Tekosyysi olla syömättä seitanpaistia jouluna?
Kommentit (110)
Seita on pyhä ja sitä pitää kunnoittaa. Ootte rienaajia kaikki
Vierailija kirjoitti:
Seita on pyhä ja sitä pitää kunnoittaa. Ootte rienaajia kaikki
❤️❤️❤️
Voisin tehdä, mutta sen pääraaka-aine on vissiin gluteeni jota en voi syödä.
Se on pahaa. Tämä ei ole tekosyy vaan ihan oikea syy.
Vierailija kirjoitti:
Oletko keliaakikko vai "keliaakikko"?
Miksi söisin seitanpaistia? En kaipaa mitään kinkunkorviketta, en ole syönyt lihaa yli 20 vuoteen. Seitan eli gluteeni olisi vihoviimeinen asia, mitä haluaisin syödä.
Mutta eiköhän tämä ollutkin tarkoitettu taas vegaanivihaprovoksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi söisin seitanpaistia? En kaipaa mitään kinkunkorviketta, en ole syönyt lihaa yli 20 vuoteen. Seitan eli gluteeni olisi
vihoviimeinen asia, mitä haluaisin syödä.Mutta eiköhän tämä ollutkin tarkoitettu taas vegaanivihaprovoksi
Totta, konkarit tuskin tarvii mitään paistinkorvikkeita!
Vierailija kirjoitti:
Mistä seitan on valmistettu? Maistuukohan lapsille?
Mistä on pienet seitanit tehty?
Helvetin liekeistä, varastetuista sieluista, pahoista synneistä, nurinperin risteistä..
Niistä on pienet seitanit tehty! :) :)
Prosessoitua, keinotekoista, kemiallista, täynnä lisäaineita ja tuotettu ties missä. Kotimaista luomukalkkunaa ja itse kaadettua hirveä on meidän joulupöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että se maistuu vanhalle perseelle. Se riittää minulle syyksi. Epäilen myös, että siellä asuu Saatana. Sekin riittää minulle. Olen Jeesuksen joukoissa.
Seitan is great!
Sama asia kuin setämiesten kanssa. Mieluummin otan kuulan kallooni kuin koskisin sellaiseen paskaan.
En edes tiedä mitä hittoa se on (en lukenut ketjua).
Vierailija kirjoitti:
Meillä on perinteenä jouluhauki eikä mikään ulkomaalainen seitani
,,seitankinkun ihan valmiinakin saat ihan suomessa tehtynä. Googlaa Vegem, niin näät ihan kuvankin moisesta ihmeestä. Eikä se kovin ulkomaalaista ole itekkään jauhoista tuommosta tehdä. Ota ensin selvää asiasta, ennenkuin kommentoit. Mutta kyllä haukikin hyvää on.
Koska en syö kuin eläinperäisiä tuotteita
Meillä on perheessä yksi vegaani ja hän sanoi että ei halua seitan kinkkua. Ei ole kuulemma sen väärti. Itse olisin voinutkin maistaa. Seitania kyllä syödään välillä muutenkin. Ei ole myöskään perinteistä kinkkua.
Syön vain luonnollista vegaaniruokaa. En korvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko keliaakikko vai "keliaakikko"?
Popsikaa vaan sitä seitania niin eiköhän vaan pian ole lisää "keliaakikkoja", joilla on kilpparikin paskana. Ninjakin näyttäisi ihan toiselta, jos lopettaisi tuon gluteenilla pelleilyn.
Ihan vähintään seuratkaa verenne vasta-ainearvoja gluteenille (IgG ja IgA).
Anteeksi mikä seitani? Miten liittyy tähän keskusteluun?