Eilinen suklaariita kumppanin kanssa. >:( Koska naurattaa?
Tiedättekö ne Lindorin ihanat suklaakonvehtipallot, joita myydään kaupoissa irtomyynnissä ja ovat helkkarin kalliita? Olin töistä tullessa käynyt hakemassa itselleni niitä 6 kpl, koska tosiaankin ovat kalliita, mutta ah miten ihania. <3 Vein ostokset kotiin ja lähdin lenkille. Kotona odotti täysin tyhjä Lindorin pussi ja virnuileva mies: Meni kaikki, kun olivat niin hyviä, et kai suutu.. Suuttuminen on aika lievä ilmaus, Äijä lähti siltä seisomalta ostamaan kaupasta korvaavia.
Mutta mitä se pälli toi sieltä kaupasta?! Fazerin suklaaPATUKAN. Ei edes levyä, vaan PATUKAN. Eikö muka ole se ja sama mitä se suklaa on, suklaa kuin suklaa. No olisiko hän itsekään ahminut Fazerin suklaalevyä kerralla, että eikö ollutkin PIENI makuero Fazerin palmuöljyshitissä ja Lindorin laatusuklaassa? Ilta meni riidellessä yhden suklaan takia ja mies vielä lipsautti, että olisi ollut järjetöntä maksaa niin paljon suklaasta kuin mitä Lindor maksaa. No aijaa? Saman rahallisen menetyksen minäkin koin, kun tämä ahmatti söi kaikki ostamani Lindorit. >:(
Koska tällainen typerä riita käy naurattamaan? Ärsyttää yhä koko mies, ajattelematon, ahmatti sika.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Mies odotti, että hermostut ja sinä täytit hänen toiveensa. Paljon tehokkaampaa olisi ollut todeta, että ei se mitään. Silloin mies ei olisi päässyt nauttimaan vallantunteesta, vaan olisi todennäköisesti hämääntynyt täysin. Mikä meni vikaan, kun nainen ei enää viitsi edes suuttua.
Välinpitämättömyys on tehokkaampaa kuin suuttuminen, koska silloin mies ei voi tietää, mikä oikeasti on tilanne.
Aikoinaan miesystävällä oli tapana yrittää härnätä minua siten, että hän oli tarjoavinaan jotain herkkua, mutta viime hetkellä tempaisi sen ulottumattomiini ja söi itse. Kun hän seuraavan kerran tarjosi jotain, totesin tyynesti, että kiitos ei, en halua maistaa. Mies suunnilleen tunki suuhuni sen kakunpalan tai mikä se nyt olikaan, jolloin minä syljin sen miehen kasvoille ja totesin, että kiitos ei.
Kuulostaapa tosi terveeltä, toivottavasti puhut eksästä..
1. Olit itsekäs, kun ostit suklaata vain itsellesi, vaikka mieskin tykkää suklaasta.
2. Mies oli vielä itsekkäämpi, kun vei sinulta tahallaan nautinnon, jonka olit itsellesi varannut. Ja samalla rikkoi yhdessä sovittuja sääntöjä, kun teillä ilmeisesti on kummallakin omat erilliset ruuat ja tästä on sovittu yhdessä.
Pystyn niin samaistumaan ap:n tilanteeseen:D
vaikka nojoo lähtökohtasesti olis ollu reilua ostaa ukolleki vähä suklaata, mutta olis täss tapauksessa miehen kyllä pitänyt jättää puolet suklaista sulle
Ohiksena aiheesta: oikeesti paskinta parisuhteissa oli sitten avo tai avioliitto tai ihan vaan seurustelu, on nää riidat jotka alkaa ihan mitättömistä jutuista, mutta joiden takana on jotain isompaa. Toinen esim tajua kuinka joku jaksaa huutaa jostain suklaasta, vaikka taustalla onkin se itsekkyys ja oman navan tuijottaminen.
Minua ainakin naurattaa jo nyt :D
Hahahaha.. pilalle lellityn sekä todella etuoikeutetun valkoisen naisen todella lapselliset ongelmat. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toisin kotiin kalliin konjakkipullon, vähän pienemmän ja sanoisin, että sain lahjaksi, eikös ole kiva. Sitten käyttäisin konjakin valoa nopeammin ruskeaan kastikkeeseen ja kakun kostukkeeksi. Sanoisin et näin, en niin tykkää konjakista mutta ruuanlaitossa se toimii. Ja kaikki pakkaseen vierasvaraksi, eihän tätä nyt arkena käytetä. Eikä tilkkaakaan äijälle. Ensin ihastellaan yhdessä pulloa ja hups, sinne meni.
Kaikki miehet ei ihan oikeasti ole persoja viinalle.
Minä en kanssa tiedä minkä tissiposkien kanssa olen seurustellut mutta löisin sitten nyxän tai exien eteen suklaarasian tai lekan konua niin jokainen valitsis sen suklaan. Itse puolestani satavarmasti konun.
No mun mies ei ottas kumpaakaan. Sokerista tulee huono olo ja konu on pahaa, ehkã lasillinen menis joulun kunniaksi. Tiedä sitten mikä tissiposki on, mutta näin naisen näkökulmasta ei tarve itkee lu mies on humalassa tai syö sun herkut 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella omituisia kommentteja täällä. Mikä ihme ajaa palstamamman puolustelemaan tuollaista miestä?
Jos ette muuten ymmärrä, niin etäännyttäkää tapaus johonkin muuhun ympäristöön. Esim.
Viet lapsellesi päiväkotiin kerrankin kunnon talvihaalarin. Se on laadukasta merkkiä ja maksanut paljon, mutta onpa sitten varmasti hyväkin pihalla räntäpäivinä. Mennessäsi hakemaan lasta kuitenkin kuulet, että haalari onkin annettu toiselle perheelle. Tädit virnuilevat sinulle ja levittelevät käsiään: ei voinut mitään, ne vain näki sen ja heti halus sen niiden lapselle. Raivostuneena vaadit, että tilalle hankitaan samanlainen haalari. Seuraavana päivänä sulle ojennetaan jokin halpisvälikausipuku, laita siitä lapsellesi, vaate se on tämäkin... Tirsk.
Sinäkö olit itsekäs kun vaadit samanlaista haalaria tahallaan hävitetyn tilalle? Ei.
Täytät pyöreitä ja tilaat työpaikalle kakun. Se on suhteessa kallis, mutta eihän näin isoja synttäreitä ole kuin 10 vuoden välein. Juhlapäivän aamuna kun menet duuniin, konditoriosta soitetaan, että kakku on juuri toimitettu firman aulaan ja vahtimestarit ovat ottaneet paketin vastaan. Töihin päästyäsi innoissasi ryntään osastosi keittiöön ja kurkistat jääkaappiin. Ei mitään! Juokset alas. Vahtimestarit virnuillen ja hihitellen toteavat syöneensä osan kakusta aamukahvinsa kanssa ja heittäneensä loput biojätteeseen, hih hih, ei vain voinut mitään, se oli liian hyvännäköinen kakku, pakko oli maistella. Raivostuneena patistat heidät hakemaan tilalle jonkin edes jollain tavalla vastaavan tuotteen, sillä synttärikahvitus on todellakin tänään. Yksi vahtimestareista lähtee vastentahtoisesti läheiseen Saleen ja takaisin laahustettuaan heittää eteesi pilkallisesti virnuillen kääretortun.
Sinäkö olit itsekäs, kun halusit kakkusi korvattavan? Ei.
Ap, ei lapsia tuon miehen kanssa. Ahmiva äijä ja lenkillä käyvä nainen ei tuu toimiin muutenkaan.
Taidat olla aika tosikko :) Elämässä nyt sattuu kaikenlaisia kommelluksia, eikä kaikki ole aina niin vakavaa. Ps.hienoa että itse olet täydellinen etkä tee virheitä. Ap:täkin taitaa jo vähitellen naurattaa koko suklaajuttu :D
Taidat olla aika loinen. :) Elämässä nyt sattuu olemaan niin, ettei loisimista katsota hyvällä, eikä kaikki aina ole niin villalla painettavaa.
PS Hienoa että itse olet ylpeästi loinen etkä välitä toisista. Ap:tä saattaa jo vähitellen kyllästyttää sinunlaisten ihmisten kommentit.
Vierailija kirjoitti:
No tulen nyt kertomaan sen onnellisen lopun tälle jutulle. Eilen sieltä kaupasta mies osti lopulta mukisematta minulle ne valitsemani kuusi Lindorin konvehtia. Osti kehotuksestani jopa itselleen saman setin, kun tajusi, ettei se hinta meidän taloutta kaada. Etenkään kun ei ihan jatkuvasti noita ostella. Omani ovat kaapissa nyt pois miehen silmien alta ja omat Lindorit mies söi jo eilen. Tajusi se ahmatti pahoitellakin lopulta, kun huomasi miten pahasti vedin herneet nenään tästä. Kertoi rehellisesti, että ajatteli eka vaan maistaa yhden Lindorin konvehdin minulta ja sitten ne olikin niin hyviä, että meni kaikki, vaikkei pitänyt. Myönsi olleensa sika, kun ei tuonut heti korvaavaksi Lindoreja takaisin vaan Fazeria. Olenhan minä ennen syönyt Fazeriakin, niin ei tajunnut sen olevan nyt niin iso moka. Kaikki hyvin nyt siis. :)
Toivotaan että mies oikeasti ymmärsi. Koska se toinen vaihtoehtohan on että hän olisi alkanut pelätä että loppuvuosi ilman seksiä on pitkä :D
Tämä oli siis vastaus viestiin 77 eli
"Montakos tamponipakettia ap on maksattanut miehellään?"