Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopion sairaalasta ilmoitettiin sieltä löydetyn bakteerin joka ei enää reagoi lääkkeisiin!! A_PU_VA!

Vierailija
28.11.2017 |

Tähän ihmiskunta vielä karahtaa.. ja me vaan mussutetaan v..u pullaa.

https://terveydenasialla.com/kuopiosta-loytyi-bakteeri-joka-ei-reagoi-l…

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

todrupeemitääsyömää kirjoitti:

Itse en syö antibiootteja ku tosihädässä. Yksi kerta Jyväskylässä menin poistattamaan luomen. Sellaisen tiedettekö näpyn, hiertävän, nuppineulanpään kokoisen tai alle. Perjaatteessa oisin voinu iteki raapia sen pois. Lääkäri saatana kaikenmaailman penis-illiinit kirjoitteli. Minä pyyhin perseeni niihin kun pääsin vastaanotolta.

Jos saat virtsatietulehduksen, kyllä sinäkin syöt! On niin veemäinen kipu ja koko ajan mentävä vessaan ja silti ei saa ulos kuin tippoja. Minun ei tarvitse kuin istua hetki kylmällä satulalla (fillarin), niin jo on pöpöt valloillaan!  Eteläänkin otin kaksi kuuria mukaan, mutta kun uin pääasiassa meressä, en onneksi saanut tällä kertaa sitä tautia. Onneksi lääkkeen saa ainakin tällainen vanhus ihan vaan soittamalla, kosks tiedän, ettei minulla voi olla sp-tautia. Kuukausi sitten annoin kyllä näytteen, kun tuonne yksityiselle pääsee niin kivuttomasti labraan (sote-kokeilukunta). Ja leukkareita piisasi.

Vierailija
42/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, uskokaa Jeesukseen niin paljon antibioottiresistenssit pelota. Se tapahtuu mikä tapahtuu. Yessus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on se, että nämä ovat lopun ajan merkkejä, oikeasti. 10 vuotta eteenpäin tämä on arkipäivää. Ihmiskunnan tulevaisuus todella on uhattuna. Ja vain siksi että

-syöt liikaa antibiootteja

-ja lopetat kuurit kesken.

Niin ne vastustuskykyiset kannat kehittyvät. Eiks joo.

Enemmän vaikuttaa se, että joissain maissa dumpataan vesistöön vanhat antibiootit.

Vierailija
44/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty onhan niin että vahvalla kipulääkitykselläkin pärjää jos ei voi antsoja syödä. Ei muuta ku bentsoja. Muaha.

PS Pentti LInkola, ei Veikko.

Vierailija
45/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa bakteeria löydetty nyt Oulussa ja Tampereella!

Vierailija
46/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku Veikko Linkola!

Yritäs vielä kerran. 😄

Vierailija
47/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todrupeemitääsyömää kirjoitti:

Itse en syö antibiootteja ku tosihädässä. Yksi kerta Jyväskylässä menin poistattamaan luomen. Sellaisen tiedettekö näpyn, hiertävän, nuppineulanpään kokoisen tai alle. Perjaatteessa oisin voinu iteki raapia sen pois. Lääkäri saatana kaikenmaailman penis-illiinit kirjoitteli. Minä pyyhin perseeni niihin kun pääsin vastaanotolta.

Jos saat virtsatietulehduksen, kyllä sinäkin syöt! On niin veemäinen kipu ja koko ajan mentävä vessaan ja silti ei saa ulos kuin tippoja. Minun ei tarvitse kuin istua hetki kylmällä satulalla (fillarin), niin jo on pöpöt valloillaan!  Eteläänkin otin kaksi kuuria mukaan, mutta kun uin pääasiassa meressä, en onneksi saanut tällä kertaa sitä tautia. Onneksi lääkkeen saa ainakin tällainen vanhus ihan vaan soittamalla, kosks tiedän, ettei minulla voi olla sp-tautia. Kuukausi sitten annoin kyllä näytteen, kun tuonne yksityiselle pääsee niin kivuttomasti labraan (sote-kokeilukunta). Ja leukkareita piisasi.

En oo ikinä syöny antibiootteja virtsatietulehdukseen. En tienny että jotku menee sen takia lääkäriin. Karpalomehulla paranee.

Vierailija
48/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te itkette asiaa, joka hoidetaan rokotuksilla? Eli rokotuttakaa ne lapsenne, silloin ei bakteerit jyllää.

Jos ei provo, niin : hölömö.

Jo nyt rokotetaan esim. pneumokokkibakteerin varalta, joten mitä hölmöä on muistuttaa, että tätäkin "tappavaa" bakteeria vastaan on rokote?

On olemassa ns.hoitorokotteitakin. Olin yhdessä hoitorokotekehittelyssä koekaniinina.

Vierailija
49/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua että Kuopion sairaala KYS kertoi tästä. Tietäisittepä vaan mitkä bakteerit noissa laitoksissa jyllää,,,eikä kukaan saa tietää,,, perusterve ihminen menee leikkaukseen ja kuolee lopulta...,,jepjep,,, eletään vaaran aikoja.

Vierailija
50/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Nostan hattua että Kuopion sairaala KYS kertoi tästä. Tietäisittepä vaan mitkä bakteerit noissa laitoksissa jyllää,,,eikä kukaan saa tietää,,, perusterve ihminen menee leikkaukseen ja kuolee lopulta...,,jepjep,,, eletään vaaran aikoja.

Vierailija
51/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalabakteereita salaillaan.

Vierailija
52/80 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä

Vierailija
53/80 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee lisää koko ajan, mm. Eläinten mukana ulkomailta.

Tuokaa vaan lisää rescue- rekkuja espanjasta ja muista sairaalabakteerien ihannemaista, saadaan levitettyä laajalle suomeen kun antibioottiresistenssin bakteerin kantajuus ei näistä koirista mitenkään näy, eikä sitä testata!

Leviää täällä sitten ell kautta kotimaisiin koiriin, ja sitten ihmisiin.

Tutkittu on!

Vierailija
54/80 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
56/80 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

16.12.17 osuu 5 kilometriä pitkä meteoriitti maapalloon.

Vierailija
57/80 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tietää, että antibiootteja syötetään eläimille ja niissä esiintyy sairaalabakteeria elintarviketeollisuudessa?

Eläimet kasvavat antibiooteilla.

Vierailija
58/80 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisessa lihassa käytetään paljon antibiootteja ja esim. Intiassa niitä syödään kuin karkkia kun köyhillä ei ole varaa lääkäriin.

Vierailija
59/80 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkeyhtiöt eivät edes panosta uusien antibioottien kehittämiseen, koska ne ovat käyttökelpoisia vain muutaman vuoden ja kehittäminen vie kuitenkin miljoonia. Ei yksinkertaisesti kannata.

Kun antibioottia kehiteltiin tuli esim. MRSA.

Tai se tuli peniciliinistä, joka on jo lopetettu.

Sieltä vaan tietoa etsimään alapeukuttajat. Mistä MRSA tuli. Lääkkeistä, joita kehiteltiin 1950 luvulla.

Vierailija
60/80 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaisessa lihassa käytetään paljon antibiootteja ja esim. Intiassa niitä syödään kuin karkkia kun köyhillä ei ole varaa lääkäriin.

Ainakin Tanskassa käytetään sikoihin antibiootteja. Niillä esiintyy sairaalabakteeria.

Norjasta en ole varma.

Suomessa ja Ruotsissa toivottavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän