Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän epäilyttävä käytös

Vierailija
15.12.2017 |

Eilen illalla makoilimme sängyllä, ja hän oli puhelimellaan kun kurotuin antamaan hänelle pusun. Sivusilmällä näin kuinka hän heti sulki jotakin, käänsi puhelimen poispäin minusta ja meni todella vaikeaksi. Hänestä ihan huomasi, kuinka vähän punastui ja oli hermostuneen oloinen. Nauraen ja pilke silmäkulmassa kysyin, että mitä salaista sulla oikein oli auki kun niin kiire tuli. Ensin väitti, että asetti herätystä, mutta sanoin että oli niin vaivaantuneen näköinen, että tuskinpa vain. Aikansa vielä oli hiljaa, ja näytti siltä että yritti keksiä selitystä.

Sanoin (jälleen pilke silmäkulmassa) että jos sulla ei mitään salattavaa ollut, voithan näyttää. Olen tottunut siihen, että mies käyttää puhelinta aivan vieressäni ja antaa minunkin selata sillä esim. nettiä tai YouTubea, eikä hänellä pitäisi olla mitään salattavaa. Hänellä on juurikin ihan samanlaiset oikeudet minun puhelimeeni, mua ei haittaa jos esim. vastaa siihen puolestani jos en ole paikalla. Meillä on aina ollut näin.

Syy, miksi epäilyni hieman heräsivät, on se, että muutama kuukausi sitten mies oli ulkona "jätkäporukalla" eli perus saunomista ja kaljaa, mutta oli kuitenkin päätynyt baariin ja seuraavana päivänä jokin minulle tuntematon nainen otti yhteyttä ja väitti miehen pettäneen minua hänen kanssaan. Näytti myös viestit, mitä mieheni oli hänelle laittanut samana iltana (sopinut tapaamisesta). Minulle mies väitti että oli vanha tuttu ja törmäsivät tuona iltana vahingossa ja luonnollisesti kiisti naisen tarinan. Asiaa puitiin todella kauan ja minulla on edelleen välillä vaikeuksia luottaa. Lupasi tuolloin, että jatkossa ei anna yhtäkään syytä epäillä mistään salailusta tai muustakaan. Nyt kuitenkin tuo eilisiltainen käytös oli juuri sitä. Antaa syytä epäilylle.

Lopulta miehen selitys oli, että hänellä on siellä "juttuja" ja että suunnittelee kaverinsa kanssa yllätystä mistä en saa vielä tietää. Olin aivan hämilläni, koska vaikka tiedän tuon kaverin ja olen tavannutkin häntä, emme varsinaisesti tunne. En ymmärrä, miksi sellainen ihminen olisi mukana järjestämässä minulle yllätystä. Olisihan se mahtavaa, mutta voiko tuohon selitykseen todella uskoa? Normaalisti uskoisin, sillä ennen tuota ikävää tapahtumaa luotin häneen aivan täysin. Nyt joudumme vielä tehdä töitä sen eteen, että luottamus palaa samalle tasolle kuin ennen.

Kertokaa te mielipiteitänne. Onko selitys uskottava vai äkkiä keksitty vale?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pitkää miettiä pettääkö miehesi vai ei. Just tollainen välttely ettei näytä puhelinta ja kuulemma kaverin kaa suunnittelee yllätystä siinä vaiheessa kysyisin tältä kaverilta milloin viimeksi puhui poikaystävän kaa ja sitten lipsautat "ja ainiin sä kuulemma järkkäät yllätystä mulle" et kerro kenen kanssa, koska sitten kaverin on pakko vastaa onko vai ei.

Tuo poikaystävän käytös kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Mieti, jos itse salailet poikaystävältä ja poikaystävä epäilee et uskalla myöntää ja välttelet asiaa eli tässä kyseessä kannattaa luottaa omiin vaistoihin.

Onko poikaystävän käytös muuttunut etäisemmäksi kuin ennen?

Haluaisinkin ottaa yhteyttä tuohon kaveriin, mutta mulla ei ole hänen numeroaan emmekä ole Facebookissa kavereita. En vain kehtaa yhtäkkiä mennä laittamaan viestiä jollekin kenen kanssa en ole koskaan aikaisemmin viestitellyt... 

Ja en kyllä ole huomannut mitään erityistä. Olemme molemmat (etenkin minä) olleet kovan stressin alla viimeaikoina ja pikkuriitoja on tullut enemmän kuin ennen. Kuitenkin halailemme, pussailemme, pidämme käsistä jne joka päivä, ja seksiäkin on useasti viikossa. Ei yhtä paljon kuin ennen, mutta talvi vaikuttaa ihan kumpaankin meistä, sama juttu viime vuonna. Kesällä kumpikin paljon halukkaampia.

Lisäksi en keksi mitään järkevää paikkaa missä voisi pettää. Työpaikalla pelkkiä miehiä, töiden jälkeen tulee kotiin ja aika harvoin käy yksin missään kun iso osa kavereista asuu melko kaukana. -Ap

Virtuaalisestikin voi pettää tapaamatta henkilöä koskaan. 

Vierailija
62/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on Tinder?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan selvää, että viestitteli jonkun naisen kanssa! Itsekin olen aika tarkka siitä, ettei mieheni pääse lukemaan esimerkiksi minun ja naispuolisen ystäväni henk. koht. viestejä, jotka koskevat hänen eroaan ym. asioita, mutta jos mieheni alkaisi epäilemään, että viestittelen jonkun toisen miehen kanssa, niin näyttäisin kyllä vaivihkaan, että "Maijan kanssa viestittelen, mutta en anna lukea enempää".

Niin kai sitten... Kyllä muakin niin epäilyttää, mutta en vain käsitä miksi tekstailisi jonkun naisen kanssa kun olen sängyllä aivan hänen vierellään, ja tietää kyllä hyvin että mä saatan koska vaan vaihtaa asentoa tai tulla viereen tai nähdä mitä puhelimellaan tekee. Miksi olisi muuten antanut mulle puhelimensa avainkoodin jos pelkää että jäisi kiinni kun voisin koska vaan käydä lukemassa viestit? Miksei nainen jonka kanssa "viestittelee" ole jo ottanut muhun yhteyttä? Olenko vain ihan vitun pässi? -Ap

Miksi ottaisi yhteyttä, jos hän ei esimerkiksi edes tiedä sinusta?

No pienet on todennäköisyydet ettei tiedä. Silloin miehen olisi pitänyt valehdella koko nimensäkin hänelle. Kukapa ei stalkkaisi ihmistä esim. Facebookissa, kenen kanssa on (seksi)suhde? Miehen profiilista näkyy että seurustelee ja kenen kanssa. 

Vierailija
64/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiisi joku selvä syy vai olet stressaantunut muuten vaan?

Vierailija
65/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pitkää miettiä pettääkö miehesi vai ei. Just tollainen välttely ettei näytä puhelinta ja kuulemma kaverin kaa suunnittelee yllätystä siinä vaiheessa kysyisin tältä kaverilta milloin viimeksi puhui poikaystävän kaa ja sitten lipsautat "ja ainiin sä kuulemma järkkäät yllätystä mulle" et kerro kenen kanssa, koska sitten kaverin on pakko vastaa onko vai ei.

Tuo poikaystävän käytös kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Mieti, jos itse salailet poikaystävältä ja poikaystävä epäilee et uskalla myöntää ja välttelet asiaa eli tässä kyseessä kannattaa luottaa omiin vaistoihin.

Haluaisinkin ottaa yhteyttä tuohon kaveriin, mutta mulla ei ole hänen numeroaan emmekä ole Facebookissa kavereita. En vain kehtaa yhtäkkiä mennä laittamaan viestiä jollekin kenen kanssa en ole koskaan aikaisemmin viestitellyt... 

Ja en kyllä ole huomannut mitään erityistä. Olemme molemmat (etenkin minä) olleet kovan stressin alla viimeaikoina ja pikkuriitoja on tullut enemmän kuin ennen. Kuitenkin halailemme, pussailemme, pidämme käsistä jne joka päivä, ja seksiäkin on useasti viikossa. Ei yhtä paljon kuin ennen, mutta talvi vaikuttaa ihan kumpaankin meistä, sama juttu viime vuonna. Kesällä kumpikin paljon halukkaampia.

Lisäksi en keksi mitään järkevää paikkaa missä voisi pettää. Työpaikalla pelkkiä miehiä, töiden jälkeen tulee kotiin ja aika harvoin käy yksin missään kun iso osa kavereista asuu melko kaukana. -Ap

Tiedän, mutta missä? No, tietysti vanhanajan tekstarit, niin ettei tiedä edes toisen koko nimeä. Jos Facen kautta, väkisinkin tietää minusta. Tinderiä miehellä ei ole, ei ole kauaakaan kun viimeksi näin mitä sovelluksia hänellä on. -Ap

Vierailija
66/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko stressiisi joku selvä syy vai olet stressaantunut muuten vaan?

Minulla on ollut terveyden kanssa vähän ongelmia viimeaikoina ja läheiseni kuoli hiljattain. Siinä ne isoimmat. -Ap

Vierailija
67/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on jo kertaalleen pettänyt ja jäänyt kiinni, mutta sinä olet antanut anteeksi. Silloin olet hyväksynyt sen että teillä ei ole yksiavioista uskollista suhdetta. Jos se ei kuitenkaan sovi sinulle, niin tee tarvittavat johtopäätökset ja nosta kytkintä.

Vierailija
68/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan selvää, että viestitteli jonkun naisen kanssa! Itsekin olen aika tarkka siitä, ettei mieheni pääse lukemaan esimerkiksi minun ja naispuolisen ystäväni henk. koht. viestejä, jotka koskevat hänen eroaan ym. asioita, mutta jos mieheni alkaisi epäilemään, että viestittelen jonkun toisen miehen kanssa, niin näyttäisin kyllä vaivihkaan, että "Maijan kanssa viestittelen, mutta en anna lukea enempää".

Niin kai sitten... Kyllä muakin niin epäilyttää, mutta en vain käsitä miksi tekstailisi jonkun naisen kanssa kun olen sängyllä aivan hänen vierellään, ja tietää kyllä hyvin että mä saatan koska vaan vaihtaa asentoa tai tulla viereen tai nähdä mitä puhelimellaan tekee. Miksi olisi muuten antanut mulle puhelimensa avainkoodin jos pelkää että jäisi kiinni kun voisin koska vaan käydä lukemassa viestit? Miksei nainen jonka kanssa "viestittelee" ole jo ottanut muhun yhteyttä? Olenko vain ihan vitun pässi? -Ap

Miksi ottaisi yhteyttä, jos hän ei esimerkiksi edes tiedä sinusta?

No pienet on todennäköisyydet ettei tiedä. Silloin miehen olisi pitänyt valehdella koko nimensäkin hänelle. Kukapa ei stalkkaisi ihmistä esim. Facebookissa, kenen kanssa on (seksi)suhde? Miehen profiilista näkyy että seurustelee ja kenen kanssa. 

Kannattaa tarkistaa onko pistänyt asetukset niin, että näkyy vain sinulle tai kavereille. Jos ei ole hänen fb-kavereissa, niin ei välttämättä noita tietoja näe.

Ja kyllä on olemassa niinkin tyhmiä ihmisiä, etteivät edes tajua piilottaa tuollaisia tietoja ;)

Vierailija
69/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta missä? No, tietysti vanhanajan tekstarit, niin ettei tiedä edes toisen koko nimeä. Jos Facen kautta, väkisinkin tietää minusta. Tinderiä miehellä ei ole, ei ole kauaakaan kun viimeksi näin mitä sovelluksia hänellä on. -Ap

No vaikka tässä keskustelupalstalla kokee jonkun viestit kiinnostaviksi ja pyytää jonnekin chatiin tms. Siitä sitten meiliin/tekstarit/whats up, ihan mikä vaan. Tuskin kukaan Faceen laittaisi jotain salayhteyttään. 

Itselläni oli useamman kuukauden nettipohjainen suhde ja kyllä siinä seksissäkin pääsee sille aseteelle, että sitä voi kutsua hyvin pettämiseksi ja tunteitakin syntyy helposti. 

Ja yksinkertaisemmin niitä naisia löytää tinderistä tai treffipalstoilta. 

Vierailija
70/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ottaa puheeksi oikeasti vakavalla sävyllä, että ihmettelit hänen reaktiotaan ja miksi pelästyi ja sinulle jäi tunne, että salaa jotain. Itse tekisin näin. Ottaisin myös keskusteluun mukaan nuo vanhat luottamuspulaa aiheuttavat jutut. Kyllä sinun pitää saada tietää.

Vierailija
71/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi näyttää sulle puhelintaan? En ymmärrä tuollaista kyttäystä. Toisaalta aika tyhmä, jos viestittelee salarakkaalle sun läsnäollessa. Mutta pettää jos on pettääkseen, eiköhän asia tule ilmi sitten kuten nytkin. Anna olla ja anna vaan mennä.

Ps. Jos pettää niin sille kyllä löytää tilaisuuden.

Vierailija
72/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kaikesta ihmiset tekeekin ongelmia.

Vierailija
73/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus, valitettavasti. Mun exäni väitti kiven kovaa ettei hän ole pettänyt, vaikka löysin naisten vaatteita (ei omia eikä ystävieni) yhteisestä kodistamme kun tulin reissusta. Ei kuulemma ollut mitään hajua kenen ne on.. No siitä hetki niin jäi rysän päältä kiinni. Miehet ovat taitavia selittelemään ja valehtelemaan. Ainakin mun ex...

Vierailija
74/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se joutuu hommaamaan sen yllätyksen XD

Juurikin tämä. Vaikka suhde olisi loppumassa koska miehellä on "sala"suhde, pistä se järjestämään joku yllätys ja näkemään vaivaa asian eteen! Ja älä missään nimessä paljasta tietäväsi enempää vaikka saisit jotain selville (uskoisin että haluat jatkaa vaivihkaa urkkimista).

Vierailija
75/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tai ihastunut. Mulla on pientä vipinää varatun työkaverin kanssa, laitetaan viestiä yömyöhään, töissä pientä flirttiä, hän on käynyt meillä muutaman kerran jne. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut - vielä.

Samaten työpaikan pikkujouluissa ukkomiehet siellä eniten kähmi. Yksi hiplasi kaveriani koko illan, toinen kouri minua ja kehui ihanaksi jne.

Jotenkin vaikea luottaa miehiin. Ihan korkeasti koulutettuja, fiksuja miehiä nämäkin ja silti ovat tuollaisia. Ilmeisesti ei vaan vaimot enää kiinnosta, kun on nuorena sitouduttu.

Vierailija
76/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä niitä aikoja ja paikkoja pettämiselle on. Helposti ”työpäivän” aikana.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
77/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä tapaus, valitettavasti. Mun exäni väitti kiven kovaa ettei hän ole pettänyt, vaikka löysin naisten vaatteita (ei omia eikä ystävieni) yhteisestä kodistamme kun tulin reissusta. Ei kuulemma ollut mitään hajua kenen ne on.. No siitä hetki niin jäi rysän päältä kiinni. Miehet ovat taitavia selittelemään ja valehtelemaan. Ainakin mun ex...

Juu minullakin sama juttu. Ihan uskottavastikin selitti, ettei ole mitään tehnyt eikä ikinä minua pettänyt, jopa silloin, kun jäi rysän päältä kiinni. Tuollaiset ihmiset uskoo niihin omiin valheisiin ja elävät jossain mielikuvitusmaailmassa. Päässä vikaa jollain tasolla. Nauroin kyllä päin näköä, kun koitti vielä änkyttää, että nukkuivat vaan samalla sohvalla, mutta mitään ei ole tapahtunut, kun kävin kaverin vinkistä hakemassa äijän jostain kaverinsa luota ryyppyillan jälkeen (tuli kiire pukea kalsarit jalkaan, kun pamahdin huoneeseen). En muuten ottanut mukaani, mutta kävinpä sanomassa, että kamat löytyy ulkoa ja voi jäädä punkkaamaan siihen sohvalle loppuelämäksi.

Jaksoi vielä useita kuukausia ruinata takaisin ja pommittaa viestein ja soitoin, kun hän ei ole tehnyt mitään väärää ja minä olen mustasukkainen hullu. Niinpäniin.

Vierailija
78/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat ap:n puolella. Kyllä sä tosta selviät!

Sinisilmäisyys ei ole tyhmyyttä, vaan juuri sitä, ettei halua nähdä tosiasioita. Monesti juuri siksi ulkopuolisten on helpompi nähdä missä mennään. 

Ja jos ap on pässi, niin mikähän mä sitten olin, kun mun paras kaveri ja avopuoliso seurustelivat keskenään lähes puoli vuotta ilman, että tajusin mitään. :D 

Nää on näitä. Mut häntä pystyyn vain, kyllä niistä yli pääsee, vaikkei sillä hetkellä siltä tuntuisikaan. 

Vierailija
79/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi näyttää sulle puhelintaan? En ymmärrä tuollaista kyttäystä. Toisaalta aika tyhmä, jos viestittelee salarakkaalle sun läsnäollessa. Mutta pettää jos on pettääkseen, eiköhän asia tule ilmi sitten kuten nytkin. Anna olla ja anna vaan mennä.

Ps. Jos pettää niin sille kyllä löytää tilaisuuden.

Joko et lukenut aloitusta, tai et ole ollut vastaavassa tilanteessa = et pysty ymmärtämään.

-Sain syyn epäillä miestä pettämisestä, mutta koska vannotti ettei mitään tapahtunut, oli muitakin jotka todistivat hänen puolestaan ja mitään riittävää todistusta pettämisestä ei löytynyt, halusin vielä jatkaa ja katsoa mihin tämä etenee. Olemme ns. koeajalla, ja hän lupasi tuolloin että ei anna yhtäkään syytä epäillä mistään, mikä on mielestäni reiluakin jotta voi ansaita taas toisen täyden luottamuksen tuollaisen jälkeen. Hän on alusta asti saanut käyttää puhelintani jos haluaa, minä hänen. En ole koskaan "kytännyt" kuten sen ilmaisit, vaan yritin vain antaa hänelle pusun ja hän alkoi käyttäytyä oudosti jolloin epäilykseni heräsivät. Jos itsellesi tapahtuisi vastaavaa, olisit varmasti varpaillasi myös. Niinhän se ihmismieli nyt vain tuppaa toimimaan. -Ap

Vierailija
80/110 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiat ap:n puolella. Kyllä sä tosta selviät!

Sinisilmäisyys ei ole tyhmyyttä, vaan juuri sitä, ettei halua nähdä tosiasioita. Monesti juuri siksi ulkopuolisten on helpompi nähdä missä mennään. 

Ja jos ap on pässi, niin mikähän mä sitten olin, kun mun paras kaveri ja avopuoliso seurustelivat keskenään lähes puoli vuotta ilman, että tajusin mitään. :D 

Nää on näitä. Mut häntä pystyyn vain, kyllä niistä yli pääsee, vaikkei sillä hetkellä siltä tuntuisikaan. 

Kiitos. <3 En voi käsittää, miten joku voi pettää toista, ja pahin tilanne kaikista on juuri se, kun kaksi noin läheistä ihmistä joihin täysin luottaa, ovat ne jotka sen tekevät. Olen pahoillani. Jos saan tietää että jotakin on tapahtunut ja tämä johtaa eroon, osaanpa ainakin muistuttaa itseäni siitä että jotkut ovat selvinneet tuostakin mistä sinä. -Ap