Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen suklaariita kumppanin kanssa. >:( Koska naurattaa?

Vierailija
12.12.2017 |

Tiedättekö ne Lindorin ihanat suklaakonvehtipallot, joita myydään kaupoissa irtomyynnissä ja ovat helkkarin kalliita? Olin töistä tullessa käynyt hakemassa itselleni niitä 6 kpl, koska tosiaankin ovat kalliita, mutta ah miten ihania. <3 Vein ostokset kotiin ja lähdin lenkille. Kotona odotti täysin tyhjä Lindorin pussi ja virnuileva mies: Meni kaikki, kun olivat niin hyviä, et kai suutu.. Suuttuminen on aika lievä ilmaus, Äijä lähti siltä seisomalta ostamaan kaupasta korvaavia.

Mutta mitä se pälli toi sieltä kaupasta?! Fazerin suklaaPATUKAN. Ei edes levyä, vaan PATUKAN. Eikö muka ole se ja sama mitä se suklaa on, suklaa kuin suklaa. No olisiko hän itsekään ahminut Fazerin suklaalevyä kerralla, että eikö ollutkin PIENI makuero Fazerin palmuöljyshitissä ja Lindorin laatusuklaassa? Ilta meni riidellessä yhden suklaan takia ja mies vielä lipsautti, että olisi ollut järjetöntä maksaa niin paljon suklaasta kuin mitä Lindor maksaa. No aijaa? Saman rahallisen menetyksen minäkin koin, kun tämä ahmatti söi kaikki ostamani Lindorit. >:(

Koska tällainen typerä riita käy naurattamaan? Ärsyttää yhä koko mies, ajattelematon, ahmatti sika.

Kommentit (211)

Vierailija
101/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kotiin kalliin konjakkipullon, vähän pienemmän ja sanoisin, että sain lahjaksi, eikös ole kiva. Sitten käyttäisin konjakin valoa nopeammin ruskeaan kastikkeeseen ja kakun kostukkeeksi. Sanoisin et näin, en niin tykkää konjakista mutta ruuanlaitossa se toimii. Ja kaikki pakkaseen vierasvaraksi, eihän tätä nyt arkena käytetä. Eikä tilkkaakaan äijälle. Ensin ihastellaan yhdessä pulloa ja hups, sinne meni.

Kaikki miehet ei ihan oikeasti ole persoja viinalle.

Vierailija
102/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kotiin kalliin konjakkipullon, vähän pienemmän ja sanoisin, että sain lahjaksi, eikös ole kiva. Sitten käyttäisin konjakin valoa nopeammin ruskeaan kastikkeeseen ja kakun kostukkeeksi. Sanoisin et näin, en niin tykkää konjakista mutta ruuanlaitossa se toimii. Ja kaikki pakkaseen vierasvaraksi, eihän tätä nyt arkena käytetä. Eikä tilkkaakaan äijälle. Ensin ihastellaan yhdessä pulloa ja hups, sinne meni.

Minä en kanssa tiedä minkä tissiposkien kanssa olen seurustellut mutta löisin sitten nyxän tai exien eteen suklaarasian tai lekan konua niin jokainen valitsis sen suklaan. Itse puolestani satavarmasti konun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekäs mies eikä arvosta ap:ta yhyään. Olisin vetänyt sellaiaet pultit, ettei edes korvaava töysin sama suklaa olisi sitä heti hyvittänyt. Todella ala-arvoista toimintaa.

En käsitä, miten noin itsekkäitä miehiä on olemassa.

Meilläkin on omat rahat ja ruuat uusperheessä. Juuri viime viikonloppuna miehen lapset olivat meillä. Huomasin oman lapseni jättäneen suklaakalenterinsa suklaat syömättä viikonlopun ajalta. Kysyin että haluaako syödä ne. Sanoi, että syö vasta viikolla, kun sisar- ja velipuoli olivat nyt meillä, ettei hrille tule paha mieli, kun heillä ei ole suklaakalenteria myös. Tässä siis 11 v normaali poika kyseessä. En voi ikimaailmassa kuvitella hänen syövän aikanaan tyttöystävänsä suklaita kuten ap:n aikuinen ja luonnevammainen mies teki.

Vierailija
104/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

No jos sinulle kallis konjakki on "viinaa" niin se kertoo jo miksi et ymmärrä pointtia. Ei konjakilla läträtä eikä todellakaan käytetä ruuanlaittoon, siihen riittää vähän pliisummat aineet. Minä muuten käytän termejä viini, konjakki, viski enkä koskaan sanaa viina. Varmaan siksi ettei alkoholi ole minulle ongelma.

Vierailija
105/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten jos olisikin toisin päin ja mies se "uhri". Saisiko hän niin paljon sympatiaa vai vähäteltäisiinkö asiaa. Tuli vaan nyt mieleen, vaikka itsekin nainen olen.

Vierailija
106/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys sika se sun mies.

Ihan varmaan käy vieraissakin.

Vierailija
107/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää voi kuulostaa liioitellulle, mutta kyseessä on (narsistisen) vallankäytön muoto. Kehottaisin ap:ta olemaan miehensä suhteen varuillaan. 

Senhän sinä osaat sanoa vauvapalstan yhden avauksen perusteella, joka kertoo, että mies söi naisen suklaat. Nimenomaan kuulostaa liioittelulle, eikä pelkästään kuulosta, vaan myös on sitä. Olet luultavasti ihan oikean narsistin uhri ja nyt näet sitten narsismia kaikkialla, jopa sellaisessa tilanteessa, kuin toisen suklaiden syönti.

Mielenkiintoista olisi myös tietää, nimittelisitkö täällä myös naista narsistiksi, jos mies olisi tehnyt aloituksen ja asetelma olisi toisinpäin. Luultavasti olisit silloin täällä haukkumassa mies-apt:tä uliuliksi, lassukaksi ja turhaksi vikisijäksi. Ai niin, ja miesvauvaksi.

Vierailija
108/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. Kärjistettynä sanon, että jos hajottaa toisen Mersun lunastuskuntoon, ei ole korvaavaa ostaa tilalle Opel. 

Vierailija
109/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varastaa sinun laatusuklaasi ja seuraavaksi köyhäilee ja ostaa tilalle halpisversion?

Tympeää ja itsekästä.

Vierailija
110/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtin Lindor-maitosuklaan tuoteseloste:

Ainekset: sokeri, kasvirasvat (kookos, palmunydin), kaakaovoi, kaakaomassa, täysmaitojauhe, rasvaton maitojauhe, laktoosi, vedetön maitorasva, emulgointiaine (soijalesitiini), ohramallasuute, aromit, vanilja.

Kuka kehtaa kutsua tätä teollista moskaa laatusuklaaksi? Katsopa Fazerin sinisen tuoteseloste ja tee vertailu. Kummasta sitä sinun palmuasi oikein löytyy? Olisit tyytyväinen, kun miehesi toi laadukkaamman suklaan syömänsä skeidan tilalle. Hieno mies!

Vierailija
111/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tulossa kirjoittamaan että Lindorin kaikissa suklaissa on palmuöljyä mutta Fazerin sinisessä ei...

Miten tämä prosessi toimii ihmisen päässä? Tykkään suklaasta, se on kallista, mielikuva brändistä positiivinen = ei palmuöljyä.

Tuotteesta ei voi tietää mitään lukematta tuoteselostetta.

Vierailija
112/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kyllä naurahdin (ukkosi urpoudelle). Nyt nostat sen ukon seinälle ja paat hakemaan pari pakettia kyseisiä namuja!

Vierailija
113/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tulossa kirjoittamaan että Lindorin kaikissa suklaissa on palmuöljyä mutta Fazerin sinisessä ei...

Miten tämä prosessi toimii ihmisen päässä? Tykkään suklaasta, se on kallista, mielikuva brändistä positiivinen = ei palmuöljyä.

Tuotteesta ei voi tietää mitään lukematta tuoteselostetta.

Ulkomainen, iso kilohinta, hieno pakkaus, vahva brändi = laadukas, palmuöljytön suklaa...

Vierailija
114/211 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kyllä riittää Fazer. En halua maksaa itseäni kipeäksi mistään "laadusta", mikä todellisuudessa huonompaa kuin halvempi. Toisaalta  myöskään Stockmann ei ole minun kauppani muutenkaan. Enkä ole edes kateellinen niille, jotka siellä asioivat.

Vierailija
115/211 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä halusit minut, minut, minut, joo ja minut sinä sait....

Vierailija
116/211 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Tässähän ei ole kyse suklaasta, vaan käytöksestä.

Älä mieti sitä pystytkö nauramaan tälle joskus vai et, koska kyse on miehen epäkunnioittavasta käytöksestä. Vastuu ei ole sinun, vaikka onkin kohtuullista antaa anteeksi.

Minullekin suklaa on pyhä asia ja mies ei koske niihin. Toisaalta en itsekään ota hänen homejuustoja ja oluita ilman lupaa :)

Vierailija
117/211 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ärsyttää todella! Miehesi tiesi että nautit noista ja odotit pääseväsi herkuttelemaan, niin silti hänen itsekeskeinen herkuttelu vei voiton, ei jättänyt edes puoliakaan, ahne.

Ap:han tässä on ahne, kun osti lindtin suklaat vain itselleen. Vähintään yhtä ahne kuin mies. Ei tullut ap:lla mieleen ostaa miehellekin vähän suklaata? No eipä tietenkään, tuskin ap ajattelee ketään muuta kuin itseään ja nyt sitten projisoi omaa luonnettaan mieheen.

Aikuinen mies voi kyllä ihan itse ostaa itselleen suklaata omilla rahoillaan. Ap ei ole miehensä äiti.

Vierailija
118/211 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tehtäisiin noin, niin ottaisin miehen kokoelmasta sen 200 € Single Malt -viskipullon, jota se on säästänyt ja vaalinut kuin silmäteräänsä, tyhjentäisin sen ja kertoisin juoneeni sen tyttöjen kanssa kokikseen blandaten. Ja kun mies vetäisi pultit, niin kävisin ostamassa muovisen puolen litran pullon Jack Danielsia tilalle.

Vierailija
119/211 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten jos olisikin toisin päin ja mies se "uhri". Saisiko hän niin paljon sympatiaa vai vähäteltäisiinkö asiaa. Tuli vaan nyt mieleen, vaikka itsekin nainen olen.

Et sitten lukenut ketjua aloitusta pitemmälle? Hyvin monessa kommentissa lukee, että toisen henk.koht. käyttöön ostamia juttuja ei käytetä ilman lupaa.

Vierailija
120/211 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut onnistuneesta sissimarkkinoinnista. Varmasti Lindorin menekki 10-kertaistuu näin joulun alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä