Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen suklaariita kumppanin kanssa. >:( Koska naurattaa?

Vierailija
12.12.2017 |

Tiedättekö ne Lindorin ihanat suklaakonvehtipallot, joita myydään kaupoissa irtomyynnissä ja ovat helkkarin kalliita? Olin töistä tullessa käynyt hakemassa itselleni niitä 6 kpl, koska tosiaankin ovat kalliita, mutta ah miten ihania. <3 Vein ostokset kotiin ja lähdin lenkille. Kotona odotti täysin tyhjä Lindorin pussi ja virnuileva mies: Meni kaikki, kun olivat niin hyviä, et kai suutu.. Suuttuminen on aika lievä ilmaus, Äijä lähti siltä seisomalta ostamaan kaupasta korvaavia.

Mutta mitä se pälli toi sieltä kaupasta?! Fazerin suklaaPATUKAN. Ei edes levyä, vaan PATUKAN. Eikö muka ole se ja sama mitä se suklaa on, suklaa kuin suklaa. No olisiko hän itsekään ahminut Fazerin suklaalevyä kerralla, että eikö ollutkin PIENI makuero Fazerin palmuöljyshitissä ja Lindorin laatusuklaassa? Ilta meni riidellessä yhden suklaan takia ja mies vielä lipsautti, että olisi ollut järjetöntä maksaa niin paljon suklaasta kuin mitä Lindor maksaa. No aijaa? Saman rahallisen menetyksen minäkin koin, kun tämä ahmatti söi kaikki ostamani Lindorit. >:(

Koska tällainen typerä riita käy naurattamaan? Ärsyttää yhä koko mies, ajattelematon, ahmatti sika.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia nää pallot on? Miten isoja?

Laitat etusormen ja peukalon ok merkiksi, niin sen ympyrän kokoisia...siis aika isoja.

https://www.stockmann.com/brand/lindt/1710

Vierailija
62/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahallisen menetyksen? Monta sataa ne oikeen makso. Ootte te k*sipäitä hohhoijakkaa.

En muista tarkkaa hintaa, koska en ottanut kuittia. Monesti olen kuitenkin ajatellut, että sillä rahalla saisi helposti jo kokonaisen suklaarasian, jolla saa pari Londorin konvehtia. Eli rahallinen menetys on suhteellista. Kumpikin ollaan aika surkeissa ja pienipalkkaisissa duuneissa. Meillä on omat hyllyt jääkaapissa, koska syödään niin erilaisia juttuja ja mies syö niin paljon enemmän kuin minä. Siksi ostin alunperinkin Lindorit vaan itselleni, koska näin me ollaan toimittu, omat ruoat siis.

Mieshän siis ilmeisesti jätti ostamatta mulle korvaavat Lindorit syömiensä tilalle, koska huomasi kaupassa niiden hinnan. Siksi selitteli, että olisi ollut järjetöntä maksaa suklaasta niin paljon ja toi tilalle halvan ja surkean Fazerin suklaapatukan. No minähän maksoin jo, jotta hän sai ahmattina pistää kaikki kerralla kitaansa! Itse siis nautistelen yhden tai korkeintaan kaksi niitä illassaan, mut sillä ei toki ole nyt väliä.. Eli on tosi itsekästä ja törkeää olla ostamatta korvaavaa tuotetta toiselle takaisin sen kalleuden vuoksi! Saman hinnanhan minäkin maksoin, enkä saanut itse yhtään konvehtia niistä alkuperäisistä. >:( Ei ne mitään kultaa maksa, mutta suklaaksi ovat kyllä todella arvokkaita.

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta ymmärrän siis kyllä kommenttisi pointin ja miehen itsekkyyden tässä. Mutta mielestäni teidän kannattaa vähän miettiä myös että ehkä joskus kaikkea ei tarvitse mitata rahassa ja ei se nyt maailmanloppu ole jos rakastamasi? mies syö suklaat mitkä ostit. Ehkä seuraavalla kerralla kysyy luvan. 

No ei tässä nyt eroamassa olla yksien konvehtien takia. Tänään kuitenkin illemmalla mennään vielä yhdessä kauppaan ja siellä mies saa todellakin ostaa identtiset Lindorin suklaat kuin mitä eilen popsi ahneesti kitaansa. Ostakoon samalla halutessaan noita konvehteja itselleenkin, kun kerran näyttävät noin maistuvan. Mutta se on toki hänen asiansa, kunhan ei enää koske minun ruokiin niinkuin ollaan sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat etusormen ja peukalon ok merkiksi, niin sen ympyrän kokoisia...siis aika isoja.

https://www.stockmann.com/brand/lindt/1710

NAM!!! 🤪 Ymmärrän harmituksesi! 👍🏼

Vierailija
64/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahallisen menetyksen? Monta sataa ne oikeen makso. Ootte te k*sipäitä hohhoijakkaa.

En muista tarkkaa hintaa, koska en ottanut kuittia. Monesti olen kuitenkin ajatellut, että sillä rahalla saisi helposti jo kokonaisen suklaarasian, jolla saa pari Londorin konvehtia. Eli rahallinen menetys on suhteellista. Kumpikin ollaan aika surkeissa ja pienipalkkaisissa duuneissa. Meillä on omat hyllyt jääkaapissa, koska syödään niin erilaisia juttuja ja mies syö niin paljon enemmän kuin minä. Siksi ostin alunperinkin Lindorit vaan itselleni, koska näin me ollaan toimittu, omat ruoat siis.

Mieshän siis ilmeisesti jätti ostamatta mulle korvaavat Lindorit syömiensä tilalle, koska huomasi kaupassa niiden hinnan. Siksi selitteli, että olisi ollut järjetöntä maksaa suklaasta niin paljon ja toi tilalle halvan ja surkean Fazerin suklaapatukan. No minähän maksoin jo, jotta hän sai ahmattina pistää kaikki kerralla kitaansa! Itse siis nautistelen yhden tai korkeintaan kaksi niitä illassaan, mut sillä ei toki ole nyt väliä.. Eli on tosi itsekästä ja törkeää olla ostamatta korvaavaa tuotetta toiselle takaisin sen kalleuden vuoksi! Saman hinnanhan minäkin maksoin, enkä saanut itse yhtään konvehtia niistä alkuperäisistä. >:( Ei ne mitään kultaa maksa, mutta suklaaksi ovat kyllä todella arvokkaita.

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta ymmärrän siis kyllä kommenttisi pointin ja miehen itsekkyyden tässä. Mutta mielestäni teidän kannattaa vähän miettiä myös että ehkä joskus kaikkea ei tarvitse mitata rahassa ja ei se nyt maailmanloppu ole jos rakastamasi? mies syö suklaat mitkä ostit. Ehkä seuraavalla kerralla kysyy luvan. 

No ei tässä nyt eroamassa olla yksien konvehtien takia. Tänään kuitenkin illemmalla mennään vielä yhdessä kauppaan ja siellä mies saa todellakin ostaa identtiset Lindorin suklaat kuin mitä eilen popsi ahneesti kitaansa. Ostakoon samalla halutessaan noita konvehteja itselleenkin, kun kerran näyttävät noin maistuvan. Mutta se on toki hänen asiansa, kunhan ei enää koske minun ruokiin niinkuin ollaan sovittu.

Älä nyt loukkaannu mutta mua niin naurattaa kun kuvittelen teidän tilanteen; sinä tuohduksissa kädet puuskassa ja mies nöyränä ja pelokkaana kävelemässä kaupassa suklaatiskille...Näytä sille konvehtirosvolle tämä ketju niin ei varmasti uskalla enää ikinä kattoakkaan sun suklaatipussin päälle! Niin on naispopulaatio raivoissaan että oksat pois. No, asiat järjestyi ja saat samanmoiset pöltsittyjen tilalle. Ei oo kohtuutonta vaikka vaatisit korkoa eli ainakin yksi ylimääräinen :) Hyvää Joulunodotusta!

Vierailija
65/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap saa konvehtinsa ja mies tajuaa olla tekemättä vastaavaa jatkossa. Kerro sitten kuinka kävi.

Vierailija
66/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreitten kuulien kokosia.

Vierailija
67/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pallot nyt niin hyviä ole. Eikä edes niin kalliita.

Vierailija
68/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja minulla on tapana ostaa perjantaisin koko rasiallinen Lindtin konvehteja ihan itselleni.

Vierailija
69/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käsintehdyt konvehdit on huomattavasti kalliimpia kuin kuin Lindorit.

Vierailija
70/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketissa Lindor maitosuklaakuula 2kpl 137gr pussia saa 8€.

Se siitä kalleudesta. Sisältää palmunydintä. Alkuperämaa : Italia.

Syön edelleen Fazerini perheen kanssa jakaen

Vierailija
71/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja minulla on tapana ostaa perjantaisin koko rasiallinen Lindtin konvehteja ihan itselleni.

Ymmärrän miksi olet sinkku

Vierailija
72/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miksi olet sinkku

:D

Vierailija
73/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva provo.

Minä olisin kohauttanut olkiani ja todennut, että ai jaa ja antanut asian olla. Ja kun mies olisi jouluna ostanut itselleen mitä tahansa, niin olisin tuhonnut sen tyynen rauhallisesti. Tai ottanut esim. laatuviinipullonsa ja vienyt sen tuliaisina mummolle tms.

Passiivis-aggressiivisuutta parhaimmillaan :)

Vierailija
74/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos tamponipakettia ap on maksattanut miehellään?

Vierailija
75/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakos tamponipakettia ap on maksattanut miehellään?

Taas jälleen yksi lukutaidoton idiootti. Mitä sinusta omat ostokset tarkoittavat? No sitä, että kumpikin ostaa omat juttunsa itse. Tiedoksesi vaan, käytän kuukuppia, joten jatkuvia kuluja kuukautisistani ei ole. Kuppini olen maksanut tietenkin itse, niin maksaa mieskin omat partatuotteensa.

Vierailija
76/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-marketissa Lindor maitosuklaakuula 2kpl 137gr pussia saa 8€.

Se siitä kalleudesta. Sisältää palmunydintä. Alkuperämaa : Italia.

Syön edelleen Fazerini perheen kanssa jakaen

Lindor siis yli 29 €/kg. Fazerin Sininen 200 g tuntuu saavan koko ajan max. 2 € eli max 10 €/kg. Että minun mielestäni noilla hinnoilla vain toinen on mässäilyyn ja toinen maistellen nautiskeluun.

Kyllähän tuossa on kiihtymisen ainekset kasassa jos toinen ei vaan tajua miten tulee käyttäytyä, hinnasta riippumatta.

Vierailija
77/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurattaisi koskaan. Syömisen olisin vielä antanut anteeksi jos olisi pahoitellut ja hakenut korvaavat konvehdit. Tuommoista itsekkyyttä en antaisi. Mua ihmetyttää miksi ihmiset on kavereilleen kohteliaita, mutta omalle kumppanilleen perseilevät. Ihan kuin se oma kumppani ei ois tarpeeksi tärkeä ansaitakseen kunnioittavaa kohtelua. Minä olisin hiilenä asiasta niin kauan, että varmasti menee jakeluun, että tämä ei ole sellaista kohtelua mitä parisuhteissa tehdään.

Vierailija
78/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lindorin laatusuklaata".

Ingredients Sugar Vegetable Fat (Coconut, Palm Kernel) Cocoa Butter Whole Milk Powder Cocoa Mass Lactose Skimmed Milk Powder Anhydrous Milk Fat Emulsifier (Soya Lecithin) Desiccated Coconut Cream Powder Barley Malt Extract Natural Flavouring Strawberry Powder Flavourings Colouring (Beetroot Red) Milk Chocolate contains: Cocoa solids: 31% minimum, Milk solids: 20% minimum White Chocolate contains: Cocoa solids 30% minimum, Milk solids: 20% minimum

Vierailija
79/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole noin käynyt, mutta joskus miehellä on tapana juoda loput mehut jääkaapista, tyhjentää maitopurkki ja lähteä vain töihin... Ylipäätään syödä tai juoda jokin loppuun kaikki itse kysymättä että olisiko toinen halunnut. Tosi ärsyttävää, vaikka ovatkin pikkujuttuja. Juuri sellaista ärsyttävää itsekkyyttä ja toisen huomioimattomuutta. 

Vierailija
80/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei olisi tullut mielenkään olla ostamatta suklaata myos miehelleni...

Eikä tälle miehelle tullut mieleen jättää edes yhtä konvehtia puolisolleen, saati että olisi syönyt niistä vain puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi