Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän epäilyttävä käytös

Vierailija
15.12.2017 |

Eilen illalla makoilimme sängyllä, ja hän oli puhelimellaan kun kurotuin antamaan hänelle pusun. Sivusilmällä näin kuinka hän heti sulki jotakin, käänsi puhelimen poispäin minusta ja meni todella vaikeaksi. Hänestä ihan huomasi, kuinka vähän punastui ja oli hermostuneen oloinen. Nauraen ja pilke silmäkulmassa kysyin, että mitä salaista sulla oikein oli auki kun niin kiire tuli. Ensin väitti, että asetti herätystä, mutta sanoin että oli niin vaivaantuneen näköinen, että tuskinpa vain. Aikansa vielä oli hiljaa, ja näytti siltä että yritti keksiä selitystä.

Sanoin (jälleen pilke silmäkulmassa) että jos sulla ei mitään salattavaa ollut, voithan näyttää. Olen tottunut siihen, että mies käyttää puhelinta aivan vieressäni ja antaa minunkin selata sillä esim. nettiä tai YouTubea, eikä hänellä pitäisi olla mitään salattavaa. Hänellä on juurikin ihan samanlaiset oikeudet minun puhelimeeni, mua ei haittaa jos esim. vastaa siihen puolestani jos en ole paikalla. Meillä on aina ollut näin.

Syy, miksi epäilyni hieman heräsivät, on se, että muutama kuukausi sitten mies oli ulkona "jätkäporukalla" eli perus saunomista ja kaljaa, mutta oli kuitenkin päätynyt baariin ja seuraavana päivänä jokin minulle tuntematon nainen otti yhteyttä ja väitti miehen pettäneen minua hänen kanssaan. Näytti myös viestit, mitä mieheni oli hänelle laittanut samana iltana (sopinut tapaamisesta). Minulle mies väitti että oli vanha tuttu ja törmäsivät tuona iltana vahingossa ja luonnollisesti kiisti naisen tarinan. Asiaa puitiin todella kauan ja minulla on edelleen välillä vaikeuksia luottaa. Lupasi tuolloin, että jatkossa ei anna yhtäkään syytä epäillä mistään salailusta tai muustakaan. Nyt kuitenkin tuo eilisiltainen käytös oli juuri sitä. Antaa syytä epäilylle.

Lopulta miehen selitys oli, että hänellä on siellä "juttuja" ja että suunnittelee kaverinsa kanssa yllätystä mistä en saa vielä tietää. Olin aivan hämilläni, koska vaikka tiedän tuon kaverin ja olen tavannutkin häntä, emme varsinaisesti tunne. En ymmärrä, miksi sellainen ihminen olisi mukana järjestämässä minulle yllätystä. Olisihan se mahtavaa, mutta voiko tuohon selitykseen todella uskoa? Normaalisti uskoisin, sillä ennen tuota ikävää tapahtumaa luotin häneen aivan täysin. Nyt joudumme vielä tehdä töitä sen eteen, että luottamus palaa samalle tasolle kuin ennen.

Kertokaa te mielipiteitänne. Onko selitys uskottava vai äkkiä keksitty vale?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos makoilitte vierekkäin, miehesi ei kyllä siitä kirjoitellut millekään salarakkaalleen. Älä huolehdi.

Kyllä voi kirjoitella. Kun pitemmän ajan harrastaa salaviestittelyä, siinä tulee lopulta melko huolettomaksi.

Kokemuksesta puhun.

Vierailija
82/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä tapaus, valitettavasti. Mun exäni väitti kiven kovaa ettei hän ole pettänyt, vaikka löysin naisten vaatteita (ei omia eikä ystävieni) yhteisestä kodistamme kun tulin reissusta. Ei kuulemma ollut mitään hajua kenen ne on.. No siitä hetki niin jäi rysän päältä kiinni. Miehet ovat taitavia selittelemään ja valehtelemaan. Ainakin mun ex...

Juu minullakin sama juttu. Ihan uskottavastikin selitti, ettei ole mitään tehnyt eikä ikinä minua pettänyt, jopa silloin, kun jäi rysän päältä kiinni. Tuollaiset ihmiset uskoo niihin omiin valheisiin ja elävät jossain mielikuvitusmaailmassa. Päässä vikaa jollain tasolla. Nauroin kyllä päin näköä, kun koitti vielä änkyttää, että nukkuivat vaan samalla sohvalla, mutta mitään ei ole tapahtunut, kun kävin kaverin vinkistä hakemassa äijän jostain kaverinsa luota ryyppyillan jälkeen (tuli kiire pukea kalsarit jalkaan, kun pamahdin huoneeseen). En muuten ottanut mukaani, mutta kävinpä sanomassa, että kamat löytyy ulkoa ja voi jäädä punkkaamaan siihen sohvalle loppuelämäksi.

Jaksoi vielä useita kuukausia ruinata takaisin ja pommittaa viestein ja soitoin, kun hän ei ole tehnyt mitään väärää ja minä olen mustasukkainen hullu. Niinpäniin.

Huhhuh... Mä en vain käsitä, miten jotkut ihmiset pystyvät tuollaiseen!

Omassa tapauksessani mies on vieläpä itse ollut se petettävä osapuoli ainakin kahdessa eri parisuhteessa. Alusta asti ollut niin "erilainen". Mulla on ollut kokemusta myös näistä paskiaisista, jotka satuttaa. Mies tietää tämän, ja alusta asti on ollut suojelevainen ja olen jotenkin aina ajattelut, että tässä on ihminen joka ei koskaan satuttaisi... Ehkä se sitten on niin, että juuri ne katalimmat ovat näitä, jotka parhaiten saavat uskomaan pelkkää hyvää...

En osaa enkä halua liioin kehua itseäni, mutta olen lämmin, hyvä ihminen jolla suuri sydän. Lohdutan, kuuntelen, olen vierellä ihan sama mikä tulee. Meidänkin (lyhyehkön) suhteen aikana on tapahtunut paljon, olisi ollut syitä vain lähteä. En tarkoita että mies olisi tehnyt juuri minulle jotakin, mutta tietyt asiat hänen menneisyydessään olisivat varmasti säikyttäneet monen pois. Tietysti minussa on vikani, osaan joskus olla hankala ja ärsyttäväkin. Olen myös aina saanut paljon huomiota osakseni miehiltä, paljon kehuja kaikilta ihan ulkonäöstänikin. En pidä itseäni millään mittapuulla kovin erikoisena, mutta jos on uskominen siihen mitä muut minulle/minusta sanovat, en ole mistään huonoimmasta päästä. En vain käsitä, miksi en riittäisi. Olen todella antanut kaikkeni hänelle ja tehnyt kaikkeni hänen vuokseen, olen alusta asti ajatellut että tämän haluan toimivan ja teen kaikkeni tämän suhteen eteen.

Ahdistaa ja pelottaa. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos makoilitte vierekkäin, miehesi ei kyllä siitä kirjoitellut millekään salarakkaalleen. Älä huolehdi.

Kyllä voi kirjoitella. Kun pitemmän ajan harrastaa salaviestittelyä, siinä tulee lopulta melko huolettomaksi.

Kokemuksesta puhun.

Mietin tässä vain, että jos olisi harrastanut sellaista, niin miten kauan muka. Meillä on tapana ihan yhdessä makoilla sängyllä, katsella videoita hänenkin puhelimestaan ja sellaista. Hän tuskin tekisi sitä, jos pelkäisi että näytölle hyppäisi yhtäkkiä ilmoitus viestistä joltakin salaiselta. En usko, että kovin kauaa tätä on voinut tapahtua. Tosin, en enää tiedä mitä ajatella... -Ap

Vierailija
84/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä klishee sanoa että on suunnittella jokin ”yllätys”... en uskoisi tuota hetkeäkään. Jos rehellinen olen niin varmasti tutkisin miehen puhelimen kun ei ole katsomassa ihan vain... varmuuden vuoksi jos ei kerran totuutta saa itse sanottua päin naamaa. 

Vierailija
85/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeasti näin ymmärtämätön? Puhelimen asetukset saa laitettua niin että tietyn henkilön viesteistä ei tule ilmoituksia tai tietyn sovelluksen viesteistä ei tule ilmoitusta. Tämä on ykkösasia jos on jotain salattavaa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta puhun.

Mietin tässä vain, että jos olisi harrastanut sellaista, niin miten kauan muka. Meillä on tapana ihan yhdessä makoilla sängyllä, katsella videoita hänenkin puhelimestaan ja sellaista. Hän tuskin tekisi sitä, jos pelkäisi että näytölle hyppäisi yhtäkkiä ilmoitus viestistä joltakin salaiselta. En usko, että kovin kauaa tätä on voinut tapahtua. Tosin, en enää tiedä mitä ajatella... -Ap

Vierailija
86/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
87/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun taustalla syytä epäillä pyydä näyttään puhelin. Viestit jne

Mitä asiaa sinulla on toisen viesteihin? Ei sinulla ole oikeutta tuollaista edes pyytää.

Vierailija
88/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et pysty pitämään ketään sellaista joka ei halua pysyä, ja jos haluaa pysyä niin ei tarvitse erikseen pitää. Ei sinun kannata huolehtia asiasta suuntaan tai toiseen. Jos lähtee toisen matkaan niin lähtee, et sinä sille mitään voi muutenkaan. Annat mennä ja sillä hyvä.

Vierailija
89/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa sinulla on toisen viesteihin? Ei sinulla ole oikeutta tuollaista edes pyytää.

On oikeus pyytää ja rehellinen ihminen pystyy myös näyttämään ongelmitta. En tietenkään antaisi mieheni lukea viestikeskustelua jonkun naispuolisen ystäväni kanssa, mutta jos hän jotain epäilisi, niin pystyisin esimerkiksi näyttämään Whatsappin alkuvalikon, josta näkee kenen kanssa on viestitellyt :) yleensä ihminen, joka ei suostu näyttämään salaa jotakin.

Vierailija
90/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oikeus pyytää ja rehellinen ihminen pystyy myös näyttämään ongelmitta. En tietenkään antaisi mieheni lukea viestikeskustelua jonkun naispuolisen ystäväni kanssa, mutta jos hän jotain epäilisi, niin pystyisin esimerkiksi näyttämään Whatsappin alkuvalikon, josta näkee kenen kanssa on viestitellyt :) yleensä ihminen, joka ei suostu näyttämään salaa jotakin.

Ei ole oikeastaan oikeutta pyytääkään, koska Suomessa on postisalaisuus lailla suojattu ja se kattaa myös viestinnän kännykällä. Pyydät itse asiassa, että toinen luopuu lain suojaamasta oikeudestaan. Vähän sama, kun pyytäisit että toinen ei kävisi äänestämässä.

Vierailija
91/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et pysty pitämään ketään sellaista joka ei halua pysyä, ja jos haluaa pysyä niin ei tarvitse erikseen pitää. Ei sinun kannata huolehtia asiasta suuntaan tai toiseen. Jos lähtee toisen matkaan niin lähtee, et sinä sille mitään voi muutenkaan. Annat mennä ja sillä hyvä.

Teidän, etten pysty enkä haluakaan väkisin yrittää roikkua jossakussa, joka ei halua kanssani olla. Saisi vain luvan sitten jo lähteä, jos on lähteäkseen. En jaksa tällaista epätietoisuutta ja epäilyjä. En vieläkään käsitä, miten joku itse petetyksi tullut ja sen takia rikki mennyt ihminen tekisi niin kenellekään kestä välittää tippaakaan. -Ap

Vierailija
92/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä klishee sanoa että on suunnittella jokin ”yllätys”... en uskoisi tuota hetkeäkään. Jos rehellinen olen niin varmasti tutkisin miehen puhelimen kun ei ole katsomassa ihan vain... varmuuden vuoksi jos ei kerran totuutta saa itse sanottua päin naamaa. 

Ehkä mä olen vain sitten niin naiivi ja hyväuskoinen, kun ajattelin että ehkä oikeasti voisikin olla yllätys vaikka sitä epätodennäköisenä pidinkin. Ajattelin, että no joulu on tulossa ja sellaista, ehkä on oikeasti suunnitellut jotain. Tätä pientä uskoa lisäsi vielä se, että mies on aina ollut huono valehtelemaan mutta oli nyt melko uskottava vaikkakin todella kiusaantunut.

Arvaa vain miten paljon tekisi mieli katsoa läpi hänen viestinsä, mutta tiedän että se on väärin. Mulle tulee todella helposti omantunnontuskia jos teen jotain väärää. Tiedän, että minulla olisi syy ja tavallaan "lupakin", kun toinen on antanut paljon syytä epäilylle ja ei suostu kertomaan vaan salailee selvästi jotakin. En kuitenkaan osaa jättää ja lähteä jos minulla ei ole mitään selkeää ja varmaa todistetta itselleni siitä, että pettää tai tekee jotain muuta selkäni takana. Haluaisin varmuuden. -Ap

Vierailija
93/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Tapasivat sattumalta, mutta silti näit viestejä, missä tapaamisesta oli sovittu?

Mites tuo meni läpi? 

Olen kerran tyhmyyttäni pettänyt aikoinaan. Silloin kerroin miehelle puolitotuuksia, että "tapasin x:n sattumalta baarissa ja juteltiin". Oikeasti oli sovittu tapaamiset siellä tierysti etukäteen.

Onhan tuo nyt aivan selvä tapaus, että mies pettää ap:ta.

Vierailija
94/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Tapasivat sattumalta, mutta silti näit viestejä, missä tapaamisesta oli sovittu?

Mites tuo meni läpi? 

Olen kerran tyhmyyttäni pettänyt aikoinaan. Silloin kerroin miehelle puolitotuuksia, että "tapasin x:n sattumalta baarissa ja juteltiin". Oikeasti oli sovittu tapaamiset siellä tierysti etukäteen.

Ja löhetin sille toiselle viestejä juuri noin ihan mieheni vierestä, kylki kyljessä istuen.

Ei tarvitse kivittää mua nyt, olen oppinut ja kasvanut ihmisenä sen jälkeen. Yritän vain herätellä ap:ta, joka on liian sinisilmäinen nyt.

Vierailija
95/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo meni läpi? 

Ja löhetin sille toiselle viestejä juuri noin ihan mieheni vierestä, kylki kyljessä istuen.

Ei tarvitse kivittää mua nyt, olen oppinut ja kasvanut ihmisenä sen jälkeen. Yritän vain herätellä ap:ta, joka on liian sinisilmäinen nyt.

Jatkoimme siis yhdessä sen jälkeen ja nykyään olen pitänyt puhelintakin avoimena ja antanut oma-aloitteisesti miehelle kaikki salasanat jne, vaikka hän sanoi, ettei halua niitä. Jos on pettänyt, pitää olla kiitollinen, jos saa anteeksi kuten ap on antanut ja tehdä itse kaikkensa luottamuksen palauttamiseksi. Ap:n mies selvästi ei toimi niin, hän käyttäytyy salailevasti yhä. Nyt on turha pyytää puhelinta enää, hän on jo poistanut kaiken epäilyttävän siitä. Ehkä joskus myöhemmin, kun hän on relannut ja tullut taas varomattomaksi. Vaikka hulluksihan sitä tulee sitä odotellessa kyllä.

Vierailija
96/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan järjestää sulle yllätystä :D musta tuntuu, että mies ei ole enää kiinnostunut sinusta ja on kyllästynyt teidän suhteeseen. Etsii siis uutta kumppania tai pettämiskaveria.

Vierailija
97/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko ihastunut/rakastunut mieheesi? Herääkö halut kun olet hänen seurassaan, vieläkin? Älä nyt missään nimessä jumita tuohon mieheen! Ei kai ole lapsia tulossa? Tai onko niitä jo?

Vierailija
98/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulostaa kovin tutulta. Sain ite aikanaan viestin joltain random naiselta "jonka kanssa mun mies oli mua pettänyt". Mies kiisti kivenkovaan monen viikon ajan kun tätä puitiin (todella paljon) ja lopulta myönsi naisen olleen oikeessa.

Suhteen alkuaikoina mies myös tekstaili vaivihkaa toisen naisen kanssa vaikka oltais vierekkäin makoiltu sohvalla. 

Ai että kun kuulostaakin hyvältä mun mies. :-D Mut kyl varmasti itsekin jo tiedät totuuden oman miehesi tepposista vaikket niitä haluisikaan itselles myöntää. Miehet kiistää kaiken vaikka kertoisit faktat pöytään itse. Tsemppiä Ap!! 

Vierailija
99/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri se rikkinäinen ihminen tekee noin, kun ei ole välineitä muuhun. Nähty juttu.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän, etten pysty enkä haluakaan väkisin yrittää roikkua jossakussa, joka ei halua kanssani olla. Saisi vain luvan sitten jo lähteä, jos on lähteäkseen. En jaksa tällaista epätietoisuutta ja epäilyjä. En vieläkään käsitä, miten joku itse petetyksi tullut ja sen takia rikki mennyt ihminen tekisi niin kenellekään kestä välittää tippaakaan. -Ap

Vierailija
100/110 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt Ap ymmärtää ettei se viestien lukeminen auta. Mies on poistanut kaikki merkit puhelimesta ja poistaa uudetkin. Vaikutat sinisilmäiseltä.