Tapailemani miehen exä sanoi "juokse vielä kun voit", ottaako tosissaan vai mennäkö hyvillä mielin tulevaan?
Miehen exä siis nauroi tämän kommentin perään kuin olisi ollut vitsi.. mutta olikohan? Mies nauruhymähti siihen.
Mies on puhunut tästä exästään h*orana, ihmisenä joka pilasi hänen elämänsä ja vei vain hänen rahansa sekä kutsunut exän perhettä luuseriperheeksi. Itse sain naisesta sympaattisen ja jalat maassa olevan kuvan. En tietenkään naista tunne yhtään, mutta ensivaikutelma oli hyvä. Seurustelivat vajaa kymmenen vuotta.
Mitenhän tähän suhtautua? Onko merkki joka kannattaa ottaa vakavasti? En ole seurustellut ikinä aiemmin.
Kommentit (130)
Kuulostaa huolestuttavalta , että mies puhuu ex:stään noin rumin sanoin, varsinkin kun olivat noin pitkään yhdessä. Ylipäätään mustavalkoisuus voi olla merkki persoonallisuushäiriöstä, ja se, ettei pysty näkemään itsessään mitään virhettä esim. siinä, miksi suhde katkesi.
Vierailija kirjoitti:
Opin kokemuksen kautta, valitettavasti. Pieni ääni sisälläni yritti varoittaa, mutta olin niin hullaantunut miehestä, että vaiensin äänen.
Nämä huolestuttivat :
-miehellä kiire sitoutua ja olisi halunnut saattaa minut raskaaksi mahdollisimman pian
-huonot välit sisaruksiin, ei missään tekemisissä heihin
-lapsi avioliitosta ja ei tavannut tätä puoleen vuoteen
-vieroksui töitä, sanoi usein hakevansa, muttei mitään tapahtunut
-mustasukkainen aiemmasta suhteestani
-haukkui usein exän vanhempia ja exää. Olivat patistelleet töihin ja hankkimaan isomman asunnon. Tämä oli painostamista.
-ei kavereita
-tarinat muuttuivat koko ajan
-viimeisin naisystävä hullu ja koko ajan jotain säätöä
Ajastaan paljastui, että joi salaa. Lainasi rahaa ja ei koskaan maksanut takaisin. Lopetin suhteen ja ilmoitin poliisille. Syytetty huijauksista aiemmin.
Hei tämä listahan on kuin omasta exästäni! Halusi heti sitoutua, ei oikein kavereita vaikka sosiaalisesti taitava, välit sisaruksiin poikki, raha-asiat sekaisin ja heti lainaamassa. Exät oli kauheita ja tarinat muuttuvat. Osasi olla tosi hurmaava. Hurmasikin naisia minkä kerkesi. Työnsä kuitenkin hoiti hyvin.
Itse sanon hu*ria hu*riksi ja hulluja hulluiksi.
Seurustelin kerran tälläisen muijan kanssa joka sekosi kun kutsuin jotain muijaa hu*raksi.
Mutta se oli kumminkin ok että tuo mielensäpahoittaja haukkui kaikki päivät omia ex-miehiään narsisteiksi ja hulluiksi.
On ollut ilo seurata miten tuo muija on paskonut kaikki suhteensa myöhemminkin.
Itse hu*rittelijana elän onnellisessa ja tasapainoisessa liitossa, enkä naistani hu*rittelisi ikinä ilman aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Juoksisin niin nopeasti kuin vaan osaisin.
Miksi exä valehtelisi tästä? Mies ei kuulosta kovin järkevältä kun haukkuu entistä puolisoa tuolla tavalla.
On muita miehiä, antaisin tämän mennä.
Miten puoliso liittyy tähän keskusteluun?
Isompi ongelma mullekin olisi tuo h'oraksi haukkuminen.
En tekisi omaa mielipidettä toisen kokemuksen perusteella. Ehkä kattoisin hetken aikaa varauksella, minkälainen mies sieltä nyt sitten kuoriutuukaan.
Itse kehun exien seksitaitoja sekä mihin kaikkeen ne ovat suostuneet, näin olen aina uusista naisista saanut koulutettua itselleni sopivia yksilöitä. Kukaan nainen ei halua olla ex-naista huonompi.
AP:lle pelkkää psykologinen peli on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin kokemuksen kautta, valitettavasti. Pieni ääni sisälläni yritti varoittaa, mutta olin niin hullaantunut miehestä, että vaiensin äänen.
Nämä huolestuttivat :
-miehellä kiire sitoutua ja olisi halunnut saattaa minut raskaaksi mahdollisimman pian
-huonot välit sisaruksiin, ei missään tekemisissä heihin
-lapsi avioliitosta ja ei tavannut tätä puoleen vuoteen
-vieroksui töitä, sanoi usein hakevansa, muttei mitään tapahtunut
-mustasukkainen aiemmasta suhteestani
-haukkui usein exän vanhempia ja exää. Olivat patistelleet töihin ja hankkimaan isomman asunnon. Tämä oli painostamista.
-ei kavereita
-tarinat muuttuivat koko ajan
-viimeisin naisystävä hullu ja koko ajan jotain säätöä
Ajastaan paljastui, että joi salaa. Lainasi rahaa ja ei koskaan maksanut takaisin. Lopetin suhteen ja ilmoitin poliisille. Syytetty huijauksista aiemmin.
Hei tämä listahan on kuin omasta exästäni! Halusi heti sitoutua, ei oikein kavereita vaikka sosiaalisesti taitava, välit sisaruksiin poikki, raha-asiat sekaisin ja heti lainaamassa. Exät oli kauheita ja tarinat muuttuvat. Osasi olla tosi hurmaava. Hurmasikin naisia minkä kerkesi. Työnsä kuitenkin hoiti hyvin.
Onko mistä päin?
Kokemus. Mies upea, huolehtiva, varakas. Naiset vaihtuu lennosta ja muokkaa naista mieleisekseen. Hiukset, pukeutuminen, kaikki pitää olla mieluista. Tämä tapahtuu vähitellen. Samoin naisen vaihtuminen parempaan.Taitava manipuloija.
Kyllähän tästä aloituksesta paistaa läpi että katkera ex-ämmä on tälläisen tarinan satuillut "että olisi varoittanut tulevasta"
Ei kukaan täysjärkinen jonkun mielipuolen exän juttuja kuuntele.
Tai mulle ainakin on ihan sama mitä joku exä miehestäni minulle väittäisi. Kyllä mulla on omat silmät päässä ja ymmärrän kummasta se ero on johtunut.
Jos on jotain Odinin perkeleitä tai mitä näitä nyt on, niin jalat alle heti. Ovat tottuneet hakkamaan ja uhkailemaan heikompiaan. Ei mitään rajaa touhuissa. Tiedän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on herrasmies, ja kehuu näitä minun puoliani jotka ovat päinvastasia kuin mitä exästään kertoo. Siksi mietin voiko kyseessä olla että he olivat toisilleen vaan niin väärät? :/ nuorina alkoivat seurustelemaan.
ap
Herrasmiehet eivät haukkuu naisia huor*ksi vain siksi että toisella on menneisyys joka ei miellytä.
Jos on kunnollinen mies, ei ole mitään tarvetta haukkua entistä vaimoa/tyttöystävää. Vaikka olivat vääriä toisilleen, se EI oikeuta tuollaista kielenkäyttöä.
Minä en henkilökohtaisesti jaksaisi kuunnella yhtään mitään tuollaista puhetta, pistäisin stoppia tuollaiselle puheille. En hyväksy että solvataan muita naisia (tai miehiä)!
Näin se on. Olen mies jonka nainen lähti toisen matkaan.
En silti voisi kuvitella huorittelevani exääni.
Ei tarvitse kunnioittaa mutta ei haukkuakkaan.
En varmasti ollut se paras mies hänelle kun näin kävi.
Kyllä se vituttaa kun exäni toisen kanssa näen, mutta en kyllä huoritella voi.
Pitää arvostaa elettyä elämää.
ATM kirjoitti:
Itse kehun exien seksitaitoja sekä mihin kaikkeen ne ovat suostuneet, näin olen aina uusista naisista saanut koulutettua itselleni sopivia yksilöitä. Kukaan nainen ei halua olla ex-naista huonompi.
AP:lle pelkkää psykologinen peli on kyseessä.
Varmaan tavallista toimintaa narspershäiriöiselle miehelle. Onneksi mainitsette aiheesta, joten ymmärtää kadota lähettyviltä mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Miehen exä siis nauroi tämän kommentin perään kuin olisi ollut vitsi.. mutta olikohan? Mies nauruhymähti siihen.
Mies on puhunut tästä exästään h*orana, ihmisenä joka pilasi hänen elämänsä ja vei vain hänen rahansa sekä kutsunut exän perhettä luuseriperheeksi. Itse sain naisesta sympaattisen ja jalat maassa olevan kuvan. En tietenkään naista tunne yhtään, mutta ensivaikutelma oli hyvä. Seurustelivat vajaa kymmenen vuotta.
Mitenhän tähän suhtautua? Onko merkki joka kannattaa ottaa vakavasti? En ole seurustellut ikinä aiemmin.
Kertoo ihan kauheesti kyllä miehestä jos kuvailee exäänsä huoraksi, olihan hän sen kanssa sen liki kymmenen vuotta. Haluaisitko sinä tulla kuvailluksi sellaisena?
Ota se ex vakavasti. Ota siihen yhteyttä ja käy kahvilla, joku syy tuohon kommenttiin oli.
Kuulostaa siltä, että haavissasi on narsisti. Päästä pois, ennenkuin se ottaa susta kuristusotteen.
Juokse. Piste. Mun ex ukko oli 12 laudaturin psyko, joka sekoitti koko elämän, onnistui kateudellaan ja hulluudellaan ( NIHH; "omalla PAHALLA OLOLLAAN) miltei pilaamaan duunit, opinnot ja ystävyyssuhteet; painosti perustaan firman ja kuppas sen ( "see Him IN COURT") ja myrkytti mielen VUOSIKSI haukkumalla ex-vaimoaan, lapsiaan, äitiään, veljeään, siskoaan,ja vetämällä mukaan näiden KAIKKIEN keskinäisiin riitoihin,haukkumalla kaikkia mahdollisia samaan uskonnolliseen lahkoon (jehovat) kuuluvia, paljasteli heistä mitä yksityiskohtaisimpia asioita, VANGITSI SIIS OMAAN TODELLA vääristyneeseen ja sairaaseen maailmaansa jatkuvalla sikailulla, sekoilulla, draamalla ja juurikin mitä PATOLOGISIMMALLA VALEHTELULLA..just löysin firman paperien seasta ex-vaimon pusaamat LÄHESTYMISKIELTOPAPERIT- ja JUST SAMAT jutut- räyhääminen, sitä seuraava naamalle syljeksintä, läiskiminen, potkiminen, raaka haukkuminen ja huorittelu, ja oli väittänyt että tämä NAINEN oli tehnyt sen..OLISIN SAATTANUT JOPA USKOA, jollen olisi kokenut täysin identtistä kohtelua. JEPP- JA NYT TÄMÄ LUOJAN PROTOTYYPPI "MIEHESTÄ" on onnistunut kusettamaan tähän psyko-koukkuunsa jonkun hyväntahtosen "AINA NIIN POSITIIVISEN JA ILOISEN NAISEN" (lue:arvostelukyvyttömän naminami-IDIOOTIN) jonka kanssa tämä MONIN KERTAINEN AKAN HAKKAAJA, KÄMPÄN HAJOTTAJA, RAISKAAJA, POLIISILLE VALEHTELIJA JA TALOUSRIKOLLINEN aikoo nyt sitten HEITTÄYTYÄ SIJAISVANHEMMAKSI. voi luoja...joku oli jo yrittänyt tehdä käryn mutta jätkä totes että "HEHH että NAURETTIIN SOSSUN KANS"..että notta- J U O K S E, ja LUJAA.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat siis dissaavat toisiaan, exä käskee juosta, mies huorittelee. Suhde on ollut riitaisa ja katkera kummallekin. Voihan olla niinkin että teillä synkkaa jo paremmin.
Ainakaan ei eroa ole käsitelty kunnolla jos kielenkäyttö on tuollaista. En alkaisi laastariksi miehelle.
Se, että mies puhuu noin rumasti exästään, pitäisi olla sinulle iso varoitus, ja tosissaan ottaa jalat allesi. Miehen exän lausuma kuulostaa todelta. Itsekin, jos näkisin exäni uuden, varoittaisin häntä. Enkä ole lainkaan mustasukkainen tms. Vaan koska tiedän, että mitä on tulossa.
Oikeasti jo se, että mies puhuu törkeään sävyyn exästään, on niin varoittava merkki, että apua!
No, jos oli huorin tehnyt ja maksattanut ex-miehellään kaiken, niin miehen puheet lienevät totta.
Mulle sanottiin samaa. En ottanut vakavasti vaikka ois varmaan kannattanut. Mies paljastui täydeksi huijariksi ja psykoksi ennen pitkää. Joten oikeasti, JUOKSE!
Viisas mies ❤