Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen exä sanoi "juokse vielä kun voit", ottaako tosissaan vai mennäkö hyvillä mielin tulevaan?

Vierailija
02.12.2017 |

Miehen exä siis nauroi tämän kommentin perään kuin olisi ollut vitsi.. mutta olikohan? Mies nauruhymähti siihen.

Mies on puhunut tästä exästään h*orana, ihmisenä joka pilasi hänen elämänsä ja vei vain hänen rahansa sekä kutsunut exän perhettä luuseriperheeksi. Itse sain naisesta sympaattisen ja jalat maassa olevan kuvan. En tietenkään naista tunne yhtään, mutta ensivaikutelma oli hyvä. Seurustelivat vajaa kymmenen vuotta.

Mitenhän tähän suhtautua? Onko merkki joka kannattaa ottaa vakavasti? En ole seurustellut ikinä aiemmin.

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitå, milloin ovat eronneet. Jos ovat eronneet tyyliin viikko sitten ja sun vuoksi, voi olla exä vielä hämmentynyt ja katkera. Jos ovat eronneet jo kauan sitten, usko häntä.

Toi huorittelu ja toisen perheen haukkuminen kyllä antavat toooodella huonon kuvan. Huorittelun voisi kuitenkin tavallaan ymmärtää siinä tapauksessa, että eksä olisi oikeasti pettänyt. Siltikin sen voisi kertoa toisenlaisin sanavalinnoin. Silti mikään ei selitä perheen dissaamista. Paitsi se, että kokee katkeruutta ja haluaa pienentää tämän toisen. Jos ero olisi tapahtunut normaalisti, ei kyllä ole mitään syytä dissata exän perhettä, ylipäänsä puhua siitä mitään.

Jos ovat eronneet kauan sitten ja varsinkin jos exä uudessa suhteessa eli hänellä ei mitään syytä olla jotenkin katkera sinua kohtaan, USKO TODELLA.

Olen seurustellut ihmisen kanssa, josta kuulin aluksi omituisia juttuja. Hän valehteli mulle sujuvan älykkään ihanasti, miten häntä panetellaan asemansa takia (oli menestynyt ja arvostettu). Oli hyvin vakuuttava valeissaan. Kertoi myös tuota, että rahat viety exän taholta ja aivan abusrdin tarinan aiemmin taoahtuneesta avioerostaan. Uskoin, juuri esim siksi että oli niin arvostettu, kelasin ettei sellaiseen asemaan mikään hullu valehtelija olisi päässyt.

Kadun suhdetta. Romutti kykyni luottaa, romutti tuökykyni, köytnnössä urani, puhui musta yhtä kummaa kamaa jälkeenpäin. Ja mitenkö lopulta älysin jättää. Soitin niille haukutuille exille, jotka kertoivat hyvin ystävällisesti ja ymmärtäväisesti samaa tarinaa keskenään, miten tyyppi valehtelee ja mitä on käynyt. Oli ahdistava kokemus koko suhde, vei kauan toipua nimenomaan siitä valeiden verkosta, jotaelömämme oli.

Vierailija
62/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanoisin että kannattaa suhtautua sekä miehen selityksiin että eksän sanomisiin varauksella. Mutta tässä tapauksessa ei tarvitse edes kysyä: JUOKSE. Mies kutsuu naista huoraksi ja sanoo ilkeitä asioita, mutta kuitenkin suostui seurustelemaan tämän kanssa 10 vuotta? Ei koskaan hyvä merkki. Kun eroat, tulet huomaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 99% naisista haukkuu eksiään. Ihme jeesustelua tässä ketjussa.

Monet ketjut ovat täällä täynnä narsistimiehen haukkumista, mutta toisin päin asia näköjään ei toimi.

Vierailija
64/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka haukkuu ex-kumppaniaan tuollaisilla nimityksillä uudelle kumppanilleen on todellakin jostain hyvin katkera. Joo, ihan fine purkaa tapahtumia kavereiden kanssa, mutta uudelle kumppanille ei kyllä avauduta noin entisestä elämästä eikä varsinkaan huoritella.

Vierailija
65/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies tarkoitti että sinun pitää aloittaa lenkkeilyharrastus. Jokaisen pitäisi pystyä juoksemaan 5 kilometriä pysähtymättä.

Vierailija
66/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei hauku eksäänsä huoraksi tai miksikään muuksi, vaikka nainen pettikin häntä hänen hyvän kaverinsa kanssa. Eikä hauku tuota kaveriaankaan. Jos heistä kummastakaan ikinä puhetta tulee, ihan heidän nimillään heitä kutsuu. Olin paikalla silloinkin, kun sai tietää petoksesta, eikä tunnekuohuissaankaan haukkunut kumpaakaan.

Vierailija
67/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ketjut ovat täällä täynnä narsistimiehen haukkumista, mutta toisin päin asia näköjään ei toimi.

En ole ikinä haukkunut ex-miehiäni nykyiselle miehelleni. En, vaikka aihetta onkin olla vihainen monesta asiasta. Exät eivät kuulu meidän elämään mitenkään. Jos mieheni olisi huoritellut ex-naisiaan minulle ja jopa haukkunut näiden perhettä, niin se suhde olisi päättynyt siihen.

Vierailija
68/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katseleisin vähän pitempään tilannetta ennen kuin mitään muksuja tms vakavaa alkaisin pykäämään. Aina haukuissa on jotain tottakin mutta katkerana ja vihaisena tulee kärjistettyä. 

Mä itse olen aina kysellyt eksistä ja väleistä eksään että tiedän miten toinen kohtelee jos ero tulee. Asioita kun pitää pystyä hoitamaan jos ero tulee. Liian läheisetkään välit ei lupaa hyvää. 

Eksäni oli eronnut mutta koko ajan piti yhteyttä omaan eksäänsä mun selän takana. Olihan heillä historia ja yhteinen harrastus. Luotin ja en sitä sen enempää ajatellut. Kunnes kritisoin hänen eksän toiminnasta jotain ja siitä tuli ylitsepääsemätön riita. Se lyhyt seukkailu loppui siihen. Olivat koko ajan silti olleet enemmänkin kuin ystäviä. Eromme jälkeen eksäni palasi takaisin hänen luo vaikka oli alusta alkaen vannonut että kaikki on ohi. Tunsin oloni hyväksikäytetyksi ja loukatuksi. Valehtelijan kanssa ei voi mitään rakentaa. Ja en halua koskaan olla tekemisissä hänen kanssaan. Ei ole ees kaveruus mahdollista. Luotto meni täydellisesti hänen mun ulkonäköä, kotia haukkuessa ja kaikkea mitä minulla on. En osannut mitään ja olin laiskakin.... lisäksi vielä haukkui sekopää stalkkeriksi ja sairaan mustasukkaiseksi. Asioista kun hän ei pystynyt silloin keskustelemaan. Itsessään ja toimissaan ei nähnyt mitään vikaa.

Yleensä jos on ihmisestä joku ennakkotunne niin se on totta. 

Kuuntele sydäntäsi ja vaistojasi. 

Vierailija
69/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä haukkunut ex-miehiäni nykyiselle miehelleni. En, vaikka aihetta onkin olla vihainen monesta asiasta. Exät eivät kuulu meidän elämään mitenkään. Jos mieheni olisi huoritellut ex-naisiaan minulle ja jopa haukkunut näiden perhettä, niin se suhde olisi päättynyt siihen.

Netissä on helppoa väittää kaikenlaista.

Vierailija
70/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni otti toiselta mieheltä suihin useita kertoja selkäni takana. Huumeiden tai rahan takia.

Kutsun eksääni huoraksi. 

Olen ilmeisesti sitten niitä "juokse vielä kun voit" -miehiä. 

Vierailija
71/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni otti toiselta mieheltä suihin useita kertoja selkäni takana. Huumeiden tai rahan takia.

Kutsun eksääni huoraksi. 

Olen ilmeisesti sitten niitä "juokse vielä kun voit" -miehiä. 

Mutta haukutko exääsi uudelle naiselle? Tuskin. Haluat vaan iloita uudesta rakkaastasi etkä märehtiä exääsi. Ehkä myöhemmin saatat kertoa kokemastasi mm.luottamuspulan takia.

Haukutko suureen ääneen koko suvun? Tuskin.

Muutamista nyansseista asioissa erottaa oikeasti nämä: "juokse vielä kun voit-tyypit"

Nainen saattaa silti jäädä, vaikka sisimmissä tietää tämän. Tyhmää, mutta totta.

Vierailija
72/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin lagaa sivu kun ei anna vastata.

Vierailija
73/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko sitä exää.

Minuakin aikanaan exän ex-tyttöystävä varoitti että mies on sitten ennen pitkää väkivaltainen. En tietenkään uskonut silloin, ihana mies kun alussa oli.

No, eihän siinä pitkään mennyt kun alkoi se mustasukkaisuus, sängystä alas potkiminen, puhelimen, tabletin ja tietokoneen kyttäys, puhelimen varastaminen, identiteettivarkaus, valvottaminen, kuristaminen, stalkkaus, valehtelu, pettäminen...Äijä riehui kotona niin että poliisit vei putkaan, siitä seurasi tietysti lastensuojeluilmoitus (onneksi lapsi ei ollut kotona silloin) ja lisää ongelmia..Äijän ulos heittäminen asunnostani oli vielä oma prosessinsa. Ei lähtenyt edes vapaaehtoisesti.

Puolentoista vuoden helvetti onneksi ohi ja todella PALJOLTA olisin säästynyt jos olisin uskonut varoituksia. Vieläkin näen painajaisia exästä jahtaamassa minua.

Joten, usko sitä exää. Eikä ikinä ole hyvä merkki jos mies huorittelee, oli sitten kyse exästä tai kenestä tahansa naisesta.

Vierailija
74/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen exä siis nauroi tämän kommentin perään kuin olisi ollut vitsi.. mutta olikohan? Mies nauruhymähti siihen.

Mies on puhunut tästä exästään h*orana, ihmisenä joka pilasi hänen elämänsä ja vei vain hänen rahansa sekä kutsunut exän perhettä luuseriperheeksi. Itse sain naisesta sympaattisen ja jalat maassa olevan kuvan. En tietenkään naista tunne yhtään, mutta ensivaikutelma oli hyvä. Seurustelivat vajaa kymmenen vuotta.

Mitenhän tähän suhtautua? Onko merkki joka kannattaa ottaa vakavasti? En ole seurustellut ikinä aiemmin.

Ne sympaattisen kuvat naisesta kannattaa unohtaa, sinä et oikeasti tiedä mikä hän on, älä anna kermavaahdon ja mansikoiden erehdyttää sinua. Kakkua on maistettava, muuten et tiedä mille se maistuu. Sillä tavalla millä mies puhuu sinulle entisestään, hän puhuu myös sinusta eron jälkeen! Sinuna suhtautuisin erittäin vakavasti tilanteeseen. Tämä entinen pari on selkeästi vielä käymistilassa, kun toisiaan noin jaksavat haukkua! Kummankin suhtautuminen on väärä, ja sinuna jättäisin miehen heti, huor* kommentin ja elämänpilaamisväitteen jälkeen. Mies syyttä tapahtuneesta toista, eikä kanna vastuuta itsestään! Itse hän on oman elämänsä pilannut, tuon naisen mukaan lähtemällä, ei se kenenkään toisen vika ole. Suhteeseen ei kannata lähteä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kanna vastuuta omista tekemisistään, vaan syyttelemällä vierittää kuin lumipallon, syyn toisten niskoille. Saman tekee varmuudella sinullekin, ja suhteesi tuon miehen kanssa on loputonta poteroihin kaivautumista, tikareiden heittelyä sekä vielä kerran sitä syyttelyä. Typerykset syyttelevät toisiaan, viisaat etsivät ratkaisuja. Nainen voi taas haukkua miestä esim. mustasukkaisuudesta, tai tuhannesta muusta syystä, joten hänen mielipiteeseen ei ole mitään luottamista.

Vierailija
75/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sinisilmäinen. Jos ajattelet, että on säälittävää, kun mies oli kymmenen vuotta tuollaisen naisen kanssa, niin suhtaudu kriittisesti. Sinua vedetään alta lipan mennen tullen, kun olet vielä kokematon. Ota jalat allesi ja juokse, kun vielä voit. Ensi viikolla voit jo pamahtaa paksuksi.

Vierailija
76/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni myös aikoinaan huoritteli ex-tyttöystäväänsä. Silloin en vielä älynnyt, että tuollainen puhe kertoo enemmän miehestä itsestä. Tyhmyyksissäni jäin suhteeseen ja yhä uudestaan päätin yrittää miehen kanssa, vaikka pian sain minäkin osakseni huorittelua. Onneksi lopulta ennen ensimmäistä lyöntiä (väkivallan uhka oli jo olemassa siinä vaiheessa) tajusin lähteä suhteesta. Jälkeenpäin harmittelin vain sitä, että tuhlasin elämästäni kaksi vuotta.

Tuskin olisin silloin nuorena ja naiivina uskoa, jos ex-nainen olisi tullut varoittamaan minua, mutta ole sinä viisaampi, äläkä tuhlaa elämääsi. Tulet samaan tuosta suhteesta ennen pitkää vain pahaa mieltä ja paljon paskaa niskaasi. Alussa mies toki osaa esittää hurmaavaa, mutta kyllä se todellisuus sieltä alkaa paljastua pikkuhiljaa. Ota ne merkit heti todesta ja lähde, jos et vielä usko.

Vierailija
77/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on herrasmies, ja kehuu näitä minun puoliani jotka ovat päinvastasia kuin mitä exästään kertoo. Siksi mietin voiko kyseessä olla että he olivat toisilleen vaan niin väärät? :/ nuorina alkoivat seurustelemaan.

ap

Hän manipuloi sinua jo.

Hän kertoo millainen haluaa sinun olevan, kehujen avulla. Ethän halua poiketa missään niistä raameista mitkä mies kertoo olevan hyväksyttyä. Nyt tiedät miehen odotukset, et halua olla Hu.. a, jne. Jota olet jos et täytä kaikin puolin miehen kertomia rajoja. Kuuntele tarkkaan kyllä ne jo sinulla alitajunnassa on ja varot ette loukkaa miestä.

Eiköhän se lieka siittä vielä paljon kiristy...

Vierailija
78/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kylmät väreet näitä lukiessa ja mieleen suhde psykopaatin kanssa. Yritti manipuloida ja eristää minut kaikesta normaalielämästä. Mustasukkainen valehtelija, josta löytyy nimellä tietoa netistä. En tiennyt hakea sitä tavatessamme, tosin esiintyikin eri nimellä.

Vierailija
79/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin kokemuksen kautta, valitettavasti. Pieni ääni sisälläni yritti varoittaa, mutta olin niin  hullaantunut miehestä, että vaiensin äänen.

Nämä huolestuttivat :

-miehellä kiire sitoutua ja olisi halunnut saattaa minut raskaaksi mahdollisimman pian

-huonot välit sisaruksiin, ei missään tekemisissä heihin

-lapsi avioliitosta ja ei tavannut tätä puoleen vuoteen

-vieroksui töitä, sanoi usein hakevansa, muttei mitään tapahtunut

-mustasukkainen aiemmasta suhteestani

-haukkui usein exän vanhempia ja exää. Olivat patistelleet töihin ja hankkimaan isomman asunnon. Tämä oli painostamista.

-ei kavereita

-tarinat muuttuivat koko ajan

-viimeisin naisystävä hullu ja koko ajan jotain säätöä

Ajastaan paljastui, että joi salaa. Lainasi rahaa ja ei koskaan maksanut takaisin.  Lopetin suhteen ja ilmoitin poliisille. Syytetty huijauksista aiemmin.

Vierailija
80/130 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vakavasti se, että mies haukku exäänsä. Nuorena ja sinisilmäisenä minäkin kuuntelin miehen puhetta kauheasta exästään silmät pyöreänä ja säälin miten kauhea nainen hänelle oli. Mieshän oli mitä ihanin. Arvaat varmaan miten siinä kävi. Eron jälkeen minusta on kerrottiin melkoisia tarinoita pitkin poikin.

Nykyinen mieheni ei ole koskaan haukkunut entistään. Ei sittenkään vaikka miehen äiti ja muut ovat kertoneet tarinoita kuinka halpamaisesti exä kohteli häntä. Hän on hyvä ihminen, ja loistava kumppani.

Kuuntele siis aina miten ihminen puhuu entisistään ja kellojen pitäisi herätellä jos exät ovat olleet hirviöitä.

Se taas, että sinua varoitetaan... miksi kukaan varoittelisi aiheetta tuollaisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän