Lue keskustelun säännöt.
Etä - kuka hoitaa lapset, isä vai isovanhemmat?
Ap
28.11.2017 |
Isä (etä) haluaa lapsia enemmän luokseen, mutta ei kuitenkaan itse hoida heitä, vaan pääasiassa isovanhemmat hoitaa. Miten tähän tulisi suhtautua? Onhan se kiva, kun isovanhemmat hoitaa, mutta silloin on esim. vielä vähemmän sääntöjä kuin muuten, esim. lapset valvovat miten sattuvat.
Isä menee omissa menoissaan, on esim. kolmesta illasta yhden kotona. Miten tähän tulisi suhtautua?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No, riippuu nyt siitä, miten hulvatonta meno mummolassa on. Joka paikassa voi olla vähän omat sääntönsä, eivätkä lapset siihen hajoa, mutta tietysti on hankalaa, jos lapset valvovat ihan miten sattuu. Meillä oli sama tilanne, kun olin äitipuoli (tai olen edelleen, lapset nyt jo aikuisia) eli miehen äiti ja mummo hoitivat lapsia todella paljon. Ei se välttämättä lapselle huono ole, mutta kyllähän meillä nykyisin huomaa, että kun lapset tulevat vierailulle, he menevät mummolaan ja vain piipahtavat meillä (asumme siis mummoloiden lähellä). En itse äitinä kestäisi tuollaista vaan olisin todella surullinen, mutta niin makaa kuin petaa. (Ja jos joku nyt ajattelee, että olin niin hirveä äitipuoli, että sen takia lapset halusivat olla mummoloissa, niin en nyt mielestäni kuitenkaan, enkä todellakaan ollut mustasukkainen mieheni ajankäytöstä tms.) Eli itselleen lasten isä tuossa hallaa tekee.