Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän epäilyttävä käytös

Vierailija
15.12.2017 |

Eilen illalla makoilimme sängyllä, ja hän oli puhelimellaan kun kurotuin antamaan hänelle pusun. Sivusilmällä näin kuinka hän heti sulki jotakin, käänsi puhelimen poispäin minusta ja meni todella vaikeaksi. Hänestä ihan huomasi, kuinka vähän punastui ja oli hermostuneen oloinen. Nauraen ja pilke silmäkulmassa kysyin, että mitä salaista sulla oikein oli auki kun niin kiire tuli. Ensin väitti, että asetti herätystä, mutta sanoin että oli niin vaivaantuneen näköinen, että tuskinpa vain. Aikansa vielä oli hiljaa, ja näytti siltä että yritti keksiä selitystä.

Sanoin (jälleen pilke silmäkulmassa) että jos sulla ei mitään salattavaa ollut, voithan näyttää. Olen tottunut siihen, että mies käyttää puhelinta aivan vieressäni ja antaa minunkin selata sillä esim. nettiä tai YouTubea, eikä hänellä pitäisi olla mitään salattavaa. Hänellä on juurikin ihan samanlaiset oikeudet minun puhelimeeni, mua ei haittaa jos esim. vastaa siihen puolestani jos en ole paikalla. Meillä on aina ollut näin.

Syy, miksi epäilyni hieman heräsivät, on se, että muutama kuukausi sitten mies oli ulkona "jätkäporukalla" eli perus saunomista ja kaljaa, mutta oli kuitenkin päätynyt baariin ja seuraavana päivänä jokin minulle tuntematon nainen otti yhteyttä ja väitti miehen pettäneen minua hänen kanssaan. Näytti myös viestit, mitä mieheni oli hänelle laittanut samana iltana (sopinut tapaamisesta). Minulle mies väitti että oli vanha tuttu ja törmäsivät tuona iltana vahingossa ja luonnollisesti kiisti naisen tarinan. Asiaa puitiin todella kauan ja minulla on edelleen välillä vaikeuksia luottaa. Lupasi tuolloin, että jatkossa ei anna yhtäkään syytä epäillä mistään salailusta tai muustakaan. Nyt kuitenkin tuo eilisiltainen käytös oli juuri sitä. Antaa syytä epäilylle.

Lopulta miehen selitys oli, että hänellä on siellä "juttuja" ja että suunnittelee kaverinsa kanssa yllätystä mistä en saa vielä tietää. Olin aivan hämilläni, koska vaikka tiedän tuon kaverin ja olen tavannutkin häntä, emme varsinaisesti tunne. En ymmärrä, miksi sellainen ihminen olisi mukana järjestämässä minulle yllätystä. Olisihan se mahtavaa, mutta voiko tuohon selitykseen todella uskoa? Normaalisti uskoisin, sillä ennen tuota ikävää tapahtumaa luotin häneen aivan täysin. Nyt joudumme vielä tehdä töitä sen eteen, että luottamus palaa samalle tasolle kuin ennen.

Kertokaa te mielipiteitänne. Onko selitys uskottava vai äkkiä keksitty vale?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttamutta.

Entä jos mies on puhdas kuin pulmunen ja nainen vain turhaan murheilee? Eikö tällainen mahdollisuus voi olla olemassa? Epätodennäköiset tapahtumatkin tapahtuvat joskus.

Vierailija
102/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttamutta.

Entä jos mies on puhdas kuin pulmunen ja nainen vain turhaan murheilee? Eikö tällainen mahdollisuus voi olla olemassa? Epätodennäköiset tapahtumatkin tapahtuvat joskus.

Näin minä itsekin haluaisin uskoa, ja olen tähän asti uskonutkin. Tunnen itseni, ja olen joskus herkkä, saatan ylianalysoida asioita ja pelkään joskus pahinta. En ole varma uskonko vieläkään siihen, että pettää (tarkoitan nyt kirjaimellisesti vieraissa käymistä), mutta jotakin hän minulta salassa tekee. Esim. tekstailee selkäni takana jonkun kanssa. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt Ap ymmärtää ettei se viestien lukeminen auta. Mies on poistanut kaikki merkit puhelimesta ja poistaa uudetkin. Vaikutat sinisilmäiseltä.

Kyllä minä sen tiedän, että ihan varmasti poistaa ja yrittää peittää jälkensä. Mitenkään fiksuimmalta hän ei kuitenkaan vaikuta, siis kun silloin lähti poikaporukalla ulos, tapasi jotakin naista ja mitä ikinä sitten tapahtuikaan. Luulisi, että olisi tajunnut että tuo nainen ottaa minuun yhteyttä. Tuon perusteella ei vaikuta sellaiselta, joka osaa peittää jälkensä täydellisesti. Hän myös tietää että minä tiedän hänen puhelimensa avainkoodin. 

Kyllähän siitä salaa viestittelystäkin jossakin vaiheessa jää kiinni. Siis esimerkiksi unohtaa poistaa jonkin viestin tai kuvan, toinen soittaa kun ei ole itse vieressä ja kumppani näkee puhelun, toinen epätoivoisesti katsoo viestit läpi ja vaikka on poistanut edelliset viestit, toiselta on jo tullut uusi... 

Myönnän, että olen ehkä sinisilmäinen. Olen kuitenkin epäillyt jotakin jo jonkin aikaa, ja tämä ketju täällä ja vastaukset vain lisäsivät epäilyjäni. Mies käyttäytyy kuitenkin monella tapaa niin normaalisti ja niin liian moni asia hänessä puhuu sitä vastaan, että pettäisi. Todella luulin tuntevani hänet... Kaipa nuo vain sitten osaavat näytellä niin hyvin. :( -Ap

Vierailija
104/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko ihastunut/rakastunut mieheesi? Herääkö halut kun olet hänen seurassaan, vieläkin? Älä nyt missään nimessä jumita tuohon mieheen! Ei kai ole lapsia tulossa? Tai onko niitä jo?

Totta kai olen rakastunut. Ei tietysti ihan samanlainen tunne kuin sillon kun on vastarakastunut, mutta todellakin rakastan häntä. Hän on muutenkin ensimmäinen oikea rakkauteni, ensimmäinen vakavampi suhteeni... Olen vasta parikymppinen. Ja joo, silloin kun ei ole muita haittaavia tekijöitä (väsymys, stressi...) niin halut on kyllä. Eikä ole lapsia, eikä ole niitä koskaan sillä tavalla suunniteltu, kun ollaan niin nuoria vasta. Ihan juteltu vain, että lapsia kumpikin haluaa ja ehkä niitä joskus voisi ollakin. -Ap

Vierailija
105/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä vale. Koettu on.

Laita äijä mäkeen samantien, turhaa pitkität juttua kun lopputulos on ero ja syy: pettäminen ja salailu. Jatkakoon salarakkaansa kaa.

Vierailija
106/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sillä yllätys _kaverin_ kanssa, jota ei aio vielä paljastaa. Kaveri on uusi rakas, jonka kanssa aikoo laittaa hynttyyt yhteen. Ei vaan halua kertoa ennen kuin on 100% varma tästä uudesta naisesta.

Vierailija
107/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmaan järjestää sulle yllätystä :D musta tuntuu, että mies ei ole enää kiinnostunut sinusta ja on kyllästynyt teidän suhteeseen. Etsii siis uutta kumppania tai pettämiskaveria.

Sitähän mä niin pelkäänkin, että on jo kyllästynyt. Kuten aiemmin kirjoitin, suhteemme on ollut viimeaikoina hieman kovilla, kun kummankin elämässä on tapahtunut isoja asioita. Olemme kyllä tukeneet toisiamme, hän esimerkiksi on ollut niin ihana ja tukeva tässä kun menetin läheiseni. Tietysti kaikki ikävät tapahtumat ovat stressanneet kumpaakin ja olemme riidelleet tavallista enemmän turhista jutuista. Mutta oma käsitykseni hyvästä parisuhteesta on se, että vaikka vaikeampiakin aikoja tulee, niin niistä selvitään yhdessä ja sitten on taas kaikki paremmin. Eihän elämä aina ole vain juhlaa...

Yritän sanoa, että pelkään miehen olevan vielä liian epäkypsä siihen, että parisuhde ei ole aina täydellistä ja riitojakin tulee. Olen kyllä pariin kertaan sanonut, että jos on liian raskasta ja kokee ettei ole onnellinen kanssani tai jotain, niin sanoo suoraan niin voimme jatkaa eri suuntiin. Kieltää, ja sanoo että rakastaa ja haluaa olla vain minun kanssani. Nyt kun aloin miettimään tuota, että juttelee jonkun toisen kanssa, niin sillon kun oli vielä exänsä kanssa ja heillä meni huonosti (tiesi, että nainen pettää mutta yritti kerätä todisteet siitä) niin me aloimme tutustua ja kaverustua ja välimme lämpenivät ja kun erosivat, myönsi melkein heti olevansa muhun ihastunut... -Ap

Vierailija
108/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan sillä yllätys _kaverin_ kanssa, jota ei aio vielä paljastaa. Kaveri on uusi rakas, jonka kanssa aikoo laittaa hynttyyt yhteen. Ei vaan halua kertoa ennen kuin on 100% varma tästä uudesta naisesta.

Miksi ihmiset tekevät tätä?! Eikö ole pokkaa lähteä silloin, kun näyttää ettei enää halua jatkaa ja etsii uuden sitten vasta kun on eronnut. Kehtasikin vielä jopa kertoa mulle kaverin nimen jonka kanssa tätä "mun yllätystä" suunnittelee, eli vetää jonkun viattoman mukaan tähän. Minä myös tunnen tuon kaverin, tai no olemme tavanneet ja jutelleet useamman kerran. -Ap

Vierailija
109/110 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän lukee tätä av-palstaa, eikä kehtaa myöntää sitä sinulle.

Haha! Itseasiassa joskus on vieressäni kun lueskelen tätä ja nauretaan ja yhdessä keskustellaan näistä aiheista täällä. -Ap

Kyllä teitä naisia on vaan niin helppo jymäyttää, yllätys just just

Vierailija
110/110 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on heittänyt verkot vesille ja odottaa, että tärppää uuden naisen kanssa ja jättää AP:n sitten ulisemaan perään. Toivottavasti mies on muistanut käyttää vieraissa käydessään ehkäisyä tai AP:n on syytä olla huolissaan terveydestään. 

Minä kysyisin suoraan, miksi hätääntyi, että näin mitä teit puhelimella ja vaatisin puhelu- ja viestitiedot, jos niitä ei irtoaisi niin mies olisi entinen.