Eilinen suklaariita kumppanin kanssa. >:( Koska naurattaa?
Tiedättekö ne Lindorin ihanat suklaakonvehtipallot, joita myydään kaupoissa irtomyynnissä ja ovat helkkarin kalliita? Olin töistä tullessa käynyt hakemassa itselleni niitä 6 kpl, koska tosiaankin ovat kalliita, mutta ah miten ihania. <3 Vein ostokset kotiin ja lähdin lenkille. Kotona odotti täysin tyhjä Lindorin pussi ja virnuileva mies: Meni kaikki, kun olivat niin hyviä, et kai suutu.. Suuttuminen on aika lievä ilmaus, Äijä lähti siltä seisomalta ostamaan kaupasta korvaavia.
Mutta mitä se pälli toi sieltä kaupasta?! Fazerin suklaaPATUKAN. Ei edes levyä, vaan PATUKAN. Eikö muka ole se ja sama mitä se suklaa on, suklaa kuin suklaa. No olisiko hän itsekään ahminut Fazerin suklaalevyä kerralla, että eikö ollutkin PIENI makuero Fazerin palmuöljyshitissä ja Lindorin laatusuklaassa? Ilta meni riidellessä yhden suklaan takia ja mies vielä lipsautti, että olisi ollut järjetöntä maksaa niin paljon suklaasta kuin mitä Lindor maksaa. No aijaa? Saman rahallisen menetyksen minäkin koin, kun tämä ahmatti söi kaikki ostamani Lindorit. >:(
Koska tällainen typerä riita käy naurattamaan? Ärsyttää yhä koko mies, ajattelematon, ahmatti sika.
Kommentit (211)
Seuraavalla kerralla osast ostaa suklaata niin että molemmille riittää.
huomaavaisiakin on olemassa kirjoitti:
Tuollaisen miehen olet silti ihan itse valinnut.
No minusta tämä nyt ei vielä hirveästi kerro miehestä. Se voi olla vaikka joku Räikkönen joka on syönyt Mintun suklaat.
Tökerö mies. Ensi kerralla piilotat Lindorit?
Viikko mykkäkoulua ja sekspihtausta kaksi viikkoa, on sopiva rangaistus.
Ilmoitat sille itsekkäälle paskiaiselle, että kotiin ei ole tulemista ilman niitä Lindoreja.
Piilota ja syö salaa. Mua ällöttää tollanen itsekkyys ja ajattelemattomuus. Olis edes omannut selkärankaa sen verran, että olisi tuonut sulle samoja suklaita.
Pieni asiahan toi on, mutta mä ainakin näen tossa taustalla suuremman ongelman (ajattelemattomuus ja itsekkyys), josta toisen kalliiden suklaiden syöminen on vain oire.
Kiva provo.
Minä olisin kohauttanut olkiani ja todennut, että ai jaa ja antanut asian olla. Ja kun mies olisi jouluna ostanut itselleen mitä tahansa, niin olisin tuhonnut sen tyynen rauhallisesti. Tai ottanut esim. laatuviinipullonsa ja vienyt sen tuliaisina mummolle tms.
Seuraavaksi tarjoat hänelle yhden Lindorin ja laitat siihen ulostuslääkettä.
Kyllä tuo joskus sua naurattaa. Mutta tajuan suuttumuksesi, mäkin olisin pimahtanut.
Muistan kun kerran söin viineriä ja säästin keskustan vipaksi suupalaksi, ihana vaniljamössökasa. No eiköhän mies napannut sen multa ja löi suuhunsa! Jotta mun sappi kiehui.
No joo onhan se hölmöä ajatella että suklaasta tulee riitaa, mutta ymmärrän kyllä miksi näin kävi. Oikeesti, millainen ajattelematon puupää vain rohmuaa toisen herkut tolla tavalla, eikä edes korvaa. Se suklaa tuskin oli pointti, vaan nimenomaan tuo miehen vittumainen käytös. Mulla käynyt samalla tavalla, leivoin kovalla vaivalla herkkuja seuraavan päivän kekkereille ja mitä teki mies... oli syönyt tyyliin puolet. Kun kysyin miksi, niin sanoi luulleensa että olisi ok syödä vähän, kun leivoksia oli niin paljon kuitenkin. Sai sitten käydä kaupasta ostamassa jotain valmispotaskaa.
Tuo ärsyttää todella! Miehesi tiesi että nautit noista ja odotit pääseväsi herkuttelemaan, niin silti hänen itsekeskeinen herkuttelu vei voiton, ei jättänyt edes puoliakaan, ahne.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ne Lindorin ihanat suklaakonvehtipallot, joita myydään kaupoissa irtomyynnissä ja ovat helkkarin kalliita? Olin töistä tullessa käynyt hakemassa itselleni niitä 6 kpl, koska tosiaankin ovat kalliita, mutta ah miten ihania. <3 Vein ostokset kotiin ja lähdin lenkille. Kotona odotti täysin tyhjä Lindorin pussi ja virnuileva mies: Meni kaikki, kun olivat niin hyviä, et kai suutu.. Suuttuminen on aika lievä ilmaus, Äijä lähti siltä seisomalta ostamaan kaupasta korvaavia.
Mutta mitä se pälli toi sieltä kaupasta?! Fazerin suklaaPATUKAN. Ei edes levyä, vaan PATUKAN. Eikö muka ole se ja sama mitä se suklaa on, suklaa kuin suklaa. No olisiko hän itsekään ahminut Fazerin suklaalevyä kerralla, että eikö ollutkin PIENI makuero Fazerin palmuöljyshitissä ja Lindorin laatusuklaassa? Ilta meni riidellessä yhden suklaan takia ja mies vielä lipsautti, että olisi ollut järjetöntä maksaa niin paljon suklaasta kuin mitä Lindor maksaa. No aijaa? Saman rahallisen menetyksen minäkin koin, kun tämä ahmatti söi kaikki ostamani Lindorit. >:(
Koska tällainen typerä riita käy naurattamaan? Ärsyttää yhä koko mies, ajattelematon, ahmatti sika.
En tiedä, en ole vielä hyvää Lindorin suklaata löytänyt.
Mulla ei olisi tullut mielenkään olla ostamatta suklaata myos miehelleni...
Olemme olleet naimisissa 15 vuotta ja nyt kun oikein mietin niin yhtään ainoaa kertaa ei ole käynyt niin että toinen olisi syönyt jotain toisen ostamia herkkuja muuta kuin jos niitä erikseen tarjotaan. Koko ajatus että noin kävisi on meidän kohdalla täysin järjetön. Ja meillä tosiaan on näkyvillä siellä ja täällä suklaata yms. jotka jompikumpi on ostanut itselleen. Toki niistä omista herkuista tarjotaan aina toisellekin jos esim. istutaan sohvalla katsomassa leffaa tms. Mutta omin luvin ei niitä tosiaankaan oteta. Ei kertakaikkiaan tulisi mieleenkään.
Joten minustakin tässä on kyse jostain paljon syvemmästä kuin kuudesta suklaapallosta, eli siitä että mies selvästi on täysin itsekäs ja piittaamaton, ja pahinta on että ei nähtävästi edes mitenkään tiedosta tehneensä väärin. Osoittaa aikamoisen negatiivisia luonteenpiirteitä tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
huomaavaisiakin on olemassa kirjoitti:
Joo tosi rankkaa! Just tällästen miesten takia moni nainen joutuu tänäkin jouluna turvakotiin. Niitten joulusuklaat on syöty:(
Taitaa se miehen turva olla uhattuna, jos tuollaisen tempun menee tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, niin varmaan. Taas näitä iänikuisia; äijä syö sitä ja tätä.
Osoittaa kunnioituksen puutetta. Eiköhän tuossa kannata avata silmät ja nostaa kytkintä eikä jäädä suhteeseen yhdessä naureskelemaan ja vähättelemään sikamaista käytöstä.
Ap, voit ajatella niiden suklaiden hinnan halpoina oppirahoina.
Tämähän ei sinänsä edes ole pikkujuttu, koska kyse ei ole pelkästä suklaasta vaan teko kertoo miehen itsekkyydestä ja piittaamattomuudesta. Meillä ei ikinä kosketa toisten herkkuihin ellei toinen itse tarjoa. Ihme sikailua mieheltä.