Tapailemani miehen exä sanoi "juokse vielä kun voit", ottaako tosissaan vai mennäkö hyvillä mielin tulevaan?
Miehen exä siis nauroi tämän kommentin perään kuin olisi ollut vitsi.. mutta olikohan? Mies nauruhymähti siihen.
Mies on puhunut tästä exästään h*orana, ihmisenä joka pilasi hänen elämänsä ja vei vain hänen rahansa sekä kutsunut exän perhettä luuseriperheeksi. Itse sain naisesta sympaattisen ja jalat maassa olevan kuvan. En tietenkään naista tunne yhtään, mutta ensivaikutelma oli hyvä. Seurustelivat vajaa kymmenen vuotta.
Mitenhän tähän suhtautua? Onko merkki joka kannattaa ottaa vakavasti? En ole seurustellut ikinä aiemmin.
Kommentit (130)
En lukenut kuin ekan sivun kommentit, en tiedä tuliko tämä jo. Mutta ottaisin tähän exään miehen tietämättä yhteyttä ja kävisin vaikka kahvilla. Jos tämä ex kertoisi hurjia tarinoita miehestäsi niin miettisin näitä motiiveja sinulle kertomiseen. Jos nainen vaikuttaa täyspäiseltä, tyytyväiseltä elämäänsä ja kenties itsekin jo uudelleen suhteessa niin miksi hänellä olisi tarvetta mustamaalata miestä sulle? Toki voihan hän olla kaikkea vastakkaistakin, jos mies tosiaan on ollut hirviö niin tämä on varmasti jättänyt jälkensä, jolloin tästä on kestänyt toipua mutta kyllä sellaisen mustasukkaisen exän yleensä kuitenkin erottaa. Lisäksi jos mies itse haukkuu kovin sanoin tätä naista ja kenties muitakin ihmisiä elämässään niin tämä on jo suuri hälytysmerkki. Samoin onko hänellä pitkäaikaisia läheisiä suhteita? Jos on niin millaisten henkilöiden kanssa?
Itse en kenenkään toisen sanoman perusteella suoraan lopettaisi suhdetta, vaan tekisin tottakai omat päätökset mutta en kyllä noin vakavaa asiaa voisi sivuuttaakaan. Jos mies on hirviö niin hänen kanssaan asiasta tuskin voi puhua.
Olet juossut narsistin näppeihin.
Mahtaa nimitellä sinuakin huoraksi kohta.
Sinun aloituksesi perusteella minäkin sanoisin, että juokse!
Tässä perustelut:
- mies on ilmeisesti huomattavasti sinua vanhempi tai ainakin kokeneempi, koska sinä et ole ennen seurustellut, mutta hänellä on ollut pitkäaikainen suhde.
- miehellä on erittäin huono arvostelukyky naisten suhteen, jos on 10 vuotta h*n kanssa seurustellut. Sinä et ole hänen arvoisensa.
Nämä kommentit siis vain sinun oman aloituksesi perusteella piittaamatta vähääkään siitä, mitä ex sinulle sanoi. Sanotaan, että vahingon ilo on suurin ilo. Ehkä ex nauroi siitä ilosta, kun sai viimein riesasta eroon.
Herrasmiehet ja -naiset ovat henkilöitä, jotka kohtelevat kaikkia kunnioituksella, myös niitä joista eivät erityisesti pidä.
Fuckboyt ja muut iljetykset kohtelevat sinua hyvin niin kauan kuin saavat sinulta jotain. Jatkuva esittäminen ei kuitenkaan ole kellekään mahdollista, joten suhteen edetessä verhot aukeavat.
Sellaisten ihmisten kanssa ei kannata seurustella jotka haukkuvat omia valintojaan (aka entisiä heilojaan), koska se kertoo oman vastuun ulkoistamisesta.
Sun miestä kaivelee se, että se panosti omasta mielestään enemmän aikaa ja rahaa exän suhteeseen. Ja kun sitten katkero ero tuli, niin eron jälkeen se exä siellä vaan porskuttaa elämäänsä parempana eteenpäin ja hän ei ole päässyt edistämään elämäänsä samalla tavalla.
Mulla oli joskus tollanen ihana exä joka haukkui entisiä ja kertoili kuinka *viaton* oon heihin verrattuna. Kävi ilmi että oli todella mustasukkainen, epävarma ja luonneongelmainen ja halusi ns alistaa mut nuoren, kokemattoman tytön siihen viattomaan rooliin etten varmastikkaan katselis muita miehiä tai pettäisi. Myöhemmin tuli huutoa jos oli shortsit kesällä jalassa että ei olisi ikinä musta uskonut että tollasia huoravaatteita käytän. Oli ihan normaali pituiset shortsit puoleen reiteen..
Narsisti tuli minullakin mieleen.....
Vierailija kirjoitti:
Miehen exä siis nauroi tämän kommentin perään kuin olisi ollut vitsi.. mutta olikohan? Mies nauruhymähti siihen.
Mies on puhunut tästä exästään h*orana, ihmisenä joka pilasi hänen elämänsä ja vei vain hänen rahansa sekä kutsunut exän perhettä luuseriperheeksi. Itse sain naisesta sympaattisen ja jalat maassa olevan kuvan. En tietenkään naista tunne yhtään, mutta ensivaikutelma oli hyvä. Seurustelivat vajaa kymmenen vuotta.
Mitenhän tähän suhtautua? Onko merkki joka kannattaa ottaa vakavasti? En ole seurustellut ikinä aiemmin.
Juokse kun vielä voit. Oikeasti. Tuo mies vaikuttaa selvästi kaunaiselta, pitkävihaiselta eikä kovin kypsältä tommoisine mielipiteineen. Kyllä aikuiset osaa erota ilman hirveää kaunaa. Toki jos haluat niin voit ottaa asian puheeksi mut itse epäilisin että oot jossain vaiheessa tuossa samassa tilanteessa itse.
En olisi ikinä ottanut miestä joka huorittelee ylipäätään ketään.
Toiseksi, olen aina halunnut itse tutustua miehiini, ja tehdä omat johtopäätökseni heistä ilman, että kukaan tulee omine mielipiteineen siihen väliin. Tämän takia olen seurustellut aina ainakin ekat puoli vuotta niin ettei kukaan tiedä asiasta. Jos nykyisen mieheni eksiä uskoisin, niin olisi varmasti tosia kamala mies. Eivät vain ota huomioon että heidän omat ominaisuutensa ovat niin vastenmielisiä, että saavat toisissakin ihmisissä aikaan ikäviä asioita. Mieheni kanssa tuomme molemmat toistemme parhaat puolet esiin.
Itse en olisi kertonut exän seuraavalle eukolle mitään, mutta oli pakko, kun voitonriemuisena vihdoin sai hänet kokonaan itselleen. Nainen pilkkasi minua ja sanoi, että nolaan vain itseni. No heh, nyt tietää, ettei se ollut ihan niin.