Voi miksi seksin "pitää" kuulua suurimpaan osaan parisuhteista :(
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään normaalina pidetty seksi ei kiinnosta läheskään kaikkia. On muodikasta olla rohkea ja kokeilla kaikkea, enää ei saa olla peiton alla pimeässä. Ja ihan niillä vehkeillä, mitkä hommaan on tarkoitettu.
En ymmärrä miksi jotkut haluavat pieksää seksin aikana ja toiset tulla pieksetyiksi (bdsm ym.). Ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi vallan hyvin vertailla maton tamppaukseen, tai hartioiden hieromiseen. Se voi myös olla enemmänkin, mutta joskus se voi olla pelkkä palvelus kumppanille, ja näin ollen rakkaudenosoitus. Vaikka omasta puolesta jättäisi mielummin väliin sillä kertaa.
Meillä se olen minä jolle riittäisi harvemminkin, mutta ei hän sitä tiedä, eikä saa tietääkään.
M38
En oikein käsitä... Haluat suudella ja hyväillä mattoa kunnes se saa orgasmin..? Saat orgasmin kun tamppaat mattoja?
Vaikuttaa että ymmärryksessäsi on niin pahoja puutteita, ettei sinua voi auttaa käsittämään.
Ihan totta yritä edes selittää. Olenhan romanttinen aseksuaali joten väännetään minulle rautalangasta. Matto on elotonta materiaalia ja ihminen elollista materiaalia. Maton kanssa ei voi kommunikoida eikä sen kanssa voi puhua tai muodostaa yhteyttä, mutta ihmisen kanssa voi. Matolla ei ole tuntoa, mutta ihmisellä on. Maton sisään ei tampatessa mennä, mutta penetraatiossa naisen kehon sisälle mennään. Seksin aikana aivoissa ja kehossa tapahtuu monia muutoksia, mutta matolla näitä ei tapahdu. Seksi on vuorovaikutusta ja kehollista komunikointia, miten tämä mahtaa tapahtua maton kanssa?
Pointti on siinä että kaikilla ihmisillä tulee eteen elämässään asioita, jotka eivät miellytä itseä.
Voin silti elää parisuhteessa ihmisen kanssa, joka pyytää minua tekemään niitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vittu että nämä äitinsä häpeämät ihmisen jämät jaksaa pilata joka ketjun. Tappaisitte itsenne okei?
Siis mistä ihmeestä sinä oikein puhut? Kukaan muu tuskin ymmärtää. Melkoinen tunnereaktio sinulta, vaikka sen syy aika hämäräksi jäikin. Jotainhan siellä taustalla on kuitenkin oltava, kenties juuri jotain äkillisesti aktivoituneita äititraumoja. No, kaikkea hyvää sinulle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään normaalina pidetty seksi ei kiinnosta läheskään kaikkia. On muodikasta olla rohkea ja kokeilla kaikkea, enää ei saa olla peiton alla pimeässä. Ja ihan niillä vehkeillä, mitkä hommaan on tarkoitettu.
En ymmärrä miksi jotkut haluavat pieksää seksin aikana ja toiset tulla pieksetyiksi (bdsm ym.). Ihme touhua.
Entä suuseksi, anaali ym. "tavallisemmat" jutut. Ei nekään kiinnosta yllättävän monia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aika paljon miesystäviä ja se on tietty marginaaliryhmä jotka ovat vaativia ja rasittavia joka reiän palvojia. Pienim*naiset ja uskikset ihan pahimpina. On niitä romantikkojakin. Elämänkoululaisia ei kannata harkita, sieltä ei romanssia löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi vallan hyvin vertailla maton tamppaukseen, tai hartioiden hieromiseen. Se voi myös olla enemmänkin, mutta joskus se voi olla pelkkä palvelus kumppanille, ja näin ollen rakkaudenosoitus. Vaikka omasta puolesta jättäisi mielummin väliin sillä kertaa.
Meillä se olen minä jolle riittäisi harvemminkin, mutta ei hän sitä tiedä, eikä saa tietääkään.
M38
En oikein käsitä... Haluat suudella ja hyväillä mattoa kunnes se saa orgasmin..? Saat orgasmin kun tamppaat mattoja?
Vaikuttaa että ymmärryksessäsi on niin pahoja puutteita, ettei sinua voi auttaa käsittämään.
Ihan totta yritä edes selittää. Olenhan romanttinen aseksuaali joten väännetään minulle rautalangasta. Matto on elotonta materiaalia ja ihminen elollista materiaalia. Maton kanssa ei voi kommunikoida eikä sen kanssa voi puhua tai muodostaa yhteyttä, mutta ihmisen kanssa voi. Matolla ei ole tuntoa, mutta ihmisellä on. Maton sisään ei tampatessa mennä, mutta penetraatiossa naisen kehon sisälle mennään. Seksin aikana aivoissa ja kehossa tapahtuu monia muutoksia, mutta matolla näitä ei tapahdu. Seksi on vuorovaikutusta ja kehollista komunikointia, miten tämä mahtaa tapahtua maton kanssa?
Onko sinulla tapana ottaa asiat aina kirjaimellisesti? Tässä on verrattu seksin harrastamista mattojen tamppaamiseen siksi, että molempia voi harrastaa vaikka ei olisi kyseisestä toiminnasta innoissaan. Kumppanille voi antaa hartiahieronnan tai hoitaa hänen pyytämänsä kotityön, vaikka ei kyseisestä toiminnasta saisi nautintoa, koska tykkää kumppanista ja haluaa ilahduttaa häntä. Samalla tavalla voi tehdä seksuaalisia tekoja, jos ne ovat toiselle tärkeitä ja itselle yhdentekeviä(eri asia tietysti, jos seksi inhottaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Onko sinulla tapana ottaa asiat aina kirjaimellisesti? Tässä on verrattu seksin harrastamista mattojen tamppaamiseen siksi, että molempia voi harrastaa vaikka ei olisi kyseisestä toiminnasta innoissaan. Kumppanille voi antaa hartiahieronnan tai hoitaa hänen pyytämänsä kotityön, vaikka ei kyseisestä toiminnasta saisi nautintoa, koska tykkää kumppanista ja haluaa ilahduttaa häntä. Samalla tavalla voi tehdä seksuaalisia tekoja, jos ne ovat toiselle tärkeitä ja itselle yhdentekeviä(eri asia tietysti, jos seksi inhottaa).
Toi on pelkkä trolli joka yrittää tuhota ketjun. Ei sille kannata selittää asiaa, joka on kaikille täysjärkisille selvä.
Mä en tajua, miksi niin moni nainen ja mies tekee seksistä jotenkin niin vaikean ja ikävän asian. Minä itse ainakin nautin, kun saan rakkaaltani munaa pilluuni, nautitaan kumpikin, saan orgasmeja ja ehkä joku päivä saadaan se lapsikin tehtyä sen seksin myötä. Elämässäni on ollut useampi parisuhde ja vielä useampi seksisuhde, eikä kukaan ole tähän mennessä vaatinut minulta mitään perusseksiä ihmeempää. Kerran yksi yhden yön hoito olisi halunnut panna kakkoseen ja ilman kumia, mutten suostunut, ei siinä sen kummempaa.
Ja jossei sitä seksiä halua harrastaa, niin miksi pitää väenväkisin muodostaa se parisuhde, jonka tarkoituksena oletusarvoisesti on pariutua, paritella, tulla yhdeksi perheeksi, ehkä mahdollisesti hankkia jälkeläisiä? Voi niitä lähimmäisiä ihmisiä olla muutenkin.
Jos on niin hiton estynyt, että haluaa miestä, muttei sitten kuitenkaan halua niin minusta törkeää kiusata sillä ketään.
N29
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon sen että moni ei halua seksiä ollenkaan. Uskon myös sen, että moni haluaa seksiä paljon, ja usean kanssa. Uskon sen, että joku mielellään asuu parin, kolmen kumppanin kanssa samassa asunnossa, ja kaikki kumppanit ovat hänen tyydytystään, henkistä ja fyysistä varten, tai että kaikki panevat toisiaan ristiin. Uskon aivan kaiken tämän, ja vielä paljon kaikenlaista päälle, enkä edes ihmettele että onpas kummallista, ei voisi vähempää kiinnostaa käyttää aikaa ajatellen miten erilaista ja jännää moinen touhu olisi. Uskon myös sen, että on hyvä että kaikenlaisia ihmiskohtaloita ja tyylejä tuodaan nätisti edille, ettei joka jää yksin riistämään henkeä itsetään erilaisuutensa takia.
Se, mihin en "usko", on nämä hömpöttelyt aseksuuaaleista ja polyamorikoista. Ne on vain nimen antamista omasta mielestä erikoiselle omalle toiminnalle. Erikoisuudentavoittelua, ja joutavaa lätinää. Pankaa ketä panette, älkä panko ketä ette halua, asukaa ihan missä ja kenen kanssa huvittaa, ketään ei kiinnosta, mutta turha odottaa että tavalliselle tallaajalle "menee perille" tuo tyhjänlänkytys ja louskutus, miten pitää ihastella ja ihmetellä että olettepa erikoisia! -Ette ole. Olette vain omia halujanne seuraavia ihmisiä siinä missä kaikki muutkin täällä olevat. Toiset haluaa kusta keltaisiin kumppareihin, toiset naida eiffeltornin, onpas uniikkia touhua. Meillä "normaaleilla" on jokaisella ne omat mieltymyksen kohteet. Me vain osaamme olla tuputtamatta "omituisuuksiamme" sillä emme ole tositv-vlogisteja, jotka haluavat huomiohuorata milloin milläkin jutulla, vähintään nyt vauvapalstalla jossei muuten huomiota saa.
Aloittajan toivon löytävän mieleistään seuraa toisesta samat arvot jakavasta, ja samoista asioista kiinnostuneen kanssa.
No sitten ei tavisten kannata tulla länkyttämään, ettei voi muka rakastaa kumppaniaan, jos harrastaa seksiä jonkun muunkin kanssa. Avoimissa suhteissa elää tuhansia suomalaisiakin ja aivan varmasti osa heistä rakastaa kumppaniaan. Kannattaa ymmärtää, että joillekin meistä, naisillekin, seksi on vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, sama ongelma ap. No eipä se mitään, hyvin pärjään yksinkin.
Olet ilmeisesti ns. aseksuaali ihminen.
Jos sinulla on romanttisia tunteita ja kaipaat läheisyyttä ihmistä kohtaan, voiko kohde olla kumpi vain.. mies tai nainen. Ovatko tunteesi erilaisia, riippuen sukupuolesta?
Koetko alastoman nais tai miesvartalon kiusalliseksi?
Aseksuaali ei ilmeisesti koe seksuaalista halua, mutta koetko seksuaalisuuden ja seksin epämiellyttäväksi?
Jos puolisosi pyytäisi hieromaan hartioitaan, voisitko tehdä hänelle palveluksen?
Jos puolisosi pyytäisi tyydyttämään hänet käsin, voisitko tehdä hänelle palveluksen?Ei voi olla kumpi vain, en ole bi. En kiinnostu naisista romanttisessa mielessä. Koen alastomuuden vieressäni kiusalliseksi, koska normielämässä ihmiset pitävät vaatteet päällään. Maalauksissa alastomuus ei ole kiusallista. En oikeastaan tiedä mitä seksuaalisuus on. En ole koskaan kokeillut seksiä, koska se ei kiinnosta minua. En kiihotu enkä innostu joten miksi kokeilisin sitä? Jos haluttaisi niin toki kokeilisin, ei vaan haluta. Hieron vaikka random-ihmisen hartiat, ei siinä ole mitään seksuaalista. Seksuaalinen tyydytys taas on seksuaalista joten miksi ihmeessä vertaat ei-seksuaalista ja seksuaalista asiaa? Pitäisikö mieshierojan aina tyydyttää jokainen asiakas myös seksuaalisesti?
Kiitos vastauksesta.
Vertasin niitä siksi, että jos et koe jotain asiaa epämiellyttäväksi, mikset voisi suoda rakastamallesi ihmiselle palvelusta joka tuottaa hänelle mielihyvää.
Ilmeisesti koet sen kuitenkin siis epämiellyttäväksi.Yhtälailla voimme ajatella, että pyydät puolisosi ottamaan matot lattialta ja kysyt voisiko hän käydä tamppaamassa ne.
Hänkin voi kokea sen epämiellyttäväksi, mutta tekee luultavasti sen kuitenkin.Se on elämää... antamista ja saamista.
Seksi = mattojen tamppaus
Joo, täytyy sanoa, että en missään nimessä haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa tekemistä jolle seksi vastaa mattojen tamppausta. Tiedän myös, että en ole jäänyt mistään paitsi jättämällä väliin sinä mattona olemisen, jota mies hetken tamppailee... Luojan kiitos, aseksuaalisuus on SIUNAUS! Kiitos sinulle joka kirjoitit tuon viestin !!!
:D
Jaa, mä taas toivoisin, että mun mies tamppailis mua vähän useemmin.
Mattojahan meillä ei oo, ettei koirat oksenna niiden päälle.
Aika omituista haluta hommata matto, muttei koskaan tampata sitä...
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi romanttisia miehiä on niin vähän :((((
Ajatuksesi on luonnonvastainen. Ihmiskunta olisi kadonnut romantikkomiesten mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, sama ongelma ap. No eipä se mitään, hyvin pärjään yksinkin.
Olet ilmeisesti ns. aseksuaali ihminen.
Jos sinulla on romanttisia tunteita ja kaipaat läheisyyttä ihmistä kohtaan, voiko kohde olla kumpi vain.. mies tai nainen. Ovatko tunteesi erilaisia, riippuen sukupuolesta?
Koetko alastoman nais tai miesvartalon kiusalliseksi?
Aseksuaali ei ilmeisesti koe seksuaalista halua, mutta koetko seksuaalisuuden ja seksin epämiellyttäväksi?
Jos puolisosi pyytäisi hieromaan hartioitaan, voisitko tehdä hänelle palveluksen?
Jos puolisosi pyytäisi tyydyttämään hänet käsin, voisitko tehdä hänelle palveluksen?Ei voi olla kumpi vain, en ole bi. En kiinnostu naisista romanttisessa mielessä. Koen alastomuuden vieressäni kiusalliseksi, koska normielämässä ihmiset pitävät vaatteet päällään. Maalauksissa alastomuus ei ole kiusallista. En oikeastaan tiedä mitä seksuaalisuus on. En ole koskaan kokeillut seksiä, koska se ei kiinnosta minua. En kiihotu enkä innostu joten miksi kokeilisin sitä? Jos haluttaisi niin toki kokeilisin, ei vaan haluta. Hieron vaikka random-ihmisen hartiat, ei siinä ole mitään seksuaalista. Seksuaalinen tyydytys taas on seksuaalista joten miksi ihmeessä vertaat ei-seksuaalista ja seksuaalista asiaa? Pitäisikö mieshierojan aina tyydyttää jokainen asiakas myös seksuaalisesti?
Kiitos vastauksesta.
Vertasin niitä siksi, että jos et koe jotain asiaa epämiellyttäväksi, mikset voisi suoda rakastamallesi ihmiselle palvelusta joka tuottaa hänelle mielihyvää.
Ilmeisesti koet sen kuitenkin siis epämiellyttäväksi.Yhtälailla voimme ajatella, että pyydät puolisosi ottamaan matot lattialta ja kysyt voisiko hän käydä tamppaamassa ne.
Hänkin voi kokea sen epämiellyttäväksi, mutta tekee luultavasti sen kuitenkin.Se on elämää... antamista ja saamista.
Seksi = mattojen tamppaus
Joo, täytyy sanoa, että en missään nimessä haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa tekemistä jolle seksi vastaa mattojen tamppausta. Tiedän myös, että en ole jäänyt mistään paitsi jättämällä väliin sinä mattona olemisen, jota mies hetken tamppailee... Luojan kiitos, aseksuaalisuus on SIUNAUS! Kiitos sinulle joka kirjoitit tuon viestin !!!
:D
Ollaanpas täällä herkkänahkaisia. Vähän huumorintajua kiitos. Elämä ei ole niin vakaa. Ei edes seksi. Hienoa, jos olet löytänyt oman siunauksesi. Nauti siitä.
Ei kannata osallistua keskusteluun, jos sitten lopulta ei uskalla seisoa sanojensa takana vaan luikkii piiloon tuon "Vitsi, vitsi, relaa!"-selityksen taakse.
M38
Naisesta haluton yhdyntä ei tunnu hyvältä. Ja miten mies saa erektion, jos ei halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Mistä sitten kumppani oppii mistä toinen pitää jos toinen tekee asioita sen perusteella mitä kumppani haluaa? Silloinhan kumppani luulee että tämä esimerkiksi haluaa yhtä paljon tai tietyntyyppistä seksiä vaikka ei todellisuudessa pidä siitä. Onko tässä tarkoituskin että pari jää vieraaksi toisilleen? Jos on valmis tekemään tällaisia kompromisseja sängyssä voin vain kuvitella miten vähän pari tuntee toisiaan sen ulkopuolella tai edes sopivat toisilleen. Toisekseen en ymmärrä miten mattojen tamppaus liittyy tähän. Jos sinä huomaat että matot on likaiset niin menet ja puhdistat ne - jos olet normaali tapaus. Se ei liity siihen oletko parisuhteessa vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BDSM:ssä käytetty seksi ei ole seksiä perinteisessä mielessä vaan se on tapa osoittaa valtasuhteita. Osapuolet nauttivat hallinnasta tai hallituksi tulemisen tunteesta. Siksi bdsm usein sisältää ei seksuaalisia elementtejä ja ammattilaiset eivät suostu mihinkään seksuaaliseen kontaktiin. Populaari kulttuuri kuitenkin keskittyy siihen seksiin koska se myy aiheena hyvin.
Aloittaja, minä ymmärrän sinua. Ja tulen niin vihaiseksi monista vastauksista, joita olet saanut. Minäkin haaveilen miehestä, joka ei näe seksiä ja rakkautta synonyymeina. Ja minä tiedän, että sellaisia on! Eiväthän kaikki koe purjehtimiseenkaan minkäänlaista kiinnostusta ja toisille harrastus on koko elämä. Mutta kukapa sellaista tällaisessa seksin ympärillä pyörivässä maailmassa kehtaa tuoda julki.
Tiedän, että on myös niitä miehiä, jotka itse ovat lupaavasti alkavissa suhteissa seksuaalisesti aktiivisia osapuolia ihan vain siksi, että he kokevat, että heidän täytyy tehdä seksuaalisia aloitteita, jotta nainen ei lähde pois. Vaikka heitä itseään ei seksi niin kiinnostaisi, hekin kokevat, että heidän täytyy olla siitä kiinnostuneita ja siinä aktiivisia. Voi, kun uskaltaisimme olla toisillemme rehellisiä ja avoimia, niin voisimme löytää vastakappaleemme.
Vierailija kirjoitti:
Meillä "normaaleilla" on jokaisella ne omat mieltymyksen kohteet. Me vain osaamme olla tuputtamatta "omituisuuksiamme" sillä emme ole tositv-vlogisteja, jotka haluavat huomiohuorata milloin milläkin jutulla, vähintään nyt vauvapalstalla jossei muuten huomiota saa.
Ns. "normaalithan" juuri ovat niitä, jotka ovat aina tuputamassa omituisuuksiaan ympäriä kyliä ja nettiä. Aina seksiseksiseksi sitä ja tätä ja seksiseksi tuota seksi. Nytkin katsoit tarpeelliseksi huomioh*orata omasta oletetusta "normaaliudestasi" ja paremmuudestasi vauvapalstalla, eli tietysti siitä mieltymyksestäsi seksiseksiseksiin. Joko sait huomionhalusi tyydytettyä taas täksi iltaa?
Leipä miehen tiellä pitää ja seksi miehen parisuhteessa pitää...