Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu on hankalaa melkein kaikille, mutta ottaisitko deittailijana mieluummin miesten ongelmat vai naisten ongelmat?

Vierailija
28.11.2017 |

Miesten ongelmat: vaikea saada deittejä, vaikea saada seksiä ja läheisyyttä, paljon kilpailua jne.

Naisten ongelmat: paljon seksin vonkaajia ja epärehellisiä pelimiehiä, aidon yhteyden puute jne.

Deittailu on hankalaa melkein kaikille, mutta ottaisitko deittailijana mieluummin miesten ongelmat vai naisten ongelmat?

Vaihtoehdot

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin tänään, että turha haaveilla parisuhteessa. Mennään sitten sinkkuna. Yksi parisuhde ja kaksi seksikumppania on näköjään mun kohdalla se mihin pystyn. Toki kaikille ei lista ole edes noin pitkä.

Vierailija
22/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselystä olisi tullut mielenkiintoinen, jos vastausvaihtoehdot mies- ja naisvastaajille olisivat olleet erikseen.

Eikö se olisi aika ennalta-arvattava? Etenkin jos sinkulta kyseltäisiin.

Miten niin ennalta arvattavaa? Sukupuolijaottelu olisi antanut olisi antanut enemmän tietoa. Nyt vastausten jakautumista saattaa vääristää se, että täällä on toista sukupuolta (naisia) enemmän kuin toista.

Olisihan vaihtoehdoissa toki voinut olla lisätietoa (eli lisää mielenkiintoa) tuomaan vielä kolmaskin tekijä: se onko sinkku vai varattu, mutta sitten vaihtoehtoja tulisi niin paljon, että vastausten lukeminen vaikeutuisi eikä varmaan monikaan tajuaisi tuloksista mitään, kun ei jaksa perehtyä niihin niin tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisten ongelmat tietenkin,

Annan perusteluja kun niitä pyydettiin. Tunnen läheisesti hyvin paljon naisia ja miehiä, joiden kanssa olen aiheesta puhunut joten katson olevani kykenevä tekemään vertailua.

Nainen yksinkertaisesti kelpaa miehelle paljon helpommin kuin mies naiselle. Normaali nainen saa seuraa helposti, ainakin seksiin ja joskus myös parisuhteeseen, normaalilla miehellä tuo aiheuttaa paljon töitä. Nykyään irtoseksiä harrastavia naisia moralisoidaan erittäin paljon vähemmän kuin aikaisemmin joten tähän liittyvä naisten maineen menettämisen pääongelma (jonka myönnän ennen olleen erittäin konkreettinen) on poistumassa kokonaan.

Nainen ei mielestäni edes voi kohdata samaa täydellistä seksuaalista hyljeksimistä kuin mies, eikä siten tiedä, mitä se tekee itsetunnolle ja (väitän) lopulta myös mielenterveydelle. Varmasti jatkuva vonkaaminen on kamalaa ja sen kanssa toimiminen erittäin epämiellyttävää. Mutta ei se vastaa sitä huononevan itsetunnon ja masennuksen kierrettä, mihin seksittömyys ja naisten osoittama täydellisen kiinnostuksen puute voi miehen ajaa.

Yhteiskunta myös puuttuu nykyään naisen ongelmiin paljon kärkkäämmin kuin miehen. Mies joka ei "saa" on naurettava luuseri, jota kaikkien on sopiva ilkkua ja mollata missä tilanteessa tahansa.

Monen tuntemani normaalin naisen luonne on sellainen, että samoilla luonteenpiirteillä varustettu mies olisi seksi- ja parisuhdemarkkinoilla täysi kala kuivalla maalla: hiljainen, ujo, "liian rauhallinen", tylsä, ei kovin hyvä keskustelija ja vähän sosiaalisesti kömpelö. Näillä naisilla on kuitenkin vientiä aina halutessaan ja laittautuessaan, toisin kuin vastaavan luonteisilla miehillä.

Tässä nyt näin nopeasti, mitä tuli mieleen. Ehdottomasti siis naisen ongelmat.

Vierailija
24/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten. En itse todellakaan ole mikään kukkanen, mutta olen tapaillut ja seurustellut hyvien, normaalien miesten kanssa. Olen ylipainoinen, minulla huomattavan epäsymmetriset kasvot, matala koulutus ja ajoittain iho-ongelmia, eikä ole silti tarvinnut kärsiä tahattomasta yksinäisyydestä tai puutteesta. Väitän että minun pitää olla jonkin verran aktiivisempi kuin perinteisten kauniiden naisten, mutten ole siitä katkera. Jos piirteeni olisivat sinkkumiehellä, väittäisin kyseisellä miehellä olevan vaikeampaa saada naista (petiin tai vierelleen) kuin mitä minun miestä.

Nyt on kyllä vaikea uskoa.

Olen hoikka, urheilullinen nainen ja kasvotkin on ihan symmetriset+ hyvä iho. Silti saan pakkeja jo ihan sen perusteella että olen miesten suhteen kokematon. Voiko alueelliset erot oikeasti olla näin isoja vai määrääkö jokin muu yksityiskohta lopputuloksen, kuten vaikka rintojen koko tai aiempi seurusteluhistoria?

Vierailija
25/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totesin tänään, että turha haaveilla parisuhteessa. Mennään sitten sinkkuna. Yksi parisuhde ja kaksi seksikumppania on näköjään mun kohdalla se mihin pystyn. Toki kaikille ei lista ole edes noin pitkä.

Oletko mies vai nainen? Miehelle nuo määrät ovat jo saavutuksia.

Vierailija
26/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tyhmä, mutta jos olisi pakko valita niin ottaisin ilman muuta miesten ongelmat. Olen tehnyt nettiprofiilin esiintyen miehenä (aivan tavallisena lyhyenläntänä iskämahaisena nelikymppisenä miehenä) ja sain naisilta sekä yhteydenottoja että vastauksia. Toista oli, kun oli profiili nelikymppisenä aivan tavallisena naisena.

Vierailija
27/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on tyhmä, mutta jos olisi pakko valita niin ottaisin ilman muuta miesten ongelmat. Olen tehnyt nettiprofiilin esiintyen miehenä (aivan tavallisena lyhyenläntänä iskämahaisena nelikymppisenä miehenä) ja sain naisilta sekä yhteydenottoja että vastauksia. Toista oli, kun oli profiili nelikymppisenä aivan tavallisena naisena.

Nyt valehtelet tai sitten sinun käsitys tavallisesta on miesmalli.

Vierailija
28/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla mies. Jos oisin lyhyt, mulla ois lyhyt ja oisin ruma wt, en kelpaisi homoillekaan. Tai pitäis alkaa muusikoksi..

Vierailija
29/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin miesten ongelmat.

Olen jo laihduttanut, urheillut itseni timmiksi ja opetellut meikkaamaan ja laittamaan hiukset nätisti. Kauneusleikkauksiin en halua lähteä ja sitä näköjään vaaditaan että treffiseuraa löytyisi. 15v ajan olen saanut pelkästään pakkeja.

Jos olisin mies niin voisin parantaa mahdollisuuksiani salilla ja kouluttautumalla. Naisena ei auta.

Kuinka monet pakit oot saanut? Itse oon käynyt salilla kohta 10 vuotta ja lukenut akateemisen loppututkinnon, mutta ei silti ole naista löytynyt. Pakkeja vuosien varrella tullut arviolta 300-400. Jotenkin tuntuu, että jos on saanut huonot kortit, ei omilla valinnoilla ole kauheasti merkitystä. Koskien siis ihan kaikkia sukupuolia

Noin sadat pakit. Ei ole mitään pakonomaista tarvetta löytää kumppani mutta aina muutaman kuukauden välein ryömin luolastani seuranhakumarkkinoille ja todellakin saan pakkeja pelkästään sen takia että en ole koskaan seurustellut. Tavallaan ymmärrän ajatusketjun tämän takana "33v nainen joka ei ole koskaan seurustellut -> pakko olla jotain vikaa -> ei viitsi ottaa selvää mitä vikaa kun voi vaan vaihtaa seuraavaan" mutta aika epätoivoiseksi se tekee. Itselleni kelpaisi paremmin kuin hyvin kokematon mies.

Vierailija
30/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koen että en pysty nostamaan markkina-arvoani enää.

Olen jo treenannut itselleni atleettisen kropan mutta en usko että oma älykkyys riittää mihinkään juristi/lääkäriopintoihin.

En pysty vaikuttamaan tärkeimpiin asioihin kuten naamaan, pituuteen tai ääneen tai perusluonteeseen.

Vierailija
31/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten. En itse todellakaan ole mikään kukkanen, mutta olen tapaillut ja seurustellut hyvien, normaalien miesten kanssa. Olen ylipainoinen, minulla huomattavan epäsymmetriset kasvot, matala koulutus ja ajoittain iho-ongelmia, eikä ole silti tarvinnut kärsiä tahattomasta yksinäisyydestä tai puutteesta. Väitän että minun pitää olla jonkin verran aktiivisempi kuin perinteisten kauniiden naisten, mutten ole siitä katkera. Jos piirteeni olisivat sinkkumiehellä, väittäisin kyseisellä miehellä olevan vaikeampaa saada naista (petiin tai vierelleen) kuin mitä minun miestä.

Olen hoikka, urheilullinen nainen ja kasvotkin on ihan symmetriset+ hyvä iho. Silti saan pakkeja jo ihan sen perusteella että olen miesten suhteen kokematon. Voiko alueelliset erot oikeasti olla näin isoja vai määrääkö jokin muu yksityiskohta lopputuloksen, kuten vaikka rintojen koko tai aiempi seurusteluhistoria?

Onpa outoa. Ollaan juteltu tästä muiden miesten kanssa paljon eikä kukaan kertaakaan ole sanonut, että naisen kokemattomuus olisi miinus. Osalle se on plussa, osalle neutraalia mutta ei kellekään miinus. Syyn on oltava jossain muussa

ohis

Vierailija
32/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluaisin olla se joka valitsee eli naisten ongelmat.

Vierailija
33/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäköhän ne naisten "ongelmat" oikein ovat? Liian paljon miehiä josta valita?

Vierailija
34/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin miesten ongelmat.

Olen jo laihduttanut, urheillut itseni timmiksi ja opetellut meikkaamaan ja laittamaan hiukset nätisti. Kauneusleikkauksiin en halua lähteä ja sitä näköjään vaaditaan että treffiseuraa löytyisi. 15v ajan olen saanut pelkästään pakkeja.

Jos olisin mies niin voisin parantaa mahdollisuuksiani salilla ja kouluttautumalla. Naisena ei auta.

Kuinka monet pakit oot saanut? Itse oon käynyt salilla kohta 10 vuotta ja lukenut akateemisen loppututkinnon, mutta ei silti ole naista löytynyt. Pakkeja vuosien varrella tullut arviolta 300-400. Jotenkin tuntuu, että jos on saanut huonot kortit, ei omilla valinnoilla ole kauheasti merkitystä. Koskien siis ihan kaikkia sukupuolia

Noin sadat pakit. Ei ole mitään pakonomaista tarvetta löytää kumppani mutta aina muutaman kuukauden välein ryömin luolastani seuranhakumarkkinoille ja todellakin saan pakkeja pelkästään sen takia että en ole koskaan seurustellut. Tavallaan ymmärrän ajatusketjun tämän takana "33v nainen joka ei ole koskaan seurustellut -> pakko olla jotain vikaa -> ei viitsi ottaa selvää mitä vikaa kun voi vaan vaihtaa seuraavaan" mutta aika epätoivoiseksi se tekee. Itselleni kelpaisi paremmin kuin hyvin kokematon mies.

Ehkä sun kannattaisi erityisesti lähestyä ujoja ja kokemattomia nörttimiehiä. Mahdotonta uskoa, että heille naisen kokemattomuus olisi haitta

Vierailija
35/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa. Ollaan juteltu tästä muiden miesten kanssa paljon eikä kukaan kertaakaan ole sanonut, että naisen kokemattomuus olisi miinus. Osalle se on plussa, osalle neutraalia mutta ei kellekään miinus. Syyn on oltava jossain muussa

ohis

Samat kokemukset. Ainakin väittäisin että mun ikäisilleni (nyt 34 v.) miehille naisen kokemattomuus oli aina paljon enemmänkin plussa kuin miinus, hyvin selvästi.

Onko kulttuuri muuttunut paljonkin asian suhteen viime aikoina? 

Vierailija
36/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten "ongelmat" tietenkin. Eli lähinnä valinnan vaikeudet

Vierailija
37/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ongelmat. En tarvitse seksiä vaan aitoa rakkautta joten se yksi oikea riittäisi minulle.

Vierailija
38/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen "esiintynyt" joskus nettimaailmassa miehenä (lähinnä ei ole tullut ilmi ja minut on oletettu mieheksi; huom kuvia ei käytetty) , eikä ole ollut ongelmaa saada lähestymisiä naisilta. Toisaalta olen saanut lähestymisiä kummaltakin myös ihan omana itsenäni olemisella (olen biseksuaali) enkä oikeastaan osaa samaistua mihinkään aloituksen "ongelmiin". Pelimiehet ja naiset ovat niin selkeä ryhmittymä että sellaisen tavatessa jo tietää olla miettimättä sitä juttu pidemmälle. 

Vierailija
39/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, eiköhän molemmista sukupuolista pariudu suunnilleen yhtä moni, olettaen että pariutuvat toisilleen. Naisilla taitaa tuo kilpailu olla melko ulkonäkökeskeistä. Miehillä ehkä vähän vähemmän, mutta miehillä vaikuttaa myös status ja palkkakuitti.

Miehillä pariutumiseen vaikuttaa ulkonäkö yhtä paljon mutta sen lisäksi on naisia jotka vaativat vielä muitakin ominaisuuksia. Suurelle osalle kelpaa jo komistus itsessään. Eli sanoisin että on selvää että miehiltä vaaditaan enemmän

Vierailija
40/138 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ongelmat koska niihin on helpompi itse vaikuttaa.

Väärinpäin. Naiset pystyvät laihduttamaan. Miehet eivät laihdutuksella saa nostettua omaa markkina-arvoaan läheskään yhtä paljon.

Miehillä omaa ulkonäköä on huomattavasti vaikeampaa parantaa ja näin kohottaa tasoaan naisten kiinnostuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä