Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa Romanttisia viestejä puolisolle?

Vierailija
10.03.2023 |

Hei! Ehdottakaa kaikki romanttisia viestejä puolisolle, voi olla jotain vihjailevaa tai vain rakastan sinua, olet ihana tyylisiä ja lähtetetään puolisolle. Kiinnostaa myös reaktiot näihin. Haluaisin itse lähettää puolisolle jotain mieltä piristävää töihin, mutta loppuu mielikuvitus kesken.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne kumppaniasi sen vertaa että tietäisit mistä hän ilahtuu?

Vierailija
2/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Joo, ei me mitään korulauseita lähetellä, esim pelkkä hymyemoji riittää eli ihan pieni ele, että ajattelee.

Vierailija
4/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnu yhtä hyvältä kuin sinä!

Vierailija
5/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poks poks

Vierailija
6/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulit mieleeni kesken päivän. Ihanaa että olet olemassa!"

Näitä laittelin kymmenisen/12 vuotta sitten, kun vielä oli oma rakas. Nyt hän on ollut lähes yhtä kauan jo toisen. Tulipa nyt mieleen kysymyksestäsi.

Vierailija
7/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita että toivottavasti sulla on kiva päivä, haluaisitko tehdä jotain kivaa myöhemmin. 

Vierailija
8/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnu yhtä hyvältä kuin sinä!

Mistäpä sitäkään tietää😏

Vierailija
9/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen rallattelu:

Pipp'eli hyppeli pitkin siltaa

Toivotti pi'llulle hyvää iltaa

Katsoi taivaan tähteä

Tahtoi naimaan lähteä

Vilkaisi rahapussia

Ei ollut varaa nu'ssia

Vierailija
10/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanoteerausten pohjanoteeraus, kysyy vauvapalstalta viestejä miehelleen. Pakko, pakko olla Provo.

Vierailija
11/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen keskittyä töihin. Älä ainakaan jatkuvasti pommita viesteillä.

Vierailija
12/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Ap tässä. Ihania vastauksia jo tuli ja lähinnä naurattaa provon huutelijat ja ei mitään viestejä lähetellä, pelkkä emoji riittää ja etkö tunne puolisoasi

Ensinnäkin, jos se on teille toimiva parisuhteessa niin ok, itse haluan ilahduttaa kesken päivää välillä jollain kivalla viestillä, jos vaikka on työpäivä huono tai muuten vaan saada hymyn huulille. Useita viestejä olen laitellut ja siksi haluan vaihtelua ja en ehdi keksimään kesken työpäivän kaikkea. Täältä muutkin voisivat saada inspiraatiota oman parisuhteen piristämiseen. Ei siitä haittaakaan ole🤣

Vierailija
13/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna toisen keskittyä töihin. Älä ainakaan jatkuvasti pommita viesteillä.

Siis no kerran päivässä silloin tällöin laitan viestiä. Naimisissa 10v jo, niin eipä sitä enää jaksa toisen perskärpäsenä olla. Ihana vain ilahduttaa toista joskus kesken työpäivän. Ja välillä näitä viestejä saan sieltäkin suunnasta.

Vierailija
14/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielessäni 😉

Vierailija
15/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua 😘

Vierailija
16/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mielessäni 😉

Tämä on hyvä, lyhyt ja ytimekäs

Vierailija
17/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut jo

Pyysin jumalalta puuta, hän antoi metsän, pyysin kukkaa, hän antoi puutarhan, pyysin hyvää panoa hän antoi sinun numerosi.

Sä oot ainoa kenen kanssa haluan elämääni viettää. On vain sinä.

Olet elämäni rakkaus. Olet ollut se aina, ja tulet aina olemaankin.

Olen rakastunut monta kertaa. Joka kerta sinuun

Vierailija
18/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tästä mieleen Ylpeyden ja ennakkoluulon rasvainen Mr Collins, joka harjoitteli mielessään sopivia repliikkejä ja kohteliaisuuksia nuorille naisille.

Kirjoitatko sä nämä muistikirjaan ylös, ja sitten aina moodin mukaan sieltä joku omalle siipalle? Todella, todella luovaa ja omaperäistä. Ja ennen kaikkea spontaania. Ihailen. 

Vierailija
19/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tästä mieleen Ylpeyden ja ennakkoluulon rasvainen Mr Collins, joka harjoitteli mielessään sopivia repliikkejä ja kohteliaisuuksia nuorille naisille.

Kirjoitatko sä nämä muistikirjaan ylös, ja sitten aina moodin mukaan sieltä joku omalle siipalle? Todella, todella luovaa ja omaperäistä. Ja ennen kaikkea spontaania. Ihailen. 

Kyllä juuri näin🤣 saan tosiaan mieheltänikin välillä vastauksia näihin ja vaikka olisikin kuinka kliseisiä ja hölmöjä, niin saan aina hymyn huulille. Tänään tiedän että miehelläni on töissä huono päivä, kun oli niin mörököllinä aamulla, niin laitoin ton pippelirallaruksen😂 koska se on vaan niin hölmö, että pakko on nauraa🤣

Vierailija
20/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kuin onnea ja menestystä miehesi piristämisessä, Mr Collinsin naispuolinen suomalaisversio. Austen varmaan nauraa haudassaan.