Pääsen kyllä treffeille..
Olen 37-v mies. Käytän tinderiä ja saan ihan kivasti matchejä. Ainakin yli sen 0,3% mitä tutkitusti miehet saa. Juttu luistaa ja tosiaan pääsen treffeille, mitkä menevät aina hyvin . Nauretaan, jutellaan, ei mitään kiusaantuneisuutta vaan vapautunutta oleilua. Ongelmani on, että lopputulema on aina sama. "Olet tosi kiva ja hauska tyyppi mutta..." Saanko ihan ilman mitään mies- ja naisvastakkainasettelua kysyä mitä luulette, että tämä tarkoittaa. En siis sytytä tai jotain kemiajuttua kai. Itse aina jaksan nähdä ekan tapaamisen yli ja sen, että en itsekään salamarakastu. Moni tuntuu vain sitä odottavan, että heti tuntuu, että nyt on se oikea.
Tämän asian ikäväpuoli on se, että alkaa jo arastella sitä taas torjutuksi tulemiseen menemistä. Tympäisee aina alkaa alusta tutustumaan ja sitten taas kuitenkin sama lopputulos. Monilla miehillä käsittääkseni ongelma on enemmänkin päästä ylipäänsä treffeille. Minun puolestani on, että livenä en vain olekaan niin kiinnostava. Minusta pääsee helposti eroon, en kysele mitään oi miksi , miksi, miksi vaan jaksan vielä torjuttunakin muotoilla positiivisen viestin. Vähän on itsetunto koetuksella
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni tapailisin ja seurustelisin normaalin ja mukavan miehen kanssa, mutta ei vaan vielä ole osunut kohdalle.. Joten kannattaa vaan jatkaa katselua kyllä se pidempi deitti sieltä löytyy! Mutta ymmärrän että turhauttaa ja lannistaa..
Miten ihmiset kehtaavat toistella tätä kliseisestä roskaa?
Jos joku juttu ei toimi, on jotain vialla. Ei silloin pidä odotella, että tilanne joskus muuttuu,että vaan tehdä ne muutokset itse.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni tapailisin ja seurustelisin normaalin ja mukavan miehen kanssa, mutta ei vaan vielä ole osunut kohdalle.. Joten kannattaa vaan jatkaa katselua kyllä se pidempi deitti sieltä löytyy! Mutta ymmärrän että turhauttaa ja lannistaa..
Missä ihmeessä oikein liikut, jos kohdalle ei osu normaaleja ja mukavia miehiä? Mun elämässä niitä tulee vastaan päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Ehkä profiilisi antaa sinusta erilaisen kuvan kuin millainen olet oikeasti. (Eli oletkin oikeasti lyhyempi, eri näköinen, vanhempi, vähemmän sosiaalinen. Sama homma kuin jos naisen reilu ylipaino paljastuu vasta treffeillä.)
Tämä tietysti on kaikkein paras selitys. - Vaikkei Ap. (profilin tehnyt) ei edes valehtelisi ja antaisia selkeästi vääriä ja paikkansa tietoja, niin jokainen proflin lukija tekee profilista aina myös oman tulkintansa. Esimerkiksi miten mitataan sosiaalisuutta objektiivisesti? - Oman rajoittuneen kokemuksen mukaan, joidenkin kanssa vain yhteisen suunnan löytäminen löytyy nopeammin kuin toisten.
Oletko itse ollut koskaan näissä tapauksissa todella kiinnostunut tai jopa ihastunut? Toisin kuin väitetään, sen kannattaa antaa näkyä. Jokainen haluaa olla kiinnostava ja ihastuttava. Jos taas et ole ollut, niin sittenhän et ole mitään menettänytkään, ellei tavoitteesi ole "ihan kiva suhde ihan kivan naisen kanssa". Harvalle tuo kuitenkaan riittää. Tuon ja salamarakastumisen väliin mahtuu kuitenkin muutakin: esimerkiksi se kutkuttava tunne, kun on vähän kiinnostunut toisesta ja huomaa sen olevan ehkäpä molemminpuolistakin, puolin ja toisin halutaan tutustua lisää...
Monen kanssa on helppo viettää ihan hauskat treffit. Varsinkin monella naisella on myös kokemusta asiakaspalvelutyöstä, siis oikeasti tulevat toimeen lähes kenen tahansa kanssa ja saattavat olla oikein miellyttäviäkin, nauravaisia ja iloisen oloisia, mutta eivät välttämättä anna oikeasti mitään itsestään. Tämä on monen naisen ikävä puoli (roolin vetäminen), ei siis sinun syytäsi toki ja naisilla olisi usein peiliinkatsomisen paikka. Voi kuitenkin selittää sitä, miksi sinusta treffit tuntuivat menevän oikein hyvin ja nainen taas oli sitä mieltä, että jälleen yhdet turhat treffit. Jos haluat itse yrittää tuota rikkoa, koeta johdattaa puheenaiheet henkilökohtaisemmiksi.
Minulle ei treffailu sovi eikä ehkä kaikille muillekaan suomalaisen luonteenlaadun omaaville.
Pitäisi osata flirtata ja tuoda itseään naisellisesti tykö vieraalle, kuten tekisi kiinnostuksenkohteelleen. Muutenhan se on väistämättä tylsä kaveritapaaminen vailla jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ollut koskaan näissä tapauksissa todella kiinnostunut tai jopa ihastunut? Toisin kuin väitetään, sen kannattaa antaa näkyä. Jokainen haluaa olla kiinnostava ja ihastuttava. Jos taas et ole ollut, niin sittenhän et ole mitään menettänytkään, ellei tavoitteesi ole "ihan kiva suhde ihan kivan naisen kanssa". Harvalle tuo kuitenkaan riittää. Tuon ja salamarakastumisen väliin mahtuu kuitenkin muutakin: esimerkiksi se kutkuttava tunne, kun on vähän kiinnostunut toisesta ja huomaa sen olevan ehkäpä molemminpuolistakin, puolin ja toisin halutaan tutustua lisää...
Monen kanssa on helppo viettää ihan hauskat treffit. Varsinkin monella naisella on myös kokemusta asiakaspalvelutyöstä, siis oikeasti tulevat toimeen lähes kenen tahansa kanssa ja saattavat olla oikein miellyttäviäkin, nauravaisia ja iloisen oloisia, mutta eivät välttämättä anna oikeasti mitään itsestään. Tämä on monen naisen ikävä puoli (roolin vetäminen), ei siis sinun syytäsi toki ja naisilla olisi usein peiliinkatsomisen paikka. Voi kuitenkin selittää sitä, miksi sinusta treffit tuntuivat menevän oikein hyvin ja nainen taas oli sitä mieltä, että jälleen yhdet turhat treffit. Jos haluat itse yrittää tuota rikkoa, koeta johdattaa puheenaiheet henkilökohtaisemmiksi.
Samoin myyjinä toimivien miesten on keskimääräistä helpompi muovata tilanteesta miellyttävä ja kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei treffailu sovi eikä ehkä kaikille muillekaan suomalaisen luonteenlaadun omaaville.
Pitäisi osata flirtata ja tuoda itseään naisellisesti tykö vieraalle, kuten tekisi kiinnostuksenkohteelleen. Muutenhan se on väistämättä tylsä kaveritapaaminen vailla jatkoa.
Flirttailu on toki taito laji ja sen kanssa täytyy olla hieman varovainen, ettei tule väärin ymmärretyksi. Ja mitä le sitten tarkoitat, että tulla "naisellisesti tykö." - No, koo kyllähän jotkut osaavat ja taitavat "naiselliset" avut ja keinot keimailla ja hurmata - siinä missä moni mies osaa toimia oikealla tavalla "miehekkäästi." Mutta ainakin itseeni vetoaa se kun ihminen osaa käyttytyä asiallisesti ja hyvin, sekä itseään että muita kunnioittaen. Ei palvoen ja ylistäen, vaan edeten siten kuin viihtyisi omissa nahoissaan ja olisi sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on toki taito laji ja sen kanssa täytyy olla hieman varovainen, ettei tule väärin ymmärretyksi. Ja mitä le sitten tarkoitat, että tulla "naisellisesti tykö." - No, koo kyllähän jotkut osaavat ja taitavat "naiselliset" avut ja keinot keimailla ja hurmata - siinä missä moni mies osaa toimia oikealla tavalla "miehekkäästi." Mutta ainakin itseeni vetoaa se kun ihminen osaa käyttytyä asiallisesti ja hyvin, sekä itseään että muita kunnioittaen. Ei palvoen ja ylistäen, vaan edeten siten kuin viihtyisi omissa nahoissaan ja olisi sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa.
Joo, mutta itse olen niin harmaavarpunen konttorirotta, että mies näkee helposti vain sen, ellei jotenkin väläytä sitä, mitä hillityn kuoren alla on lisäksi. Ja kuten joku kirjoitti, jokainen haluaa olla kiinnostava ja kiinnostus luo kiinnostusta. Siinä se piileekin, miten toteuttaa tuo oikea-aikaisesti ja sopivalla tasolla ja oikealle kohteelle.
Itse aktiivisesti treffaillessani totesin useinkin ensimmäisen tapaamisen jälkeen että oli mukava tavata mutta sen enempää ei tule tapahtumaan. Näillä treffeillä ei siis ollut kuisaantuneisuutta tai edes hiljaisuutta -- helpostihan sitä voi pari tuntia puhua kaikenlaisista keveistä asioista jonkun kanssa, mutta en ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen jos naisessa ei ole mitään tunteisiini vetoavaa.
Kyllä sen on aina melkolailla nopeasti tiennyt kiinnostaako vai ei. Jos treffien jälkeen ei ole hymy korvissa ja perhosia vatsassa ei ole tehnyt mieli ehdottaa uutta tapaamista.
Ap tässä hei! Luulin ketjun hävinneen. Monta minusta oikeaa oivallusta ketjussa on ollut kuten, että olen liian neutraali. Olen vähän pidättyväinen, enkä ota fyysistä kontaktia helposti ja luontevasti. Ylipäänsä olen vapautunut, rento ja hauska. Profiilikuva on nyt ajateltuna liian onnistunut, mutta kirjoitellessa ja siinä tutustuessa olen kyllä lähettänyt muitakin ei niin onnistuneita otoksia. Muuten profiili pituuksineen ja painoineen on totuudenmukainen.
En ihan helposti osaa itseäni muuksi muuttaa. Omana itsenä on pakko mennä ja lopulta kelvata. Kohtaamisissa olen aina aktiivisempi ja kyselevämpi osapuoli. Omat speksit sinänsä kunnossa, olen sanavalmis ja elämässäni muuten pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama juttu. Naiset haluavat usein vielä jäädä kaveriksi, mutta kukaan ei halua mua parisuhdemielessä. En tajua
Älä koskaan jää naisen nartuksi. Kun kieltäydyt ystävyydestä naiset vihaavat sinua, mutta samalla ihailevat. He näkevät sinussa voimaa, et ole puudeli.
Vierailija kirjoitti:
Itse aktiivisesti treffaillessani totesin useinkin ensimmäisen tapaamisen jälkeen että oli mukava tavata mutta sen enempää ei tule tapahtumaan. Näillä treffeillä ei siis ollut kuisaantuneisuutta tai edes hiljaisuutta -- helpostihan sitä voi pari tuntia puhua kaikenlaisista keveistä asioista jonkun kanssa, mutta en ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen jos naisessa ei ole mitään tunteisiini vetoavaa.
Kyllä sen on aina melkolailla nopeasti tiennyt kiinnostaako vai ei. Jos treffien jälkeen ei ole hymy korvissa ja perhosia vatsassa ei ole tehnyt mieli ehdottaa uutta tapaamista.
No näinpä. Mutta mitä sinä teet tunnelman kohottamisen eteen ja mitä nainen. Vai onko se vaan kun näet naaman ja kuulet ensimmäisen lauseen niin peli on jo selvä siinä vaiheessa?
ei provokaatio kirjoitti:
Ap tässä hei! Luulin ketjun hävinneen. Monta minusta oikeaa oivallusta ketjussa on ollut kuten, että olen liian neutraali. Olen vähän pidättyväinen, enkä ota fyysistä kontaktia helposti ja luontevasti. Ylipäänsä olen vapautunut, rento ja hauska. Profiilikuva on nyt ajateltuna liian onnistunut, mutta kirjoitellessa ja siinä tutustuessa olen kyllä lähettänyt muitakin ei niin onnistuneita otoksia. Muuten profiili pituuksineen ja painoineen on totuudenmukainen.
En ihan helposti osaa itseäni muuksi muuttaa. Omana itsenä on pakko mennä ja lopulta kelvata. Kohtaamisissa olen aina aktiivisempi ja kyselevämpi osapuoli. Omat speksit sinänsä kunnossa, olen sanavalmis ja elämässäni muuten pärjännyt.
Kuulostaa vähän asialliselta ja kivalta pomolta työhaastettelemassa.
Annatko sinä naiselle henkilökohtaista huomiota? Entä oleko itse aidosti innostunut yhdestäkään naisesta (et?, jolloin heidän kuuluikin jatkaa matkaa).
Mulla ihan sama juttu, mutta naisena. Treffeille pääsen ja tapailukin voi jatkua sen 4 kk, kunnes mies sitten vaan ilmaisee, ettei halua mitään vakavaa ja joku ei vaan natsaa. Niin... Luulen sen olevan vain tuurista kiinni, että ei ole vaan osunut kohdalle sitä "oikeaa". Monesti miehet ovat ihan fiiliksissä ensimmäisen kuukauden ja kehuvat ja haluavat tavata usein, mutta sitten tulee se päätös. Eikä ole kyse pelkästä seksistä.
Kyllähän tämä pistää turhauttamaan ja itsetunto on koetuksella, että mikä minussa mättää, että kelpaan kyllä muutaman kuukauden seuralaiseksi, mutta en mihinkään vakavaan.
Ja ennen, kuin joku pääsee sanomaan, että tapailen vain jännämiehiä, niin ei pidä paikkaansa. Ihan tavallisia miehiä ovat tavallisine ammatteineen ja harrastuksineen.
N28
Ymmärrän että tuo on turhauttavaa mutta sinussa ei ole välttämättä mitään vikaa. Deittailukin on numbers game eli mitä enemmän tapaa naisia, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tapaa sen yhden naisen, jonka kanssa kemiat kohtaa ja molemmat on kiinnostuneita toisistaan. Eli rohkeasti vaan uusia pettymyksiä kohti!
Ota myös kohteliaisuutena se, että sinulle on ystävällisesti ilmoitettu, että juttu ei jatku. Nykyään tosi yleistä on ghostaaminen eli toinen vain häipyy savuna ilmaan ja toinen jää toiveikkaana odottamaan yhteydenottoa, kunnes tietysti jossain vaiheessa ymmärtää että sitä ei tule enää. Se sattuu jos on itse kiinnostunut/ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että tuo on turhauttavaa mutta sinussa ei ole välttämättä mitään vikaa. Deittailukin on numbers game eli mitä enemmän tapaa naisia, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tapaa sen yhden naisen, jonka kanssa kemiat kohtaa ja molemmat on kiinnostuneita toisistaan. Eli rohkeasti vaan uusia pettymyksiä kohti!
Ota myös kohteliaisuutena se, että sinulle on ystävällisesti ilmoitettu, että juttu ei jatku. Nykyään tosi yleistä on ghostaaminen eli toinen vain häipyy savuna ilmaan ja toinen jää toiveikkaana odottamaan yhteydenottoa, kunnes tietysti jossain vaiheessa ymmärtää että sitä ei tule enää. Se sattuu jos on itse kiinnostunut/ihastunut.
Juu, kyllähän sitä on yrittänyt positiivisesti vaan ajatella, ettei minussa mitään sen kummempaa vikaa ole, en vaan ole ollut sopiva ko. miehille, ehkä jollekin olen :)
Onhan noita ghostauksiakin ollut, mutta onneksi ovat olleet sellaisissa tapauksissa, joissa itsekin mietin haluanko enää nähdä. Yleensä nämä "pidempiaikaiset" tapailukumppanit ovat aina ilmoittaneet kohteliaasti ja yhdestä on jäänyt ihan oikeasti kaveri, jonka kanssa vaihdellaan silloin tällöin kuulumisia tai käydään yksillä ilman romanttisia tuntemuksia. Hänkin on perustellut asian niin, ettei vaan ole valmis/halukas seurustelemaan kenenkään kanssa tällä hetkellä.
Tilaa amazonista kirja How to make anyone fall and stay in love with you. Tehty sekä miehille että naisille. Oli minulle käänteentekevä, kun en ole sosiaalisesti taitava tai flirtti luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa amazonista kirja How to make anyone fall and stay in love with you. Tehty sekä miehille että naisille. Oli minulle käänteentekevä, kun en ole sosiaalisesti taitava tai flirtti luonnostaan.
Mitä siinä kirjassa sitten oli? Jotain typeriä ohjeita miten pelailla ihmisten kanssa? "Näin saat miehen huomion, kun esität välinpitämätöntä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä kirjassa sitten oli? Jotain typeriä ohjeita miten pelailla ihmisten kanssa? "Näin saat miehen huomion, kun esität välinpitämätöntä"?
En ole lukenut kirjaa enkä pelaa pelejä ihmisten kanssa, mutta ymmärrän, että ihmissuhde vaatii jotain eforttia monellakin tavalla eivätkä kaikki ymmärrä sitä luonnostaan vaan kuvittelevat hyvän suhteen mielenkiintoisen ihmisen kanssa tipahtavan jossain vaiheessa syliin. Vähän kuin makaisi nurmella suu auki ja odottaisi siihen tippuvan kypsiä hedelmiä. Suuremmalla todennäköisyydellä sinne suuhun tippuu linnun jätös.
Niin on paha neuvoa olemaan ärsyttävä, kun voi olla huonolla tavalla ärsyttävä ja sitten sillä lailla ärsyttävä, että herättää kiinnostusta. Huonolla tavalla ärsyttävä mulle on semmoinen ihminen, josta ei oikein saa mitään otetta, kun hän ei oikein kerro mielipiteitään mistään. Joskus tulee mieleen, onko niitä ajatuksia päässä ollenkaan vai missä on vika. Jonkinmoista särmää varmasti tarvitaan.