Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihit lahjaideat, kertokaa!!

Vierailija
16.12.2017 |

Taa on vuorossa joulu, mieheni suvun kanssa ja tässä viimesen viiden vuoden aikana on paketeista tullut seuraavia asioita:

- kuivakakku jossa vkp 22.12 ja selvästi näkyvissä punaista ale tarraa jota ei jaksettu raaputtaa kokonaan pois.

- kuukautissiteitä siis niitä "näytejuttuja" mitä tulee potin mukana.

- hesekuponkeja

- mieheni rippikoulua, Tiimarin sydänkehyksissä.

Joo ja kyse ei ole köyhistä vaan piheistä ihmisistä. Ollaan kyllä saatu näistä niin paljon iloa miehen kanssa, noita hese kuponkeja nauroin 20 minuuttia vedet silmissä vessassa, niin että mahaan sattui:D

Nyt sitten haluaisin antaa heille myös jotain samantyylistä, auttakaa:)

Kommentit (669)

Vierailija
161/669 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miniäkokelaana sain miehen vanhemmilta paketin terveyssiteitä.

Se oli varmaan anopilta ylijäänyt, kun vaihtarit oli alkaneet.

Silti, voi luoja!

Ai niin, minäkin sain monen vuoden ajan anopilta siteitä ja tamponeja. Niitä tuli joka kerta paketti kun anoppi kävi. Melkoinen varasto, kun niitä riitti ja riitti.

Se joka sai myös likaisen pinttyneitä pyyheliinoja.

Vierailija
162/669 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta: joululahjaksi treffit, joille voi ottaa myös kolmannen osapuolen mukaan. Puolisot voivat myös antaa lahjaksi seksiä! Mies voi vaikka sitoa kalunsa ympärille rusetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/669 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän olisi tosi hauskaa aikuisten kesken jouluisin, tietenkin niin että kaikki olisivat mukana juonessa ja siis tahallaan keksittäisi toisillemme idiootteja pihejä lahjoja :)

Vierailija
164/669 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoslehtiä, Jysk, Lidl, Sotka, City- market, Tokmanni. Vähän vähempi pihi joululahja voisi olla jopa Ikean tai Bilteman kuvasto.

Vierailija
165/669 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein itsekään vielä tiedä miten suhtautua tämän vuoden lahjaan joka on periaatteessa hieno. Aiempina vuosina avokki on antanut minulle lahjakortteja, että vie minut syömään, risteilylle jne mutta näitä ei ole koskaan toteutettu kun olen myöhemmin kysynyt perään. Eipä siinä, voin maksaa omat ruuat ja matkat itsekin, monille toki hyvin toimeentuleva mies tarjoaisi ilman että kyse olisi joululahjasta. Tänä vuonna sanoin, että ajatus elämyksestä on kivempi kuin jostain tavarasta, mutta mieluusti tänä vuonna lupaus toteutettaisiinkin. Sain sitten kymppikerran kortin läheiselle salille ja tiedän, että on ostanut sen töistä saamillaan liikuntaseteleillä joita ei käytä mihinkään. Ihan kiva lahja ja kaikkea, jotenkin vaan harmittaa ettei voi vaan edelleenkään panostanut lahjaani (olisi sitten antanut vaan ne setelit vaikka).  Vanhemmilleen ja sisaruksille ostaa ihan hienoja lahjoja.

Vierailija
166/669 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta: joululahjaksi treffit, joille voi ottaa myös kolmannen osapuolen mukaan. Puolisot voivat myös antaa lahjaksi seksiä! Mies voi vaikka sitoa kalunsa ympärille rusetin.

Minä annoin tuollaisen pihin lahjan 18-vuotiaana silloiselle poikaystävälleni (nykyisin aviomieheni). Riisuuduin nakuksi, kiedoin joulukuusen hopeanauhaa ympärilleni ja odotin tonttulakki päässäni hänen huoneessaan. Poikkis oli onnessaan ja kävi avaamaan lahjaansa innolla :-D

(Onneksi appi ja anoppi olivat matkoilla, ettei huoneeseen paukannut vahingossa väärä henkilö.)

Tuota lahjaa mieheni muistelee vieläkin.

Vierailija
167/669 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on eri asia antaa ilmainen lahja, itse olen antanut hierontoja yms kun ei ole oikeasti opiskelijana ollut rahaa, kuin jotain täysin tarpeetonta pee askaa. Kuka tahansa varmaan ilahtuisi sellofaaniin kääritystä rakkaasta, hieronnasta jne kun lahjansaaja tuntee lahjansaajan ja aito tarkoitus on ilahduttaa. Sitä en käsitä ollenkaan, että lahjalla halutaan veetuilla, surullista käyttää jouluakin lyömäaseena.

Vierailija
168/669 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

petrausta kirjoitti:

En oikein itsekään vielä tiedä miten suhtautua tämän vuoden lahjaan joka on periaatteessa hieno. Aiempina vuosina avokki on antanut minulle lahjakortteja, että vie minut syömään, risteilylle jne mutta näitä ei ole koskaan toteutettu kun olen myöhemmin kysynyt perään. Eipä siinä, voin maksaa omat ruuat ja matkat itsekin, monille toki hyvin toimeentuleva mies tarjoaisi ilman että kyse olisi joululahjasta. Tänä vuonna sanoin, että ajatus elämyksestä on kivempi kuin jostain tavarasta, mutta mieluusti tänä vuonna lupaus toteutettaisiinkin. Sain sitten kymppikerran kortin läheiselle salille ja tiedän, että on ostanut sen töistä saamillaan liikuntaseteleillä joita ei käytä mihinkään. Ihan kiva lahja ja kaikkea, jotenkin vaan harmittaa ettei voi vaan edelleenkään panostanut lahjaani (olisi sitten antanut vaan ne setelit vaikka).  Vanhemmilleen ja sisaruksille ostaa ihan hienoja lahjoja.

Nuuka mies. Ei lupaa hyvää, jos on lapsia.

Vierailija
169/669 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oiva vinkki. Etsikää Torista ilmaiseksi annettavia tavaroita. Vuoden mittaan ehtii kerätä jos mitä tarpeellista. Tässä hyvä esimerkki: https://www.tori.fi/uusimaa/Pinkit_seinalaatat_15x15cm__ovat_viela_sein…

tai https://www.tori.fi/uusimaa/Verda_tarkki_silitysspray_43047465.htm?ca=1…

Vierailija
170/669 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää vanhoista kirjeistä ja korteista postimerkit. Niistä tulee jossain vaiheessaa keräilyharvinaisuuksia. 

Vierailija
171/669 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin Hesen alennuskuponkeja lahjaks.

Vierailija
172/669 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni paketti anopilta jossa kondomi ja tutti. Eli jos kondomi pettää tai unohtuu, tulee tutuille käyttöä.

Veikkaan, että se kortsu oli valmiiksi rei'itetty. Huomaavaista kuitenkin panna tutti mukaan.

Vierailija
173/669 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin rasia Juhlapöydän konvehteja, mistä oli syöty osa pois ja laitettu tilalle toisenkin rasian pahat konvehdit.

Hyvä idea, jota voi myös jatkojalostaa! Näin joulun jälkeen on hyvä kerätä kaikki pahat ja puoliksisyödyt konvehdit pieniin muovirasioihin (kierrätystä!), päälle joulutarra ja kaunis teksti. Yksilöllisiä ja hyvällä maulla valittuja suklaasekoituksia. Viitseliäämpi sulattaa näistä oman joulusuklaan, voi kesällä jättää vaikka aurinkoon sulamaan (ekologista), sekaan voi viskata mausteita.

Vierailija
174/669 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa yleensä löytyy avattuja servettipaketteja. Kerää niistä servettivalikoima ja pakkaa sellofaaniin tai sen puuttuessa kelmuun.

Vierailija
175/669 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkalahjapakettien kierrättäminen. Tuotteiden parasta ennen päivämäärät ovat menneet 2-vuotta sitten.

Vierailija
176/669 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien saatossa anopilta: rusinapaketti, aikakauslehti (luettu, varmaan lehtiroskiksesta), edellisen joulun konvehtirasia ( tiedän kun sama paperi jonka olin itse käärinyt), tosin olen saanut toisinaan todella laadukkaat pellavaliinat, nahkaisen laukun, poronnahkatöppöset, kattokruunun ja rahaa. Taitaa vaan anopilla raha tilanne vaihdella.

Vierailija
177/669 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan silloin armeijassa olevalta poikaystävältä intin päiväpeiton, sellaisen sinivalkoruudullisen. Että mitä sitä nyt suotta ilmaista, kun voi varastaakin.

Vierailija
178/669 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeastaan hauska jälkeenpäin ajatellen: kun pikkuveli oli alle 10-vuotias, sain siltä lumisadepallon... joka oli ollut jo vuosia lastenhuoneen ikkunalaudalla. Se sai palata vanhaan tehtäväänsä.

Vierailija
179/669 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

petrausta kirjoitti:

Mies toisin sanoen ei ole kykenemätön huomaavaisuuteen mutta sinä et vain ole arvoasteikolla niin korkealla, että sinuun kannattaisi panostaa toisin kuin miehen sukulaisiin. :(

Vierailija
180/669 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota metsästä kuusen tai katajan oksa ja sido siihen rusetti lahjanarusta. Kimppuun voi sitoa tervalepän pikku käpysiä, puolukan varpuja tai mitä löytyy. Annat lahjaksi jouluisen koristeen.

Tämä vinkki metsänomistajille. Muut muistaa jokamiehenoikeudet, joihin elävien oksien ja käpyjen puusta ottaminen ei kuulu, ei myöskään varpujen, sammaleen ja jäkälän kerääminen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan