Kuopion sairaalasta ilmoitettiin sieltä löydetyn bakteerin joka ei enää reagoi lääkkeisiin!! A_PU_VA!
Tähän ihmiskunta vielä karahtaa.. ja me vaan mussutetaan v..u pullaa.
https://terveydenasialla.com/kuopiosta-loytyi-bakteeri-joka-ei-reagoi-l…
Kommentit (80)
Jep, minä tulen kuolemaan pissatulehdukseen joita minulla on muutama vuodessa. Hemmetin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun kiva,just kävin tänään Kysissä: (
No varmaan sait sen nyt.
Jotkut meistä käy siellä joka päivä ja saadaan siitä ilosta vielä palkkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te itkette asiaa, joka hoidetaan rokotuksilla? Eli rokotuttakaa ne lapsenne, silloin ei bakteerit jyllää.
Rokotefanaatikolla tiedot hyvin hallussa, hehee. Toistetaan vaan sokeana thl:n opettamaa mantraa.
Rokote on todellinen ihmetuote, sillä voi parantaa kaiken, bakteeritulehduksista syöpään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi te itkette asiaa, joka hoidetaan rokotuksilla? Eli rokotuttakaa ne lapsenne, silloin ei bakteerit jyllää.
Jos ei provo, niin : hölömö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo nyt rokotetaan esim. pneumokokkibakteerin varalta, joten mitä hölmöä on muistuttaa, että tätäkin "tappavaa" bakteeria vastaan on rokote?
Vierailija kirjoitti:
Lääkeyhtiöt eivät edes panosta uusien antibioottien kehittämiseen, koska ne ovat käyttökelpoisia vain muutaman vuoden ja kehittäminen vie kuitenkin miljoonia. Ei yksinkertaisesti kannata.
Tämän voisi muuten muuttaa lainsäädännöllä ts. pidempi patentti ja hintasuoja. Ei tosiaan ole kannattavaa liiketoimintaa tällä hetkellä kehitellä uusia antibiootteja.
Jos tuo todella pitää paikkansa, että on kannattamatonta kehitellä uusia antibiootteja eli antsoja (ei bentsoja muaha) niin eikö silloin pitäisi valtiovallan / valtiovaltojen perustaa yhdistynyt tautibiologinen laitos, jole myönnettäisiin nimenomaan valtaisasti kehitysrahaa, että se voisi itsenäisesti kehittää (ilman lääketehtaita) näitä antibiootteja. Minä ainakin maksaisin heti verorahoja tällaiseen, kuten kuka tahansa meistä suomalaisista, jotka ovat kyllästyneet rahoittamaan musiikkitaloja ym kiasmaa ja korkeakulttuuria.
eiks tullut..oke uudestaa
Jos tuo todella pitää paikkansa, että on kannattamatonta kehitellä uusia antibiootteja eli antsoja (ei bentsoja muaha) niin eikö silloin pitäisi valtiovallan / valtiovaltojen perustaa yhdistynyt tautibiologinen laitos, jole myönnettäisiin nimenomaan valtaisasti kehitysrahaa, että se voisi itsenäisesti kehittää (ilman lääketehtaita) näitä antibiootteja. Minä ainakin maksaisin heti verorahoja tällaiseen, kuten kuka tahansa meistä suomalaisista, jotka ovat kyllästyneet rahoittamaan musiikkitaloja ym kiasmaa ja korkeakulttuuria.
Uusin tietohan on, että antibioottikuureja nimenomaan ei pitäisi syödä loppuun, jos siihen ei ole tarvetta.
http://www.telegraph.co.uk/science/2017/07/26/gps-must-stop-telling-pat…
kakkonenkakkonenkakkonen kirjoitti:
Siinä lafkassa ei kehittyisi yhtään mitään. Kyllä pitää taloudellinen kannustin löytyä, että kukaan viitsii kehittää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse kuolla tuossa joukkobakteerituhossa? Millainen se laajuudeltaan olisi? Miten siltä säästyttäisiin? Millainen olisi infrastuktuuri sen jälkeen? Optionaalisin tilanne sen jälkeen - köyhät kuolisi ja rikkaat selviäis? Kerrokerrokerro.
Luonnon kannalta olisi hyvä jos ihmisistä häviäisi edes 90% (siltikin jäisi yli 700 miljoonaa ihmistä). En pidä rikkaita sen arvokkaampina kuin köyhiäkään, päinvastoin, yleensähän rikkaat kuluttavat ja näin ollen saastuttavat enemmän luontoa. Jos tauti sattuisi kohdalleni, niin se sitten sattuisi. Olisipahan yksi murhe vähempänä. Asiahan on niin, että ihminen ei yksinkertaisesti voi suojautua kaikilta taudeilta, oli lääketiede miten kehittynyttä tahansa. Ihminen on vain yksi eläin, joka myös kuolee.
Samaa mieltä. Minulla on ihmisiä joista välitän suuresti, ja elämä on välillä ihan hyvää vaikka olenkin aika surullinen ylimiettijä perusluonteeltani kun elämä on rikkonut. Minusta ajatus joukkotuhosta syrjimättömien tautien vuoksi on kuitenkin kaunis ja lohduttava. Koen että suuressa mittakaavassa ne ihmishenget eivät lopulta merkitse paljoakaan ja maapallo pelastuisi, myös ihminen lajina säilyisi ja vahvistuisi, ehkä jopa oppisi jotain. Aina kun tuntuu, että lähes kaikki ovat itsekkäitä mulkkuja, minäkin, pohdin näitä ja mietin, että ehkä vielä joskus. Enkä ajattele selviytymistä mitenkään romanttisesti vaan tiedostan että kuolisin luultavasti, samoin kuin läheiseni. Tuntuu vaan, että ihminen lajina on se pahin tauti jota tällä planeetalla tulee koskaan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo nyt rokotetaan esim. pneumokokkibakteerin varalta, joten mitä hölmöä on muistuttaa, että tätäkin "tappavaa" bakteeria vastaan on rokote?
Ystävälläni (on vakava perussairaus) oli keuhkokuume monta kertaa vuodessa, vasta nyt pari vuotta rokotuksen jälkeen tuli taas, mutta ei ollut pneumokokki aiheuttajana, eli hyvin tuntuisi tuo rokote toimivan. Ja aika paljon jäisi sairaaloissa tilaa muuhun hoitoon, jos keuhkokuumepotilaat vähenisivät rokotteen ansiosta.
Huhujen mukaan sieltä on myös löydetty Ebolaa.
Mutta se on hys hys.
Mikäs se oli se elämäntapakalastaja joka tykkäis tästä...joku ennala??
Eihän tässä tarvitse kuin yhden pienen meren yli mennä, kun antibiootteja saa ostaa vapaasti apteeksista, meillä sentään lääkäri määrää ne ja usein vasta, kun tulehdus on todettu.
Itselleni vanha lääkäri määräsi kyllä antibiootteja pienen toimenpiteen jälkeen, kun nämä haavat tulehtuu herkästi! Onneksi kysyin toisen mielipiteen ja ei se haava sitten tulehtunut, kun hoidin hyvin ohjeiden mukaan.
Eniten luontoon ja siten vesistöihin antibiootteja (ja hormoneja) päätyy kuurilla olevien ihmisten ja eläinten virtsan mukana ja lääketehtaiden päästöistä.
Itse en syö antibiootteja ku tosihädässä. Yksi kerta Jyväskylässä menin poistattamaan luomen. Sellaisen tiedettekö näpyn, hiertävän, nuppineulanpään kokoisen tai alle. Perjaatteessa oisin voinu iteki raapia sen pois. Lääkäri saatana kaikenmaailman penis-illiinit kirjoitteli. Minä pyyhin perseeni niihin kun pääsin vastaanotolta.
Vierailija kirjoitti:
Eiku Veikko Linkola!
No Pentti on etunimi.
Kysymys ei taida kuitenkaan olla bakteerista, joka ei reagoi mihinkään antibioottiin, vaan vancomysiinille resistentistä kannasta.