Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsen kyllä treffeille..

ei provokaatio
28.11.2017 |

Olen 37-v mies. Käytän tinderiä ja saan ihan kivasti matchejä. Ainakin yli sen 0,3% mitä tutkitusti miehet saa. Juttu luistaa ja tosiaan pääsen treffeille, mitkä menevät aina hyvin . Nauretaan, jutellaan, ei mitään kiusaantuneisuutta vaan vapautunutta oleilua. Ongelmani on, että lopputulema on aina sama. "Olet tosi kiva ja hauska tyyppi mutta..." Saanko ihan ilman mitään mies- ja naisvastakkainasettelua kysyä mitä luulette, että tämä tarkoittaa. En siis sytytä tai jotain kemiajuttua kai. Itse aina jaksan nähdä ekan tapaamisen yli ja sen, että en itsekään salamarakastu. Moni tuntuu vain sitä odottavan, että heti tuntuu, että nyt on se oikea.

Tämän asian ikäväpuoli on se, että alkaa jo arastella sitä taas torjutuksi tulemiseen menemistä. Tympäisee aina alkaa alusta tutustumaan ja sitten taas kuitenkin sama lopputulos. Monilla miehillä käsittääkseni ongelma on enemmänkin päästä ylipäänsä treffeille. Minun puolestani on, että livenä en vain olekaan niin kiinnostava. Minusta pääsee helposti eroon, en kysele mitään oi miksi , miksi, miksi vaan jaksan vielä torjuttunakin muotoilla positiivisen viestin. Vähän on itsetunto koetuksella

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, on meitä muitakin.

Vierailija
2/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tapailisin ja seurustelisin normaalin ja mukavan miehen kanssa, mutta ei vaan vielä ole osunut kohdalle.. Joten kannattaa vaan jatkaa katselua kyllä se pidempi deitti sieltä löytyy! Mutta ymmärrän että turhauttaa ja lannistaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kun naiset jää vääntämään suhdettaan pelurimiehen kanssa(miehet voivat jopa leuhkia rivien välistä naisillaan)niin lopulta tulee kyllä se mustasukkaisuus ja hurjat pettymykset kun tämä pelurimies ei ole enään kiinostunut(kyllästynyt samaan seksiin.. kaipaa vaihtelua)Niin silloin todennäköiseti tajuaa etsiä sen normaalin miehen vierelleen.Silloin sinua tarvitaan.

Vierailija
4/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama juttu. Naiset haluavat usein vielä jäädä kaveriksi, mutta kukaan ei halua mua parisuhdemielessä. En tajua

Vierailija
5/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannu useita tollaisia miehiä. Yhdellä oli oikeasti järkyttävä pottakampaus kuvissa ei niin näkynyt mut livenä...

Sitten on pari varmasti kunnollista ja mukavaa mutta vähän persoonattomia ehkä, ehkä vähän tylsiäkin. Myös viestittely puhelimessa kertoo yllättävän paljon. Jos juttu on tyyliä mitä kuuluu/ mulle kuuluu hyvää / vähän satelee niin ei jatkoon vaikka tavatessa oiskin ollut ihan ok.

Jotain spesiaalia pitää toisessa olla. Jos se ei ole komea ulkonäkö niin sitten vaikkapa hauskat jutut/ todella miellyttävä / kohtelias käytös/ erikoinen työ/ harrastus....

Vierailija
6/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten. Jos oot liian neutraali niin eihän se nainen koe itteään yhtään haluttavaksi. Ei ole ollenkaan huono juttu kehaista naista jotenkin. Jos et suoraan tokaise hänen näyttävän hyvältä niin kehu vaikka puseroa.

Vierailija
7/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tavannu useita tollaisia miehiä. Yhdellä oli oikeasti järkyttävä pottakampaus kuvissa ei niin näkynyt mut livenä...

Sitten on pari varmasti kunnollista ja mukavaa mutta vähän persoonattomia ehkä, ehkä vähän tylsiäkin. Myös viestittely puhelimessa kertoo yllättävän paljon. Jos juttu on tyyliä mitä kuuluu/ mulle kuuluu hyvää / vähän satelee niin ei jatkoon vaikka tavatessa oiskin ollut ihan ok.

Jotain spesiaalia pitää toisessa olla. Jos se ei ole komea ulkonäkö niin sitten vaikkapa hauskat jutut/ todella miellyttävä / kohtelias käytös/ erikoinen työ/ harrastus....

Sellainen jännittävä, rehvakas käytös houkuttaisi?  Eli "jännämies".

Vierailija
8/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun vähän skarpata. Keksisitkö jotain uutta sanottavaa/ kehuttavaa/ huumoria (yhteistä)? Jotain uutta näkökulmaa tai otetta?

Vierailija
9/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sanoilla tai teoilla luot miehen ja naisen välistä jännitettä? Itse en usko siihen, että se tippuu taivaasta vaan se tehdään kuten moni muukin asia elämässä.

Vierailija
10/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sanoilla tai teoilla luot miehen ja naisen välistä jännitettä? Itse en usko siihen, että se tippuu taivaasta vaan se tehdään kuten moni muukin asia elämässä.

Mitähän tämä "jännite" suomeksi sanottuna on? Taas jotain sellaista, mitä ei ymmärrä kuin naiset.

Vierailija
11/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä "jännite" suomeksi sanottuna on? Taas jotain sellaista, mitä ei ymmärrä kuin naiset.

Kyllä sen ymmärtää osa miehistäkin. Oletko ap?

Vierailija
12/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä profiilisi antaa sinusta erilaisen kuvan kuin millainen olet oikeasti. (Eli oletkin oikeasti lyhyempi, eri näköinen, vanhempi, vähemmän sosiaalinen. Sama homma kuin jos naisen reilu ylipaino paljastuu vasta treffeillä.) 

Vierailija
13/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, epäilen sen johtuvan että kuvani tinderissä ovat parempia kuin mitä oikeasti olen joten pääsen treffeille jopa todella viehättävien naisten kanssa mutta tietenkin he eivät halua nähdä enää uudestaan.

Vierailija
14/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama juttu, epäilen sen johtuvan että kuvani tinderissä ovat parempia kuin mitä oikeasti olen joten pääsen treffeille jopa todella viehättävien naisten kanssa mutta tietenkin he eivät halua nähdä enää uudestaan.

Minä taas veikkaan sen johtuvan mitäänsanomattomuudesta. Millainen energia sinulla on ollut treffeillä? Mikä tavoite? Jos olet kuin suomalainen olympiaurheilija tekemässä parastasi (vailla mitään oikeaa päämäärää), nainen lipeää käsistäsi.

Vierailija
15/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten. Jos oot liian neutraali niin eihän se nainen koe itteään yhtään haluttavaksi. Ei ole ollenkaan huono juttu kehaista naista jotenkin. Jos et suoraan tokaise hänen näyttävän hyvältä niin kehu vaikka puseroa.

Ajatuksesi on varmasti hyvä ja lämmin, mutta viimeaikoina on ollut ni-in paljon juttua siitä, kuinka kärjistäen melkein mikä tahansa miesten esittämä, jolla on tarkoitettu kommentoida naista ulkoisesti on tuomittu jos ei seksuaalisena häirintänä, niin muutoin huonona käytöksenä. Itse saatan yrittää toisinaan sanoa jotain kaunista, mutta vaikeaa on myös vastaaminen.  Minusta hyvä tai  riittävä vastaus on kiitos.  Kiva tai ilahduttavaa on jos saan sen lisäksi pienen hymynkin pilkahtamaan.

Mutta toisinaan olen saanut osakseni vain tuijottamsita tai vähättelyä ja tai suoran kysymyksen: täh?. Uskon kuitenkin sanovani ihan vilpttömästi ja niin, että sanomiseni ei ole ristiriidassa elekieleni kanssa, sillä tokihan tiedostan sen, että sitä voi sanoa mitä tahansa, mutta jos sanoma on pahasti ristiriidassa muiden eleiden (ja/ tai ilmeiden kanssa)  niin on ihan oikein saada takaisin "sitä mitä tilaa,"  

Vierailija
16/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi mukavalta ja ehkä liiankin neutraalilta. En nyt tarkoita, että pitäis ruveta riitaa haastamaan noiden deittien kanssa, mutta kuten monet tässäkin sanoo, tuoda enemmän sun persoonallisuutta esiin. Sekin kiinostaisi tietää, miten ja missä vaiheessa nää pakit sulle tulee? Ootko ehdottanut jotain seuraavaa tapaamista tiettynä ajankohtana vai jääkö se tapaaminen siihen, että soitellaan heippa? Elikkä tietääkö naiset, että haluaisit jatkaa vai jääkö ne ihmettelemään, että hyvä tyyppi, mutt ei ollut minusta kiinnostunut?

Tai sitten ei vaan ole osunut deittiä, jonka kanssa kemiat todella kohtaa. Mun mies onnistui jotenkin ensi silmäyksellä olemaan niin totaalisen ärsyttävä, että mielenkiinto heti syttyi.

Vierailija
17/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit viime treffit on kaatuneet suoraan sanottuna hajuun. Mies on näyttänyt hyvältä ja ollut mukavan oloinenkin, mutta olen kai sen verran eläimellinen, että kun en pidä yhtään tämän tuoksusta, kiinnostus lopahtaa.

Vierailija
18/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun taas tuo ärsyttävyys ei pure yhtään. Kun ärsyynnyn, ärsyynnyn. Mutta siitä huolimatta mies onnistui muuttumaan jatkossa oudosta ja ärsyttävästä erittäin kiinnostavaksi ja ärsyttämättömäksi.

Jos haluatte olla neutraaleja, olette kaverizonella. Jos haluatte suhdetta ja intohimoa, valloittakaa.

Vierailija
19/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parit viime treffit on kaatuneet suoraan sanottuna hajuun. Mies on näyttänyt hyvältä ja ollut mukavan oloinenkin, mutta olen kai sen verran eläimellinen, että kun en pidä yhtään tämän tuoksusta, kiinnostus lopahtaa.

Hyvä tuoksu kyllä lisää kiinnostusta. Mulla esim nää Axelle löyhkäävät tyypit tuo teiniajat mieleen ja on turn off.

Vierailija
20/149 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni tapailisin ja seurustelisin normaalin ja mukavan miehen kanssa, mutta ei vaan vielä ole osunut kohdalle.. Joten kannattaa vaan jatkaa katselua kyllä se pidempi deitti sieltä löytyy! Mutta ymmärrän että turhauttaa ja lannistaa..

Tässä lienee sekin ongelma, että mikä tselle "normaalia" on yllättvän monelle epänormaalia...  Itsestäni  joskus tuntuu sille, kuin olisi ihmisiä, jotka yksinkertiaesti osaavat -vai onko tämä vain puhdasta omaa huonoa tuuriani -kun osa kavereistani on ehtinyt samassa ajassa, minkä itse olen ollut sinkkuna löytää itselleen "Sen oikean" seurustella mennä mahd. naimisiin -tai olla muutoin useammankin vuoden yhdessä. - kunnes jostain syystä eroavat. Toki jokunen kaveri on pariuduttuaan siirtynyt elämään niin perhekeskeistä tai parisuhdekeskeistä elämää, ettei minun sinkun seuraa ole enää juuri kaivattu. - Sinkkuna kun sitä monesti joutuu olemaan aktiivisempi seuraa löytääkseen. Mutta kaikkien kanssa ei jaksa tai viitsi jos ja kun yhteydenpito jää sihen, että se olen aina minä, jonka oln tehtävä aloite ja oltava yhteydessä ja jaksettava ymmärtää, että eihän hän tai he nyt voi kun on puolison tai perhee, lapsen....

- Toisaalta hämmentää kun osa sitten olettaa, että sinkku ystävä on jatkuvassa valmius tilassa lähtemään tai tulemaan, jos tai kun hänelle satutaan soittamaan ja ksymään. (Vältän nyt sanomasta, että käsketään).    

Eron jälkeen eronneista moni löytää verraten pian "sen" uuden oikean tai pitäsikö sanoa oikeamman kumppanin rinnalleen. Ihan mukavaa kun kaikki ovat vaikuttaneet pääsääntöisesti ihan miellyttäviltä ja tolkun ihmisiltä, joilla ei ole sen paremmin isompia puutteita korvein välissä kuin ulkonäössäkään tai vaikka arkisten asioiden hoitamsiesssaankaan. ( Ei ainakaan, niin, että nuo puutteet näkyisi merkittävästi ulospäin). Eihän tässä mitään sinkkuna olen ja olen ollut  koko ajan.

Mikäs tässä ollessa vaikka toisinaan kumppanin kaipuu on kyllä aika iso. - kun toisinaan erityisesti näin Joulun alla tuntuu, että sinkkuna olet toisinaan vähän väliinputoaja.(..)    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme