Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi seksin "pitää" kuulua suurimpaan osaan parisuhteista :(

Vierailija
25.12.2017 |

Ja miksi romanttisia miehiä on niin vähän :((((

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi ap:n ennemminkin yrittää ratkoa miksei tykkää nussimisesta. Se ei ole normaalia.

Vierailija
222/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhde ja kaverisuhde ovat eri asioita.

Seksi ei ole ainoa ero parisuhteen ja kaverisuhteen välillä.... aika huono suhde jos romantiikka ja henkinen intiimi side puuttuu.

Kyllähän vanhatkin pariskunnat jotka eivät enää harrasta seksiä ovat silti pariskunta eikä kämppäkavereita... paitsi jos jokin on pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ainoa syy alkaa suhteeseen ja pysyä siinä. 

Vierailija
224/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinhalu ja nautinto syntyy aivoissa, sen takia esim. masennuslääkkeet aiheuttavat haluttomuutta. Alitajunnassa olevat esim. kielteiset uskomukset, koetut huonot kokemukset yms. voivat vaikuttaa siihen, että seksi tuntuu vastenmieliseltä ja se ei huvita. Lisäksi jokainen on omanlaisensa myös siinä, onko aamu-vai iltaihminen, paleleva vai kuumaverinen yms. Eli hyväksyntää kehiin ja se tietysti auttaa, jos hakeutuu parisuhteeseen toisen samoin kokevan kanssa. Rakkautta kaikille.

Vierailija
225/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jotkut päättävät itse kuinka usein joku kuuluu parisuhteeseen vai kuuluuko. Se vain kun ne toiveet kohtaisi kumppanin kanssa. Ehkä sellaista kumppania voi odottaa tai katsoa ajan kanssa.

Vierailija
226/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aseksuaali, mutta harmittaa miten seksi on ylikorostettuna sekä suhteissa että kaikessa muussakin nykymaailmassa. Eräs mies, johon olin ihastunut ja jonka luokse matkustin 300 km, oli jotenkin ihmeissään kun en ensimmäisellä yövierailulla halunnut kuin nukkua vierekkäin. Suutelimme kyllä. 

Vierailija
227/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aseksuaali, mutta harmittaa miten seksi on ylikorostettuna sekä suhteissa että kaikessa muussakin nykymaailmassa. Eräs mies, johon olin ihastunut ja jonka luokse matkustin 300 km, oli jotenkin ihmeissään kun en ensimmäisellä yövierailulla halunnut kuin nukkua vierekkäin. Suutelimme kyllä. 

Ihme pihtari oot

Vierailija
228/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme pihtari oot

Jaa. Miesten kuulee haukkuvan naisia joko huoriksi tai pihtareiksi. Koettakaa jo päättää. Onhan teitä kyllä kiva seisottaa, saa viihdettä itselle. 

Vierailija
229/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pääosa ihmisistä on eläimen tasolle jääneitä nylkyttäjiä. Surullista.

Vierailija
230/230 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama, että seksi kiinnostaa mutta vain turvallisessa ja luottavaisessa tilanteessa. Ei todellakaan ventovieraan kanssa, mitä tapailukumppani tietenkin aluksi on. Nyt olen tavannut pari kertaa kivaa miestä ja arvostan että hän ei vihjaile, koskettele jne vielä. Jos yökyläilemme tulevaisuudessa, en halua ensimmäisellä kerralla vielä seksiä (toki olen oppinut että tämä kannattaa kommunikoida etukäteen)(siitäkin huolimatta minuun on koskettu väkisin kun "kyllä sä tästä tykkäät kun pääsen vauhtiin"... Ugh ei kiitos).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi