Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta aloitetta keskivertomies saa naisilta elämänsä aikana?

Vierailija
03.12.2017 |

Kymmeniä? Satoja? Tuhansia? Kymmeniätuhansia? Ei yhtään?

Kommentit (265)

Vierailija
21/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonloppu baarissa, ikää 18. Ulkonäkö varmasti yli keskiverron. Elämää.

Vierailija
22/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan missä liikkuu kuinka paljon tulee vastaan maksullisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normimies ja tullut ehkä 50 aloitetta naisilta ja aikaa tähän on mennyt 15vuotta

Vierailija
24/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omiin aloitteisiin en ole ikinä saanut vastakaikua. Rasittavaa.

Tässä on se homman juju: jos nainen on kiinnostunut, ei miehen tarvitse tehdä aloitetta koska nainen tekee sen 99% varmuudella; tähän lasketaan myös ne vihreää valoa tarkoittavat signaalit joilla perinteisiä rooleja vaaliva nainen haluaa antaa miehen tehdä muodollisesti "aloitteen". 

Jos nainen ei ole kiinnostunut, on miehen turha tehdä aloite koska se ei johda mihinkään.

Eli:  olkaa itse kiinnostavia ja lähestykää vain kiinnostuneita naisia.

T.  mies tasoa 7.

Vierailija
25/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kaksi on aika puskista sanoneet tykkäävänsä. Molemmissa tapauksissa oli aika WTF tunnelmissa että mitä nyt pitäisi tehdä eikä homma edennyt mihinkään.

Treffipalstalla yksi nainen lähetti aloitusviestiä, jaksoi viestitellä kun valitettavasti en onnistunut helposti järjestämään tapaamista (matkaa noin 150 km) ja ekojen treffien jälkeen (pari tuntia + suukko poskelle) oli tosi pettynyt kun en seuraavana päivänä sanonut rakastavani.

Kukaan naisista ei ollut mitään sotanorsuja, ihan ok näköisiä ja oloisia oman ikäisiä.

Vierailija
26/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä tehnyt varmaan yli sata aloitetta elämäni aikana, joten en usko, että se olisi ainakaan mitenkään vähäisempää miesten suuntaan. Päin vastoin. Tajuaako miehet, että mikä on aloite? Olen usein mennyt juttelemaan miehille baareissa, mutta useimmiten siitä ei seuraa yhtään mitään muuta kuin juttelua, korkeintaan joku kömpelö seksiehdotus. Kerrankin kaksi miestä istui pöydässä ja menin juttelemaan heille yksin, mutta kumpikaan heistä ei sanonut sanaakaan. Mietin, olivatko homoja, vai mikä oli. Mutta en lannistunut.

Vierailija
27/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys ei ole keskiarvo vaan mediaani, sillä suurimman osan miehiä kohdalle tulee nolla aloitetta ja sitten muutama kiinnostavampi lue julkkis, rikas tai jännämies saa osakseen paljon julkkiksista, rikkaista ja jännämiehistä kiinnostuneiden naisten aloitteita. Mediaani olisi varmaan yhden tai kahden kohdalla.

Miesten on itsensä tehtävä aloitteet, edelleenkin. Naiset eivät ymmärrä vieläkään, millaisen edun voi omalla aloitteellisuudella saavuttaa kunhan tekee sen selvin päin.

Vierailija
28/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloite? Kymmen(en)iä itsellä. 

Sinkkumies

Vierailija
29/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V#tun vässykät.

Aloitteita naisilta tulee säännöllisesti ja käytännössä kaikki suhteet alkaneet naisen aloitteesta. Huippuvuodet oli toki 15-30 vuotiaana, mutta senkin jälkeen. Näin siis ihan livenä. Taso pyörinyt välillä 2-9 (asteikko 1-10).

Puhutaan vähintäänkin useista kymmenistä kerroista.

T. mies tasoa 7.

Juuh :D

Omat aloitteet käytännössä 0.  Ei siinä ole mitään ihmeellistä: naiset on todella aktiivisia jos huomaavat miehessä jotain kiinnostavaa.

T: mies tasoa 7.

En epäile, sitä vain ihmettelen että mitä kiinnostavaa esim. sinussa olisi? Oletko Tauski? XD

Enemmän kannattaisi keskittyä siihen miksi sinusta ei kukaan kiinnostu ja yrittää tehdä jotain asialle. Kuten jo mainittu, riittää tavalliselle miehelle yllin kyllin aloitteellisia naisia.

No sitähän tässä yritetään mutta kun ongelma oikeastaan on juuri se, etten keksi miksi naiset kiinnostuvat esim. sinusta ja miksi eivät kiinnostu jostain toisesta. Vaikea tehdä asioille mitään jos ei edes tiedä että mistä aloittaa, mikä on juurisyy...

Vierailija
30/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/2971626/yle-doc-kuinka-nainen-pokataan

Tuossa dokumentissa mainittu Neil Straussin kirja(t) löytyy kirjastosta ja englanninkielisinä esimerkiksi Library Genesis lataussivustolta. Ekan kirjan nimi taisi olla The Game.

Doku on katseltavissa vielä hieman yli 24 tuntia.

Vierailija
31/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V#tun vässykät.

Aloitteita naisilta tulee säännöllisesti ja käytännössä kaikki suhteet alkaneet naisen aloitteesta. Huippuvuodet oli toki 15-30 vuotiaana, mutta senkin jälkeen. Näin siis ihan livenä. Taso pyörinyt välillä 2-9 (asteikko 1-10).

Puhutaan vähintäänkin useista kymmenistä kerroista.

T. mies tasoa 7.

Juuh :D

Omat aloitteet käytännössä 0.  Ei siinä ole mitään ihmeellistä: naiset on todella aktiivisia jos huomaavat miehessä jotain kiinnostavaa.

En epäile, sitä vain ihmettelen että mitä kiinnostavaa esim. sinussa olisi? Oletko Tauski? XD

Enemmän kannattaisi keskittyä siihen miksi sinusta ei kukaan kiinnostu ja yrittää tehdä jotain asialle. Kuten jo mainittu, riittää tavalliselle miehelle yllin kyllin aloitteellisia naisia.

Eikös osimoilleen taso 5 vastaisi keskiarvoa? 5,5 kai tarkalleen (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10)/10 ?

Olet jo keskiarvon yläpuolella jos olet tasoa 7.

Vierailija
32/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yökerhokeikka oli aikamoinen: neljä naista aloitteellisina. 2 n. 45v (taso 7), 1 n. 30 (taso 7), 1 19v (taso 9). Harmi vain, että itse tuhlasin aikaani sellaiseen joka ei kiinnostustaan osoittanut ja ketä en vähemmän yllättäen siten myöskään saanut. Eli paha arviointivirhe.

Mä en laske yökerho aloituksia. On helppo lähestyä humalassa. Vain selvinpäiset iskuyritykset lasketaan imo.

Ainiin, mutta eihän suomessa tehdä aloitteita kuin kännissä. Seksiäkin harrastetaan kännissä kun ei silmiin uskalla muuten katsoa. Lapset siitetään kännissä.

Vierailija
33/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Keskimäärin koko ikänsä aikana.

Vierailija
34/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 aloitetta ikävuosina ->25

2 aloitetta ikävuosina 25-30, molemmat aika tulkinnanvaraisia

puolisen tusinaa aloitetta ikävuosina 30-35, näistä puolet varatuilta hieman vanhemmilta naisilta

sama vuosina 35-40

Ulkonäöllisesti keskitasoa, aika hyvä ammatti, melko paljon "suosittuja" ihmisiä kavereina. Käyn paljon ulkona sosiaalisissa tilaisuuksissa. Ehkä 8/10 mies.

Vierailija
35/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tämä marttyyrikampanja!

Vierailija
36/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä tehnyt varmaan yli sata aloitetta elämäni aikana, joten en usko, että se olisi ainakaan mitenkään vähäisempää miesten suuntaan. Päin vastoin. Tajuaako miehet, että mikä on aloite? Olen usein mennyt juttelemaan miehille baareissa, mutta useimmiten siitä ei seuraa yhtään mitään muuta kuin juttelua, korkeintaan joku kömpelö seksiehdotus. Kerrankin kaksi miestä istui pöydässä ja menin juttelemaan heille yksin, mutta kumpikaan heistä ei sanonut sanaakaan. Mietin, olivatko homoja, vai mikä oli. Mutta en lannistunut.

Voi tuskan parahdus! Eihän tuollainen ole mikään aloite! "Menin juttelemaan..." ... tsiisSUS!!!

Vierailija
37/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani: 0 aloitetta naisilta, 2 homomiehiltä.

M28

Vierailija
38/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä tehnyt varmaan yli sata aloitetta elämäni aikana, joten en usko, että se olisi ainakaan mitenkään vähäisempää miesten suuntaan. Päin vastoin. Tajuaako miehet, että mikä on aloite?

Tämä.  Väitän että valtaosa miehistä pelkää aloitetta siksi, että pelkäävät seksiä. Se koetaan helposti todella paineen alaiseksi suoritukseksi etenkin humalapäissään, ettei moni uskalla sen pelossa tarttua etenkään baarissa tehtyyn aloitteeseen joissa tavoite on välittömän seksuaalinen isolla todennäköisyydellä. Jos se ei seisokaan jne.

Näin siis kaikesta uhosta huolimatta.

Vierailija
39/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteita ei ole ollut yhtään, tai sitten naiset ovat niin hienovaraisia, etten ole tunnistanut. 

Vierailija
40/265 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35v, naiset ovat sanoneet etteivät naiset välttämättä uskalla lähestyä minua koska olen niin hyvännäköinen, 9/10, ainoa vika se että olen hoikka, vaikka painoindeksi on ihanteellinen.

Naiset ovat silti lähestyneet elämäni aikana tasan 3 kertaa. Jokainen näistä kerroista tapahtunut kun olen ollut suhteessa. Kaksi kertaa naiset pyytäneet tanssimaan, kun tyttöystävä lähtenyt vierestä vessaan. Ja kerran eräs naapuri tuli pyytämään sokeria. Sinkkuna nyt lähes 12v eikä kertaakaan nainen ole tehnyt aloitetta tutustumiseen.

Taru olentoja ovat. Ei naiset lähesty kuin varattuja miehiä yhden illan toivossa, tämä on erittäin vahva kokemuksista syntynyt henkilökohtainen mielipide. Nekin naiset joita menee lähestymään ovat yleensä aggressiivisia ja haistattelevat lähes joka kerta. Ymmärtääkseni naiset eivät enää arvosta sitä, että menee kasvotusten juttelemaan, pitää olla joku tuttu tai tinder treffit että voi jutella.

Tinderin kilpailija bumble on hyvä esimerkki tästä, matcheja syntyy monia, mutta alle 1/10 edes aloittaa keskustelua, ja palvelussa naisen on lähetettävä ensimmäinen viesti että molemminpuolinen keskustelu voi edes alkaa.

Kokemuksen kautta oppinut että naiset eivät aloitetta tee ellet ole varattu, eivätkä arvosta jos heille menee juttelemaan kasvotusten.