa vaikkapa psykopaatin tappaa itsensä.

No en mä antaisi, ne merkithän näkee kauas. Kun ei selittele, että miksei toinen vaikkapa myönnä, vaikka erehtyi.

ap

Niin, ethän sinä toki antaisi. Sinähän oletkin kaikkien muiden yläpuolella. Narskuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset linkittäjälle! Olen suorastaan mykistynyt siitä kuinka loistavasti nuo tekstit kuvaavat äitihullua. Kerrankin av:lla roikkumisesta on ollut jotain hyötyä, olen oppinut ansiostasi paljon! 😊 Toivottavasti ne antavat myös äitihullulle ajattelemisen aihetta, vaikka parannuskeinoahan tuohon ei kai ole.

No kiitos. Kiviksen iänikuiset ketjut pyörivät aina hänen saman jankkauksensa ympärillä, alkoi vähän harmittamaan. Annoin näkökulmaa, toivoin hyötyä kaikille. Myös kivikselle, vaikka tiedänkin, ettei hän halua ymmärtää/ei pysty. Hyvä muille, ollut itsellenikin suureksi avuksi aikoinaan netistä löytyvä tieto selviytymiseen narsistin pyörittelystä.

Säälittää jos joku ei ole sen verran itsenäinen, että antaa narsistien pyörittää.

ap

Niin, ihan kuten joku ei ole sen verran itsenäinen että antaa vaikkapa psykopaatin tappaa itsensä.

No en mä antaisi, ne merkithän näkee kauas. Kun ei selittele, että miksei toinen vaikkapa myönnä, vaikka erehtyi.

ap

Niin, ethän sinä toki antaisi. Sinähän oletkin kaikkien muiden yläpuolella. Narskuu...

Tajuatko sä tuota kiusoittelu-kommenttia? Että millaista käytöstä siihen äidiltä lapselle kuuluu?

ap

Vierailija
644/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittää jotain, osaa varmaan selittää sille perusteet. Varsinkin kun joutuu mutuna väittämään.

ap

Vierailija
645/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitäis kyetä, jos KAIKKI kerran oli sitä mieltä, että mies kiusoitteli, että mitä mä siinä silloin oisin esim. tehnyt, että noin ois tullut mieleen miehelle sanoa?

ap

Vierailija
646/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kiusoitteliko teistä mies, vai sanoiko mies, että mä kiusoittelen? Vai molempia? Että mies kiusoitellen sanoi, että äitis kiusoittelee?

ap

Vierailija
647/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooni, ihan väärässä myönnätte siis olevanne, kukaan ei kykene antamaan ensimmäisiäkään perusteluja epäilyilleen tai mielipiteilleen.

ap

Vierailija
648/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole saanut vielä vastausta siihen, kun väitätte, että mies sanoi, että mä kiusoittelen, että mitä sellaisessa tilanteessa olisin siis tehnyt?

ap

Antanut olla!

Vierailija
649/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja mieheni eivät siis kykene myöntämään, kun erehtyvä, kumpikaan ei samantien, äiti ei ikinä, ja mies vasta 2 vrk:n kuluttua. Kumpikin erehtyy ja loukkaa sillä minua, he eivät ole enää arvoisiani ihmisiä, aion hylätä heidät molemmat.

ap

Vierailija
650/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis kiusoitteliko teistä mies, vai sanoiko mies, että mä kiusoittelen? Vai molempia? Että mies kiusoitellen sanoi, että äitis kiusoittelee?

ap

Miehesi tulkitsi tilanteen väärin ja koitti lieventää heittämällä hyvin yleisesti käytetyn fraasin.

Sinä ylitulkitsit ja ylireagoit. Ja jatkat ylireagointia edelleen, maanisella intensiteetillä.

Vierailija
651/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole saanut vielä vastausta siihen, kun väitätte, että mies sanoi, että mä kiusoittelen, että mitä sellaisessa tilanteessa olisin siis tehnyt?

ap

Antanut olla!

Väärä vastaus.

ap

Vierailija
652/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini ja mieheni eivät siis kykene myöntämään, kun erehtyvä, kumpikaan ei samantien, äiti ei ikinä, ja mies vasta 2 vrk:n kuluttua. Kumpikin erehtyy ja loukkaa sillä minua, he eivät ole enää arvoisiani ihmisiä, aion hylätä heidät molemmat.

ap

Kannatetaan! Lapset myös!

Vierailija
653/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehesi tulkitsi tilanteen väärin ja koitti lieventää heittämällä hyvin yleisesti käytetyn fraasin.

Sinä ylitulkitsit ja ylireagoit. Ja jatkat ylireagointia edelleen, maanisella intensiteetillä.

Siis miten voi tietää, että "nyt tulkitsen väärin, ja siksi sanon lapselle, että: älä välitä, äitisi [kumpaa tarkoitat, vedä yli väärä?] kiusoittelee/kiusaa?"

Vai miten tämä heitto kiusoitella pitäisi ymmärtää?

ap

Vierailija
654/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kannatetaan! Lapset myös!

Ei lapset mua kaikkeen tarviikaan. Aion olla rusinat pullasta -vanhempi. Olen heidän kanssaan vain kun se on minusta kivaa.

ap

Vierailija
655/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin äitisi kiusaa sinua on hyvin yleinen fraasi? Missä perheissä?

ap

Vierailija
656/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joudutaanko teillä jatkuvasti sanomaan, että äiti kiusaa sinua?

ap

Vierailija
657/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis itse perusteli mulle vielä, miksi siis puhui siitä, että mä kiusaan lasta, että kun minä olen kertonut äitini itkettäneen minua, kun olin lapsi, ja että se on siis ollut sellaista, mistä on tullut traumoja. Niin mies luuli, että mä itketän lasta puhelimessa. Tämän kerroin jo alunperin täällä palstalla myös.

ap

Vierailija
658/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin äitisi kiusaa sinua on hyvin yleinen fraasi? Missä perheissä?

ap

Ihan kaikissa. Kuten tässä on viisi päivää selitetty.

Mut hei, sä oot oikeessa, aina ja kaikessa. Me muut ollaan vaan liian tyhmiä tajuamaan.

Vierailija
659/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tajuatko sä tuota kiusoittelu-kommenttia? Että millaista käytöstä siihen äidiltä lapselle kuuluu?

ap

En. En todellakaan tajua teksteistäsi enää yhtään mitään. Jankutat vain jotain tyhjänpäiväistä kiertäen sen niin moneen solmuun että kukaan täysijärkinen ei saa lauseistasi eikä niiden tarkoituksesta enää mitään tolkkua.

Vierailija
660/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joudutaanko teillä jatkuvasti sanomaan, että äiti kiusaa sinua?

ap

Kun et halua ymmärtää niin sitten et ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi