Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta aloitetta keskivertomies saa naisilta elämänsä aikana?

Vierailija
03.12.2017 |

Kymmeniä? Satoja? Tuhansia? Kymmeniätuhansia? Ei yhtään?

Kommentit (265)

Vierailija
61/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jotkut pleierit tuli nyt tänne huutelemaan.

Ketjussa oli kyse nimenomaan keskivertomiehistä.

Vierailija
62/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkoi näyttää siltä että keskivertomies saa huomattavasti enemmän aloitteita kuin nuori nainen.

Naurahdin.

Lähes aina kun olen ollut kaverinaisten kanssa liikenteessä ovat ensimmäiset aloitteet näille kavereille tulleet noin viiden metrin päässä narikasta. Joskus hiljaisena iltana on saattanut joutua kävelemään jopa tiskille asti. Se että minä miehenä olen ollut selvästi näiden naisten seurana ei ole yhteenkään kosijaan vaikuttanut tai hidastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kalju 172cm

Jos näytät tältä, saat ehdotuksia.

http://cdn1.sciencefiction.com/wp-content/uploads/2011/08/Riddick.jpg

Tee siis jotain asian hyväksi.

Vauvasaitilla valittaminen ei auta, ja tuonnäköiset miehet eivät tänne kirjoittele.

Kauniit naiset tekevät hitosti työtä ulkonäkönsä eteen. Tietäisitpä. Tee sinäkin!

Kaunis nuori nainen tekee 1% siitä mitä tuo mies tekee, kauniina säilynyt vanhempi nainen 10%.

Sitten kun puhutaan äärimmäisen timmeistä fitnessammattilaisista, aletaan olemaan samalla tasolla.

Täyttä potaskaa. Kuvan kunnon saavuttaa jokainen mies muutaman kuukauden treenillä 3-4 kertaa viikko.  Fitness-ammattilaisen kuntoon vaaditaan huomattavasti pidempi ja tiukempi treeni ja sama pätee myös mieskehonrakentajiin. 

Huomattavasti vaikeampi osuus on saavutetun kunnon pitkäjänteinen ylläpito.

Vierailija
64/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yhden aloitteen oon saanut ja senkin äitini ikäiseltä pubiruusulta. Oltiin yhdessä viikko, kunnes tajusin naisen olevan vain rahojeni perässä

Vierailija
65/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein paljon aloitteita eksälleni mutta häntä ei usein kiinnostanut. Tein myös aloitteen ensitreffeille kun aloimme seurustella.

Vierailija
66/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 35v, naiset ovat sanoneet etteivät naiset välttämättä uskalla lähestyä minua koska olen niin hyvännäköinen, 9/10, ainoa vika se että olen hoikka, vaikka painoindeksi on ihanteellinen.

Naiset ovat silti lähestyneet elämäni aikana tasan 3 kertaa. Jokainen näistä kerroista tapahtunut kun olen ollut suhteessa. Kaksi kertaa naiset pyytäneet tanssimaan, kun tyttöystävä lähtenyt vierestä vessaan. Ja kerran eräs naapuri tuli pyytämään sokeria. Sinkkuna nyt lähes 12v eikä kertaakaan nainen ole tehnyt aloitetta tutustumiseen.

Taru olentoja ovat. Ei naiset lähesty kuin varattuja miehiä yhden illan toivossa, tämä on erittäin vahva kokemuksista syntynyt henkilökohtainen mielipide. Nekin naiset joita menee lähestymään ovat yleensä aggressiivisia ja haistattelevat lähes joka kerta. Ymmärtääkseni naiset eivät enää arvosta sitä, että menee kasvotusten juttelemaan, pitää olla joku tuttu tai tinder treffit että voi jutella.

Tinderin kilpailija bumble on hyvä esimerkki tästä, matcheja syntyy monia, mutta alle 1/10 edes aloittaa keskustelua, ja palvelussa naisen on lähetettävä ensimmäinen viesti että molemminpuolinen keskustelu voi edes alkaa.

Kokemuksen kautta oppinut että naiset eivät aloitetta tee ellet ole varattu, eivätkä arvosta jos heille menee juttelemaan kasvotusten.

Naiset ei arvosta, että menee kasvotusten juttelemaan? Minä ainakin arvostaisin, jos sellainen ihme joskus tapahtuisi! Tosin se olis niin yllättävä tilanne, että todnäk jäätyisin täysin enkä ymmärtäisi, että kyseessä olisi mahdollinen aloite. Mun elämän aikana (37v.) miesten tekemät aloitteet voi laskea yhden käden sormin ja jää vielä tilaakin. Tosin, kuten sanoin en välttämättä ymmärrä, jos mies yrittää tehdä aloitetta, joten on niitä ehkä saattanut olla yksi tai kaksi lisää nyt kun tarkemmin miettii. Mutta joo, hissuu on ollu.

Vierailija
67/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että minä miehenä olen ollut selvästi näiden naisten seurana ei ole yhteenkään kosijaan vaikuttanut tai hidastanut.

Selittää varmaan osaltaan sen, jos naisten aloitteet jää kokematta.  Aisurifantasiathan ei kiinnosta ketään muuta kuin aisureita itseään.

Vierailija
68/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiiköhän kukaan että mistä se mahtaa johtua etteivät miehet tee aloitteita? Hmm..

Kukaan ei tylytä pahemmin kuin nainen jota "liian alhaista tasoa" oleva mies yrittää lähestyä. Se on ihan sama mikä on tekniikka, tai repliikki niin tylyä on kohtelu aika usein. Aika moni mies tietää mistä puhun. Siksi hyvin moni ihan hyvä mies on jättäytynyt näistä leikeistä kokonaan pois. Hyvätahtoisesti jos keräät rohkeutesi, menet puhumaan, niin naisista iso osa suorastaan sylkee päälle. Ei se kyllä lisää halua edes yrittää. Kaikki kun eivät osaa niitä niljakkaita pelimiesjuttuja jotka uppoavat vaikka väitetään että ne eivät uppoa. Eikä kaikki miehet halua leikkiä mitään pelimiehiä. 

Vierailija
69/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkoi näyttää siltä että keskivertomies saa huomattavasti enemmän aloitteita kuin nuori nainen.

Naurahdin.

Lähes aina kun olen ollut kaverinaisten kanssa liikenteessä ovat ensimmäiset aloitteet näille kavereille tulleet noin viiden metrin päässä narikasta. Joskus hiljaisena iltana on saattanut joutua kävelemään jopa tiskille asti. Se että minä miehenä olen ollut selvästi näiden naisten seurana ei ole yhteenkään kosijaan vaikuttanut tai hidastanut.

Ketjussa joku sanoi ettei baarissa juttelemaan meneminen ole aloite ja olemme varmasti kokki samaa mieltä siitä ettei vonkaaminen sitä ainakaan ole.

Vierailija
70/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksiiköhän kukaan että mistä se mahtaa johtua etteivät miehet tee aloitteita? Hmm..

Kukaan ei tylytä pahemmin kuin nainen jota "liian alhaista tasoa" oleva mies yrittää lähestyä. Se on ihan sama mikä on tekniikka, tai repliikki niin tylyä on kohtelu aika usein. Aika moni mies tietää mistä puhun. Siksi hyvin moni ihan hyvä mies on jättäytynyt näistä leikeistä kokonaan pois. Hyvätahtoisesti jos keräät rohkeutesi, menet puhumaan, niin naisista iso osa suorastaan sylkee päälle. Ei se kyllä lisää halua edes yrittää. Kaikki kun eivät osaa niitä niljakkaita pelimiesjuttuja jotka uppoavat vaikka väitetään että ne eivät uppoa. Eikä kaikki miehet halua leikkiä mitään pelimiehiä. 

Tiedän mistä puhut. Nainen ottaa sen jotenkin loukkauksena, että MÄ kuvittelen olevani samalla tasolla HÄNEN kanssaan ja "vastaa" loukkaamalla takaisin

Vierailija
71/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kalju 172cm

Vauvasaitilla valittaminen ei auta, ja tuonnäköiset miehet eivät tänne kirjoittele.

Kauniit naiset tekevät hitosti työtä ulkonäkönsä eteen. Tietäisitpä. Tee sinäkin!

Kaunis nuori nainen tekee 1% siitä mitä tuo mies tekee, kauniina säilynyt vanhempi nainen 10%.

Sitten kun puhutaan äärimmäisen timmeistä fitnessammattilaisista, aletaan olemaan samalla tasolla.

Täyttä potaskaa. Kuvan kunnon saavuttaa jokainen mies muutaman kuukauden treenillä 3-4 kertaa viikko.  Fitness-ammattilaisen kuntoon vaaditaan huomattavasti pidempi ja tiukempi treeni ja sama pätee myös mieskehonrakentajiin. 

Huomattavasti vaikeampi osuus on saavutetun kunnon pitkäjänteinen ylläpito.

Lihaksikkaan kropan hankkimisessa kestää ilman steroideja useimmilla n. pari vuotta, ja silloinkin pienikokoinen mies on yhä naisten silmissä pienikokoinen mies. Kaikilta ei onnistu sekään, geeneistä riippuu todella paljon.

Tiedän kokemuksesta, takana 2+ vuotta kovaa treeniä personal trainerin kanssa.

Eikä nyt olla edes aloitettu keskustelua Vin Dieselin statuksesta, jonka hankkiminen on eri tason projekti.

Vierailija
72/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mistä puhut. Nainen ottaa sen jotenkin loukkauksena, että MÄ kuvittelen olevani samalla tasolla HÄNEN kanssaan ja "vastaa" loukkaamalla takaisin

Mitä itseriittoisia pissiksiä te oikein olette yrittäneet?

Vierailija
73/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitusta, harjoitusta, harjoitusta.....kuten kaikessa elämässä: Harjoitus tekee mestarin. Ei ole kivaa, kun tulee pakkeja, mutta ne pitää kestää ja yrittää myöhemmin uudestaan. 

Ja muistetaan ne käytöstavat;)

Vierailija
74/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tylytä naisia jotka tulevat juttelemaan. Naiset tekevät sitä. Se ei lisää millään tavalla arkojen miesten halua lähestyä naisia vaan vähentää sitä merkittävästi. Siksi tuolla yöelämässä ei enää pyörikään kuin niitä pleijereitä ja varattuja miehiä. Ja sitten naiset itkevät kun kukaan hyvä mies ei tee aloitteita. Ei uskalla tehdä sillä ei ketään kiinnosta tulla monta kertaa torjutuksi. Ei se tunnu hyvältä. 

Vierailija
75/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lihaksista jauhamisen nyt voi ainakin lopettaa saman tien.

Juuri kellään tunnetulla julkkiskaunottarella ei ole mitään lihaskimppua miehenä.

Miehen osan ulkoisesti ratkaisee leuan koko, pään laatikkomaisuus, pituus, mittasuhteet.

Vierailija
76/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että minä miehenä olen ollut selvästi näiden naisten seurana ei ole yhteenkään kosijaan vaikuttanut tai hidastanut.

Selittää varmaan osaltaan sen, jos naisten aloitteet jää kokematta.  Aisurifantasiathan ei kiinnosta ketään muuta kuin aisureita itseään.

En ymmärtänyt sanaakaan.

Ehkä nämä muut miehet sitten päättelivät jotenkin minun olevan vain kaverimies tai sitten heille ei ollut väliä oliko naisen seurassa ollut mies mahdollisesti poikaystävä tai aviomies.

Vierailija
77/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoitusta, harjoitusta, harjoitusta.....kuten kaikessa elämässä: Harjoitus tekee mestarin. Ei ole kivaa, kun tulee pakkeja, mutta ne pitää kestää ja yrittää myöhemmin uudestaan. 

Ja muistetaan ne käytöstavat;)

Näinhän se on. Minä vain uskoin elämäni ensimmäiset 40 vuotta, että harjoittelu ja siihen väistämättä kuuluva epäonnistuminen ei ole luvallista. Moni nainen kokee silloin tulleensa loukatuksi jo siitä, että vääränlainen mies on heistä kiinnostunut.

Vierailija
78/265 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kalju 172cm

Vai niin!

Upea nainen eli missi tai malli ei saa koskaan syödä kunnolla. Hän käy salilla, solariumissa, ostaa kalliita vaatteita, horjuu korkkareissa, hankkii pigmentoinnit, ripsien pidennykset, täytteitä huuliin, rintoihin... Pigmentoinnit huuliin sattuivat ihan saatanasti, kulmiin ja rajauksiin aika lailla. Kampaajalla ravataan koko ajan ja mallikurssit on käyty. Nälkää ja treeniä.

Että tehkääpä miehet ensin perässä ja tulkaa sitten valittamaan!!! Naisen kuuluukin olla gasellimainen eikä jytky. Mutta se itsekuri minkä se vaatii! Ja muu duuni! Ja rahamäärä!

Laiskat kaljut kyykkyyn!!!!!!

Ja miksi misseillä ei ole Hunks-tyylisiä miehiä vaan jääkiekkoilijoita tai liikemiehiä? Jaa..

Vierailija
79/265 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yökerhokeikka oli aikamoinen: neljä naista aloitteellisina. 2 n. 45v (taso 7), 1 n. 30 (taso 7), 1 19v (taso 9). Harmi vain, että itse tuhlasin aikaani sellaiseen joka ei kiinnostustaan osoittanut ja ketä en vähemmän yllättäen siten myöskään saanut. Eli paha arviointivirhe.

T: mies tasoa 7.

Seiskatason äijälle kelvannee 6-7 tason nainen.

Vierailija
80/265 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime yökerhokeikka oli aikamoinen: neljä naista aloitteellisina. 2 n. 45v (taso 7), 1 n. 30 (taso 7), 1 19v (taso 9). Harmi vain, että itse tuhlasin aikaani sellaiseen joka ei kiinnostustaan osoittanut ja ketä en vähemmän yllättäen siten myöskään saanut. Eli paha arviointivirhe.

Mä en laske yökerho aloituksia. On helppo lähestyä humalassa. Vain selvinpäiset iskuyritykset lasketaan imo.

Ainiin, mutta eihän suomessa tehdä aloitteita kuin kännissä. Seksiäkin harrastetaan kännissä kun ei silmiin uskalla muuten katsoa. Lapset siitetään kännissä.

Naisten aloitteista karkeasti arvioiden n. kolmannes tullut työelämässä työpäivän aikana. Joko kollegoilta tai asiakkailta. Pääosa sillai että on jo aiemmin oltu joskus kasvotusten ja loput pelkkien puhelin tai meilikeskusteluiden perusteella, eli tavallaan sokkona ilman visuaalista kontaktia.

Eli ystävällisin terveisin tarkoittaa että lähetkö panee?