Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen suklaariita kumppanin kanssa. >:( Koska naurattaa?

Vierailija
12.12.2017 |

Tiedättekö ne Lindorin ihanat suklaakonvehtipallot, joita myydään kaupoissa irtomyynnissä ja ovat helkkarin kalliita? Olin töistä tullessa käynyt hakemassa itselleni niitä 6 kpl, koska tosiaankin ovat kalliita, mutta ah miten ihania. <3 Vein ostokset kotiin ja lähdin lenkille. Kotona odotti täysin tyhjä Lindorin pussi ja virnuileva mies: Meni kaikki, kun olivat niin hyviä, et kai suutu.. Suuttuminen on aika lievä ilmaus, Äijä lähti siltä seisomalta ostamaan kaupasta korvaavia.

Mutta mitä se pälli toi sieltä kaupasta?! Fazerin suklaaPATUKAN. Ei edes levyä, vaan PATUKAN. Eikö muka ole se ja sama mitä se suklaa on, suklaa kuin suklaa. No olisiko hän itsekään ahminut Fazerin suklaalevyä kerralla, että eikö ollutkin PIENI makuero Fazerin palmuöljyshitissä ja Lindorin laatusuklaassa? Ilta meni riidellessä yhden suklaan takia ja mies vielä lipsautti, että olisi ollut järjetöntä maksaa niin paljon suklaasta kuin mitä Lindor maksaa. No aijaa? Saman rahallisen menetyksen minäkin koin, kun tämä ahmatti söi kaikki ostamani Lindorit. >:(

Koska tällainen typerä riita käy naurattamaan? Ärsyttää yhä koko mies, ajattelematon, ahmatti sika.

Kommentit (211)

Vierailija
41/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmiiko miehesi muitakin ruokia jättämättä muille mitään? Tuli mieleen se Mieeheni on ahmatti -ketju tästä...

Vierailija
42/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysitkö siltä niitä rahoja takaisin jotka suklaaseen meni? Käy tarkistamassa paljonko se summa oli ja laskuta mieheltä rahat takaisin, ja anna se epämieluisa patukka miehelle.

Surettaa, että tuollaisia ajattelemattomia ihmisiä edes on olemassa, tahalleen pahoittaa toisen mielen eikä edes anteeksi pyydä.

Kyllä!! Ja korkojen kera! Kuoreen tunnus Lindor(ff) ja hästäggiä perään #me tuu shokled. Nyt lenkkeilet kaupan vaa'alle ja kuvia instaan kun surullisena seisot tyhjä pussi kädessä. Muista nykiä muovitukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä vöyhöttäjä! Lasketko vessapaperiarkitkin? Meneekö sikapossumiehellä paperia enemmän? Miehelle keltaista serlaa ja sulle lampaanvillapaperia.

Tahallani söisin tollaisen välilihaleikkausta tarvitsevan suklaat ja pyyhkisin suuni lambiin.

Jos vaimo juo sinun viimeiset oluet ja antaa tupakka-askisi naapurille, niin sinustako tuo olisi ihan ok? Aika reilu mies, enpä voi muuta sanoa.

Vierailija
44/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies odotti, että hermostut ja sinä täytit hänen toiveensa. Paljon tehokkaampaa olisi ollut todeta, että ei se mitään. Silloin mies ei olisi päässyt nauttimaan vallantunteesta, vaan olisi todennäköisesti hämääntynyt täysin. Mikä meni vikaan, kun nainen ei enää viitsi edes  suuttua.

Välinpitämättömyys on tehokkaampaa kuin suuttuminen, koska silloin mies ei voi tietää, mikä oikeasti on tilanne.

Aikoinaan miesystävällä oli tapana yrittää härnätä minua siten, että hän oli tarjoavinaan jotain herkkua, mutta viime hetkellä tempaisi sen ulottumattomiini ja söi itse. Kun hän seuraavan kerran tarjosi jotain, totesin tyynesti, että kiitos ei, en halua maistaa. Mies suunnilleen tunki suuhuni sen kakunpalan tai mikä se nyt olikaan, jolloin minä syljin sen miehen kasvoille ja totesin, että kiitos ei.

Tämä veti mut ensin hiljaseks ja sitten repesin. Siis herranjumala näitä teidän ihmisuhteita! Mistään rakkaus suhteista nyt ei voi puhuakkaan mutta silti outoa..

Vierailija
45/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä vöyhöttäjä! Lasketko vessapaperiarkitkin? Meneekö sikapossumiehellä paperia enemmän? Miehelle keltaista serlaa ja sulle lampaanvillapaperia.

Tahallani söisin tollaisen välilihaleikkausta tarvitsevan suklaat ja pyyhkisin suuni lambiin.

Jos vaimo juo sinun viimeiset oluet ja antaa tupakka-askisi naapurille, niin sinustako tuo olisi ihan ok? Aika reilu mies, enpä voi muuta sanoa.

Sori. Mun mies ei juo olutta eikä polta. Ei omia eikä munkaan olemattomia tupakoita. Tuleeko sulla nyt itkun mukana suklaakuolaa?

Vierailija
46/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori. Mun mies ei juo olutta eikä polta. Ei omia eikä munkaan olemattomia tupakoita. Tuleeko sulla nyt itkun mukana suklaakuolaa?

Jotain nyt sinulla on, kun olet noin aggressiivinen. Etkö osaa kirjoittaa asiallisesti?

Oli se nyt ruokaa tai mitä tahansa, niin toisen ostamia ei syödä eikä tuhlata ilman, että kysyy luvan. Minulle ei tulisi mieleenkään syödä miehen itselleen varaamaa ruokaa, oli se sitten suklaata, sipsejä tai makkaraa.

Vierailija
47/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä lukutaidoton idiootti olet! Meillä omat OMAT ruoat, tajuatko? Olipa se vittu leikkelepaketti tai jugurttipurkki, niin meillä on kummallakin omat ja ne maksetaan omista pusseista! Kodin siivoustarvikkeet ja vessapaperit maksetaan puoliksi jos nyt kerran tahdot tietää. Eikä niiden käyttöä tietenkään kukaan vahdi!

Mies siis oli oikein tuplaidiootti, kun meidän sopimuksista huolimatta päätti ottaa ja syödä MUN ostamia MUN ruokia (suklaapallot). >:(

Vierailija
48/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ollut vielä ihan ymmärrettävää, jos mies olisi syönyt puolet ja jättänyt puolet sinulle. Joillakin kun tapana on se, että puolison ostamat herkut ovat yhteisiä herkkuja. Mutta tuo on outoa ja huolestuttavaa, että mies söi kaikki, eikä tuonut samanlaista suklaata takaisin. Mutta voisiko olla, että mies itse ajattelee "suklaa kuin suklaa" -tyylillä, eikä ymmärrä, että niissä oikeasti on makueroja, ja toiset suklaat vain ovat parempia kuin toiset? Ja koska olit ostanut vain kuusi, voi olla, että mies luuli, että olit jo syönyt osan, ja hän voi huoletta syödä niitä.

Tosin tuo "et kai suutu" kertoo kyllä siitä, että mies tiesi tehneensä jotain väärin.

Vierailija
49/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysitkö siltä niitä rahoja takaisin jotka suklaaseen meni? Käy tarkistamassa paljonko se summa oli ja laskuta mieheltä rahat takaisin, ja anna se epämieluisa patukka miehelle.

Surettaa, että tuollaisia ajattelemattomia ihmisiä edes on olemassa, tahalleen pahoittaa toisen mielen eikä edes anteeksi pyydä.

Kyllä!! Ja korkojen kera! Kuoreen tunnus Lindor(ff) ja hästäggiä perään #me tuu shokled. Nyt lenkkeilet kaupan vaa'alle ja kuvia instaan kun surullisena seisot tyhjä pussi kädessä. Muista nykiä muovitukkaa.

Repesin :D

Vierailija
50/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahmiiko miehesi muitakin ruokia jättämättä muille mitään? Tuli mieleen se Mieeheni on ahmatti -ketju tästä...

Ei. Meillä on omat ruoat, jotka maksetaan kumpikin itse. Mies syö joo paljon, mutta syö omaan laskuunsa omia ruokiaan. En ymmärrä, mikä ihmeen älynväläys tuo nyt oli siltä syödä mun ostamat suklaat.

Vierailija
51/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  tuo kertoo sen verran paljon miehen asenteesta sua kohtaan: Mikä on sun on hänen  ja sen saa syödä ilman lupaa ja korvata  huonommalla. Toi  kertoi miten se mies sua naisena ja kumppanina arvostaa. Loppepäätelmä: Ei  arvosta.

Vierailija
52/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passita mies ostamaan omilla rahoillaan sulle 2pkt/8€ Lindorin suklaapalloja Citymarketista.

https://www.k-citymarket.fi/tarjoukset/lindt-lindor-suklaakuulat-137-g/

Vierailija
53/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah meillä tapellaan samoista konvehdeista. :'D On yhteiset rahat ja pihi mies. Joka kerta tulee riita kaupassa kun haluun ostaa noita Lindorin ihania konvehteja. Mies ei niihin edes koske koska toivoo kai niiden riittävän mahdollisimman pitkään mulla etten osta lisää heti noita sikakalliita konvehteja. xD

Omalla miehellä ei olis ollut kotiin asiaa ilman kuutta Lindorin konvehtia ja vieläpä samanmakuisia kuin ne alkuperäiset oli. Itse en esim voi sietää tummaa suklaata tai kookosta. Siksi niitä ei saa pussista löytyä. Ihan sama vaikka olisi käynyt kaupassa kymmenen kertaa. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
54/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on tuollaisessa, että molemmat ostavat omat ruoat ja vessapaperit.. Siis menee niin kertakaikkisesti yli mun hilseen tuollaiset "suhteet". Olihan mies silti vähän ajattelematon, olisi voinut ajatella, että ehkä puolet hänelle ja puolet ap:lle. Tässä ei nyt varmaan ole kyse mistään pelkästä suklaasta, kai nyt riitoja tulee jos molemmilla pitää vessapaperia myöten olla omat jutut. 

Vierailija
55/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla osast ostaa suklaata niin että molemmille riittää.

Seuraavalla kerralla, todellakin JEMMAAT ne Lindorit, etkä jätä esille.

Huvittaa kun stoccalla maksaa se pussi 4.80€

Sokoksella sama pussi 6.90€

Ja porukka haukkuu, että stoccalla kallista...

Ne mansikan makuiset on kaikista parhaimpia.

Toinen on Diva lajitelma.....jessus.

Shampanjan kanssa varsinkin.

Vierailija
56/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahallisen menetyksen? Monta sataa ne oikeen makso. Ootte te k*sipäitä hohhoijakkaa.

En muista tarkkaa hintaa, koska en ottanut kuittia. Monesti olen kuitenkin ajatellut, että sillä rahalla saisi helposti jo kokonaisen suklaarasian, jolla saa pari Londorin konvehtia. Eli rahallinen menetys on suhteellista. Kumpikin ollaan aika surkeissa ja pienipalkkaisissa duuneissa. Meillä on omat hyllyt jääkaapissa, koska syödään niin erilaisia juttuja ja mies syö niin paljon enemmän kuin minä. Siksi ostin alunperinkin Lindorit vaan itselleni, koska näin me ollaan toimittu, omat ruoat siis.

Mieshän siis ilmeisesti jätti ostamatta mulle korvaavat Lindorit syömiensä tilalle, koska huomasi kaupassa niiden hinnan. Siksi selitteli, että olisi ollut järjetöntä maksaa suklaasta niin paljon ja toi tilalle halvan ja surkean Fazerin suklaapatukan. No minähän maksoin jo, jotta hän sai ahmattina pistää kaikki kerralla kitaansa! Itse siis nautistelen yhden tai korkeintaan kaksi niitä illassaan, mut sillä ei toki ole nyt väliä.. Eli on tosi itsekästä ja törkeää olla ostamatta korvaavaa tuotetta toiselle takaisin sen kalleuden vuoksi! Saman hinnanhan minäkin maksoin, enkä saanut itse yhtään konvehtia niistä alkuperäisistä. >:( Ei ne mitään kultaa maksa, mutta suklaaksi ovat kyllä todella arvokkaita.

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta ymmärrän siis kyllä kommenttisi pointin ja miehen itsekkyyden tässä. Mutta mielestäni teidän kannattaa vähän miettiä myös että ehkä joskus kaikkea ei tarvitse mitata rahassa ja ei se nyt maailmanloppu ole jos rakastamasi? mies syö suklaat mitkä ostit. Ehkä seuraavalla kerralla kysyy luvan. 

Vierailija
57/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mua rupesi oikeasti kiinnostamaan että mitä sellainen suklaapallo maksaa? 4€/ kpl? Vai kuinka kalliita ne oikein on?

Ja toinenkin tärkeä asia, mikä Lindor ja Lindt ja onko ne eri vai sama asia ja onko toinen tuotenimi ja toinen yrityksen nimi vai häh?

Ootko kuullu siitä naisesta joka antoi anteeksi kun sen suklaat oli syöty? Niin, en minäkään. Joko sitä ei ole ikinä tapahtunut tai sitten yksikään tapauksen silminnäkijä ei selvinnyt kertomaan siitä.

35€/kg

Ihan järkyttävän hintaisia, mutta ahhhaaaaahhhhhhh, niin hyviä!

Merkki on Lindt

Malli Lindor

Vierailija
58/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on tuollaisessa, että molemmat ostavat omat ruoat ja vessapaperit.. Siis menee niin kertakaikkisesti yli mun hilseen tuollaiset "suhteet". Olihan mies silti vähän ajattelematon, olisi voinut ajatella, että ehkä puolet hänelle ja puolet ap:lle. Tässä ei nyt varmaan ole kyse mistään pelkästä suklaasta, kai nyt riitoja tulee jos molemmilla pitää vessapaperia myöten olla omat jutut. 

Sinä todellakin olet lukutaidoton. Juuri kirjoitin, että vesapaperit ovat yhteiset, eikä niiden käyttöä vahdita. Samoin esim. lamput ja siivoustarvikkeet. Oikeastaan kaikki on yhteistä, mitä yhteisesti käytetään. Niiden kanssa toimitaan niin, että ostamme ne vuorotellen. Nyt oli minun vuoro ostaa vessapaperia, seuraavaksi mies ostaa ihan automaattisesti.

Se olisi ihan eri ketjun aihe kokonaan käydä selittämään, miksi meillä on omat rahat. Minä olen kasvissyöjä ja muutenkin meillä on hyvin erilaiset ruokamieltymykset. Mies syö vaaleaa leipää, minä tummaa ja sitäkin aika harvoin. Mies syö sokerisia rahkoja, minä maustamattomia jne. Lämpöiset ruoat on kokonaan erilaiset aina, koska mies on niin lihansyöjää, niin lihansyöjää. Kaiken täytyy hänellä uida rasvassa ja tursuta lihaa. Helpompi hoitaa kauppa-asiat näin. Minustakin olisi ihanaa jos olisi yhteinen talous, mutta näillä mieltymyksillä se vaan ei onnistu.

Vierailija
59/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia nää pallot on? Miten isoja?

Vierailija
60/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Meillä on omat ruoat, jotka maksetaan kumpikin itse. Mies syö joo paljon, mutta syö omaan laskuunsa omia ruokiaan. En ymmärrä, mikä ihmeen älynväläys tuo nyt oli siltä syödä mun ostamat suklaat.

Toi suhde ei ole terve.

Maksatte siis erikseen ruuat?

Joka ikinen pari, joka noin tekee, eroaa. Ja joka kerta mies on ollut tuollainen sika, että vetelee kyllä herkut naamariin....

En kattelis, en kattelis yhtään.

Mun äijä se on kerran kokeillut, sai samalla mitalla takaisin ja siitä oppi, ettei kannata kokeilla uusiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi