Oikeistolaiset eivät välitä mistään muusta kuin omasta edusta
Heille ei ole mitään väliä vaikka valtio romahtaisi alta kunhan vain itse pärjää. Tunnen tällaisia oikeistolaisia.
Kommentit (42)
Tänään onkin oikein trollien kokoontumisajot.
Ja he luulevat kaikkien olevan samanlaisia eli että kaikki vassarit ovat köyhiä, elävät tuilla ja haluavat heidän rahansa. Heille on käsittämätön ajatus, että joku ei äänestä oma, välitön taloudellinen hyöty mielessä.
T. Vassari 5300 e/kk
Yhteiskunta olisi paljon parempi, jos kaikki osapuolet toimisivat rationaalisesti omaa etua maksimoiden.
Vasemmistolaiset sen sijaan ovat rehtejä kaikkien muiden etujen ajajia paitsi omiensa... Eiku...
Miksi pitäisi kannatella väestön osaa, joka ei tule toimeen omillaan, eikä osallistu yhteiskuntaan millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Ja he luulevat kaikkien olevan samanlaisia eli että kaikki vassarit ovat köyhiä, elävät tuilla ja haluavat heidän rahansa. Heille on käsittämätön ajatus, että joku ei äänestä oma, välitön taloudellinen hyöty mielessä.
T. Vassari 5300 e/kk
Näillä oikeistolaisilla ei ole empatian käsitettä. Eivät ymmärrä että joku voi äänestää myös muiden hyvinvoinnin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
T. Vassari 5300 e/kk
Kyllä vassarit haluaa viedä toistenkin vassarien rahat. Tuo sun palkkasi amatöörinlukemia esim. vasemmiston Ceausescuun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset sen sijaan ovat rehtejä kaikkien muiden etujen ajajia paitsi omiensa... Eiku...
Pitkälti joo, enemmän kuin oikeistolaiset. Se ei kuitenkaan tarkoita rasistien, naisten vihaajien ym. paapomista.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä yleistämistä.
Oikeistolaisethan ei yleistä että kaikki vassarit on pummeja. . . Mutta kun teistä tehdään yleistys niin ei saa!
Vassarit elävät käsi toisten taskussa. Aina ottamassa ja vaatimassa muilta. Itse eivät anna mitään kenellekään. Mikä on mun, on mun. Ja mikä on sun, sekin on mun. Kuin lapset hiekkalaatikolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kannatella väestön osaa, joka ei tule toimeen omillaan, eikä osallistu yhteiskuntaan millään tavalla?
Miksi valtion rahoja pitää kahmia omiin taskuihin?
Hyvä malli olisi sellainen, jossa jokainen saisi itse päättää haluaako hankkia makkaaraa jonkun randomin jääkaappiin, vaiko ei
Jonkun kusisen nitkupummivassarin etujako pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valtion rahoja pitää kahmia omiin taskuihin?
Tarkoitat veronmaksajien rahaa. Valtiolla ei ole muuta rahaan
Vierailija kirjoitti:
Empatitiakykysi kanssaihmisiä kohtaan hohkaa vahvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä yleistämistä.
Oikeistolaisethan ei yleistä että kaikki vassarit on pummeja. . . Mutta kun teistä tehdään yleistys niin ei saa!
Yleistäminen on typerää, ei jonkun ideologian kannattaminen ole mikään luonteenpiire, vasemmistolainen voi olla ahne ja itsekäs siinä missä oikeistolainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vassari 5300 e/kk
Kyllä vassarit haluaa viedä toistenkin vassarien rahat. Tuo sun palkkasi amatöörinlukemia esim. vasemmiston Ceausescuun verrattuna.
Aivan nerokas pointti verrata vuonna 2026 suomalaista vasemmistopuolueiden äänestäjää vuosikymmeniä sitten kuolleeseen toisen valtion diktaattoriin. Huikeaa argumentointia.
Mutta kai sinäkin nyt oikeasti ymmärrät, että eivät nämä Stalinit ja muut olleet todellisuudessa minkään ideologian kannattajia, sosialismin kaikkein vähiten. Diktaattori on aina ensisijaisesti diktaattori, joka ajaa vain omaa etuaan. Vähän niin kuin oikeistolaiset yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatitiakykysi kanssaihmisiä kohtaan hohkaa vahvana.
Minulla ei ole minkäänlaista empatiaa lokkeilevia pummeja kohtaan.
Joo, olen huomannut saman.