Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla enää äitiä :(

Vierailija
28.12.2017 |

Äitini oli sanonut miehelleni, että mieheni ei pidä kuunnella minua vaan lähteä äidilleni lastemme kanssa, kun mä en halunnut lähteä, eikä mulla ollut mitään sitä vastaan, että mies menisi. Lisäksi äitini oli antanut miehen ymmärtää, että pitää minua syyllisenä miehen päätökseen, ettei mieskään mennyt.
Normaaliperheessähän äidille voisi vain soittaa ja sanoa, että äläpäs syyttele sellaisia, joissa ei ole syytä, eli minua, ja normaali äiti olisi pahoillaan, että menikin syyttämään minua ja ihmettelisi sitten ekskenään, miksei kukaan tullut. Mieheltä se ei ollut edes äitiäni vastaan milläänlailla, minun sinne piti olla alunperin menossa lasten kanssa, mutta äiti suututti minut toisella asialla ensin, jolloin sanoin, että en tule. Koska äiti ei myöntänyt olevansa väärässä.
Mutta mun on aivan turha soittaa äidille, se ei tajua, että ei mulla ole mitään tuollaista valtaa (eikä intressiä) mieheeni käskeä häntä.

Kommentit (798)

Vierailija
781/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu vituttaa joku uusi asia vanhojen päälle, niin ei se oikein... Ehkä mieskin tunsi ettei riitä mulle? Ois vaan sanonut, mutta ehkä se on vaikea asia sanoa...... :((( Ja mä sika vaan tunnen niin...... :(((((

ap

Vierailija
782/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu-kivikissaäiti, et voi koskaan enää tulla palstalle väittämään toisin, ettei sua olisi autettu. Noi linkit koskee sua. Kovasti täällä tuot itseäsi esiin, että olisit älykäs, mutta kyllä sä oikeasti olet niin helkkari tyhmä. Täällä on sulle ollut monta äitiä, vanhempaa, narsistien lapsia, opettajaa, he kaikki ovat älykkäitä. Älytäkseen, miksi heitä lapsina kohdeltiin niin ja miksi aikuiset tekivät niin. Kaikki eivät ymmärrä, mutta kukaan ei ole näyttänyt noi itserakkaudessaan, mitä on. Näen vain ihmisen, joka vihaa lapsiaan, miksi? Miksi et kannusta, tue, rakasta lapsiasi?

Voin, ei noi ole apua mun ongelmiini.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei meidän auta nyt kuin erota, mies varmaan on kärsinyt siitä, ettei riitä mulle, hmh..... mä en ole sille voinut mitään. Tunne se on, ei sitä voi pakottaa.

ap

Vierailija
784/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan ok? Lue nää viestisi itsekseen näkisit että ei näissä löydy rakentavaa keskustelua.

No kuule ei ole kauhean rakentava olo tässä nyt muutenkaan. Ihan hirveä.

ap

Etpä tosiaan vaikuta terve järkiselle...

Vierailija
785/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun se ei riitä mulle niin mä rähjään.... ihan kuin mun äiti. Ainoa vaan sillä erotuksella, että mä ainakin voin jättää ihmiset, jotka ei riitä mulle, toisin kuin mun äiti halus rähjätä mulle, muttei voinut antaa mua pois.

ap

Vierailija
786/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihana tavata mies joka riittäis mulle :) Tunnetasolla sen tulis olla joku joka tajuaa maat ja meret. Mutta ei sellaisia olekaan, eli hei hei toive :)

ap

Vierailija
787/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin yli kaiken, että isällä olisi oli eri puoliso.  En välittäisi biologisesta äidin -määritelmästä, kunhan olisi äiti. Ja isälläkin olisi hyvä olla perheessä, äidin ja lasten kanssa.

Vierailija
788/798 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä kivikissaäiti täällä palstalla meuhkaat oikeasti vakavasti persoonallisuushäiriöisenä. Syyttä sua ei ole viety väkisin hoitoon. Olet täällä yrittänyt kaunistella tilannettasi ja haet narsistini täältä tukea heiltä, joilla ei ole mitään käsitystä persoonallisuushäiriöistä saatika narsismista.

Vierailija
789/798 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tänään jatketaan? ;)

Vierailija
790/798 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahan tuossa poljettiin, äitini taholta. Ja miehenkin. Sitä vain en hyväksy, ei kenenkään pidä.

ap

Vierailija
791/798 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin poljettiin. Miehesi oli täysin väärässä luullessaan, että kiusaat lasta puhelimessa. Miehesi teki tosi siasti, kun vielä puhelimessa väitti sulle, että kyllä sä nyt varmaan kiusasit lasta kuitenkin. Miehesi teki tosi väärin, kun ei uskonut sun puheita. Miehen olisi kuulunut uskoa sua ehdottomasti, että sillä nimenomaisella kerralla et kiusannut lastasi, vaan nimenomaan lohdutit ja käyttäydyit kuten kuuluu. Sikamaista, että juuri silloin sua ei uskota! Ja sun äitis olisi pitäny päivitellä sun kanssa miehen käytöstä. Miehen olisi pitänyt kysyä sinulta, miksi lapsi itkee, sun ois pitäny vastata "koska sotku harmittaa lasta ja lohdutin" ja sitten miehes olis pitäny sanoa ok, homma selvä.

No niin. Oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
792/798 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi rauhoittava maksamakkarakeitto

Vierailija
793/798 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tyytyi nyt, kun sai ymmärrystä ja parantui.

Hajaantukaa! Täällä ei ole enää mitään nähtävää!

Vierailija
794/798 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos vielä linkin siihen kivikissa-keskusteluun..? Jossa mies ja lapset toi kivet sisälle.. en löydy haulla enkä googlellakaan :/

Vierailija
795/798 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetin hullu.

Vierailija
796/798 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pinppiä kutisee.

Vierailija